Info
20.02.2012.
16:15
Da je homoseksualnost bolest smatra 60 odsto građana Crne Gore, a LGBT osobe su među najugroženijim grupama u toj državi, rezultat je danas objavljenog istraživanja o stavovima o diskriminaciji i LGBT osobama.
  • 22.02.2012 15:36
    Pitam ja vas koji tvrdite da je to pritodno- zašto oni ne mogu da se reprodukuju? Zašto ne mogu da imaju decu? Parenje zbog užitka postoji samo kod ljudi. Žao mi je što ću vas razočarati, ali osnovna, ne i jedina za ljude, funkcija seksa je potomstvo. Te priče o životinjama su čista izmišljotina. Ako mi je nešto poznato, onda je to da među životinjama takve pojave ne postoje.
    To što želiš da budeš liberalan ne znači da treba da progutaš svako servirano njesra.
  • Y@nekolicina

    21.02.2012 13:25
    Namerno izvrtanje smisla
    Imam poznanike koji su gay, družim se sa njima i ni na koji način ih ne diskriminišem. Slažem se da istospolna dobrovoljna veza dvoje odraslih ljudi nije razlog za diskriminaciju.
    Leti, po travi, pesku i sl. idem bos. Po asfaltu, i kad je hladno, nosim cipele. Zimi kaput. Da li si, Božidare, išao ove zime go?
    Protivim se, međutim, ORGANIZOVANOM LGTB pokretu. To je, po meni, veoma opasna pojava, pošto se radi o međunarodnoj interesnoj grupi sa veoma jasnim ciljevima, i finansijskim, i medijskim, i onima koji su u vezi sa sadržajem zakona i dr (legalizacija istospolnih brakova, usvajanje dece itd., itd.). Moji poznanici koji su gay, npr., bez problema dobijaju poslove u firmi u kojoj radim. I to je u redu. Ali mi oni otvoreno kažu da, kao hetero, "na žalost", ne mogu računati ni s jednim poslom tamo gde su u bordu direktora predstavnici gay populacije. U ZG je gay lobi ishodio ukidanje sponzorstva jednoj rock grupi samo zato što nije želela da nastpi na paradi ponosa (mada nije istupala protiv održavanja parade; ovde se "pravo na različitost" i na sopstveni stav, očito nije poštovalo od strane koja to zahteva za sebe). Ko koga onda diskriminiše? Ko ima realnu moć (u čijem korenu je uvek novac potreban za lobiranje i ostvarenje postavljenih ciljeva)? Tu se gay populacija ponaša jednako našoj partokratiji: ako si član stranke - može, ako nisi - od...i! O tome se radi. U najkraćem: ostrašćen nisam, prihvatam da sam - možda - glup, primitivan, i šta sve ne... Možda...
  • Pitač

    21.02.2012 11:25
    Anonimuse, uključi bazičnu logiku i poštenje, pa razmisli - koja je razlika između pedofila i homoseksualaca; drugo, da seks kod ljudi služi isključivo za reprodukciju, ljudi bi se seksali isključivo u plodnim danima, (kao većina životinja), i to desetak puta u životu, ili manje, u zavisnosti od toga koliko dece žele da imaju.
  • 21.02.2012 09:48
    T-Rex
    Koliko se secam, do 17.5.1990-e godine homoseksualnost je i od strane Svetske Zdravstvene Organizacije smatrana bolsecu. Pitanje je da li su oni shvatili da su pogresili ili su bili primorani od strane raznih uticajnih grupa da je promene.

    Evo i linka: http://ilga.org/ilga/en/article/546
  • Scotch Bonnet

    21.02.2012 08:55
    homosex
    Anonimuse kako objasnjavas homosexualizam medju zivotinjama? Vecina tih zivotinja se nalaze na visem nivou inteligencije.

    U svakom slucaju homosexualizam je prirodna pojava i u razvijenim drustvima se oko toga ne pravi nikakva fama. S druge strane, Homofobija je nesto cega se treba resiti u drustvu a to se leci edukacijom koja je u akutnom deficitu medju "nebeskim narodom".
  • 21.02.2012 00:53
    Seks sam po sebi je način da se vrsta reprodukuje! Da bi došlo do prirodne oplodnje potrebno je da se pare mužjak i ženka, kod svake heteroseksualne vrste, pa i čoveka. Ako je prirodno da se pare jedinke istog pola, zašto ne mogu da se razmnožavaju? Ta činjenica isključuje homoseksualnost sa liste prirodnih pojava. Prirodan je hermafroditizam za koji mi se čini da mnogi brkaju sa homoseksualnošću. Mnogi ne znaju, iako se uči u trećem razredu srednje škole, da postoji centar u mozgu koji reguliše seksualnu sklonost. Nije bez razloga dugo smatrana duševnom bolešću.
    Naravo da se ne slažem sa nasiljem nad njima, niti ih poistovećujem sa pedofilima. Većina informacija o homoseksualnosti izneta je sa ciljem da se smanji nasilje nad njima iako nema blage veze sa istinom.
    P.S. Slažem se sa stavom da pedofili mogu da traže svoja "prava" i što je još gore mogu da nađu način da dođu do njih.
  • LarryC

    21.02.2012 00:43
    zivela ljubav!
    zivela ljubav - izmedju dve zrele osobe, niko se ne pita da li odobrava!
    mrzlja je bolest ovog sveta. a nikako ljubav!
  • Lol

    21.02.2012 00:40
    Klik na link!
    I nece me niko, ali NIKO ubediti da je homoseksualizam prirodan!!! http://www.youtube.com/watch?v=w5UgtCOlr8w
  • Terapeut

    21.02.2012 00:28
    Kakva crna bolest, to je suvo zdravlje.
    Čista nepatvorena natura.
    Esencija prirodnosti.
  • mrva

    21.02.2012 00:06
    @Y
    problem naseg drustva, su u velikoj meri i ivakvi kao ti, koji pravdajuci se obrazovanjem da nisu primitivni sa druge strane pokazuju potpunu primitivnost i netoleranciju. pravo svakoga treba da bude takvo da radi sta mu je milo i drago a da pri tom ne remeti i ne ugrozava druge! e to bi mogao biti prirodan zakon, koji tebi vidim nije jasan! a o kakvim ti prirodnim zakonima pricas; zakonu gravitacije, elektromagnetizmu ili... si samo natripovao da u prirodi nema homoseksualnih odnosa?? pa posto biolog zasigurno nisi da te podsetim na jenu drugu stvar: medju starim rimljanima je bilo homoseksualaca (pregrst), u islamskom svetu ih je bilo i ima ih (bez obzira sto se kaznjavaju smrcu), medju svim narodima i narodnostima ih je bilo, i ne vidim da je doslo do bilo kakvog samounistenja! ako te brine njihova potreba da se organizuju, pa i to je sasvim prirodno, ljudi se organizuju po bezbroj osnova i slicnosti, i dok ne sire mrznju ne vidim problem. a mozda si samo homofob, kao polovina ove retardirane zemlje, a onda imas znatno ozbiljniju bolest nego sto je (kao sto sigurno smatras) homoseksualnost
  • latetni su svi

    20.02.2012 20:12
    Zašto im je onda uzrečica "da yebe oca"?
  • Tiberius

    20.02.2012 19:20
    @y
    cim homoseksualnost postoji i uspeva da se odrzi znaci da je prirodna. imas naravno pravo na sopstvenu interpretaciju normalnosti i prirodnosti ali znas, kada je to u suprotnosti sa naucnim cinjenicama onda ispadas smesan a ako jos insistiras na tome pa onda da prostis ispadas glup.
  • Bozidar

    20.02.2012 18:42
    @Y
    ako si visoko obrazovan onda bi trebalo da znas da homoseksualnost i pedofilija ne mogu da se porede, jer su u homoseksualnoj vezi obe osobe dobrovoljno. kod pedofila to nije slucaj
    drugo, ako homoseksualnost nije prirodna, nisu ni cipele. da li ti ides bos?
  • Y

    20.02.2012 17:37
    Maligna pandemija!
    Srednjih sam godina, imam visoko obrazovanje, prihvatam pravo svakoga na seksualnu orijentaciju, ali NIKADA neću prihvatiti homoseksualnost kao ORGANIZOVANI POKRET, pošto to izlazi iz okvira ličnih prava na različitost. Naročito me iritiraju agresivnost ORGANIZOVANIH (homo)seksulnih manjina, nasuprot neorganizovanoj (a zašto bi bila organizovana?) (hetero)seksualne većine, i njihove PROPAGATORSKE tendencije. Kada "demokratija" ustane protiv prirodnih zakona, onda počinjemo da grabimo ka rubu samouništenja. Očekujem sledeće "demokratske" korake, recimo, pedofila, da istaknu tendenciju da se zakonski reguliše njihovo "pravo na različitost", uz jednaku argumentaciju kako su svi koji bi se tome protivili "neobrazovani", "necivilizovani",
    "retrogradni", "nedemokratski nastrojeni" i sl.
  • Andrija Šrek

    20.02.2012 17:12
    ...
    To nije pitanje stava, to je pitanje (ne)obrazovanosti.
  • Bozidar

    20.02.2012 16:21
    "Istraživanje je obuhvatilo 803 ispitanika starijih od 18 godina"
    znaci, otprilike petina stanovnika crne gore
  • gay NS

    20.02.2012 16:18
    A u Vojvodini cifra je 90 %

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna