AD "Infrastruktura železnice Srbije" traži stručnjake koji će proveriti statičku stabilnost više staničnih objekata na deonici od Novog Sada do Kelebije.
Ne trebaju nama strucnjaci..u SNS imamo sve sto treba..otkud sad odjednom se traze strucnjaci?
Trebalo je da poginu neduzni ljudi i deca..(a mogao je svako tamo da se nadje ) pa da se setimo da bez strucnih i visoko profesionalnih ljudi ni jedna drzava ne moze da postoji!
A zasto ne I deonicu do Novog Sada. Starting je bio izvodjac na najvecem broju objekata izmedju Beograda i Novog Sada! Od Stare Pazove do Sremskih Karlovaca, radili su sve nadvoznjake, podvoznjake, stanicne objekte, perone…
U Zmajevu potonuo stub novog nadvoznjaka?!?
Da li shvatate da treba pregledati svaku stanicu, svaki metar pruge, svaki sraf, svaki stub, cak i ogradu. Placeno je da bude vise decenijski projekat, a ima da nas ubija kao mrave, i vecito ce ga rekonstruisati!
Što se tiče cele te priče oko glavne zgrade ž.stanice sve je to jedna neozbiljna priča, čekalo se dva i po meseca da se FTN-u i Institutu dodeli posao. Za to vreme sve se preselilo u Petrovaradin, napravljen haos u saobraćaju, haos ljudima koji putuju i onima koji žive tu. 6 meseci nisu uradili ništa da pokušaju da reše taj haos, a imamo i tu priču, u NS,sa delom zgrade, do glavne, za koji se svi pitaju zašto se ne koristi. Oni se, da izvinete, i dalje preje…preko naroda. Može im se, na žalost!
Samo izbacite sav kadar snsa i napravite test u kome se ispituje Znanje i Strucnost a ne partijska, kumovska i krevetska podobnost. Doduse, ko bi ostao kada bi izbacili sav sns kadar?
@da li neko moze
"da napise ako zna
Sta ce biti sa NS stanicom, tj da li ce biti neko alternativno resenje ali u ns?"
Može komotno da se koristi objekat levo od glavnog hola (koji ima i stepenište za izlaz na perone), kao što se koristio i za vreme "rekonstrukcije", i peron je bezbedan, moguće je ograditi trakama da se ne prilazi glavnom objektu na delu ispod krova. Ali nema niko sa dva grama mozga ni u železnici ni u vlasti, da to uradi.
Čemu su služile Orbanove i Makronove bliske nadzorne firme angazovane za taj pos'o a plaćene abnormalni iznosima?
'oce ponovo iste il' neke novoformirane da muzu?
Da nije potrebna ta vražija "upotrebna dozvola" i da nije pala ta nadstrešnica, Nenadležan i njegovi lojalisti bi već otvorio prugu do Subotice, na sreću i radost svih stanovnika, i nesreću onih koji, eto, nastradaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Proverava se stabilnost stanica na pruzi Novi Sad - Kelebija: Rađene fasade, rušeni noseći zidovi...
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Info
•05.05.2025.
•12:47 > 13:32
Komentari 14
Bole
Trebalo je da poginu neduzni ljudi i deca..(a mogao je svako tamo da se nadje ) pa da se setimo da bez strucnih i visoko profesionalnih ljudi ni jedna drzava ne moze da postoji!
Milka
hm?
Dax
Da li shvatate da treba pregledati svaku stanicu, svaki metar pruge, svaki sraf, svaki stub, cak i ogradu. Placeno je da bude vise decenijski projekat, a ima da nas ubija kao mrave, i vecito ce ga rekonstruisati!
Dragana
VladaN
NSadjanin
Dobro kaže narod
BojaNS
Aleksa
"da napise ako zna
Sta ce biti sa NS stanicom, tj da li ce biti neko alternativno resenje ali u ns?"
Može komotno da se koristi objekat levo od glavnog hola (koji ima i stepenište za izlaz na perone), kao što se koristio i za vreme "rekonstrukcije", i peron je bezbedan, moguće je ograditi trakama da se ne prilazi glavnom objektu na delu ispod krova. Ali nema niko sa dva grama mozga ni u železnici ni u vlasti, da to uradi.
V
da li neko moze
Lala®
'oce ponovo iste il' neke novoformirane da muzu?
Aleksa
/s
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H