AD "Infrastruktura železnice Srbije" traži stručnjake koji će proveriti statičku stabilnost više staničnih objekata na deonici od Novog Sada do Kelebije.
Samo izbacite sav kadar snsa i napravite test u kome se ispituje Znanje i Strucnost a ne partijska, kumovska i krevetska podobnost. Doduse, ko bi ostao kada bi izbacili sav sns kadar?
@da li neko moze
"da napise ako zna
Sta ce biti sa NS stanicom, tj da li ce biti neko alternativno resenje ali u ns?"
Može komotno da se koristi objekat levo od glavnog hola (koji ima i stepenište za izlaz na perone), kao što se koristio i za vreme "rekonstrukcije", i peron je bezbedan, moguće je ograditi trakama da se ne prilazi glavnom objektu na delu ispod krova. Ali nema niko sa dva grama mozga ni u železnici ni u vlasti, da to uradi.
Čemu su služile Orbanove i Makronove bliske nadzorne firme angazovane za taj pos'o a plaćene abnormalni iznosima?
'oce ponovo iste il' neke novoformirane da muzu?
Da nije potrebna ta vražija "upotrebna dozvola" i da nije pala ta nadstrešnica, Nenadležan i njegovi lojalisti bi već otvorio prugu do Subotice, na sreću i radost svih stanovnika, i nesreću onih koji, eto, nastradaju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Proverava se stabilnost stanica na pruzi Novi Sad - Kelebija: Rađene fasade, rušeni noseći zidovi...
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Info
•05.05.2025.
•12:47 > 13:32
Komentari 9
VladaN
NSadjanin
Dobro kaže narod
BojaNS
Aleksa
"da napise ako zna
Sta ce biti sa NS stanicom, tj da li ce biti neko alternativno resenje ali u ns?"
Može komotno da se koristi objekat levo od glavnog hola (koji ima i stepenište za izlaz na perone), kao što se koristio i za vreme "rekonstrukcije", i peron je bezbedan, moguće je ograditi trakama da se ne prilazi glavnom objektu na delu ispod krova. Ali nema niko sa dva grama mozga ni u železnici ni u vlasti, da to uradi.
V
da li neko moze
Lala®
'oce ponovo iste il' neke novoformirane da muzu?
Aleksa
/s
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H