Mirko nije put za nas već za druge.Pomalo i mi koristimo ( najviše oni kojima je sada i uvek najteže ).
Još je gore, ipak kad se ostane izvan saobračajnica u nedodjiji.Tako su se gasili gradovi i sela.Mene brine što su to putevi teški za održavanje za siromašne i pitanje je dokle će biti u punoj funkciji.
Bolje bi nam bilo da naprave po jedan-dva koloseka od Zrenjanina prema Beogradu, Novom Sadu, Kikindi i slično, pa da imamo brz i pouzdan javni prevoz putnika i tereta poput Švajcarske.
U odnosu na prugu, asfaltne površine brže propadaju pa se moraju češće popravljati/obnavljati, a i zagađenje vazduha duž "puta" je drastično manje u pitanju železnice. Broj saobraćajnih nezgoda na (auto)putevima je mnogo veći u odnosu na železnicu jer ima mnogo više vozača sa upitnim znanjem/ponašanjem.
Није страшно. 15,2 милиона по километру. Шта је то за нас? У ЕУ просек по километру на равном терену каква је Војводина је од 3 до 5 милиона евра. А ми плаћамо као да пробијамо аутопут кроз Алпе.
Tačno, zato Banat treba da se izoluje od Vojvodine i odvoji se od Pokrajine, imamo direktan spoj sa Beogradom i ostatkom države. Bačka i Srem nemaju šta da se pitaju kada smo mi u pitanju, ionako su nam isisali sav humani kapital, a sa njim i investicioni i politički kapital. Za nas je autoput važan i neophodan kao što je Novom Sadu i svim većim gradovima bio neophodan za normalan razvoj. Brza železnica ne ide pravolinijski od Beograda do Budimpešte već skreće Zapadno zato što je Novi Sad, nekada provincija u Dvojnoj monarhiji postao "centar" Pokrajine i kompletan Banat je izolovan zbog njega. Ili će Bačka i Srem gledati svoja posla ili raspisati referendum o izlasku iz pokrajinskog poretka i formirati odnos sa republičkom administracijom kakvu imaju Šumadija i ostatak zemlje.
i to vam je hvala sto je Bracika u odsudnom casu stigao sa svojim "pristalicama" iz BP da "rusi Vladu u Novome Sadu"
Milosevic je tad jos bio na klimavim nogama. da nije imao da se osloni na Braciku i "narod" iz Backe Palanke, ko zna kako bi se istorija dalje odvijala
Ko su sad ovi botovi koji u komentarima napadaju Demokratsku stranku, kao oni su krivi sto su smislili autoputeve? Kako autoputevi sami po sebi mogu biti losi ? Pa oni ce pomoci da se zemlja decentralizuje. Kriminalni sns krade, ali to je druga stvar.
A za to vreme će se iz BP do NS i dalje 38km prelaziti za 50min. Ukoliko se ispred vas ne nađe konvoj šlepera. Ali, BP je na granici sa Hrvatskom (od čijeg samog imena se Velikom Vođi diže kiselina u želucu i skače pritisak), prema kojoj već odavno nemamo ni železnički putnički saobraćaj, a kamionske kolone od 10-15km na granici su najnormalnija pojava.
Ocigledna aktivkost botova od kojih ni jedan, jedini nije iz Banata.
Po njima, naravno, ne treba nista za Banat, ni put, ni fabrika, nista. Treba da se zatre.
Za cene: ja ne nasedam na rekla-kazala, kako vec bude servirano, nego procitam koliko su stvarne cene materijala, kao i izvodjaca radova, i zaprepastili bi ste se koliko je sve poskupilo. Ne, nisam nasao 3x, ali ne znam ni da li je zemlja otkpljena, a samo cena hektara je otisla vise od 2x u zadnjih 5-6 godina.
Moraju da se potkrpe. Istrošili su se državnih para na Ćacilend, roštilj mitinge, plaćene miting turiste i prevoznike... A uskoro će trebati i za poznati predizborni inženjering koji nije jeftin.
Poljoprivredno zemljiste odlazi pod asfalt samo da bi se 20 minuta brze stiglo na destinaciju (toliko je duze starim putem do BG). Moravski koridor je monstrum od auto-puta, koliko ugradjenog materijala i unistene prirode, a koliko saobracaja? No, nisu to ovi smislili. Prethodni su u Prostorni plan RS ucrtali silne nepotrebne puteve. Ovi su samo ugradjivanje doveli do nebesa.
Kome tu treba taj autoput? Stanite na sred Zrenjaninca negde između Čente i Perleza pa brojte vozila koja prodju. Onda pogledajte kartu i vidite kojim putem se za Zrenjanin ide iz Pančeva. Ne treba taj autoput nikome. Više smisla bi imale ski staze i skijaški kompleks na Vršačkom bregu ili akva park u sred Deliblatske peščare
Na primeru "samo nadstrešnicu nismo renovirali", kako je sam Vesić priznao cena je skočila sa 3 na 16 miliona evra.
Oni i dalje nastavljaju sve isto!
Pa vi onda i dalje razmišljajte ako izgleda da će kiša, ili ako ima neki sport na tv-u da li ćete izaći na ulicu da podržite studente!
Nije Kina povecavala cenu puta, to je poznati vucicev sistem punjenja vlastitog dzepa. Sve kinneske cene su od vucica duplirane (sada i 3x povecana), jer pola cene uvek zavrsava u njegovom dzepu, sada je u strahu da ce morati naceti pohranjene milione, a nece moci vise "uzimati" iz drzavnog budzeta.
I ranije sam pisao- nije bitno uopšte napraviti taj put- bitno je uzeti kredit koji ćemo otplaćivati generacijama, i uzeti keš i podeliti. Tako i za sve ostalo a ne samo za ovaj "projekat". A onda se čude kako pištaljke rade. A radiće dok ne budu u zatvoru svi lopovi i dok im ne uzmu kriminalom oteto od nas.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kinezi tri puta digli cenu autoputa Beograd–Zrenjanin–Novi Sad: Srbija se ponovo zadužuje
Autor: Nova ekonomija
Info
•21.05.2025.
•21:40 > 21:40
Komentari 35
Slepo crevo
Još je gore, ipak kad se ostane izvan saobračajnica u nedodjiji.Tako su se gasili gradovi i sela.Mene brine što su to putevi teški za održavanje za siromašne i pitanje je dokle će biti u punoj funkciji.
Bićeposlaizanove
Deki
U odnosu na prugu, asfaltne površine brže propadaju pa se moraju češće popravljati/obnavljati, a i zagađenje vazduha duž "puta" je drastično manje u pitanju železnice. Broj saobraćajnih nezgoda na (auto)putevima je mnogo veći u odnosu na železnicu jer ima mnogo više vozača sa upitnim znanjem/ponašanjem.
Trta
dacic
ice to jos gore bar 5x, lakse je za racunanje
od toga i vlas' treba da profitira,zato su tu
Joca
Детелинара
@Milan
ex chapman
Milosevic je tad jos bio na klimavim nogama. da nije imao da se osloni na Braciku i "narod" iz Backe Palanke, ko zna kako bi se istorija dalje odvijala
ko su ovi botovi
Redoubt
Jakobsfield
1244
JA sam bog
Milan
Po njima, naravno, ne treba nista za Banat, ni put, ni fabrika, nista. Treba da se zatre.
Za cene: ja ne nasedam na rekla-kazala, kako vec bude servirano, nego procitam koliko su stvarne cene materijala, kao i izvodjaca radova, i zaprepastili bi ste se koliko je sve poskupilo. Ne, nisam nasao 3x, ali ne znam ni da li je zemlja otkpljena, a samo cena hektara je otisla vise od 2x u zadnjih 5-6 godina.
Serpiko
Naravno, poenta je u razradjenoj semi kradje para.
I jos se pitaju zasto su protesri!
Slobodan
Slucaj
I pa šta
Паја
C15
Don Costello
B
Jovana
x 3
Ž.stanica, sa 5,5 na 16 miliona.
x 3
Koji su ovo skakavci.
Bratija i kumovi.
Kad i koliko vam je dosta?!
Marko
Mirko
Www
Nikola
Majka studenta
Oni i dalje nastavljaju sve isto!
Pa vi onda i dalje razmišljajte ako izgleda da će kiša, ili ako ima neki sport na tv-u da li ćete izaći na ulicu da podržite studente!
ja
dule
Što više nariču o rodoljublju, to brže izdaju.
Roza
Браво
Tty
Aleksandar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H