Objašnjenje EDS ne pije vodu jer u slučaju manje očitanog brojila - nenaplaćena razlika će se svakako očitati na stanju brojila za idući mesec!!!
Osim ako daljinski ne resetuju brojilo svakog 1. u mesecu - a ne rade to!
Znači vaša naknadno potrošena struja ulazi u potrošnju za idući mesec. Ali zato vam traže da platite i "razliku"!?
Kako se to zove kada vam protiv vaše volje dva puta naplaćuju istu količinu struje koju ste potrošili (u ovom slučaju su se opoštenili pa vam 2X naplaćuju samo jedan njen deo, eto ne plaćate 2X za ceo mesec nego samo "razliku")!!! :)))
Pazi racunice.u aprilu nije očitano brojilo.u Somboru Ul.JNA i dobili račun sa stanjem brojila nula platiti samo TV i takse.u maju očitano stanje i iskazana potrošnja za 2 slovima DVA meseca.april ima 30dana maj 31 dan ukupno 61dan.a oni uspostavili račun za 30 dana i neki otišli u skuplji zonu.ili.je to krasna ili neznanje.ako je krasna aps ako je nezna je otkaz.sta će biti ako očitavaju na tri meseca.lepo na kraju radnog dana svi na kapiju eps-a i niko ne može napolje dok svi ne dobiju ispravne račune.
Samo prestati placati. Svi. Potpuna obustava placanja svih njihovih nameta, jer podizu bezobrazluk do nivoa gde opipavaju koliko jos mozemo da trpimo. A mi eto izdrzljivi pa mozemo. Samo prestati. Svi. Pa nek obustave isporuku svima ako mogu. Zovite to gradjanska neposlusnost ili kako god. Pa nije vam to tata ostavio, to je nasa drzava, koju mi finansiramo i servisiramo. A ne da nas vi testirate do krajnjih granica, a posle: evo nasilje, jesam vam rekao da su nasilni.
A šta rade potrošači koji nisu ni dobili račun-poštar na odmoru menja ga drugi koji donese i račune za komunalije i telefon ali za struju ne...Gde je račun zalutao ko bi to još znao.Sreća da na teritoriji BG nisu krenuli sa menjanjem poziva na broj za svaki mesec pa sam zvala distribuciju u Obrenovcu i dobila savet da uplatim na prethodni broj računa i poziv na broj a i iznos za maj je skoro pa duplo veći nego za april(po EDB broju su našli iznos računa).Lično mislim da ovo sa samo očitavanjem ili nekim prosekom za tri meseca je neviđena muljačina novoformiranog EPS AD i naravno na štetu potrošača.Narod plaća i ćuti pa dokle više!?!?!?
Hoće li nam sada redovno stizati računi unazad?
Brojila pripadaju EDSu, i oni ih nisu očitavali, zbog čega teret svoje nemarnosti prenosite na potrošače?
I pitanje da li je to u skladu sa zakonom, da ispravljate račun od pre 2 meseca to automatski znači da ni trenutni račun nije validan.
Bolje da ste ispravku uneli na poslednji račun
Ovo objašnjenje koje je EPS dao nije chak ni rangu diletanti, nego je namerno nepostojanje javnosti.
Treba prestati plaćati sve. Ako je Grčić sa ekipom iz sekte mogao da uneredi, uništi, rasturi kompletan EPS, i da ošteti državu, i narod u milijardama Evra, i da ne odgovara, zašto bih ja plaćao bilo šta? Vidovdan! Bojkot! Dole srpska nazadna sekta, i njeni sateliti! Dole ološ, bagra, i veleizdajnici!
Da li je moguce da nesto sto je npr.70tih i 80tih funkcionisalo normalno, kao sto je ocitavanje brojila EPS ne moze da savlada u 21.veku? Ili drzavi zafali para, pa se gradjanima pumpaju racuni? Cacilend treba da se plati!
"Svi građani koji imaju primedbe na račun ili bilo kakvo pitanje mogu se obratiti nadležnima na besplatan broj telefona 0800-111-202. Takođe, građani mogu da se obrate i na mejl reklamacije@eps.rs "
Pobogu, tamo se niko ne javlja, to stoji da bi ispunio stranicu na sajtu EPS-a.
Lepo vi da se izvinete i da lično donesete račune bez kamata i da SE VIŠE TO NE PONAVLJA.
Mada sumnjam.
Ulazimo u sledeću sezonu rialitija, "Kradi, dok možeš".
Ne shvatam sto ne mogu jednostavno da posalju koliki je dug i to da se plati. Zar nemaju neki najednostavniji softver koji ce obracunati uplate i potrosnju i izbaciti ukupnu cifru. Nista ne znaju.
Na kraju im niko nista nece placati kad ljudi shvate da drugacije s ovom vlascu ne moze.
Kako lazu nuje moguce samo da se pojedinci zale naravno da se ljudi zale ko je dobio racun po 20 hilj koji lopovi kradu i da ne trepnu nema ko da ocitava a tamo zaposleni koliko ocete na 1 stolicu pi 2 zaposleni nema gde da sednu pa se menjaju
Za maj nisu čitali brojila. Rn 1300 din. Da li to znači da će očitavati na 3 meseca, ili da sami očitavamo. Imamo neka novija brojila koja ne znamo očitati. Stalno se pomeraju neki silni brojevi. Ko da nam objasni(penzioner).
...i tako smo već i navikli u poslednjih nekoliko godina...da računi stižu vaki/naki..nemaju kade da reše to, prezauzeti "cvetnajom" pa ne postizavadu...u EPS Teslu sad kad bi zaposlili garant bi ga neki od "strucnih savetnika" poslo da ocitava brojila..
Svako normalan bi poslao račun na kome bi stojala samo razlika i pisalo bi da se odnosi na razliku između očitanog i tada greškom naplaćenog.
Ali, kad ćaciji preuzmu sisteme, bude i ovako kako se desilo...i dešavaće se.
Ja da platim zbog njihove greške (u očitavanju brojila). Ako natočim gorivo i greškom mi naplate (očitaju) manje, hoće li mi ispostaviti na kućnu adresu da platim razliku?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građanima stižu dupli računi za struju: Nadležni kažu da treba platiti razliku
Autor: Nova ekonomija
Info
•26.06.2025.
•13:24
Komentari 32
ns ja
Osim ako daljinski ne resetuju brojilo svakog 1. u mesecu - a ne rade to!
Znači vaša naknadno potrošena struja ulazi u potrošnju za idući mesec. Ali zato vam traže da platite i "razliku"!?
Kako se to zove kada vam protiv vaše volje dva puta naplaćuju istu količinu struje koju ste potrošili (u ovom slučaju su se opoštenili pa vam 2X naplaćuju samo jedan njen deo, eto ne plaćate 2X za ceo mesec nego samo "razliku")!!! :)))
Francesko
Ljilja
Goran
Sanja
Milos obrenovic
Robija
Sky
Mislim da bi i kliker pokvarili.
Miloš
Grbavi
Brojila pripadaju EDSu, i oni ih nisu očitavali, zbog čega teret svoje nemarnosti prenosite na potrošače?
I pitanje da li je to u skladu sa zakonom, da ispravljate račun od pre 2 meseca to automatski znači da ni trenutni račun nije validan.
Bolje da ste ispravku uneli na poslednji račun
Ovo objašnjenje koje je EPS dao nije chak ni rangu diletanti, nego je namerno nepostojanje javnosti.
Neo NSovac
Nemus
ns
Marta
Kilowat Stekić
Pobogu, tamo se niko ne javlja, to stoji da bi ispunio stranicu na sajtu EPS-a.
Lepo vi da se izvinete i da lično donesete račune bez kamata i da SE VIŠE TO NE PONAVLJA.
Mada sumnjam.
Ulazimo u sledeću sezonu rialitija, "Kradi, dok možeš".
AA
Na kraju im niko nista nece placati kad ljudi shvate da drugacije s ovom vlascu ne moze.
Nenad
Maja
Zaključak
Za očitavanje brojila dobija se Nobelova nagrada.
Riki
Baba Beba
Zoran NS
Ferengi
Ali, kad ćaciji preuzmu sisteme, bude i ovako kako se desilo...i dešavaće se.
Radovan
Zovite pravim imenom
Kru
Kiki
Valter
balon se duva, čaša se puni … kad pukne …
NS
Nina
Duplo uvećan račun za maj.
Nemaju sramote.
Dokle
Djuka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H