Autor: Danas

Info
07.07.2025.
08:19
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da opozicionim političarima i blokaderima svakodnevno opada podrška građana.
  • @Mirjana

    07.07.2025 14:16
    Ovo je čest slučaj kod onih koji se okruže istomišljenicima i potom umisle da takvi predstavljaju ceo narod, da su stekli monopol na istinu i pravdu i time postali nepogrešivi. Ili vašim rečima: to što ne umete da izaberete društvo ili ste ucenjeni nečim nije moj problem.
  • Nina

    07.07.2025 13:21
    @Nina
    Dopuna mog iskaza....
    nisam bila potpuna!
    Ne,ne gubimo nikako ,idemo dalje ....
    samo mi smeta pasivnost onih koji će glasati protiv SNS-a i njihova javna podrški studentima i profesorima....
  • Mirjana

    07.07.2025 12:59
    Ne znam nijednu osobu
    Ne znam nijednu osobu koja je protiv protesta i barikada.
    To što gospoda sa "druge strane" ne ume da izabere društvo ili je ucenjena nečim nije moj problem.
    Neki učestvuju u barikadama, neki ne, ALI svi podržavaju.
  • Ahajaha

    07.07.2025 12:50
    Sto je babi milo to joj se i snilo
  • Nemanja

    07.07.2025 12:41
    @Ja Smin Ko

    Vi razni Božoi, Bogosavi i Jasminkoi uporno mislite da je ovo nekakava borba protiv vlasti. Ne, ovo je borba protiv vas urođeničkih plemena koji ste ovde ostali duže nego što ste dobrodošli: okreni-obrni, građani i čobani ne mogu zajedno.
  • Mučenik

    07.07.2025 12:19
    Podrška je podrška!
    Predsednik ΛV smatra da opozicionim političarima i „blokaderima“ svakodnevno opada podrška građana. Međutim stvarnost ukazuje da predsednik u svojim javnim nastupima često pribegava manipulacijama i iznošenju neistina, naročito kada govori o sopstvenom rejtingu i podršci protestima. Prvo, ΛV najmanje obavlja funkciju za koju ga je narod izabrao, on je turistički vodič naprednjacima u zemlji, on o svemu (ne)demokratski odlučuje ili svojom voljom obavlja sve javne funkcije ili svi funkcioneri rade po njegovom nalogu i znanja. Pitanje je kako će se završiti „blokaderstvo“, padom vlade i održavanje prevremenih izbora. Blokaderi nemaju pojma o vođenju države, organizacije izbora i vođenje države za dobrobit naroda ili dobrobit samo njima. Biće šta će biti, a narodu neće biti bolje, mada i sada vlast, tj ΛV vode državu prilično amaterski i poslušno.
  • Perica

    07.07.2025 11:44
    Ne gube. Idemo dalje
  • Nina

    07.07.2025 11:28
    Kakve isprazne pričice...
    Mi smo letargičan,plašljiv , nespreman, i glup narod...
    Prećutno smo saveznici kriminala, korupcije i preletača .
    Nad kriminalom,korupcijom ,nepravdom,femicidom milostinjom od penzije,ubicama na autoputevima,otimanjem i trovanjem neba,zemlje ,vode,.....
    ronimo suze i bunimo se puna dva minuta i onda okrećemo glavu i
    nastavljamo svoj sebičluk ..
    .ja,pa ja...
    ostavljajući mladost i buduća pokolenja da žive naše isprazne živote..u dugovima i bez prava ...
    A može biti i drugačije....
    Stidite se narode moj.....


  • Tadija

    07.07.2025 11:23
    Živi bili, videćete!
    Ne gube podršku, jer ovo nije samo studentska borba. Ovo je borba za normalnu državu, protiv mafijaško-sektaškog kartela Aleksandra Vučića, i svih njegovih pristaša! Kršenje Ustava, zakona, raspadanje institucija, izborne migracije stranih državljana, plaćanje glasova, lažiranje biračkih spiskova, organizovani državni kriminal, korupcija, nasilje, privatne vojske, policije, malverzacije, nesreće, ubistva, nepoštovanje pravila, raspad privrede i društva, kulture, sporta, poljoprivrede, stočarstva, veleizdaja, potencijalno prekopavanje Srbije zarad boljitka nemačke propale autoindustrije, trovanje zemljišta i vode, devastiranje reka, šuma, plodne zemlje, subvencionisanje stranih gubitaških kompanija... Kome nije dovoljno, ovo je samo ugrubo šta su sve zasrali! Ovo je borba svih nas koji to sve nismo, ne želimo, i nikada nećemo želeti! U Vojvodini je njegova sekta završila svoju priču, u to sam siguran! Živim za dan kada će se on i njegovi satrapi hapsiti, predavati sudovima, i ići na duge, i teške robije! To će biti, ili ničeg više biti neće!
  • Nenad

    07.07.2025 11:14
    Talog poslušan vučiću
    Vučić smatra da je 2000. godine isplivao talog... Za njega su huligani, kriminalci, polupismeni šarlatani koji ga podržavaju najbolji deo Srbije. "Talog" su mu profesori, prosvetari, studenti, inžinjeri, lekari, advokati, pravnici, sudije, svetski šampioni, poljoprivrednici ili svi oni koji ga NE podržavaju.
  • Ja Smin Ko

    07.07.2025 11:12
    Ma jok.
    Cela srbija zivi u X balonu i svi zivi citaju Met Demona i Mari Mari i kunu se u njih. Pojma vi nemate sta je srpski narod i zivote u uveremju da imate 69% koliko procenju zena od kosarkasa koja je procneila da na slaviji za vidovdan ima 743.000 ljudi.
    I to je to
  • Klemanso

    07.07.2025 11:08
    Provalile ga i babe da laze
    Odlican tekst, zaista dobar presek trenutnog stanja. Ulazim nedavno u taksi i naravno taksista mrmlja protiv blokada. Kada smo dosli do precednika, ovaj je samo rekao: -Taj laze cim zine! Inace i kod baba mu je opasno opao rejting, to treba najvise da ga brine.
  • Marija

    07.07.2025 11:05
    Neverovatno je koliko je nas narod slep da ne vidi gde nas zlotvor AV. Ovu sansu da zaustavimo sva njegova zlodela koja nam sprema prokockamo li bolje da ne postojimo ni kao država ni kao narod.
    Samo se delite i svadjte izmedju sebe imacete vremena da se kajete.
  • Unchain My Heart

    07.07.2025 10:58
    Za ljubitelje slobode kretanja imam jedno pitanje:Jeste se bunili kad vas je Vucic danima drzao u kucnom pritvoru?Bilo vam je fest dok vam je sloboda bila od sobe do kupatila,i nazad?Zasto se tada niste pozivali na svoje "ustavno pravo da proterate automobil kroz omiljenu raskrsnicu".
    A da,vi ste tada pisali kako je to dobro za sve ,kako nas predsednik zatvara jer nas voli i ostale poltronske fraze.
    Dok je zivog stita u cacilendu i dok otvorenom agresijom sakrivate strah,ja znam ko ima vecu podrsku.To nije vasa lopovska sekta.
  • Šokirani

    07.07.2025 10:55
    Treba nešto menjati
    Vlast nema mnogo mogućnosti za promene. Ni ne treba im mnogo promena. Ali, studenti ili već ko ide sa njima moraju pokazati više mašte. Blokade raskrsnica nisu mašta, to rade dovoljno dugo da je svima dosadilo.
  • Mihajlo

    07.07.2025 10:49
    Zavera teorijska
    Siguran sam da dosta SNS botova nemaju veze sa Srbijom osim sto ih placa SNS. Ima tu dosta hrvata, albanaca...
  • Mark

    07.07.2025 10:48
    Samo kazem
    To sto pises su besmislice. Izbori su stvar gradjana, ono odlučuju za koga ce glasati i hoce izaci. 1.650.000 penzionera ima, 1.300.000 su njegovi sigurno i najrevnosnije izlaze. Gde su njegovi jos, ovi iz javnih preduzeća, kupljeni, ucenjeni? On ima uvek 35%.A studente kao da je neko namagarcio, pa sve pogresno rade. Ove blokade ce unistiti sav taj elan na pocetku.
  • Mihajlo

    07.07.2025 10:45
    Jasno i glasno
    NE!
  • @Лојалиста

    07.07.2025 10:42
    Nice try, ćaci.
  • s one strane duge

    07.07.2025 10:42
    drzimo vatru upaljenu
    Zasto AV bezi od izbora?, on svakodnevno vrsi ispitivanje javnog mnjenja, Studenti su na 60+% podrske naroda a SNS u padu ispod 30%. Sto je i za ocekivati, mladi, pametni, obrazvani koji sticu pravo glasa /70.000 godisnje/ nisu glasaci SNS-a. Stariji koji su zatrovani pink propagandom, polako odlaze, /100.000 godisnje/, to su vecinom glasaci SNS-a. Podrsku gubi i u inostranstvu.
  • Deki

    07.07.2025 10:32
    Izbori
    Samo me zanima kakvi bi bili eventualni izbori kada ni jedna ni druga strana ne bi priznali rezultate kakvi god bili!
    Ko god da pobedi ovaj drugi ce tvrditi da je bilo kradje glasova!
    Znaci prvo usaglasiti biracki spisak potpisati ga, pa onda izbori i kada se potpisu zapisnici nema krao ovaj ili onaj!
  • Mile

    07.07.2025 10:31
    @Pančevac
    Kopirali ste komentar koji ste već koristili u vestima o ministru prosvete.
  • Maja

    07.07.2025 10:26
    @Olja - That was rude
    Da li znate šta znači demokratija?
    Umesto 'ogadil' mogli ste napisati 'postali ste odbojni narodu' zvuči dostojanstvenije.
  • Ahab

    07.07.2025 10:23
    @sredina
    Zbog tebe i tebi slicnih ova bagra i jase 13 godina sa realnih 20-ak % podrske birackog tela.
    Te price "svi su isti" su mantra koju verglaju famozni "beli listici", ubedjeni da su iznad situacije i da su "provalili sistem".
    U sustini konformisti i lenjivci u vecnom strahu da ne izgube tu sargarepu koja im se klati ispred gubice.
    Jos ih je Dante svrstao u poseban deo pakla, jer je i pre 700 godina video kakve stetocine su ti vecito neopredeljeni i bez stava.
    Elem, podrska ovom banditizmu sasvim sigurno ne raste.
    To zlo od prvog dana deli narod na "nas i njih", na one koji su "za" i one koji su "protiv" i sve ce uciniti da zapali drzavu ne bi li pretekao jos jedan mandat.
    Jedini cilj mu je besomucno bogacenje njega, njegove porodice i uskog kruga kriminalaca koji drze na okupu njegovu banditsku tvorevinu.
    Svaka alternativa tom ZLU je dobrodosla, jer je demontaza tog demonskog mehanizma pitanje opstanka nacije i drzave.
  • Marko

    07.07.2025 10:11
    Neutralni akteri, ujedinite se i pronađite efikasnije rešenje za rešavanje problema u Srbiji.
  • Ns

    07.07.2025 10:05
    Cccc
    Izgubio je zato sto nikog ne slusaju kao prvo. Ovo je ozbiljna borba dok oni zurke prave bukvalno. To caci i pumpaj je skretanje sa vucicu odlazi. Drugo ima vucicevih studenata u bg koji non stop odvlace ljude od skupstine i predsednistva.ako je gradjanska neposlusnost onda nema da oni opet diriguju koliko ce trajati blokade to je smesno. I kad ljudi svate da nisu sva deca divna,setite se divne dece na snimcima koji maltretiraju i udaraju nastavnicu,mislim ima milion slucajeva. Tako kad narod svati i izadje na ulice i uzme protest u svoje ruke,tad ce biti gotovo
  • Milorad E.

    07.07.2025 10:02
    Biću obeležen kao ćaci-bot, ali neka ide život: Da li su blokaderi pomislili da će papazjaniskim disperzivnim blokadama gurnuti neutralne birače u zagrljaj SNS-a?
    Inat je ozbiljna stvar u Srba.
  • vlada12

    07.07.2025 09:59
    @Sredina
    a ti citas ustav i UN dokumenta o pravima deteta samo kada je pitanje slobode kretanja? a kada ljudi stradaju zbog sistemske kradje, kada ljude biju na ulici i kada generalno imamo divlji zapad na ulicama, onda ti je to ok? znaci tebi je ok da nisi siguran kad izadjes na ulicu, jer moze neka SNS stoka da te okonca i da ne odgovara za to, dokle god mozes slobodno da se kreces ?
    cudni su ti prioriteti zemljace...
  • Obivatelj

    07.07.2025 09:59
    Hana Arent je rekla
    To stalno laganje i nema za cilj da narod poveruje u laži, već je cilj da ni u šta ne veruje. Jer takvom narodu nije oduzet kapacitet za akciju, već kapacitet da misli i sudi. Sa takvim narodom možete da radite šta hoćete.
  • Imre

    07.07.2025 09:57
    U selima i varosicama gde nema blokada siguran sam da im popularnost raste,jer tamo nema blokada.U gradovima gde su blokada normalno je da mnogim ljudima to smeta i da su protiv blokada gde blokaderi gube popularnost.Po raspisivanju izbora blokade prestaju i kod predizborne kampanje studenti mogu da pobrate popularnost u gradskom narodu.Obrazlozenje da su pored blokada isli na duge marseve pesice po Srbiji ,biciklima i maratonom do Strazbera i Brisela,da se izbore za posteno sudjenje kod pogibije 16 osoba.Do izbora vlast i ako pokrene optuznice to ce u narodu pokrenuti osude,jer nsu u njima nabedeni politicari.Ako optuznica nema tad ce nova vlast ako pobedi obnoviti postupak,sto pogotovo ne odgovara sadasnjoj vlasti.
  • Rale

    07.07.2025 09:46
    Raspisi izbore pa da vidimo
  • Mićo

    07.07.2025 09:44
    @Лојалиста
    Pusti snovi moj lojalista, pusti snovi.
  • Уки

    07.07.2025 09:41
    Уки
    Шта је СНС ботова и хај! Оваквих љига је било исто у време Милошевића али није било друштвених мрежа већ ду по фирмама ширили панику страх и дефетизам што је на крају проузроковало паду Тиранина! И вашем Тиранину АВ је дошао крај и то нико не може зауставити можда још мало продужи агонију али крај је ту!
  • Imre

    07.07.2025 09:34
    Ja tu samo vidim masu ljudi koja je odjednom protiv režima i blokiraju i prete onima koji su protiv režima oduvek bili.
  • general

    07.07.2025 09:31
    pa
    šta će veća od 60% ?
  • Ivan

    07.07.2025 09:28
    Izbori pre svega ali slobodni i bez uvoza biraca
  • Sredina

    07.07.2025 09:26
    Nisam ni u jedne ni uz druge. Ovi na vrhu, NARAVNO da ce da lazu i manipulisu. To je politika. Uvek tako bilo u istoriji covecanstva i tako ce i biti. Nije mi jasno sto su ljudi iznenadjeni. Ljudi su veliki licemeri. Ovi protiv vlasti, pozivaju na postovanje zakona dok i sami krse zakon. Svako moze da sedne da procita Ustav, UN dokument o pravima deteta, itd., i da se uveri da niko nikom nema pravo da zabrani kretanje, ucenje, izrazavanje. Tako da u mojim ocima, vlast i kontravlast su -same shit different packaging.-
  • Stojan

    07.07.2025 09:26
    Jeste 13 godina sam olos je zaseo na grbacu naroda i sve oko sebe upropastio i pokrao ta nekolicina nepismenih i bahatih ljudi ojadila drzavu i narod, konacno je narod progledao i sad slede izbori da odu bezvredni lopovi
  • Profesor

    07.07.2025 09:24
    Problem je u tome što se sprovode akcije koje zahtevaju veliko angažovanje, a daju nikakav ili negativan rezultat. Te akcije zagovaraju najradikalnijih 5% na plenumima. Pogađate, te radikalne ubacili su bivši radikali.
  • @Olivera

    07.07.2025 09:11
    Ima tu jedan problem u percepciji, botova ima ali nisu svi glasaci botovi. Pojedinci imaju koristi ali je nemoguce platiti polovinu Srbije. Da li pojedini ljudi preuzmu deo narativa vlasti, pa naravno. Pumpaju jedni ali pumpaju i drugi. To rade mediji ali nazalost i mi pristajemo na to i pristajemo na tu podelu (jer ko ne skace... ili percepcija sa druge strane - to su teroristi) Zanimljivo je to etiketiranje, ali ako vam je lakse samo nastavite (imate i caci pa malo menjajte da ne bude dosadno).
  • Prof.UNS

    07.07.2025 09:11
    @Jelena
    Na žalost, nije samo to. REALNO se svašta ružno izdešavalo iza scene i studenti gube podršku... I DALJE sam protiv SNS lopova, i dalje ću glasati protiv ali neću glasati za studente.
  • Jovan

    07.07.2025 09:11
    @Koponen
    Hajde molim Vas smislite nešto bolje od ne mogu da obavim svoje obaveze. Ako krenete o kolapsu saobraćaja, setite se kada zaista nastaje kolaps u gradovima. Od septembra do juna. Zašto? Zato što je grad neplanski građen. Zgrade su podizane bez dovoljno obezbeđenih parking mesta, pa su čitave saobraćajne trake pretvorene u parkirališta. I naravno smislili su zone i naplatu parkiranja.
  • Zlateva

    07.07.2025 09:06
    Koliki idiot moraš biti da veruješ ovom lažovu koji je sve uništio
  • Rain from heaven

    07.07.2025 09:06
    Gube
  • Džo

    07.07.2025 09:03
    .
    Jednostavno narodu dosta redovnih problema i što ih vlast zeza na svakom koraku i samo im još nedostaje da pešače sa posla ili da brinu hoće li im deci propasti godine u školi
  • Hahaha

    07.07.2025 09:03
    Gube
    Gube podršku jer platu nismo dobili 6 meseci. Lako je podržavati na pun stomak, a mi što ne dobijamo platu ili nenastavno osoblje koje dobija umanjeno, e to je već teže. Ovi što i dalje podržavaju nek uđu u generalni štrajk, nek se izlože riziku pa ćemo videti koju će pesmu pevati.
  • Ime

    07.07.2025 09:03
    Videlo se kako gube 28.6. Gde je bilo milion ljudi opet, ne mogu deca izgubiti podrsku protiv narko kartela nikako
  • Sigurno

    07.07.2025 09:02
    Je
    Da laze, nasi blokadni istrazivaci su jako skloni istini, pokazalo se na mikro nivou u Kosjericu da puca skroz na skroz. Blokaderi sigurno imaju nadpolovicnu vecinu na nivou republike, jako ih narod zavoleo zbog svakodnivnih benifita koje gradjani osecaju i visoko cene. Pumpaj do nekih 80% podrske sada smo na svega 58%.
  • milo

    07.07.2025 09:01
    Aj mi objasnite nešto
    Mi smo za promenu sistema. Hoćemo novi sistem protestvujemo. Onda dođe neko i aj da blokiramo saobraćaj. I to kada ljudi ili dolaze ili odlaze na posao. Samo nerviraju običan narod. Ono ranije akcije su bile ok. Ali od vožnje bicikala i samopromocije trčanjem.... Izgubili su većinu. Ovo ostalo što rade čista glupost. I dalje su ljudi protiv. Ali evo imali ste jedan nosi natpis smrt patrijarhu. Drugi nosi o srebrenici? Većini srba to smeta. Opet je neko poturanje sa strane.
    A sada dolazimo do najbitnijeg šta je sa onim kada je u skupštini donešeno 20 zakona kada je tzv opozicija unosila dimne bombe. A vlast donela 20 zakona. Među kojima je i onaj o zatvaranju arhiva UDBE do 2063 godine.
    Eto šta i ko vam vlada....
  • Razočaran

    07.07.2025 09:00
    Sve autogolovi od 15.03.
    Naravno da gube, dovoljno je da popričamo između sebe da bi videli da maltene niko nije za ove metode borbe. Umesto da pumpamo njih, mesecima pumpamo sebe. Koja je svrha da se ovako smešan broj ljudi okuplja, samo dajete municiju sns-sekti?
    A spisak govornika za Vidovdan u BG je tek posebna priča, zašto su naši studenti iz Novog Sada ostavljeni po strani, niko ih ništa ne konsultuje iz beogradskih plenuma. Većina govornika sa mitinga u beogradu su bez problema mogli govoriti i na mitingu sns-a, skoro da nema razlike.
    Ništa mi se ovo ne sviđa, kao da se Vučić infiltrirao u plenume u Beogradu, takvi su potezi.
  • Olja

    07.07.2025 08:59
    That was rude
    To nije predsednička retorika, ogadili ste se narodu jer ste gori od vlasti. Jer sve radite u svoju korist a na tuđu štetu. U demokratskom društvu oduzeli ste ljudima pravo glasa, pokušali silom preuzeti vlast. I kad vam neko skrene pažnju na to pretite i izvrćete tuđe reči. That was rude.
  • Bane

    07.07.2025 08:57
    Samo se vi tešite...
  • Pančevac

    07.07.2025 08:55
    Kao profesor UNS ne mogu biti na strani onih koji su mi posle skoro 30 godina na univerzitetu zabranili da fizički uđem na fakultet. Navodno su za ljude koji nikada nisu bili u politici i koji rade svoj posao a udarili su prvo po nama. Argument da je neko drugi kriminalac ili nešto još gore ne opravdava ovo što "studenti" rade nama profesorima.
  • boger

    07.07.2025 08:53
    Zvuči poznato?
    Ima jedna zemlja u kojoj su četrnaest puta neuspešno birali predsednika, u kojoj blokade traju tri godine a ionako nejaka ekonomija je u međuvremenu desetkovana. Politički sukob je naoko religijski a u suštini je poligon na kome se nadmeću dve velesile. Malo je nezgodno smeštena između Irana i Izraela. Zove se Liban...
  • Samo kazem

    07.07.2025 08:52
    Oskar nikada nije ni imao vecinu, sa svim pritiscima, ucenama, potkupljivanjem, on je na 26...27%. U Ns ispod 20% od ukupnog broja glasaca. Primera radi, 10 ljudi treba da glasa, 5 ne izadje na glasanje, oskar dobije 3 glasa, ostali 2 i to je to. Vlada sa 3 glasa od 10. Od ta 3, 1 je ucenio, 1 platio. Realna podrska 1 glas. 10ak%.
  • Sh

    07.07.2025 08:50
    ..
    Razbice blokaderi na izborima, kao u Zajecaru i Kosjericu:))))
  • gradjaninX

    07.07.2025 08:47
    Da li oni koji na silu oduzimaju narodu pravo na slobodno kretanje imaju podrsku naroda? Dobro pitanje.
  • Musaši

    07.07.2025 08:43
    Ne reče lucidni, da li su se i lojalisti obučeni u policijske uniforme smorili od protesta.
  • N

    07.07.2025 08:42
    N
    NE! Studenti su pokrenuli narod i izneli novi Sistem koji besprekorno funkcionise koji je Vucica izbacio iz Politike izgubivsi kredibilitet. Liderstvo je obezglavljeno u tom Sistemu jer postoji samo zakon i odgovornost! Za mnoge je ovo novina na koju se privikavaju jer ga nikada nismo imali i uvodi nas u pravno uredjene i civilizovane zemlje. 35 godina prezivljavamo u starom Sistemu koji nas je unistio u svakom smislu ali nikada nije kasno da rascistimo sa ruznom prosloscu! Vucic nikada nije imao vecinu i na vlast je prevarom dosao ali ce sa iste posteno otici jer i da hoces ne moze vise nista po starom nakon svega!
  • Лојалиста

    07.07.2025 08:41
    Сасвим је извесно да губе подршку. Ја сам свакако у СНС-у и нећу да се лажно представљам као "Нисам за Вучића, али..." и те форе, али 100% тврдим да с овим блокадама скачу себи у стомак. Имам блиске пријатеље и чланове породице који су против Вучића, али који су искреног става да је ово са блокадама потпуно лудило и неодрживо, и могу да их замислим да заокруже СНС ако те две опције у неком блиској будућности буду једини избор. На сваког човека на тим вашим фенси ноћним блокадама иду барем два која вам проклињу све до петог колена. Па ево вам Косјерић и оно поновљено бирачко место, где ћеш бољи пример... За две недеље шта сами себи урадисте са тим вашим секташењем и острашћеношћу, па то је за изучавање. Маните ме само приче џипова и капуљача... није 70+ ваших са тог бирачког места остало код куће од страха него је 70+ људи ПРОМЕНИЛО страну и гласало за СНС УМЕСТО за вас.
    Шанса вам је била 15. март, и цео тај период када сте малтретирали чланове СНС-а по штандовима, када сте малтретирали и таргетирали људе који су се залагали да им деца иду у школу... Било је тада страха међу нашима, јер није било никакве реакције државе, наши људи који би и реаговали би били "разапети" и дозвољено вам је да спроводите насиље. Већ сада је далеко мања тензија, људи се поново ослобађају тог страха. Притом не заборавите: зна се ко зна како се раде и добијају избори - тако да, не бих ја изборе баш тако прижељкивао на вашем месту. Потпуно је извесно да бисмо их на нивоу Србије добили, а можда и у НС
  • Koponen

    07.07.2025 08:38
    Naravno da gube. Blokade ne blokiraju Vučića, nego građane koji ne mogu da obave svoje obaveze.
  • Jelena

    07.07.2025 08:34
    Jos jedna laz
    To plasira sa laznih profila SNS sektasa po FB-u i Instagramu i komentarima SNS botova sa laznih naloga po svim portalima. Niko nije umoran. Sa svakom lazi Vucicu jos smo vise uz studente i sve ostale koji zele da tvojoj mafijaskoj SNS sekti vide ledja. A tvoj organizator tvojih cirkusa koji je radio koncert Tomsona u Zagrebu bi trebalo da i onima koji su do sada gutali tvoje lazne patriotske parole valjda otvore oci. Ne vidi samo onaj ko ima interes da ne gleda, kako ste nam urnisali zemlju.
  • Olivera

    07.07.2025 08:29
    Zanimljivo je kako komentatori često doslovno preuzimaju predsedničku retoriku. Ponekad je malo preoblikuju dodajući fraze poput: ‘Ja nisam bot’, ‘Bio sam protiv SNS-a, ali od sada ću glasati za njih’ ili ‘Blokaderi su isti kao SNS.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna