Hita naprednjačka brza pruga do Budimpešte tempom najsporijeg puža. U međuvremenu, vlast nemarom gubi novac za ulaganje koji ide iz džepa građana Srbije, ali još bitnije - odnosi ljudske živote.
"za kašnjenje tri ili četiri dana", kazao je Vučić.
Kakav Car relativizacije!
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra 2021. godine počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
A za to vreme, oni komanduju i kad im ne odgovara zabrane vozove, seku gume, sipaju pogrešno gorivo...i grabe, li grabe. Nama ne treba ni tako skupi voz (koji do bg često nešto lupa i štekće, sigurno ne zato što je ispravan) ni 180km/h. Ali bi bilo jako dobro da imamo lokalne vozove i na drugim pravcima. Neke koji mogu 100km/h i koštaju 2-5e. Koliko je to godina prodaje goriva i skidanja kajmaka od akcize zato što nema voz do Subotice? Nema ni do Vrbasa, nema ni od Sombora do Subotice, ni do Osijeka, ni do Zagreba. Ne znam ima li do Grčke, a onaj do CG je prilična lutrija. Francuska nema vozove samo do predgrađa Pariza, ako smo već krenuli u "poređenja" a koliki su nam dometi jasno je kad pogledamo koliko perona ima na Prokopu i još prolazni. To nije dovoljno za ozbiljan železnički saobraćaj ni da nije pukla ploča.
Ko je pre 15tak godina putovao vozom na relaciji BG-NS sigurno se seća lokomotive sa dva kupe vagona i verovatnoće da i tako nešto pođe. O stizanju na vreme bolje je i ne pričati jer se zaista ne sećam da sam to doživeo.
Nekada sam iz Novig Sada išao vozom za Helsinki, Pag, Varšavu a iz Beograda Simplonom za Pariz, Cirih. Sad možeš do one rupe od Prokopa, sa glavom u torbi. Počupali su sve pruge po Vojvodini a imala je mrežu kao Belgija, mesto da su rasteretili autobuski i teretni saobraćaj. U 21. veku vratili na na kraj 19. veka. Vek i po unazad. Pa vi sad verujte kome hoćete u ovoj rasturenoj rupetini.
Svi na ostrvce u Dunavskom Parku i osnovati nezavisnu državu "ISoBisu", prijučiti se zajednici nezanisnih nezavisnih država, gde se porez plaća -100%: koliko dobrovoljno daš poreza, duplo ti se vrati.
Dali ima odgovornosti za laži i neispunjenja datih planova i laži, zarad ostajanja na vlasti, bez obzira o kome se akoniradi.Mora se snositi odgovornost bez obzira o kome se radi. Mora se poštovati Ustav I zakoni.
Ivan
14.07.2025 • 22:20
Uništio je sve štoje stigao
Sve je unistio i sve je propalo u nevidjenoj diktaturi a sve to vidi se
najvise u kilometrima izgradjenih auto puteva, u kilometrima izgradjenih brzih pruga, u visinama plata, u visinama penzija, zatim narocito u sportu se vidi ta propast u budzetu kosarkaskih klubova stalnih ucesnika eurolige (po 20 mil. oba kluba),u fudbalu nas prvak prosle god. direktan ucesnik lige sampiona, zatim u kulturi po broju snimljenih filmova i serija, po izgradjenim bolnicama, skolama, po broju turistickih odlazaka u inostranstvo, po propaloj i bednoj nacionalnoj avio kompaniji, po cenama kvadrata i po broju ljudi koje te kvadrate mogu da plate, po izgradnji sportskih objekata, po istorijskom procentu nezaposlenosti od 8%, po bednoj namenskoj industriji, po bednoj snazi vojske Srbije(PVO, Migovi 29, NOVI Rafali, dronovi i jos mnogo toga) .......PROPAST i BEDA nevidjena, PATNJA velika????
Pumpaaajjjjjj
Najstarija železnička pruga na teritoriji današnje Srbije je ona koja je povezivala Belu Crkvu sa delom Banata koji danas pripada Rumuniji. Dužina ovog dela pruge na teritoriji Srbije bila je 27 kilometara. Puštena je u rad 1854. godine, korišćenjem konjske vuče, a kasnije i parnih lokomotiva.
Prvobitno, ova pruga je imala za cilj prevoz robe, posebno uglja, iz moldavskih rudnika do Dunava i čeličane u Rešici, Putnički saobraćaj na ovoj relaciji je započeo dve godine kasnije. Glеdajući po današnjim granicama, ona je počinjala i završavala se u Rumuniji. Ova pruga je takođe bila prva železnička pruga na Balkanu.
Izgradnja pruge je započela 1847. godine, a završena je 1854. godine, . Iako je deo pruge bio u današnjoj Rumuniji, značajan segment, 27 kilometara, nalazio se na teritoriji današnje Srbije, i to je ono što je čini najstarijom prugom u zemlji. Izgradila ju je Austrougarska.
Pruga Beograd - Niš puštena je u rad 1884. godine
Prvu brzu prugu Subotica - N.Sad - Bgd - Niš - Dimitrov Grad (525 km) gradili su SPS i CIP (Mrkonjić) i naravno još je u izgradnji. Ovo su PLAGIJATORI!
Oskar je doneo samo nesreću, bedu i patnju gradjanima Srbije. Izdao je sve nacionalne interese koje je stigao za ovu jednu deceniju njegove diktaure, rasprodao sve što je stigao, dovukao polusvet sa sumnjivim kapitalom u Srbiju, tako da smo sa njim dotakli dno života.
ovo kao u boratu, ono dao sam ti daljinski za tv, budi sretan ! Kod tita sve bilo do jaja, onda neki udbin patrljak radi na vozovima i imamo ove naslove, sta bi na ovo rekli ovi sto su radili dzabaka na radnim akcijama, lopatali budzasto, preko tog pravca trenutno se gradi nesto realnije, evo primera NS-a, sad nastavljaju proJekte koje su bili u planu 1980 godine !!!!
Brza pruga od Novog Sada do Subotice, odnosno do mađarske granice, predstavlja deo najavljene trase koja bi trebalo da povezuje srpsku i mađarsku prijestonicu. Iako se najavljivalo da će se do Budimpešte stizati vozom za nešto više od dva sata već 2018. godine, danas, šest godina kasnije, radovi i dalje traju. Rok je prvo pomjeren na 2021. godinu, potom za još godinu dana, te na 2024. godinu, a sad se najavljuje da će biti puštena u rad na proljeće sledeće godine.
Jedino sto su pogodili je 2024. Ali ne kao krajnji rok već kao datum masovnog ubistva od strane nestrucnih korumpiranih i alavih lopova i krimosa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Deset godina kako je Vučić "doneo voz" Srbima: Železnica za vreme SNS-a
Autor: Vreme
Info
•14.07.2025.
•19:40
Komentari 24
Антун Чупак
Kada zinu- lažu!
Kakav Car relativizacije!
Hajde ipak da se svi podsetimo:
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
021.rs, 15.03.2022 godine
Siniša Mali
"Mali je naveo da će putovanje od Beograda do Novog Sada trajati 28 minuta."
Kada je 22. novembra 2021. godine počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Sremac
Popino prase
AV:
Imre
Prsli Klark
Pančevac
Leteći taxi
Salamander
Mile
Covek je
14.07.2025 • 22:20
Uništio je sve štoje stigao
Sve je unistio i sve je propalo u nevidjenoj diktaturi a sve to vidi se
najvise u kilometrima izgradjenih auto puteva, u kilometrima izgradjenih brzih pruga, u visinama plata, u visinama penzija, zatim narocito u sportu se vidi ta propast u budzetu kosarkaskih klubova stalnih ucesnika eurolige (po 20 mil. oba kluba),u fudbalu nas prvak prosle god. direktan ucesnik lige sampiona, zatim u kulturi po broju snimljenih filmova i serija, po izgradjenim bolnicama, skolama, po broju turistickih odlazaka u inostranstvo, po propaloj i bednoj nacionalnoj avio kompaniji, po cenama kvadrata i po broju ljudi koje te kvadrate mogu da plate, po izgradnji sportskih objekata, po istorijskom procentu nezaposlenosti od 8%, po bednoj namenskoj industriji, po bednoj snazi vojske Srbije(PVO, Migovi 29, NOVI Rafali, dronovi i jos mnogo toga) .......PROPAST i BEDA nevidjena, PATNJA velika????
Pumpaaajjjjjj
Particulare matter
Zamenik zamenika
Prvobitno, ova pruga je imala za cilj prevoz robe, posebno uglja, iz moldavskih rudnika do Dunava i čeličane u Rešici, Putnički saobraćaj na ovoj relaciji je započeo dve godine kasnije. Glеdajući po današnjim granicama, ona je počinjala i završavala se u Rumuniji. Ova pruga je takođe bila prva železnička pruga na Balkanu.
Izgradnja pruge je započela 1847. godine, a završena je 1854. godine, . Iako je deo pruge bio u današnjoj Rumuniji, značajan segment, 27 kilometara, nalazio se na teritoriji današnje Srbije, i to je ono što je čini najstarijom prugom u zemlji. Izgradila ju je Austrougarska.
Pruga Beograd - Niš puštena je u rad 1884. godine
xebo ga
Nije Prva
Železnicar
Milan
Ivan
/
Dejan
Riki
Jedino sto su pogodili je 2024. Ali ne kao krajnji rok već kao datum masovnog ubistva od strane nestrucnih korumpiranih i alavih lopova i krimosa
XzX
I napućeni je napukao skroz, ali tu rekonstrukcija ne pomaže.
novi sad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H