Samo znamo da nemamo saobracaj od BG do SU. I da su nam sve zel.stanice u korov zarasle, nikoga nista neinteresuje. Sve stoji. Vec 3 g.nemamo voz na toj relacijj. A nove z.stanice napravljene negde u njive,treba taksijem do njih... uzas. VRATITE NAM STARE ZELEZNICKE STANICE.I POSTOJECE PRUGE SAMO POPRAVITE.
Ipak voz treba da stane na vise stanica pa gde on to razvijà tolike brzine studenti su u pravu a ne ovi kvazi majstori sa fals diplomama a doce vreme ko je falsifikao diplomu morace da odgovara krivicno jel se okoristio krao lagao a vi studenti samo tako uporedite cene autoputeva pruga u evropi i kod nas sve je jasno ko dan ovde se banda slogira od para
Dakle, današnja poruka u message box-u za novosadske botove je - ''nesvršeni student'', ''prvo zavši fakultet pa pričaj'', ''prvo skoči pa reci hop''...
Težak radni dan za prosečnog botić-ćacija sa svršenim privatnim ''fakultetom''.
Samo radite, neko to od gore vidi sve.
Pokusaj diskreditovanja studenata je u najmanju ruku neumesan. Ako je noc, pa petogodisnje dete kaze to, cinjenica da dete jos ne zna da cita i pise ne menja stvarnost - noc je.
Postavljanje zahteva pri zaposljavanju je normalno. Uslovi rada treba da budu normalni, a od svoje plate bi trebalo da svaki zaposleni moze da se ekonomski osamostali. To sto smo poceli da smatramo za normalno da je minimalac plata, ili da moramo da se dovijamo kako da obezbedimo sredstva za puko prezviljavanje je zapravo problem.
Preterano je ocekivanje da oni koji su tek zavrsili skolovanje i jos nisu imali prilike da sticu iskustvo odmah ponesu maksimalan teret. Novi zaposleni predstavlja potencijal, koliko ce biti razvijen i iskoriscen zavisi u dobroj meri i od poslodavca. Pripravnicki staz postoji da se novi zaposleni upozna sa procedurama i ukljuci u proces rada. Cak i pri prelasku iz firme u firmu na slicno radno mesto, potreban je izvestan period prilagodjavanja i upoznavanja, bez obzira na stepen obrazovanja i prethodno iskustvo.
Ne bi bilo lose pre pisanja takvih komentara proanalizirati ponasanje onih koji imaju decenijski staz u politici i na vlasti, a koji su svojim cinjenjem/necinjenjem doveli do toga da studenti nemaju mogucnost polaganja ispita.
Studenti, prvo skočite, pa kažite hop. Daleko ste od diplome, a još dalje od prakse. Kao prvo, pogledajte konfiguraciju i položaj naše zemlje, i recimo Švajcarske, koja se pominje u komentaru. Sve u svoje vreme, i sa srećom.
Tipičan odgovora botova koji ne umeju da pročitaju sa razumevanjem. Studenti samo sumiraju ono što uče na predavanjima i lepo kažu kako i šta ide i kako treba po struci! Ovi sa diplomama koji su to dopustili su u ovom slučaju zakazali svojim ćutanjem. Ne treba vam diploma da iznesete ono što je napisano u pravilnicima, udžbenicima, predavanjima! Treba vam stav i moral, naravno.
Sada imamo prugu od milijardu eura koja ko zna kad će biti osposobljena, a novac je potrošena na korupciju. Još jedna propagandna akcija nepomenika
neuspela kao i ostalo u ovoj državi... tako se završava sve jer je rezultat odluke jednog čoveka jer on bolje zna od stručnjaka, od institucija od svih... zato ako ovi ostanu na vlasti možemo da se nadamo propasti...
Stdenti Saobraćajnog?
Auuhh.
Kakva referenca!
Kao kada je drug Tito, još kao dečak osnovac, na času ispravio učiteljicu u Kumrovcu, te joj ukazao na grešku.
Skloniji sam uverenju da studenti prvo treba da završe fakultet, tek onda bi bili merodavni za izjave ove vrste.
Je l ima voz do Subotice? Nema. Budimpešte, Beča? Nema.
Voz do Ljubljane? Nema.
Je l ima stanica? Nema. Ima pala zgrada i ubila ljude, ima pukla ploča na Prokopu, i ko zna šta još.
Najviše ima ogromni dugovi i ljudi bliski vlasti na Forbsovoj listi najbogatijih. To je politička opsena.
Sa brzinom od 200 kilometara na sat može više vozova da prođe u budućnosti na duži rok za transport robe i putnika u odnosu na 160. Srbija ima privilegovanu poziciju na Balkanu za gradnju brze pruge zbog geografije, zašto bismo mi pravili prugu po merama Evropske unije i njihovih potreba, kada možemo da skaliramo prugu i transport po potrebama i EU, Turske, Bliskog Istoka i Kine.
Nije ovo ,,kupovina Lamborginija", ovo je kupovina porodičnog automobila za mladi bračni par bez dece.
Naslov je kako studenti procenjuju je smejurija kao i oni
koji.se kao misevi skrivaju iza ovoga.Studenti nemaju pojma
jer izlaze tehnicki nepripremljeni
sa fakukteta i tek iskustvo kroz
rad moze da im da mogucnost.da uz iskusne nauce nesto.
Ovo je kao sve budalastina i glupost.
Ajd' strucnjaci malo oladite. Jedno je korupcija, bilo gde, a drugo zivot koji se ubrzava i koji trazi od nas da odemo i korak dalje. Nemojte nas obuvati u cipele po "meri", jer vremenom i mi uz druge rastemo i trebamo generacijsku i civilizacijsku "kopcu".
vozovi Petrovaradin- Beograd ni edan stigne na vreme. Soko i regioexpress idu istom brzinom. Soko kasni uvek nahmane 4min. nije to kasnjene nego ne ispravna informacija red voznje. Soko su izbacili skoro. zasto se placa onda skuplja karta?
Studenti, srednjoškolci znaci, jer drugo nisu...iako treba poštovati svakog, treba i poštovanje se zasluži...znanje svog sveta popio nisi upisom na fakultet već završavanje istog a brzina u nekim slučajevima znači pa samim tim diže vrednosti svega od nekretnina do poslovanja u povezanim gradovima, uticaj veće brzine nije isključivo negativan na održavanje a pozitivan samo na tih 8 minuta maksimalnom brzinom kretanja gde se ne uzima u obzir stajanje na svim stanicama takodjer pri čemu valjda tako mali Perica srednjoškolac zamišlja prugu sa početnom i krajnjom stanicom samo.
Sta je sledece ?
Ucenika saobracajne skole naglasio, podvukao, izjavio, vitirao.
Od Rumskog prava na ovamo se szna da o odlukama Generala stav mogu da imaju generali a ne vojnici ( Samo o sebi ravnima)
Naravno,kao i sve,objavljujete i blebecete ono sta vam padne na pamet bez ikakvih dokaza
Pumpate lupetate bez ikakve odgovornosti vec 9 meseci
Eto rekli pametni studenti i go je to jel tako?
Što jedna budala uradi to deset pametnih ne može popraviti. Politika po principu 'Posle mene potop', gde niko više normalan neće hteti da preuzme vlast po uslovima i ugovorima koje je ova vlast potpisala sa finansijerima i pokupila kajmak. Tebi ostane vruć krompir, rešavanje i krpljenje, dok bivša vlast sedi na milijardama i proziva svaku moguću grešku. Primer kako jedno društvo pod šarenim šatorom napredka zapravo nazaduje u svakom pogledu.
Da je napravljena pruga za brzine do 160km/h rekli bi, to ima samo kod nas jer u EU, svetu, svi prave pruge za brzine od 200+ km/h.
Ako je most, ne valja, na izvorištu je vode i tik uz prirodni rezervat, ako je tunel ne valja jer je horizontalan, sada svi prave vertikalne, ako je auto put, jako je vijugav.
Ako student pusti goluba, to je ftancuski parfem.
U redu je, sve smo razumeli.
Švejcarske pruge su projektovane i opremljene opremom za brzine 160 kmh što je maximalna propisana brzina kretanja vozova na svim Švajcarskim prugama, jedino u tunelima Gothard i Lötschberg gde se putnički vozovi kreću brzinom 200kmh,a teretni vozovi 120kmh kroz Gothard tunel.
Ovi studenti sve znaju a još nisu ni završili fakultet. Praktično i dalje jedino imaju diplomu srednje škole ali su izgleda pametniji od bilo koga na svetu a naročito od svih starijih sa diplomama i velikim životnim i profesionalnim iskustvom koje očigledno nema nikakvog smisla pred našom mladošću.
Sve mogu ali ispite da poloze i znanje da primene ne mogu. Radim u privatnoj firmi ,kada traze sansu za posao zahtevi maksimalni a znanje O! Postavljaju uslove kao da znaju o cemu pricaju,otprilike kao ova politicka izjava o pruzi,samo prazna prica ,bez osnova bez dokaza. Zato nam kao drustvu nema napretka,pojedinci uspevaju a vecina samo prica.Njihove izjave su iluzija,bez spremnosti da se menjaju ili da probaju sistem da promene.Sistem samo iznutra moze da se promeni,spolja nikada/
Evropa nudila 320 miliona za brzine do 160 km/h a sns se odlucio za 1,2 milijarde za brzine do 200 km/h ! Razlika u vremenu stizanja na krajnje stanice je 8 minuta ! Srbijanska tzv economija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Studenti Saobraćajnog: Pruga Beograd-Subotica najskuplja politička iluzija na šinama
Autor: 021.rs
Info
•05.08.2025.
•22:05
Komentari 37
Ljix
Zeze
Svršeni student
Težak radni dan za prosečnog botić-ćacija sa svršenim privatnim ''fakultetom''.
Samo radite, neko to od gore vidi sve.
sasvim nebitno
Postavljanje zahteva pri zaposljavanju je normalno. Uslovi rada treba da budu normalni, a od svoje plate bi trebalo da svaki zaposleni moze da se ekonomski osamostali. To sto smo poceli da smatramo za normalno da je minimalac plata, ili da moramo da se dovijamo kako da obezbedimo sredstva za puko prezviljavanje je zapravo problem.
Preterano je ocekivanje da oni koji su tek zavrsili skolovanje i jos nisu imali prilike da sticu iskustvo odmah ponesu maksimalan teret. Novi zaposleni predstavlja potencijal, koliko ce biti razvijen i iskoriscen zavisi u dobroj meri i od poslodavca. Pripravnicki staz postoji da se novi zaposleni upozna sa procedurama i ukljuci u proces rada. Cak i pri prelasku iz firme u firmu na slicno radno mesto, potreban je izvestan period prilagodjavanja i upoznavanja, bez obzira na stepen obrazovanja i prethodno iskustvo.
Ne bi bilo lose pre pisanja takvih komentara proanalizirati ponasanje onih koji imaju decenijski staz u politici i na vlasti, a koji su svojim cinjenjem/necinjenjem doveli do toga da studenti nemaju mogucnost polaganja ispita.
Dana
Pruga
Kasne godinu dana a preplaćena, pa još plaćena dva puta.
Pokvariše nam Kinezi ove naše poštene esenesovce.
Nana
sada
neuspela kao i ostalo u ovoj državi... tako se završava sve jer je rezultat odluke jednog čoveka jer on bolje zna od stručnjaka, od institucija od svih... zato ako ovi ostanu na vlasti možemo da se nadamo propasti...
L
Milan
Rista
Auuhh.
Kakva referenca!
Kao kada je drug Tito, još kao dečak osnovac, na času ispravio učiteljicu u Kumrovcu, te joj ukazao na grešku.
Skloniji sam uverenju da studenti prvo treba da završe fakultet, tek onda bi bili merodavni za izjave ove vrste.
Горан
Marko
Tako se radi biznisns
Razbojnik Drumski
Voz do Ljubljane? Nema.
Je l ima stanica? Nema. Ima pala zgrada i ubila ljude, ima pukla ploča na Prokopu, i ko zna šta još.
Najviše ima ogromni dugovi i ljudi bliski vlasti na Forbsovoj listi najbogatijih. To je politička opsena.
Dule
Nije ovo ,,kupovina Lamborginija", ovo je kupovina porodičnog automobila za mladi bračni par bez dece.
Ivan
Taki
A1
Slava
koji.se kao misevi skrivaju iza ovoga.Studenti nemaju pojma
jer izlaze tehnicki nepripremljeni
sa fakukteta i tek iskustvo kroz
rad moze da im da mogucnost.da uz iskusne nauce nesto.
Ovo je kao sve budalastina i glupost.
Stanoje
kasnenje
@Dejan
Masinovodja
Ucenika saobracajne skole naglasio, podvukao, izjavio, vitirao.
Od Rumskog prava na ovamo se szna da o odlukama Generala stav mogu da imaju generali a ne vojnici ( Samo o sebi ravnima)
Neks
Pumpate lupetate bez ikakve odgovornosti vec 9 meseci
Eto rekli pametni studenti i go je to jel tako?
rale
Gugenhajm
Ako je most, ne valja, na izvorištu je vode i tik uz prirodni rezervat, ako je tunel ne valja jer je horizontalan, sada svi prave vertikalne, ako je auto put, jako je vijugav.
Ako student pusti goluba, to je ftancuski parfem.
U redu je, sve smo razumeli.
Brana
Друг Марко
MaryPoppins
Konfukter
Storno
Mina
Lala iz Banata
Buda
Bot
Pitam zbog godišnjeg.
Bibi
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H