Via Karpatima se gradi zbog NATO -a i najveće vojne baze . Isto tako put za Tursku i dalje je skoro prava linija . Moravski Vardarska dolina ostaje i dalje a poprečno preko Makedonije je krajnje rešenje jer će se spojiti istočni i zapadni deo Balkana sa Italijom preko mora i budućim Jadranskom magistralom . Umrežavanje puteva ,maksimalno , S. Makedonija centar Balkana -s i putevi vode u Rim . A vi nez nalice - prst u usta . Toliko vam je znanje .
E onda smo nadrljali...manja guzva na putevima,Putevi Srbije manje para,a ovi ako ostanu do tad,morace da tu rupu popune vishim cenama za automobile,autobuse...
Lično mi se žalili baš turski vozači a znam i ja! Zbog kamiona ćemo najvise ostati zbog nase policije koje ima na svakom koraku ili ti naplatnoj rampi ali najgore je od svega sto nam zakon o vremenu voznje i pauze uopste nije uskladjen sa evropskim zakonom. Primer po evropi i nocu mozes da vozis 4.5h pa onda 45min pauze a onda dodjes u Srbiju i tu nas kazne jer ne sme preko 3h nocu. I jos gomila toga (da ne nabrajam)
Ne trebaju veće blokade nego one na granicama, kao i one na naplati putarine. O cenam goriva da i ne govorim, mada gorivo u našoj zemlji niko pri zdravoj pameti ni ne toči.
Juče sam se vraćao iz Slovačke,severno i istočno od Budimpešte i na obilaznici oko iste,tri,četiri trake su krcate vozilima,od Budimpešte ka Srbiji PRAZAN auto put.....PRAZAN!!
Jel ima neko ideju u ovoj zemlji da Srbija posle nekoliko decenija kašnjenja što pre treba da postane članica Evropske Unije i da time rešava veliki deo svih problema Ida na tome treba neko predano da radi ?
Ови радикали нас упропастише буквално! Ускоро ће нам браћа Руси помоћи дајући нам бонове уместо пара за храну и основне потрепштине јер за боље и нисмо.
Cena putarime za JEDNU vožnju na relaciji Subotica - Bujanovac je 2670 dinara ili 23,5 eura. Tamo i nazad 47 eura . Cena vinjete u Austriji ( u Srbiji ne znaju šta je to) za dva meseca u košta 31 euro. Dva meseca neograničene vožnje na svim autoputevima u Austriji košta 31 euro.
Ekonomski tigar koga pokušavaju da ograniče i izoluju će se osloboditi i pojesti sve te patke. Ne trebaju nam turski kamioni niti bilo kakvi drugi strani kamioni jer je putarina toliko skupa da sa malo naših auta koja tuda prolaze može sve održavati
EU je pre nekoliko dana donedila jednu od mnogo finansijskih pomoći Srbiji u iznosu od 320 miliona eura od čega 240 miliona bespovratno a Srbija i ako kandidat za članstvo ne želi da se uskladi sa spoljnom politikom EU oko sankcija Iranu ili Rusiji i mnogim drugim pitanjima. Nas će ovde ograditi kao izvor kuge zla i mržnje u Evropi. A šta drugo?
Srbija jeste Evropska rupa jer jedina u Evropi ne želi da se prilagodi geooolitičkim okolnostima, pristupi NATO, EU, zoni Šengena i ukine granice. EU je napravila panevropski koridor Via Carpatia koji zaobilazi Srbiju koja jedina u Evropi ima kontrolisane granice, najskuplje gorivo i putarine u Evropi i povezuje Severno more u Litvaniji sa Solunom u Grčkoj i ode preko Rumunije i Bugarske koje su u zoni Šengena i nemaju granične kontrole.
Pisao ja o ovom,vidite auto put E-79 ! Ove godine nismo imali ludacke guzve,zasto,pa saznali ljudi kracu i jeftiniju destinaciju, bez cekanja na granicama,bez srbijanske policije ! Kamion sa prikolicom od bgd do kraja puta ka bugarskoj,putarina preko 10500 din u jednom pravcu, alllllooo, puno bato puno !!!!
Krivi ti studenti i pobunjen narod jer im je dosta tiranije i bezakonja,a ne hoštapleri na vlasti koji znaju samo da kradu.
Tek kada ovi odu sa vlasti saznat ćemo koliku su štetu nanjeli i u kakvo su nas dužničko ropstvo doveli.
Neverovatan broj negativaca. Zapamtite.... RUMUNIJA I BUGARSKA NEMAJU PRIRODNI PUT KA JUGU koji ima Srbija!
Taj koridor koji prave nikada nam neće biti konkurentan!!! To nema veze sa bilo kojom vlašću. Tako je od UVEK!
Samo pivećati broj ulaznih rampi i ubrzati administraciju!!! Tu smo se naselili i to imamo!
Činjenica je da je Srbija van EU ali do kada, to je politička odluka možda za dve/tri/pet godina i budemo deo tog sistema i šta onda, sve pada u vodu kada su u pitanju zamišljeni koridori od Boda Hombaha i sličnih. Nas turski prevoznici zaobilaze jer su rumunske putarine 10 puta jeftinije od naših, ali je pitanje do kada, druga stvar je broj bilet dozvola sa Mađarima. Mađari su im dali 120.000 na godišnjem nivou dok Slovenci taj broj drže na 55.000. Šta će se desiti kada Slovenija liberalizuje tranzit dozvole hoće li onda Turci ići preko Rumunije? Ova tema je baš kompleksna, ali činjenica je da se i naša država ne bavi ovim pitanjem, naročito konkuretnošću cene tranzita kroz Srbiju.
Kako reče bot mašina; putuj igumane! A mi ćemo i dalje da budemo "slobodarska" teritorija (sa sve manje stanovništva)... eto, još malo pa i oslobođena od međunarodnog tranzita. Ima pasulja i nareska iz yugo zaliha. Kinezi će da nam obezbede periinač... preko Drača lol. Živio precednik i lokust mu kamarila
Kako stoji nastavak gradnje Jadranskog koridora,kroz Crnu Goru ,Albaniju i Grcku.Ako i kad taj koridor se izgradi jugozapadna evropa imace kraci i jedinstven put kroz EU.
Eto opipljivih rezultata blokada. Da li se sada raduju građani što mirno sede na autoputu. Kome čine štetu? Razmislite, kuda vodi put kojim ste krenuli?
zavrsi magistralni put temisvar-kalafat....svi ce nas zaobilaziti!...sta smo trazili to smo dobili od milosevica pa na dalje !...sto rekao bora corba...poslednji supak u evropi !
Ko je prolazio kroz Bugarsku i Rumuniju zna koliko ova priča o "zaobilaženju" Srbije nema veze s vezom. Autoputevi kroz Srbiju su avionske piste za one iz Bugarske i Rumunije. Pritom, Bugari zbog terena nikada neće završiti 30 kilometara od Simitlija do Kresne i tu će uvek biti kolone i gužve. Grčki autoput od Sera do Soluna ko Iriški venac - dve trake, 80 ograničenje i ogromne krivivine.
Prvo zavisi od kvaliteta puta i kilometraže do odredišta. Većina nas vozača ima proračunato da granice odradi sa obaveznim odmorom koji već godinama unazad nije bezbedan kroz Rumuniju i Bugarsku. Razlog, krađe robe i delova vozila na odmorištima, upadi migranata i sl.
Smatram da će relativno mali broj njih da ide tim koridorom jer je nebezbedan, a i infrastruktura je lošija od naše.
Sve ide u pravcu rudarske kolonije, polako ali sigurno sve ce nestati od obrazovanja do privrede! Narod ako to dozvoli, zasluzuje da nestane sa lica zemlje!
Naravno uvek drugi krivi... a to sto neki blokiraju Srbiju vec 9 meseci i to sto tzv. Zborovi prave blokade sa ciljem kako i sami priznaju kao udar na novcane tokove to po nekima nema veze... Citala sam ovde pre neki dan kazu kako blokade nisu uticale na trgovinu ili tako nesto. Ali nije samo trgovina ekonomija.. Turizam nam je pukao da tako kazem, ugostiteljstvo isto u padu, tranzitni prevoz takodje... i to sve zbog toga sto neke grupe kako i sami priznaju rade namerno.
Srbija je već ostala bez kamionskog a ostaće i bez auto saobraćaja...Krajem juna sam prelazio Horgoš iz Mađarske u Srbiju kolona kamiona je bila oko 1km i to samo srpske i makedonske tablice a na prelazu za aute su bila tri automobila srpskih tabli. Samo da napomenem da je bila subota 20h. Svi kamioni i nemačke table su se odvajali prema Aradu...Šengen čini čuda a mi ostajemo crno ostrvo u EU.
Ima tu nešto i korisno. Smanjiće se guzve na našim prelazima za kamione i olakšati našim prevoznicima posao. A država....pa drzava neka nalazi rešenje da bude konkurentna. Cene autoputa su već više nego npr. Sloveniji ili Hrvatskoj. Popusti za teretna vozila po euro normi su samo za kamione 4. kategorije i nisu dovoljni. Primera radi u Hrvatskoj na vozilo euro6 popust za kategoriju 3 je više od 30%. Problem je što kod nas putarina ne sluzi odrzavanju i gradnji puteva nego punjenju budžeta. Carina je spora i korumpirana. E na svemu tome ako drzava bude radila mozda i zadrzi nešto kamiona u tranzitu. Vreme je za konkurentnost.
Тај коридор неће бити готов још бар 10 година. Део од Темишвара до Софије није ни 10% урађен, а на деловима преко јужних Карпата нису ништа ни почели. Све то је лако проверљиво на интернету, само ако се хоће. Али ова прича се шири по нету ради политичких препуцавања.
Meni lično ne smeta što će biti manje gužve na našim auto-putevima i ne verujem da ću ja lično biti na finansijskom gubitku zbog ovoga, ali polako će nas svi zaobilaziti, jer je firmama iz EU komplikovano poslovati sa firmama van EU. Prevoz, granice, carina... Zašto bi se oni s tim zamajavali? Krivo mi je jer ja sigurno neću doživeti da i mi budemo deo EU, Šengena, takoreći, normalnog sveta. Naša deca, unuci? Možda. Praunuci? Ako nam unuci ne budu deo EU, bojim se da praunuka neće ni biti, jer ćemo nestati...
Postali smo slepo crevo Evrope, a očito da je Evopa dobila zapaljenje istog i treba ga odstraniti.....
E moje "patriote" i vučićeve(namerno malim slovima) podguzne muve, za ovo se bori vaš šef, da nas svi obilaze kao da smo gov*a, a nas pokušava da zavadi da zaratimo međusobno i da razbuca ovo malo što je ostalo od države.....
Dobrodošli u bogradski pašaluk........
Ove godine u povratku iz GR primetan je osetno manji saobracaj pre svega turskih drzavljana sa D i A tablicama. Mi sami takodje dogodine razmisljamo o odlasku u GR preko Rumunije i Bugarske jer se izbegavaju granice i placa znacajno manja putarina. Predstavnik nase sadasnje vlasti, doduse sad u prinudnom mirovanju T. Nikolić je davno izjavio da ce Srbija biti crna rupa na cilimu Evrope i evo stize to i u praksi. Niko ne radi nista po navici vec gleda sta je prakticnije. Svakako nije prakticno placati basnoslovne cifre za nase autoputeve, cekati na granicama, boriti se sa drumskim razbojnicima u odelima policije ako postoji alternativa a alternativa je tu veoma brzo. HR takodje gradi jadranski put tako da definitivno ostajemo crna rupa ali boljem se ne mozemo ni nadati kad nas 35 godina maltretiraju isti izdajnici i mrzitelji ovog naroda. Imamo poslednju sansu da pokusamo stvari preokrenuti bar donekle u nasu korist. Ako se mafija odrzi duze od pola godine mozem komotno svi da pakujemo kofere, ovde zivota biti nece kao sto ga ni sada nema. Zao mi je i drzave i nas kao naroda ali skoro pa je gotovo, prica se završava i to jako lose.
Vardarsko-Moravska dolina je jedinstven I NAJBOLJI prirodni koridor iz Zapadne Evrope ka Jugu Evrope. Ratovi su to dokazali.Svi hoće tuda . Ako budemo održavali puteve i servisne usluge i ne preteramo sa cenama biće to i dalje Najlakša, Najbrža i Najprirodnija veza. Ako ćemo pošteno, Litvanija je geografski gledano Severna Evropa a mi računamo na Zapadnu!!! Uostalom, treba nam malo konkurencije da se trgnemo!
Dogodine u Botošu
08.08.2025 • 12:03
Za to smo se i borili... Jos od 1987. i prve ideje o Velikoj Srbiji... Od svega ce na kraju ostati jedna Velika Rupa.
A pa upravo zbog ovakvih pametnih kao ti imamo sada situaciju. Eu nema alternativu samo eu eu eu. A kda dobiješ njihov račun zamisliš se.
Amerika ispostavila carine hoćeš nećeš gotovo.
Kakva velika srbija. Globalizam na delu ali suviše si mali da bi razumeo to i zadojen u komunizmu...
Sve je tu jasno. Lako ce iskalkulisati i transportne firme i pojedinci koji putuju.
Ako je nesto brze, lakse i jeftinije, veoma brzo ce to postati nova ruta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Hoće li Srbija ostati bez kamiona u tranzitu: Označena kao rupa koju bi evropska privreda trebalo da zaobilazi
Autor: N1
Info
•08.08.2025.
•11:43
Komentari 52
Predrag
Gussar
Šofer
Ja
Maki
Prosto
CobiNS
Zamenik zamenika
Петар
Zozo
Od kamiona kroz Srbiju se može krasti
Dok se ima krasti biće i vlasti
Zamenik zamenika
Ma samo
Mirko nemirko
Plaćač poreza
Particulare matter
Мунру
Dejan
Anita
Tek kada ovi odu sa vlasti saznat ćemo koliku su štetu nanjeli i u kakvo su nas dužničko ropstvo doveli.
Velika Rupa
Osto'ja
Taj koridor koji prave nikada nam neće biti konkurentan!!! To nema veze sa bilo kojom vlašću. Tako je od UVEK!
Samo pivećati broj ulaznih rampi i ubrzati administraciju!!! Tu smo se naselili i to imamo!
Nons
Milos
Haha
Novo Naselje
Bombon
LZN
Imre
Savest
AntiZaNe
sale ns
Igor
Lala
Kamiondzija
Smatram da će relativno mali broj njih da ide tim koridorom jer je nebezbedan, a i infrastruktura je lošija od naše.
rade
Novosadjanka
...
Sigi
Trlababalan
Bozač
Детелинара
Sa1e
Saša
E moje "patriote" i vučićeve(namerno malim slovima) podguzne muve, za ovo se bori vaš šef, da nas svi obilaze kao da smo gov*a, a nas pokušava da zavadi da zaratimo međusobno i da razbuca ovo malo što je ostalo od države.....
Dobrodošli u bogradski pašaluk........
Aleksej
Millos
Dabr
Osto'ja
Uros
Dušan
Dogodine u Botošu
08.08.2025 • 12:03
Za to smo se i borili... Jos od 1987. i prve ideje o Velikoj Srbiji... Od svega ce na kraju ostati jedna Velika Rupa.
A pa upravo zbog ovakvih pametnih kao ti imamo sada situaciju. Eu nema alternativu samo eu eu eu. A kda dobiješ njihov račun zamisliš se.
Amerika ispostavila carine hoćeš nećeš gotovo.
Kakva velika srbija. Globalizam na delu ali suviše si mali da bi razumeo to i zadojen u komunizmu...
Ns
sitni sima
Ako je nesto brze, lakse i jeftinije, veoma brzo ce to postati nova ruta.
Dogodine u Botošu
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H