Autor: Danas

Info
18.09.2025.
08:03 > 08:32
Na predlog akademika Matije Bećkovića, četvorica narodnih poslanika podnela su Narodnoj skupštini predlog o ukidanju odluka donetih na Drugom zasedanju AVNOJ-a.

Komentari 105

  • predrag

    21.09.2025 17:13
    Bolestan narod
  • sale ns

    21.09.2025 11:18
    cekaj malo
    ajde prvo da ponistimo onu odluku nekih 500 ljudi,koji su 1918 u sr.karlovcima doneli odluku o tzv prisajedinjenju Vojvodine srbiji...ajd odatle da krenemo
  • Слободан

    20.09.2025 22:00
    Само да вас обавестим да више не постоје ни Краљевина Југославија, ни, на крају СФР Југославија. Зашто се онда оптерећивати тиме? Историја је историја и то је то. Треба гледати како данас вратити државу народу од криминалне групе, а не расправљати о нечему што више не постоји. Друго заседање АВНОЈ-а је практично укинило Краљевину и добили смо комунисте, по мени нажалост, али то је прошло. Сада имамо Ребублику Србију коју је запосела криминална група. Тиме треба да се бавимо.
  • Ojha

    20.09.2025 12:27
    Crno i belo
    Znaci istorija moze da se tumaci kako se kome svidja i da ono sto vazi za mene, ne vazi za tebe.
    Znaci odluke AVNOJ-a su neustavne, nenarodne i lose za Srpski narod, ali su zato odluke Podgoricke skupstine od 26.11.1918. narodne i ispravne jer idu u korist velikosrpskih nacionalista.
    Mada su njene odluke donete u atmosferi sveopsteg haosa i straha, i u trenutku kada srpska vojska oruzano prodire bez dozvole Crnogrskog naroda u njegovu drzavu. Samo njeno prisustvo je bilo dovljno da Skupstina sto iz straha, sto pod pritiskom, ucenama i pogubnog uticaja prosrpskih elemenata, donese po Crnogorski narod tragicnu odluku o bacanju svoje drzavnosti pod noge novog okupatora, posto je jedan tek oteran. I tada umalo Crna Gora nije gurnuta u uzas gradjnaskog rata, poput Rusije nakon oktobarske revolucije, mada je do oruzanih sukoba doslo na nekim mestima.
    Ali velikosrpski nacionalisti se danas ovom odlukom dice i nemaju problem da je priznaju, ali zato je AVNOJ sporan za njih tj. njihove interese. A jeste sporan zasto sto je upravo brana i velikosrpskom i velikohrvatskom nacionalizmu koji su hteli da poticne sve okolne narode i nateraju ih da se izjasne kao njihovi. Odluke AVNOJ-a su garantovale da ce svaki narod biti svoj na svome, da cemo ziveti bratski i postovati jedni druge i nase osobenosti i slicnosti.
    Zato CG mora da bastini antifasizam i slavi 13. jul koji nije samo Dan ustanka naroda, nego i dan kada je zapocetak borba za povratak nase drzavnosti koja nam je oteta 1918.
  • Amandman

    20.09.2025 09:47
    Napredni
    Treba da donesemo zakon po kom se za zvanicnu srpsku istoriju proglasava verzija u kojoj su ovde, pre dolaska naprednjaka na vlast, bile zmije, pacovi i narkomani.
    Takodje, da su naprednjaci sve sto vidimo stvorili, izgradili ili bar rekonstruisali.
    Kad prihvatimo takvu istoriju, lakse cemo znati i ko je za sta odgovoran. :)
  • .

    20.09.2025 06:31
    Onda ni skupština koja je donela odluku o "prisajedinjenju" Vojvodine Srbiji nije legalna jer je bila bez ikakvog narodnog mandata.

    Sačinjena od probranih predstavnika probranih naroda koji su tada činili manjinu u Vojvodini (Nemci+Mađari su bili apsolutna većina, a nisu ništa pitani).


    Dosta prekrajanja istorije!
  • Darko

    20.09.2025 02:20
    Tako to izgleda kad neko ne zna pravnu istoriju Srbije.
    Šestojanuarsku diktaturu nisu uvodili komunisti.

    Jugoslaviju nisu stvorili komunisti.

    Država FNRJ, a potom SFRJ ima pravni kontinuitet sa kraljevinom, štaviše, i danas i u vreme SFRJ su se primenjivali i primenjuju se i dalje pojediji propisi iz vremena kraljevine.

    Šta su komunisti izgradili iz spaljene i obnovljene države, svi posle nisu bili u stanju ni da čestito održavaju. Mada to odricanje ima smisla u jednom bizarnom smeru - oni koji se najviše kunu u Srbiju, hoće da je unište u potpunosti. Odavno govorim da će Srbija nestati ne zbog spoljnih neprijatelja, već zbog gluposti ili pohlepe domaćih populista.
  • Goran

    19.09.2025 23:46
    Vratite oteto
    Ja više komunista na jednom mestu nisam video, kao da ste u jajcu!!!
  • Partizan

    19.09.2025 23:11
    Taj isti Bećković je od komunista dobio sve što je želeo! Uživao je sve privilegije! Zašto tada nije ovako govorio? Sto se onda nije borio za srpstvo?
  • Вера

    19.09.2025 22:45
    Radikali i komunisti
    Kako neko stavi komuniste i radikale na istu stranu? Znači oni koji su protiv kralja i oni koji su za kralja su na istoj strani? Ovo ni cirkus Montija Pajtona ne bi smislio.
  • Baki

    19.09.2025 22:39
    Ludost
    Neočetnici imaju ozbiljnu dijagnozu.
  • zapanjen

    19.09.2025 19:22
    Oksimorončina
    Usvajanjem ovog akta, Narodna skupština Srbije poslala bi poruku da Srbija više nikada neće prihvatiti diktat, nasilje i uzurpaciju države pod plaštom bilo kakve ideologije

    I to usvajanje je u vreme vladavine nazadnjaka?
  • Zorka vasić

    19.09.2025 19:15
    Falaj Bogu

    Veoma mi je drago. Jedna laž pokreće brdo drugih laži
    A pogotovo u istoriji. Došlo je vreme da se prestanu naša deca trovati sa lažnom lstorojom. Podržavam Gosp Bećkpvića. Čovek je u pravu.
  • BMV

    19.09.2025 18:52
    akademik srednjoškolac
    Neka Mateja prvo vrati Sedmojulsku nagradu, revalorizovanu po zakonskoj metodologiji, uz obrazloženje razloga zbog kojih je tu nagradu primio. Posle može da nastavi da piše svoje jezičke zamotuljke proglašene za poeziju.
  • Febo

    19.09.2025 17:45
    Jajce
    Do sada sam bio ubeđen da je dotični gospodin načitan i pametan a sad sam siguran da ga treba vratiti u Jajce...
  • Arman

    19.09.2025 16:47
    Besmislena inicijativa
    Odluke AVOJA odavno nisu više u funkciji a današnji poslanici su najobičnije neznalica i dokoličari
  • Dušan l

    19.09.2025 16:13
    Za Dušana
    Koja je to teritorija bila srpska pa posle rata oduzeta.Ja znam da smo posle prvo rata mi prisvojili tuđu teritoriju (Vojvodinu),a za ovo drugo ne znam pa te molim da objasniš.
  • Baba Veka NS

    19.09.2025 15:54
    AVNOJ
    Ne mogu nenadležni da ukinu ono što nisu doneli.
  • MaKo

    19.09.2025 15:44
    Poništenje istorije
    Da li može da se izmisli nova istorija pa da se kurtališemo i partizana i četnika, da se ne spominje Tito, a i Draža takođe i Pavelića! Stvarno nisam skoro čuo veću glupost da izmenimo istoriske činjenice. Jedan od poslanika koji je podneo ovaj zahtev nekada se stideo dede, a sad bi da iskoristi što mu je unuk! Neverovatno čime se danas poslanici bave i kakve gluposti rade, a zaboravljaju da ih je narod birao da ih zastupa i omoguće bolje standard i uspešnije življenje u državi. Avnoj je deo naše istorije i nepromenljiv je period njegovog postojanja, a može se raspravljati o njegovim odlukama da li du i zašto bile pogrešne ili ne!? Isto tako o četnicima iz drugog rata koji su velika bruka srpskog postojanja, ali četni izprvog rata- velikog rata su ponos Srbije, borci za slobodu naroda i države. Ali to sve istoričari naučno treba da prouče i iznesu pravu ostinu narodu, a Srbi treba da se ponose jer imaju istoriju na koju im mnogi zavide i vide kakav smo narod, što svetskim moćnicima ipak ne prija.
    A mi da poništimo istoriju, pa zar nema bitnijih stvari u životu, stvarno ne razumem poslanike!?
  • B

    19.09.2025 15:26
    Dilema
    Ima li među monarhistima bar jedan da mu tata ili deda nisu bili UDBA kadrovi....ali sad kad ponište ovu odluku Karađorđevići će smeti da se vrate...ček pa oni žive u Bgu na moj račun već duže vreme....
  • Cedomir

    19.09.2025 15:16
    Smijurija
    Srbija je inace po Beckovicu( inace gotovo neobrazovanom tipu koji sve " zna"),bila do 1945g " primjer tehnoloskog,naucnog,kulturnog,industrijskog i sveopsteg napretka".
  • Драле

    19.09.2025 14:58
    Комунисти партизани
    Ко је наоружавао и обезбеђивао ратне потребе партизана када су из Србије прешли у Босну 1941 године.
  • Nona

    19.09.2025 14:46
    Zahvalite se vi toj drzavi sto je postojala,jer bi dobar deo vas ostao u svojim gudurama da cuva ovce,a ovako vam je omoguceno beslatno skolovanje doktorati,stanovi ,vile i jos mnogo toga.
  • Dusan

    19.09.2025 14:45
    Slazem se da je Avnoj nelegaln, i kao takav treba ga odbaciti. Drugi narodi su na tom zasedanju dobili teritoriju koja pripada Srbiji. Pravili su slabu Srbiju, i jos slabiju Jugoslaviju.
  • novosadjanka

    19.09.2025 13:40
    I vi ste svi deo "III zasedanja AVNOJa" sa sedistem u Beogradu.

    inace, tada vam u tom "ruznom periodu Jugoslavije" nista nije falilo, zar ne??
  • Beograđanin

    19.09.2025 13:14
    Decu i nas uče odavno da smo se odnekud doselili za šta ne postoji nikakav dokaz i ukidaju nam istorijsko pravo na teritorije koje smo posedovali milenijumima, pa zašto ne bi prekrajali i odluke iz Jajca, što ne spada u neku tako davnu istoriju....
    A da ipak Bećković malo uživa u penziji i da se batali ćorava posla...lepo mu je rekao Korać, ukini šta hoćeš, a šta ćemo sa posledicama? Hoće li nam svima ukinuti naše detinjstvo, a i svoj život u komunizmu?!
    Besmisleno!
  • Seka

    19.09.2025 12:41
    Beckovicu, bas ti je dosadno.. a i vama ostalima !!
    Menjajte vi istoriju svaki dan, al pocnite da se bavite posledicama. Siti smo mi tih praznih prica i tavorenja.
  • Vojvođanin

    19.09.2025 12:23
    NOB
    Živeo je Bečkovič lepo u toj AVNOJEVSKOJ SFRJ. Školovao se džabe, pisao nešto i lepo živeo na grbači naroda. Nikad nije ustao u 4.00 da bi stigao na posao u fabriku, a sad bi da uvede kraljevinu i opet lagodno da živi. Samo da ga upitam,DALI ZNA KOJA PTICA SERE U SVOJE GNEZDO ?
  • Igor

    19.09.2025 12:08
    Ne nadlezna institucija za pravni postupak.
  • Neli

    19.09.2025 11:57
    Odgovor
    Vodi ti kraljeve u tvoju Crnu Goru, a i ti s njima, polako se vrati odakle si s planine sišao. Ostavi ti Srbiju da sama rešava svoje. Tvoje ,,pametovanje,, nama nije potrebno. Mi Srbi, nismo sluge i ne služimo ni kraljevima ni carevima, ni bilo kojoj sili ni vlasti, i ne ljubimo skute nikome, za razliku od tebe i tvojih istomišlhenika.
  • SatelitBoy

    19.09.2025 11:15
    Pitam se samo...
    ... dokle više ti likovi kao Matija Bećković, istoričari, teoretičari, zakuvavači, političari iz naftalina izvađeni ovih dana, meseci i retorika i narativ koji zbunjuju već isuviše zbunjene ljude/narod ceo. a za to vreme, narod gladan i željan svega, života i radosti, mira pre svega. Zakonom bih najradije zabranio oglašavanje javno svim učesnicima scene devedesetih. Nisam u pravu, znam, samo sam sit gluposti kojim zamajavaju ovaj narod, zataškavajući činjenice da se većina naroda bori za goli opstanak i preživljavanje. A njima dobro, čak odlično, dok se bave glupostima... koga briga više šta je bilo pre 77 godina???
  • Анита

    19.09.2025 10:36
    Има превише комуниста и на власти и у опозицији којима историјска истина није по вољи.
    Надам се да ће ова деца успети да отворе та питања.
    Иначе, слика је исечена и поред овог Моше Пијаде седи особа у усташкој униформи.
  • Дејан

    19.09.2025 10:33
    Србија
    Кад се одрекнемо Југословенства,Титоизма,комунизма и Карађорђевића који су створили Југославију,Србија може да види неку лепшу будућност!
    Овако са овима гробарима Србије,тешко да можемо да опстанемо!
  • Cvejka

    19.09.2025 10:25
    Odluke AVNOJA
    Gospodo što predlažete ukidanje predmetne Odluke čista je glupost i pitam se kako vam nije smetala prethodna Jugokraljevina ????
    A Bećkoviću predlazem da pravi Kraljevinu Crnu Goru sa potomcima kralja Nikole !!!
  • Željko

    19.09.2025 10:04
    Vječna slava i hvala voljenom maršalu Titu i istorijskim odlukama AVNOJ-a, koji su proglasili Jugoslaviju republikom i zabranili Karađorđevićima povratak u zemlju.
  • Gussar

    19.09.2025 08:34
    Ukidanje odluka AVNOJ-a...
    Evo,upravo ovakve stvari se dešavaju kad ljudi kulture pesnici,pisci,glumci( M. Bećković,V. Drašković,D. Ćosić...) se dohvate politike a ne rade ono što im Bog dao da rade....
  • Jevta

    19.09.2025 08:31
    E to će da nas izvadi!
    Posle boja ,svi generali pametni.
    To što predlažu, u narodu se zove-mlatiti praznu slamu. Koga više obavezuju odluke iz Jajca?
  • Vel

    19.09.2025 08:25
    Komunisti-antisrbi
    Komunisti i nacisti su se slagali sve dok hitler nije napao SSSR
    Od komunista imamo legalizovano razbojništvo. Većina lošeg je dan danas.
    Stvaranje veštačkih nacija.
  • Mazut

    19.09.2025 07:46
    Istorija je napisana, samo treba da se prizna, nema ništa novo, ima samo ono što je oduvek bilo tu, samo se do sada nije primetilo/priznalo..
  • Мирко

    19.09.2025 07:36
    Анти
    Рату се није видео крај, а онису тад цртали границе. Било, прошло, треба бити реалан и прихватити да то није било добро. Комунизам и деца комунизма је довео до ове тоталне поделе...
  • Србин из Србије

    19.09.2025 06:11
    Поништавање одлука
    О томе причам више од 30-ак година...
    Први корак према истини и правди народа Срба у Србији је Поништавања свих одлука. А који су донешене на другом заседању АВНОЈ-ске комунистичке партије у име народа Срба а без воље и придуства народа Срба у Јајцу...
    Све што је донео политички режим и систем власти неопходно је поништити до данас дан!

    Пошто су Словенија и Хрватска начини својевољно одвајање и сукцесију. Применити дововор, споразум о присаједињавању тих територији Краљевини Србији 1918. године...
    Договор, споразум из Версаја се мора испоштовати и приђенити!

    Јер то је поштовање и примена Међународног права, ако се то не испуни и не учини...

    Значи да је анархија заменила право,прописе и закон. Да безакоње и сила данас влада у свету!
  • Hiperion

    19.09.2025 03:54
    Zaludni pop
    Evo još jedne budalaštine za zamajavanje i skretanje pažnje.Hoće li više ovi Starci da prestanu da mrze i rovare, prekopavaju kosti, i dele ljude? Meni je jasno da oni imaju samo prošlost, ali mi imamo sadašnjost u kojoj se mladi prebijaju, gepekuju, dovode u lancima, najavljuje se njihovo ubistvo... Neka se dede ponašaju kako dolikuje - neka idu na pecanje, igraju šah, vežbaju thai -chi, prave herbarijum... Neka im neko kupi lego, pa neka slažu kocke, a ne da preslažu prošlost i istoriju...


  • Alan Ford

    19.09.2025 01:07
    I još jedna 'Return of the king' epizoda.
    Na teme Tita,Draže,kraljeva careva regenta,Pašića,Murata,majke Jugovića i Šarca...sve ukupno razmišljam koliko i oni na nas.
    Prašina su i ne bave se nama,a njima neka se bave istoričari.
    Hajde da kujemo planove za 2026god,2043,2083,2125.
    Da poboljšamo poljoprivredu,ekonomiju, ekologiju,obrazovanje...da i naša deca žive ovde i da uopšte mogu da i oni dobiju decu...
  • Lili

    18.09.2025 23:43
    Oni su se vec idrekli antifasizma i traze da se istorija ponovi.Sram me u kojoj drzavi zivim
  • Bogdan

    18.09.2025 23:43
    Promašili temu
    Oba gosta su zalutala u analizi. Niko ne pominje ukidanje i brisanje istorije nego trajanje narativa iz prošlosti. Da određene grupe ljudi samovoljno bez legitimiteta u narodu donosi takve odluke kakve su donosili 1943. To ne smemo ponoviti.
  • Вера

    18.09.2025 22:58
    Поништити одлуке које доводе комунистичку диктатуру а сачувати одлуке које оснивају грађанску Југославију
  • Ziko

    18.09.2025 22:07
    Jugoslaviju je stvorio a Srbiju unistio kralj "ujedinitelj" i Pasic!!!
  • Pero Svitnjak

    18.09.2025 21:55
    Kraljevstvo Jutututu
    Pametni ljudi su iz mračnih gudura Balkana (Ķraljevina SHS, Kraljevina Jugoslavija, FNRJ, SFRJ, SRJ, Srbija, ...) odlazili u talasima, čim su ove nakaradne tvorevine kreirane!
    Gospodo Jugonostalgičari na kraju ćemo završiti u BGD pašaluku!
  • Груја

    18.09.2025 21:47
    Матија,разочарао си ме "до балчака"
  • Pantisimus

    18.09.2025 20:30
    Zasto ponistavati
    Pa na zasedanju su bili Srbi.
    Ko nam kriv sto su doneli odluke koje nam ne odgovaraju.
    Oni su pobednici u ratu a gubitnici u miru..
    I svi mi sa njima



  • Duća

    18.09.2025 19:46
    Ukinuti/poništiti, povući potpise kao i sa svih dokumenata vezanih za Republiku Srpsku, a posle Dejtonskog sporazuma
  • Dragan

    18.09.2025 19:31
    Pravnik
    Pokazite pravu sliku.Ko sedi do Mose Pijade u prvom redu .
  • Pavel

    18.09.2025 19:07
    Bože spasi nas budala.
  • Jugosloven

    18.09.2025 18:09
    Istorija
    Istorija Srbije je: noz, cakija, budak, metak, asov i lopata.
    Sve same "pobede", a sada samo tudje sluge..
  • Pjer

    18.09.2025 17:41
    "Akademik" bećković, kakva grm
    Eto ciničnog akademika, kad je imao sve apsolutno nezaslužene privilegije AVNOJ mu nije smetao.
    Ostali predlagači nisu vredni pomena.
  • Pera

    18.09.2025 17:29
    E sto moj deda nije ziv ne bi tako pricali.
  • Munjić

    18.09.2025 17:24
    Prošlo vreme
    Čovek kojeg cenim kao pesnika i kojeg je moja majka upoznala sa Verom. I sa kojim sam lepo u par navrata razgovarao je prolupao skroz. Čovek čije je vreme prošlo hteo bi da se pita. Lično smatram da posle 60 godina mora da se oduzme pravo glasa i učestvovanja u politici i javnom životu sem u kulturnom i još po nekim oblastima. Ima sto godina i hoće da se pita kako će neko od 20 god da živi i razmišlja.
  • Treća strana

    18.09.2025 16:45
    Kako u opšte
    da bude neka promena,kad i dalje ljudi veruju u istoriju koja počinje 1945.,godinom, socijalizmom i komunizmom... Naravno,kad su im tad sve stekli dede i očevi...,sad unuci uživaju...Da,i dalje veruju u doseljavnje na Balkan,u 7 veku!
  • Snezana

    18.09.2025 15:42
    Sto mi prvi razlog liči na sadašnje vreme!
  • ISTORIČAR

    18.09.2025 15:14
    Komentar
    Ovo je strašno kako neki fantomski istoričari hoće da zbog svoje koristi promijenio istorijske ćinjenice u korist onih koji su sarađivali sa nacistima. To je žalosno zbog 1 milion i 700 hiljada pobijenih ljudi u Jugoslaviji. Kada ti njihovi lazni rodoljuba vole srpsku državu što nisu spasili ni jednog Srbina iz Jasenovca,Kragujevac,Sajmišta
  • Dušan

    18.09.2025 15:11
    Pametni idioti
    Pa ostavili su i vas koji ste do sada imali mnoge privilegije, a pišto ste ostarali, biologija ipak radi svoje,ostali bez apanaža i privilegija, jer mora nešto i da se radi, sad biste da pretresate istoriju po svom nahođenju smanjenih umnih i fizičkih sposobnosti. Malo se zamislite i ne tražite od drugih da urade nešto što vi zbog gubitka privilegija nijeste ni htjeli ni smjeli. Idite hvatajte leptire,em je rekreacija koja vam treba em je zdravo i za dušu. Pozdrav za ,hrabre, vetreane.
  • Svetlica S .

    18.09.2025 14:13
    Besmisleno
    Možemo izglasati zakon o 30-etočasovnom trajanju dana i noći. Pre toga skratimo trajanje sekunde ... Čemu to ? Mereći na taj način ,vreme za odmor biće duže , vreme za rad biće duže ... Jednostavno, biće veći broj "takvih sati" za sve aktivnosti ... Mogli bi da izglasamo nov zakon o "rodnoj ravnopravnosti" , i ukinemo "rodove" ... Mogli bi da ukinemo zakone , posebno one iz bezbednosti , itd .
  • Trta

    18.09.2025 13:42
    Prazno
    Oteraste sve komšije, a sada nastavljaju i naše ljude sa neodgovornim predlozima. I unosite nemir među ljude umesto da se svi posvetimo ekonomiji da bi uopšte preživeli.
  • Kole

    18.09.2025 13:38
    Teranje
    Ovi pesnici, filozofi, istoricari, pevaci, guslari....oterace i ovo malo inženjera, tehničara, zanatlija iz zemlje. Da neće mozda političari da zarade i vraćaju dugove. Ja kao osoba iz proizvodnje necu da radim za njihove ideje. Beka rade sami pa da vidimo.
  • ЧикаПера

    18.09.2025 13:26
    Касно али исправно
    Подршка Матији Бећковићу и свим посланицима који су поднели ову иницијативу.
  • kirilo pentagramski

    18.09.2025 13:01
    Ćeranje ili zamajavanje. Ovo će nam rešiti brojne probleme. Mator čovek nema pametnijeg posla. Stalno vuku u prošlost, budućnost je misaona imenica .

  • vera

    18.09.2025 12:58
    spin-majstori
    najvažniji problem koji sada imamo je: kako da tumačimo zaključke sednice od pre 82godine
  • Nikon Sevast

    18.09.2025 11:23
    Ne moze propasti ono cega nema
    Za Parandilovica: srpska drzava je uvek bila ogrezla u korupciji i nikada nije bila demokratska tako da odlukama AVNOJ-a nista od toga nije ni moglo da propadne.
  • Zare

    18.09.2025 11:23
    Nasi se sete sta treba uraditi, ali uvek kasno. Gotovo je, to je istorija koja se vise nikada ne moze ukinuti.
  • zee

    18.09.2025 11:15
    Slažem se.
    Konačno neka inicijativa vraćanja Srbije u pravne okvire.
  • Maksimus

    18.09.2025 10:59
    Sumrak razuma
    Nacionalno poniženje? Pa evo, uporedite rezultate pet decenija vladavine komunista i jedne decenije vladavine nacionalista. Za vreme komunista Beograd je postao jedan od važnih i uvažavanih centara moći u svetu i glavni grad jake i organizovane države od 20 miliona stanovnika, koji su koristili srpski jezik. Znate kada će tako nešto da se ponovi?! Ni za milion godina... Od 1989 to je sve izbrisano preko noći i Beograd se pretvorio u nebitnu, ozloglašenu kasabu i centar državnog kriminala na Balkanu. Od ponosne, jake i prkosne zemlje koja je zaista vodila politiku prema svojim interesima postali smo jeftina rudarska kolonija, koja kupuje usluge svetskih moćnika rasprodajom i poklanjanjem državnih resursa i imovine. Ali zato imamo ogromne zastave i ogromne patriotske reči koje odzvanjaju u sve praznijoj državi... Gubimo pola miliona ljudi na svakih 10 godina BRE, DA LI STE NORMALNI?!!
  • Валтер

    18.09.2025 10:58
    Браво, јунаци!
    Што то нисте предложили док је Броз био жив? Сад сте се охрабрили? Па није много ни прошло од његове смрти - 45 година. Битно да су вам сад нарасла м..да! Боље икад него никад! Јајаре! А још кад вас Путин нагузи јер пљујете на партизанску и црвеноармејску историју, е то чекам!
  • Vojvodjanin

    18.09.2025 10:57
    Normalno da je Danas za tita.
  • Eli

    18.09.2025 10:44
    Tako je!
    Tako je Parandiloviću. Konačno da i to neko kaže!
  • AntiProtivnik

    18.09.2025 10:32
    istorija vs "istorija"
    1. "protivno važećem ustavu, nasilno preoteta državna vlast" - Jugoslavija je okupacijom 1941. godine prestala da postoji, tako da nije bilo države, pa tako ni vlasti, ni ustava iste.
    2. "Srbija je gurnuta u jugoslovenski eksperiment" - da, ali od strane kralja Petra I i njegovog sina izroda Aleksandra. Pa oni ga sami zovu "ujedinitelj".
    3. "Srbi podeljeni u veštačke federativne jedinice" - da, ali od strane kralja Aleksandra, 1929. godine formiranjem banovina.
    Matija zna da piše, ali izgleda da nije naučio da čita. Istorija je kučka, sve pamti, samo treba čitati.
  • pepa

    18.09.2025 10:31
    .
    "Srbija je gurnuta u jugoslovenski eksperiment koji je vekovima građene temelje razorio i ostavio trajne ožiljke".
    Kad čete hoće da kroje istoriju. A od 1986. idemo u rikverc. Veliki Srbi, patriote i ostale paramilitarne formacije, skoro četrdeset godina nas vraćate u vaš srednji vek. E pa, neće moći. Dobićete jedan pašnjak pa se tamo igrajte vitezova. Bednici.
  • Lucky

    18.09.2025 10:28
    ???
    Ustav je taj koji ima legitimitet!!!
    Kakve odluke AVNOJa,kakve budalastine!!! Sve to je odavno ad akta,jos kad smo odbacili socijalizam i usli u demokratiju( e sad sto ovo nije demokratija vec mafijatrija to je drugo pitanje). Atobse monarhista tice: zato niste ni uspeli da pridobijete narod!!! Zato Mihajlovic nije nikad kod naroda prihvacen i zato je propao jer je stalno pricao ,,za kralja i otadzninu,,umesto da se odrekne kralja izdajnika i okrene samo narodu i otadzbini! I samo zbog toga ne mogu da prihvatim njegovu ideologiju,kao ni jedan iole pametan Srbin! I molim da Mihajlovica ne stavljate u isti kos sa nedicem i ljoticem i ako su se oni odrekli kralja ipak je Mihajlovic za njih gospodin i patriota!
  • Platon

    18.09.2025 10:27
    Država
    A šta ako se Bećković zeza ? Tako bi mogli poništiti i rezultate Kosovskog boja.
  • Tomislav

    18.09.2025 10:18
    Monarhisti
    Kralj i vlada su onda kao i vi sada izdali svoju zemlju i narod stavivši se na stranu okupatora onda vidljivog a sada prikrivenog. Odluke je doneo narod koji se borio i izborio da bude slobodan. Nemojte želeti da se istorija ponovi.
  • betmen

    18.09.2025 10:10
    Šta je od ovoga donelo dobro srpskom narodu?

    Odbacivanje izgnane jugoslovenske vlade u Londonu (vlade Kraljevine Jugoslavije).
    Zabrana povratka kralju Petru II Karađorđeviću u zemlju.
    Formiranje Nacionalnog komiteta oslobođenja Jugoslavije (NKOJ) – kao privremene vlade.
    AVNOJ postaje vrhovno zakonodavno i izvršno telo nove Jugoslavije.
    Odluka o budućem uređenju Jugoslavije kao federacije ravnopravnih naroda i narodnosti.
  • Žarko

    18.09.2025 10:07
    Hleba i igara
    Evo novog zamlaćivanja i po dobro oprobanom receptu skretanja pažnje sa pravih Životno važnih tema. Nadstrešnice, ubistva Olivera, Cvijana, naplatne rampe, Jovanjice, nepotrenog zaduživanja države, cene autoputa kod nas 12-19 miliona evra po kilometru,a u svetu 4-8??? Batinaši, kapuljaši, kršenje ustava i na kraju krajeva da ne bi neko pitao zašto imamo najniži standard u Evropi? Da nas nije neko ureko? Imam predlog da skupština raspravlja o ukidanju sultanovog hatišerifa? Ili možda da ukine Dušanov zakonik? Neka lepo raspravljaju o tome jedno mesec dana, a mi ćemo im davati plate i dnevnice. Sve u svemu trla baba lan.
  • need for speed

    18.09.2025 09:56
    samo predlažem
    A da mi ukinemo ceo WW2 ili Tursku imperiju.
    Možemo i rimsko carstvo. Što da ne?
    Treba Matiju pitati da li ima još neku želju.
  • n

    18.09.2025 09:52
    ?
    Стварно нам спољни непријатељи нису потребни, довољни смо сами себи за уништење и били а и данас смо.
  • GorD

    18.09.2025 09:50
    1918.g. imali smo najbržu i najlepšu lokomotivu /plaćenu krvlju/, na nju zakačili trule vagone, vremenom trulež se sa vagona skinula i proširila na lokomotivu. Danas smo bez lokomotive i vagona, a političari nas ljuljaju, da stvore privid kretanja. Nažalost, dosta naroda i veruje da se krećemo, ali takvih je sve manje, što stvara paniku političarima i onima koji bi da nas poture da ginemo zarad njih.
  • Petar

    18.09.2025 09:41
    Srbija je gurnuta u jugoslovenski eksperiment a ko je bi taj pri koji je vodi jugoslovenski eksperiment Kralj za kojeg se vi zalažete da se vrati on je uništio Srbiju i osnovao Jugoslaviju što posle ratova nije ostao u Srpskoj državi nego je hteo sve države koje su bili u sastavu Jugoslavije a time je posadio seme zla na balkanu
  • Mile

    18.09.2025 09:40
    Bećković
    Bećković nikad nije bio jasan šta hoće. Prvo mišljenje E.Kusturice
    pa onda Bećković i njegova svita!
  • Peka

    18.09.2025 09:37
    A da Matija predloži Vučka za kralja.
  • Slucajni Prolaznik

    18.09.2025 09:29
    Kad ce da predloze da se krunise Vucic?
  • scp - 096

    18.09.2025 09:28
    Bolje da ukinu zakon gravitacije, svima bi lakše bilo
  • Marko

    18.09.2025 09:20
    Dokon Matija i jariće krsti...
    Nema pametnija posla. Kao ni ta vučićevska satelitska stranka.
  • Gavrilo

    18.09.2025 09:08
    SNS neće prihvatiti
    Odličan predlog ali šta vredi kad će ga SNS većina u skupštini odbaciti, kao što i svaki put odbace predlog o donošenju rezolucije o genocidu nad Srbima u NDH.
  • Milan NS

    18.09.2025 08:57
    Tako i kad se Slobi ljuljalo
    uveo je stranku jogija letača, pa onog nesrećnog Šećeroskog pa još njih 50 da zbune narod, ali ne! Idemo do kraja, a Matiju stavljamo na stand by za proces posle
  • YYY

    18.09.2025 08:55
    Pa kralj je bio za Jugoslaviju kao i komunisti.
  • istoričar

    18.09.2025 08:55
    sve je počelo
    kad se prva ameba podelila na dva........
  • Marinko

    18.09.2025 08:52
    Parandilovic
    Je rekao potpuno i tacno.
  • Drasko

    18.09.2025 08:50
    Ionako je sva istorija od 45. na ovamo izmisljena i netacna.
  • NN

    18.09.2025 08:40
    Сервирана историја
    се мора ревидирати.
    А сервирано нам је много тога.
  • The Lalosh

    18.09.2025 08:37
    Momenat
    Ono kada odabereš pravi trenutak.

    To nam je sada najvažnija tema. Sve ostalo što se dešava nije bitno...
  • studentkinja

    18.09.2025 08:35
    Bože, kakvi idioti. Nema druge reči
  • Рон Џереми

    18.09.2025 08:31
    За почетак вратите станове и дипломе које вам је омогућила та мрска "комунистичка" власт па онда с.рите.
  • Dejan

    18.09.2025 08:24
    Kako lako Vučić opoziciji baca političke koske oglobane još 90tih godina prošlog veka.Čuj da ukinu odluke kongresa buduće KPJ? pa mogu onda tako i da ukinu odluke glavnog odbora SNS od prošle godine. Što bi jedan komičar reka ma bu.ale
  • Ovdašnji

    18.09.2025 08:24
    Smrt fašizmu, sloboda narodu!
  • Gagi

    18.09.2025 08:23
    Bas tako,Beckovicu....Od svega,najveci problem u Srbiji je "sednica AVNOJA-a".
    Koga bre vi zaj.......???
  • Zrenjaninac

    18.09.2025 08:21
    Selo gori, a baba...
    A da ukinete malo i Engleze, koji su Narodnooslobodilački pokret priznali kao jedini koji se bori protiv fašizma na teritoriji Jugoslavije?
  • Тоша

    18.09.2025 08:08
    Да Матија предложи укидање СНС скупштине било би нам свима лакше овако само њему је лакше

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna