Nesporno da je do nesreće dovelo više propusta, kao i do svake nesreće što dovodi... Ali, nigde ne vidim da neko postavlja pitanje - a, zbog čega se novi (ili renovirani) putevi grade tako visoko iznad nivoa zemlje koja je pored puta. Evo za primer put između i Rumenke i B. Petrovca - nedaj Bože da neko samo malo skrene sa puta, survaće se dole 5-6 metara u provaliju pored puta. Izletanje sa puta ne mora da izazove ovakvu tragediju, ali Vespom da se izleti sa ovakvog puta pitanje je da li bi vozač preživeo. Zašto su morali tako da izgrade put, to se pitam kad se vozim ovim novim putevima?
A pogledajte na šta liči rekonstruisan put, trista nivoa i spuštanja, strmo, bez ograde. Ovde peške neko da se spotakne i sleti izlomio bi se a kamoli autom. Žali bože, "stručnjaka".
Cemu se cudimo…Uvoze se autobusi 30 god stari,ko izdaje dozovole za te krseve????Sramota me je kada vidim te autobuse na nasim putevima…Bahati vozaci autobusa moraju posle prekrsaja da budu sankiconisani oduzimanjem dozvole ..nema voznje…Pa gde to mi zivimo??
U ovoj tzv državi ništa ne funkcioniše normalno, jer nema odgovornosti. Šefovi naređuju, raja izvršava, ćuti i trpi.
I za ovu tragediju će svaliti sve na ovog vozača i tačka.
Jer sistem "funkcioniše".
Imate i sa 80+ koji voze motorna vozila i to sa dozvolom na 5 10 godina. Čovek od 65 godina ne moze imati važeću vozačku dozvolu vise od 1 godine uz rigorozne preglede. Ali u Srbiji moze sve za 300 do 500 eura.
Negde sam pročitao da je protiv prevoznika, u zadnje dve godine, podneto oko 60 prijava. Što će reći "od ranije poznat policiji"! Na šta nas to sve podseća? Živela Srbija!
Za posledicu ove saobraćajne nesreće nije zaslužan samo vozač koji evidentno jeste pogrešio, Na fotografijama se jasno vidi da samo postojanje ovako dubokog jendeka, iz kog se točkovi upalog autobusa jedva vide, ukazuje da upravljač puta nije postavio zaštitnu ogradu kojoj je zadatak da ublaži posledice ljudskih grešaka. Zašto niko ne proziva upravljača puta?
U ovoj Srbiji nista ne funkcionise, a jedan od aspekata je i prolazak lekarskog uverenja sposobnosti za voznju. Ta nesavesnost izdavanja lekarskih dozvola dovodi da neko ko je izgubio sposobnost uvida u okruzenje, planiranje itd, vozi i ugrozava druge. Ovo treba pooštriti i za profesionalne i redovne vozače.
Dovoljan je jedan inspektor za celu zemlju Srbiju! Kada bi prekrsiocu firma bila zatvorena za ponovljen preksaj i oduzeti autobusi u korist drzave, ne bi se tako osiono ponasali. Ovako kako se sada radi, prijave se pisu a neko ih brise ili samo evidentira ne vodi nas u dobrom pravcu. Ovaj model primeniti u svim sferama inspektorskog poslovanja i eto reda u drzavi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
O nesreći kod Sremske Mitrovice: "Malo inspektora za kontrolu prevoznika, a neko i sa 70 godina vozi putnike"
Autor: 021.rs
Info
•19.10.2025.
•07:30
Komentari 12
Nikola
Realista
Marko
BUS BUS
Vesna
Jovana
I za ovu tragediju će svaliti sve na ovog vozača i tačka.
Jer sistem "funkcioniše".
Korupcija Ubija
Dragan
Milan
Owl
Поп
Trta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H