u mokrinu sekli keri rep i to radili pomalo pita ih covek zasto po malo a oni kazu da ga manje boli e tako nasi nama rade.primer tahografa je najbolji primer kako se od nas perfidno izvlaci novac.svake dve tri godine ovaj model vise ne vazi mora ovaj pa za neko vreme menjaj ponovo umesto da se kaze ljudi ugradite digitalne tahografe i imacete jedan trosak ali ko bi onda pokupovao evropski otpad. da vidimo koliko kosta nabavka tahografa 1318 koji je sad aktuelan i koji ce vaziti nekolike godine a nas kostaju u kompletu oko 36000 din. sa ugradnjom davacem i instalaciom. apsurd je da ja generalno nemam neke velike probleme u mom poslu ali 90%problema dolazi od strane raznih inspekcija i stalnih promjena uslova poslovanja kao i proizvoljnih tumacenja zakona. po istovetnoj prijavi ja sam kod jednog sudije kaznjen sa 30.000 din. a drugi me oslobodi jer je prijava bila neosnovana u drugom slucaju imao sam advokata. svaki komentar je suvisan. pozivam sve vozace i prevoznike da dignemo glas protiv dahija i nasilnika.
u ovoj sramnoj evropskoj ujdurmi zaboravili ste evropske cene prevoza,evropske rokove placanja, evropske uslove za nabavku novih vozila evropske puteve e to je vasa najveca sramota pa ni rijeci o tome u tom vasem laznom patriotrizmu. trideset pet godina sam profi vozac nikad vecih ponizenja i sikaniranja prema vozacima niko nije upamtio.gospodo samo napred krcag ide na vodu dok se ne razbije,kad vozaci i prevoznici budu dosli na red da nesto kazemo to ce biti nesnabdevenost prodavnica, pumpe bez goriva, totalne blokade puteva ili u najboljem slucaju da dode do tihog bojkota jer smo vec sad ustraseni i ucenjivani od svakog ponizavani.ako ima neko ko neveruje mojim recima bilo nekom funkcioneru ili ekipi novinara neka mi se javi sedne samnom u kamion nedelju dana pa neka oceni i prezentuje javnosti kako mi prezivljavamo. nase drzavno rukovodstvo obavestavamo da smo mi zrtve lobista kao sto su auto moto savez u spezi sa agencijom za bezbednost saobracaja i ostalih.
gospodo kreatori ovog zakona dali znate da vec sad nemozemo naci vozaca ni svecom da ga trazimo.zaradio 35 god. za volanom i presao dva i po miliona kilometara i da naglasim bez udesa i izrecene zabrane upravljanja. i sad treba neko ko je kamion vidio na slici da mi kaze kako se vozi ,to je samo uzimanje novca i ako se ovo sprovede u delo i onaj ko bude preziveo licenciranje prevoznicke radnje nece imati vozaca.ako uspijete da ovaj zakon sprovedete ja cu lajati ko pas na sred terazija. pitanje zasto licenciranje prevoznika tako kasno zasto ne u maju ili junu.pa da im prevezemo zito,suncokret i kukuruz,a onda oni imaju celu zimu da nas maltretiraju da uzmu ono mako sto smo zaradili.gospodoneka vam je na cast.samo jos ovo ja sam u 50 god. ostao bez posla zbog ovakvihbolesnika prodao novu kucu na selu za deset hiljada evra iselio porodicu u kiriju, kupio kamion sebi obezbedio radno mesto i eto sta dozivi sramota poslujem legalno eto jedva cekam da vidim to na delu.
Ma kakva licenca kakvi bakraci,pa nije Dejo isao u Saobracajnu onako,to je otimanje para i ponizavanje nas sa Saobracajnom skolom.Zbog cega smo se skolovali......po mome ja sam svoje polozio i hvala bogu vozim vec 15 god......Neka polazu licencu za vodjenje ove jadne drzave oni gore nepismeni......
bolje bi bilo da se vozacki ispiti stvarno se polaze
i da se KAZNJAVAJU svi oni vozaci koji naprave saobracajni prekrsaj kao i oni vozaci koji usmrte drugu osobu u toku voznje
NE POSTUJUCI saobracajne propise, a ne da su kazne selektivne
profesionalni vozac u toku svoga radnoga veka, NE NAPRAVI toli mnogo saobracajnih prekrsaja
kao AMATER VOZAC KOJI JE ZASTICEN OD STRANE VLASTI
Obicno su mi komentari uljudni bez ruznih reci,ali ovog puta moram da kazem da zabole njih za bezbednost. Samo su novci bitni.
Prvo su naterali vozace da kupe memoriske kartice za digitalne tahografe (trosak oko 8500 dinara),a sada i licence gde cena nece biti mala.
Novo komponovani strucnjaci sa fakulteta za ekonomiju i menandzment samo biraju ciljne grupe gde bi mogli izvuci novce.
Nije to slucaj vezan samo za profesionalne vozace, isto je i sa zdravstvenim radnicima,prosvetnim i drugim profesijama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro licence za profesionalne vozače
Info
•29.05.2012.
•15:40
Komentari 10
kovacevic gojko
kovacevic gojko
kovacevic gojko
borivoje milutinovic
h1n1
Dejo
bolje bi bilo da se vozacki ispiti stvarno se polaze
i da se KAZNJAVAJU svi oni vozaci koji naprave saobracajni prekrsaj kao i oni vozaci koji usmrte drugu osobu u toku voznje
NE POSTUJUCI saobracajne propise, a ne da su kazne selektivne
profesionalni vozac u toku svoga radnoga veka, NE NAPRAVI toli mnogo saobracajnih prekrsaja
kao AMATER VOZAC KOJI JE ZASTICEN OD STRANE VLASTI
Drska Otimačina
I trljaju ruke slizani uz vlast ( čitaj otimače otimačke ).
Slusalac
Prvo su naterali vozace da kupe memoriske kartice za digitalne tahografe (trosak oko 8500 dinara),a sada i licence gde cena nece biti mala.
Novo komponovani strucnjaci sa fakulteta za ekonomiju i menandzment samo biraju ciljne grupe gde bi mogli izvuci novce.
Nije to slucaj vezan samo za profesionalne vozace, isto je i sa zdravstvenim radnicima,prosvetnim i drugim profesijama.
Pile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H