Info
21.10.2014.
07:57 > 08:01
Mobilni operatori krše nekoliko zakona u poslovanju, a potrošači su sve nezadovoljniji.
  • Olivera Milovanovic

    09.10.2018 14:25
    Dragi moji
    Imam problem sa VIp i ne znam da li je moguce da tim operaterima ne mogu da stanu na kraj . Problem je sledeci :Nisam platila tri meseca tel razljutila sam se jer umesto 1700,svakzadnji racuni su dolazili 2300 pod izgovorom da stalno naplacuju proviziju za iskljucenje ,ukljucenje.Kada odes kod njih da uplatis na kasi stalno placas po dva puta za isti mesec ,na fiskalnom pise trenutni datum placanja ,a za koji mesec placas nema ,to rade i sa kablovskom i posle mesec dana racun se izbrise i nevidis ni kolko i sta si platio .Raskinuli su samnom ugovor i ostalo je da dugujem 5000 din ,da bih mi sada napakovali 15000 i naravno ukoliko zelim da obnovim ugovor koji ja ne zelim ni u ludilu nikada vise.Uzela sam detetu mob raspao se posle god ,a tablet od starta ne radi kako treba i reklamiran je gde je servis nasao da je kvar 120.000 din ,a on kosta 23 000 i da mogu da ga poprave ako platim .Zna li neko da li postoji neka inspekcija ili nesto gde mogu da predam zalbu ili moram da ih tuzim ???
  • Aleksandra Stojković

    13.11.2015 15:22
    servisni problemi
    Odnela sam telefon na servis '8.10.2015.. godine i tada sam dobila zamenski telefon zte blade q inače uzela sam telefon u avgustu ove godine prvenstveno zbog kamere govorim o modelu htc desire 820 posle mesec dana na servisu otišla sam u vipovu poslovnicu u Zrenjaninu gde mi je devojka na šalteru rekla da ona nema veze sa servisom i da ne može da mi pomogne i da je zakonski rok za vraćanje telefona 45 RADNIH DANA uzgred nemam nikakve informacije ni gde mi je telefon ni da li mogu da kontaktiram servis da vidim šta se dešava sa telefononm ni kad ću ga dobiti znači bukvalno nikakve informacije o mom telefoinu a već je mesec dana prošlo zanima me kad prodje 45 radnih dana da li ću ja moći da tražim nov uredjaj ako mi ga do tad ne vrate sa servisa? Ako neko ima neke informacije mlolim vas da mi odgovori mnogo bi mi značilo! Hvala unapred.
  • Dino Delic

    22.10.2014 09:08
    Pratite moju borbu na fb i twitter-u
    Ja istu muku mučim sa MTS-om jer smo moja devojka i ja kupili telefon za njenu upotrebu i telefon je prošao nekoliko servisa, a zamena telefona je odbijena iako oni telefon ne mogu/ne umeju da poprave i isti kvar se stalno pojavljuje.

    Kao i kod gospodina, telefon neće da zamene jer kako kažu "ne postoji osnov za to", a za sve je kriv servis, sa kojim apsolutno nemam ništa potpisano, te me servisi i ne interesuju, jer su oni samo treće lice u čitavoj situaciji, bez ikakvog potpisa na ugovoru između moje devojke i MTS-a.

    Moju prepisku možete pratiti ovde:
    https://www.facebook.com/uvezisavama/posts/991626837529397

    Nadam se da će dosta ljudi podržati, a očekujem da će ista dati takav rezultat da se ovakve stvari ne ponavljaju. Naravno, za to nam je potrebna podrška organizacija poput udruženja za zaštitu potrošača koja je i postavila ovu vest.

    Svako dobro dobri ljudi,
    Delić.
  • 21.10.2014 19:04
    I te kako mi je poznato to za MTS da vas ''obaveste'' tako sto obavestenje stave na sajt. Valjda treba svaki cas da gledamo sta su menjali, a to inace uvek bude na stetu korisnika... Ako ih zoves da pitas nesto, skinu ti od kredita (to nije ni garant da ce pomoci), a licno ne bih nikome preporucivao da ide. Uvek su guzve. UVEK. Ubedjen sam da to namerno rade da bi ljudi odmah odustali ako imaju neki problem. I sad je kao resenje promeniti operatora, a nesto mislim da su svi isti, samo su nijanse u pitanju (znam da je VIP jos na pocetku imao fazon da vam skine kredit ako ste nekoga zvali, a ta osoba je nedostupna ili kartica nije u funkciji, tako da ne treba nista vise ni da se kaze)...
  • super tema

    21.10.2014 14:53
    bravo!
    hvala r021 sto postoji
  • Boki NS

    21.10.2014 12:53
    Šta je sa obračunom vremena? "Tarifiranje" na 60 ili 90 sekundi?

    Jel kafedžija naplati kilo kafe ako uzmem šoljicu? Pekar džak brašna za kilo 'leba?

    Sve vreme krše zakon i nikom ništa!
  • ns

    21.10.2014 12:09
    Ubedljivo najgori servis za mobilne koji postoji je begram. Svaki htc i ne znam još koji modeli idu kod njih. Veoma neprofesionalan ala bizmismeni sa ovih prostora.

    Što se tiče velikih računa to je obično zbog interneta jer dosta ljudi baš ne shvata kako se koristi. Neki operateri su prvo uvodili smanjenje brzine posle potrošnje megabajta u paketu, pa posle ukidali, valjda im fali priliv para neukih ljudi.

    VIP je katastrofa sa svojim obračunom potrošenih podataka, i nikada niste na čisto koliko ste stvarno potrošili megabajta.
  • Potrošač

    21.10.2014 12:04
    U Telenoru u Novom Sadu su tajkodje neljubazni i uvaljuju pokvarene telefone posle čega potrošač može samo da čeka popravku(servisiranje je u Beogradu) a u garantnoj knjizici nije navedeno do kada su dužni da vrate popravljen telefon u slučaju reklamacije,već kažu da to godinama ne popunjavaju,da se ne može dobiti novi telefon već samo mogućnost popravke(iako je telefon star par dana).
  • ja

    21.10.2014 10:48
    A šta drugo
    Lopovska država = lopovske firme
  • Naivko

    21.10.2014 10:34
    Pitanje za operatere
    KOLIKO novca ste dobili nasim uplatama za postradale od poplava?

    Koliko vremena vam treba da izracunate koliko ste dobri vi a koliko drzava?

    Aleksandar Ujedinitelj jos krije tu informaciju kao zmija noge.


    e da, jel znate kolko vam verujem? nimalo.

  • 21.10.2014 09:07
    Neka, neka dobro je to, samo tako ce se konacno dici kuka i motika da rasturi bandu. Udri nakot po dzepu!
  • ovdasnji

    21.10.2014 08:41
    da li ste primetili
    da se poruke koje primite ponavljaju 2-4 puta ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna