Novi Sad
03.09.2015.
06:50 > 06:59
Članovi Organizacionog odbora Parade ponosa Beograd, Boban Stojanović i Goran Miletić, izrazili su nadu da će naredne godine Prajd biti organizovan i u Novom Sadu.

Komentari 166

  • Blajv

    07.09.2015 20:33
    @Lotre
    To je taj maksimalan domet humora.
  • Mile Lale

    07.09.2015 14:25
    hehehe ako ako
    Ovako, one kojima se ovo popelo na vr' glave razumem u potpunosti jer i meni je puna kapa tih gluposti, ALI ipak moram da primetim... oni koji ih bas bas MRZE i koji bi da im razbijaju glave ko-kanda ni sami nisu sigurni u svoj izbor. Pitajte Dolfa :-) pardon Dajanu.

    U svakom slucaju, nek obave sta imaju i nek idu kuci.
  • Lotre

    07.09.2015 11:52
    @Joooj
    Da li je ovo ''bole dupe'' kod tebe zaistinski ili samo figurativno?
  • joooj

    07.09.2015 10:52
    @Bane, cobane, ko to mi? Ja nisam gej. Ti stvarno mislis da moras biti gej da bi razumeo da je neko diskriminisan? Koga bole dupe za tamo neke likove iz SF? Ja ti pricam o ovome sto se ovde dogadja. Po tvojoj prici shvatam da nisi bas neki veliki mudrac, sa obzirom da ni padeze ne znas.
  • Strejt

    05.09.2015 11:04
    Svim ljudima dobre volje
    Nisam gej, ali to je skroz o-kej! Uvek je bilo i uvek će biti. Možemo samo da ih razumemo i da sa njima živimo lepo na obostrano zadovoljstvo!
  • 05.09.2015 09:43
    koga briga za paradu,kome se seta neka seta,mnogim gejovima to isto ide na zivce,ali sta ce ljudi,tolerisu se medjusobno...sto se tice ovih sto se pale i zare,tolerisimo i njih,njima ne najteze...
  • Bane

    04.09.2015 16:41
    @joooj
    Izvini, ali ono što vi radite je masovni slučaj, a ne izolovan slučaj. Postavio sam naslov TV dokumentarne emisije koji prikazuje šta rade homosexualci sa onima koji ih ne prihvaćaju (gledao to i na satelitsku televiziju, ne samo na youtube, čisto da te umirim). Postavio link gde možeš pogledati fotografije gde su homosexualci prihvaćeni i dobili prava, uzeli pravo i da na paradi potpuno golišavi šetaju pred decom na ulici, dok deca pokazuju vidnu traumu od neprirodnog prizora. Zaki napisao slučaj iz škole koje su objavile mnoge novine u Srbiji, kako ste pokušavali učiti dečake sexu sa dečacima. I vi ste spremni da predjete preko toga, ili sa vrlo jadnim kritikovanjem izvora tih dokaza da zataškate to. I dalje vi ne želite osuditi ove izopačenosti od strane homosexualaca, i meni je to dovoljno(kao što neko reče dole, samo udarate minuse a ne smete komentarisati to). Što se mene tiče od mene ovakva prava, da ovo radite našoj deci, nećete nikada dobiti, niti ću dopustiti ovako nešto da radite. Pogledajte i shvatite šta nam radite, nama i našoj deci, i nemojte se čuditi rekaciji protiv vas i što se branimo od vas.
  • joooj

    04.09.2015 13:25
    Bane, kao sto rekoh, sve su "izolovani slucajevi" itd. Po tom je i setnja samo jednom, eto. Ja samo navodim sta su uradili coveku koji nije cak ni gej, jer su mislili da jeste, a vi opet relativizujete "izolovanim slucajem", ko da vas Seselj ucio da lupate. Spremni ste cak i da predjete preko nasilja nad hetero gradjanima samo da opravdate nasilje kretena. I dalje ne zelite da osudite nasilje od strane malih izopacenih sociopata, to mi je dovoljno. Gledaj ti malo opasnosti od fasizma, umesto neke raspale PSA. Mislis, gledao si na YT emisiju pa kao, to je to. Takvi kao ti veruju i u lancanu el. postu.
  • Bambino negro

    04.09.2015 13:06
    Nikad nisam čuo da je normalno vaspitano dete pobudalilo jer je video dva muškarca da se ljube, ili da bilo kakvu sličnu životnu situaciju nisu moglo samostalno i uspešno da procesuje ako je dobro vaspitano. E sad, to što određeni ljudi vaspitaju balaveće retarde, pa istinktivno znaju da će takvoj deci sve osim najednostavnijih fizioloških funkcija predstavljati problem, to stvarno nije problem drugih ljudi. Brinite se sami o debilima koje napravite, ili nemojte praviti debile.
  • Bane

    04.09.2015 11:29
    @jooooj, stalno pominješ neko tuču sa čekićem za meso, jedan izolovan slučaj. Savetujem ti da pogledaš TV dokumentarnu emisiju "Opasnosti homoseksualizma", pa da vidiš šta rade homosexualci masovno sa onima koji ih ne prihvaćaju. Pa ondak ti optužuj druge.
  • 04.09.2015 11:17
    @jooooj
    A vi biste sve to da učite već malim dečacima da isto to rade sa drugim dečacima jer po tebi i prostitucija jaka grana u Srbiji. Pa malo morgen. E takve i slične stvari nas mnogo provocira i treba da se branimo od toga kako znamo i umemo. Slupani i kreteni ste vi, a ne mi.
    Prvo naučite da poštujete našu decu, da ih ostavite na miru, i da ih ne trujete vašim sexualizmom i perverzijama. Pa tek ondak tražite da vas poštuju i prihvaćaju.
  • 04.09.2015 11:10
    zanimljivo uocavanje komentarisanja
    Zanimljivo je da na komentar koji je protiv izlaganja maloletnika uticajem LGBT promocije udareno 19 minusa a niko nije odgovorio na taj komentar....

    Mozda zato sto nece da se vidi direktno da zele i najmanju decu da izlazu svojim manipulacijama...
    Vrlo podmuklo i licemerno.

    Na mnoge gluplje komentare odgovaraju LGBT pripadnici zato sto tu mogu lako da izvrcu :) a ovde ne mogu pa onda samo lupaju minuse :) kako ste glupi ko noc a zato ste glupi jer vas pokvarenost zaglupljuje.
  • Ničim izazvana

    04.09.2015 10:42
    Jedva čekam sledeću godinu, uraaaa!
    Jupiii! Do sledeće godine ćemo rešiti problem sa migrantima, skočiće plate za 1%, Stanija, Maca, Cuca, Jeca udaće se za ruske milionere i živeće srećno do kraja života! A onda ćemo svi lepo prošetati tog dana kako bi organizatori mogli da uzmu pare i žive od toga do sl godine! Jer što bi radili kad mogu da zarade od samo jedne šetnje godišnje!Imaju definitivno najbolji posao na svetu, i opet se žale, ccc :)
  • Normalac

    04.09.2015 10:26
    Džaba
    Džaba vam šetnja, to nije lek.
  • Gari

    04.09.2015 10:12
    To je sve stvar mode.
    Gejevi za koju godinu izlaze iz mode. Sledi nam post-gej društvo.
  • 04.09.2015 09:41
    budimo nesto drugo
    BUdimo Homo-Sapiens :) a ne homo-seksualni

    Homoseksualac nije covek a nije ni zivotinja, to je poremecaj psihe itd. Niko do sada nije otkrio tacno zasto i kako se desava to ali mnogo sta nije otkriveno kao tumori, demencija itd. Jer da jeste otkriveno onda bi bilo izleceno...

    Pazite moguce je da svet i krije lek za neku bolest, u sociologiji pise da se narodima sveta ne otkriva svo naucno dostignuce odmah, nego se tek godinama kasnije otkrije ono sto je sada recimo pronadjeno.
  • 04.09.2015 09:33
    primer unistavanja lepog
    LGBT zajednica je uzela nesto tako lepo i prirodno kao sto je DUGA i uprljalo sa njihovom izopacenoscu...

    Lepa i retka pojava je unakazena sa njihovim nenormalnostima.
  • 04.09.2015 09:31
    cini mi se nesto drugo
    Izgleda da homoseksualcima i sl. nije do ravnopravnosti toliko nego nemaju sa kim da budu u vezi :) jer ih nece pa ovako hoce da privole jos sledbenika da bi imali sa kime :)

    Eto koliko su drski i nametljivi i nepravedni da ne postuju tudji izbor.
  • jooooj

    04.09.2015 08:34
    Bogdan - Mrs

    Pajseru, nisu homoseksualci nacija, pa da ih Srbi prihvataju ili ne. To su Srbi homoseksualci, medju njima ima i pravoslavaca, a cak i pripadnika SPC. Dobro, oni su pedofili, nisu gej. Ali to nije toliki problem kao sto su gejevi, jel tako? Mislim, Kacavendu jos niko nije tukao cekicem za meso. A onda neko kaze boji se da i pedofili traze svoje. Pa oni su vec institucionalizovani, puna ih je crkva. Nije to provokacija, to je istina.
  • jooooj

    04.09.2015 08:05
    Leo - @Milan

    Evo opet ove dengenracije logike. "Vasu seksualnost vi sprovodite kuci, jer ako to radite javno, vi provocirate i treba vas prebiti". Dakle, momci i devojke vec odavno se kresu po sred keja, po parkovima, imaju poznata mesta, pornografija je opste prihvacena, analani seks se praktikuje samo tako (to im ne smeta, to od zene trazi svaki), po TVu sise i dupeta, imamo poznata mesta sa prostitutkama, prostitucija je inace jaka grana u
    Srbiji. Ali im smeta tudja seksualnost, provocira ih kaze. Kakav kretenizam i renesansa. Brate, slupan si u lubanju sa logikom. Vreme je da odustanete sa tim glupim "argumentima" koji nemaju uporiste.
  • jooooj

    04.09.2015 07:53
    Anonimus
    @hm, grešiš. Ako si Jehovin svedok, pripadnik Hare Krišne i slično ima 99% šanse da vas prebiju

    Jedini za koga sam cuo da je dobio batine koji je Hare Krisna u Srbiji bese davno, nas stari Brka, legenda. Ko ga je prebio? Pa isti ti koji prebijaju i gejeve. Ali da na ovakve niske retorike padas, koje nemaju veze sa zivotom, smesno je.
  • jooooj

    04.09.2015 07:51
    Anonimus - Ja sam za stare običaje.

    dakle ti poredis lbgt populaciju sa g**nima? jel treba dalje pricati bilo sta? ti si brale sociopata, sta drugo.
  • jooooj

    04.09.2015 07:48
    Zaki - Jedno pitanje.

    To ti objasni svom detetu, ti si ga pravio. Da izvines, i te gejeve su napravili heteroseksualci. Tacnije da nije njihove devijantnosti, ne bi doslo ni do devijacije mladih. I jos nesto, kako ti nije nenormalno da ih neko prebija na smrt? Recimo cekicem za meso, zbog sumnje?
  • 04.09.2015 07:39
    Leo
    @Anonimus 02:56 3
    Veruj mi da to nije tako. Ja sam pre 30 godina čuo prvi put za transvestitu u našem gradu. Svi su o tome pričali i bilo nam je to interesantno. Svi su hteli da ga upoznaju (kao prijatelja-poznanika) jer predstavljao nešto novo nepoznato i čudno za nas. Kasnije se pojavili homosexualci. Ignorisali smo ih i gledali ih sa odstojanja jer mi nismo bili kao oni. Nismo se uklopili u njihov svet. Niko ih nije dirao. Oni živeli svoj svet i život slobodno, a mi svoj. E problemi su počeli kada su krenuli preko medija da se promovišu i da organizuju parade, i da nam se namećuju silom, i od tada su počeli problemi. Prirodna reakcija odbrane od onog što mi nismo. Dotad niste ni bili primećeni.

    Shvati da mnogi homosexualaci uopšte ne podržava ovu paradu homosexualaca, medijsko pojavljivanje, i mnogo toga još. Jer znaju da više štete pravi nego koristi.

    @Piplfoks
    Pa kod vas sve što je normalno nelogično. Bolje i da padnem na glavu nego da budem homosexualac. Opet sam normalniji.

  • Zaki

    04.09.2015 07:15
    Jedno pitanje.
    Gospodo homosexualci, pitam ja vas. Dali normalno da neki dečake u školi uče da ljube druge dečake i da se predstavljaju kao devojčice i da mogu imati sexualni odnos sa dečacima? Jeli vama to normalno? Oh koga ja to pitam. Pitam sve normalne ljude. Jer se upravo to dogodilo u jednoj školi za vreme "Promocija humanih vrednosti". Pazite za njih šta su humani vrednosti. Da se dečaci uče sexu sa istim polom. A zamislite kako ste sve izvrnuli i želite nama to nametnuti. Kad vaši sinovi ljube drugare to je "tolerancija", kad glume devojčice to je "rodna ravnopravnost", kad se uče homoseksualizmu to su "dečja prava". Ako to ne prihvatimo, po vama mi smo kao protiv vas, ne prihvaćamo vas i predstavljate nas kao zlo. Vi biste našu decu od malih nogu da kvarite. A zašto mi to treba da dozvolimo? Naša duboka uverenja da dečak treba da bude dečak, da maloj deci ne treba uopšte govoriti o seksu, a pogotovo ne sa istim polom. Zato nemojte se čuditi ako vas ne prihvaćaju, jer ste pretnja pre svega za našu decu.
  • Bane

    04.09.2015 06:35
    @NN - Vreme ce pokazati
    Otkada se sa paradiranjem pokazuje da neko nije niža klasa? I šta znači klasa kod homosexualaca?
    A što se tiče parade sa zapada, nisi video ništa. Pa ti preporučujem da barem malo progooglaš i da vidiš kakve su njihove parade. Golotinja, perverzija, i to često pred decom. Istina treba da se kaže i pokaže, a ne laž.

    Evo kod ove teme 021 na zadnji komentar imaš postavljeno dve fotografije sa njihove parade pred decom.

    http://www.021.rs/Info/Zanimljivosti/Hoce-da-zabrane-Vinija-Pua-jer-je-polugo-i-neodredenog-pola.html

    Pa se pitaj, jeli zaista misliš da normalnim ljudima treba to ovde u Srbiji? Ono što je na tim fotografijama sa parade homosexualaca, niko ne bi trebao da ima prava, već da ide u zatvor.
  • Peca

    04.09.2015 05:20
    PROTIV !!!
    Kako je krenulo i PEDOFILI ce poceti da tumace svoja prava na isti nacin.
  • 04.09.2015 00:56
    Leo - @Milan

    Ama shvatite vi vec jednom da su strejt ljudi prvi poceli da se bune protiv homica!!!zato ja ne znam ko je tu prvi poceo silu da primenjuje! tek nakon toga su oni poceli da se brane i apradiraju!
  • Piplfoks

    04.09.2015 00:24
    @Leo
    Meni je isto malo nelogično da je tvojim roditeljima dozvoljeno da odgajaju decu, s obzirom da su te očigledno ispuštali na glavu na redovnoj bazi.
  • NN

    03.09.2015 20:02
    Vreme ce pokazati
    Zivim na zapadu I video sam paradu. Jednom (mozda dvaput). Video sam kolegu sa posla. Sad ih bolje prepoznajem. I to je to. Odrzava se svake godine. Mi, koji smo straight, se pitamo sta ce im sve to - ali imaju pravo, pa neka im ga.
    Tako ce biti I u NS. Imaju potrebu da paradiraju (da pokazu da nisu niza klasa itd.) - neka im neka pokazu. Tako ce te pokazati (svetu) da ste tolerantni I da svako moze da kaze sta hoce. Da, to je vazno! Otici cete par puta da vidite sta je to I gotovo. Na ovima sto paradiraju je da naprave paradu koja ima smisla ili koja nema (ili je vulgarna). Za par godina ce sve to da legno na svoje ("svako cudo za 3 dana"). Ako im ne date, onda ste ne tolerantni I to nije norma ponasanja koja je na zapadu (u poslednje vreme) usvojena. Ne priznavanjem ih necete istrebiti. Samo ce otici u ilegalu I nastaviti da se bore za svoje, verovatno legitimno, pravo. Sto jedan rece: "svako ima p ravo da bude sta hoce" a on je izabrao da bude devojka. Bio je iskren I, meni, ubedljiv. Pozdrav
  • 03.09.2015 19:58
    @Devojče
    Sa mnogim devojkama koje imaju recnik i manire kamiondzije, mnogi nisu zadovoljni, pa im tako i prilaze. O parama da i ne pricamo. Vratite nam normalne devojke.
    To koliko je palancki suditi o nekome na osnovu garderobe je posebna prica. znaci ako neko ide ulicom obucen kao Napoleon, vi ste merodavni da cenite da li je lud ili se vraca sa maskenbala, a mozda se sve to vas uopste i ne tice?
  • Milan

    03.09.2015 19:36
    @Leo
    Nešto si pobrkao - ja nisam homoseksualac, nego sam rekao da mi homoseksualci ne smetaju niti me ugrožavaju svojom paradom, dok me razne prepodobne "patriote", "navijači", narkodileri i huligani ugrožavaju, kao i sve ostale.
  • Banjo

    03.09.2015 19:12
    ...
    Evo npr.da napravite promociju u zgradi banovine i ovako su kojekakvi Bugarski,Vasini itd...napravili od hola pijacni prostor....
  • Petar

    03.09.2015 18:55
    @Dr Haus
    Meni je go..no prirodno odbojan. Kao i muška guzica. Nije to agresivni netrpeljivost veruj mi.
  • 03.09.2015 18:49
    @hm, grešiš. Ako si Jehovin svedok, pripadnik Hare Krišne i slično ima 99% šanse da vas prebiju. Vi niste ni 1% batine dobili koliko oni dobijaju. Zato prestanite da kukate i da pravite medijsku buku oko ništa da bi se lažno predstavljali kao žrtve. Neki su daleko više ugroženiji od vas.
  • 03.09.2015 18:44
    Vi homosexualci kukate kako je narod u Srbiji najlošiji jer vas ne prihvaćaju. Idite u Italiju, i vidite kako je tamo kada više hiljada ljudi izašlo na ulicu i protestovalo protiv homosexualaca.
  • Dr Haus

    03.09.2015 18:44
    Au, bokte materin, šta je ovde latentnih ormaruša, a sve doktor do doktora. Pa pročitajte malo šta psiholozi kažu za one koji ovako agresivno iskazuju netrpeljivost prema homoseksualcima...
  • 03.09.2015 18:39
    Ja sam za stare običaje.
    @Scotch Bonnet, to je isto kao da kažeš, tolerišete go..no, jer ako ne tolerišete go..no, u društvu je ozbiljan problem. Jako ozbiljan.
    Pa druže, po starom običaju mi smo ulice držali čistim od go..na. I ne pada nam na pamet da menjamo stare običaje samo zato što se go..na umnožila na ulici, pa bi da menjuju stare običaje.
  • ПатриЈот

    03.09.2015 18:34
    е нека баш ...
    хебали вас педери кад не ваљаљу момци. Нека ...!!!

    Ми се држимо свога, по правилу.
  • Leo

    03.09.2015 18:31
    Sva prava imaju.
    Shvatite da homosexualci imaju sva prava, sem braka, jer je istopolni brag za crkvu i po Bibliji je greh, a za društvo nije po običaju.
    Homosexualci isto tako nemogu imati pravo na decu jer po prirodi ne mogu biti produživači vrste, a ni po običajima ovog društva istopolna zajednica ne može činiti porodicu. Ova dva prava ni po prirodi ne mogu imati jer homosexualizam se ne bazira na produženje vrsti i brak. Pa je besmisleno boriti se za to. Sva ostala prava (nasledstvo, penziju i slično) imaju, čak i više nego većina građana koja se bori sa bedom i siromaštvom često bez osnovnog prava u ovoj državi. Zato na njihovom mestu bi bio zadovoljan.
  • Leo

    03.09.2015 18:18
    @Milan
    Ama shvatite već jednom. Nije problem što ste vi homosexualci. Nego je problem to što silom namećivate i trljate ljudima to pod nos i tako ih provocirate. Jer sila rađa silu. Pa se ondak čudite reakcije. Vaša sexualnost je vaša intimna stvar a ne naša stvar. Prestanite da paradirate, namećivate i trljate ljudima pod nos šta ste, pa ni vas neće niko ni da dira, niti da vas pljuje i živećete mirno. Zar može prostije da se objasni?
  • gorki

    03.09.2015 18:07
    podrzavam, ali pod uslovom da mi se dva-tri komada gejki od 50 kila komad, grudi "prirodne petice", da nisu maljave ili do glave obrijane, stave na raspolaganje u trajanju kampanje za paradu.
  • Lakmus

    03.09.2015 16:27
    Gledam, ova vest u topu sa najvise komentara, ispod nje neka seljacina koja lomi izloge pijan, ni trecina komentara i sada se javlja djumla da mi prica sta je veci problem. Ocigledno je da je lomljenje izloga i pijani izdrogirani omladinac manji problem. Pa deco, pijte, drogirajte se, koga briga, samo da niste gej, ipak ljubav moze da nam unisti drustvo, jel...
  • Lala

    03.09.2015 16:22
    @горан јовановић
    'Може онда када савезници САД-а и ЕУ Саудијска Арабија одрже параду поноса. До тада не може!'

    Važi da ćeš se ti pitati.
  • pawlle

    03.09.2015 15:59
    bome,juce na otvaranju klupa na ribljoj pijaci bila parada
  • 03.09.2015 15:56
    Nisu problem dva muškarca koja se drže za ruke ili ljube---mogu i da se karaju!

    Moj problem je sto mi KRADU PENZIJU!
  • Šta je to u vašim venama

    03.09.2015 15:52
    Pa šta je sad, tolerantni Novosađani? Sad ipak bolje i Cecin koncert nego ovo, je li? Sve pucate od tolerantnosti...
  • novosadjanin

    03.09.2015 15:49
    neko ce setati, neko ih cuvati, drzava kesirat a od svega yoga narednih godinu dana ce neko lepo ziveti na gej fazonu, nego dal se i vama desava kad kliknete zeleno istovremeno se da glas i crvenom, ovo mi se desilo x puta kanda ovi u 021 sminkaju rezultate ako nisu podobni
  • novosadjan

    03.09.2015 15:44
    a sta bi radili u septembru da nije strajka prosvete i gej parade, ovako ce u senci biti zakon o fendovanju i drzavnim iznudjivacima koji su van pameti mocniji i od suda i zakona a rade u suprotnosti sa mnogim zakonima, a sto se gej parade tice sluzi samo da opravda kintu koja se sliva i njihove organizacije, neko bas lepo godinama zivi od ovog zar ne
  • limanac

    03.09.2015 15:40
    podrška i
    svi na paradu ponosa, da pokažemo da smo ponosni na slobodu novog sada, ko se ne pridruži borbi za slobodu i ravnopravnost nije normalan...
  • Шогор

    03.09.2015 15:36
    Горан Јовановић

    У праву си пријатељу, имамо ми већих проблема, као рецимо наше мале талибане више пута споменуте у коментарима који се бусају да су велике патриоте, а уствари су терористи сопствене државе који застрашују народ, физички нападају народ, уништавају њихову имовину, трују децу наркотицима, а све у име Србије и СПЦ, са све сакатим телима, истетовираним крстачама и црквама и свецима. Ах да, па о томе се и ради овде, не о некој Саудијској Арабији. И откад је патриотски скретати са проблема тако што ћемо да спомињемо друге? Шта мене брига шта раде саудијци, када наша омладина бије, трује и боде народ? Или су то све "наша деца" и слични деминутиви за олош који, ето, лицемерно себе зове патриотама? То није проблем? Ма ајте молим вас, или ћемо причати истинито или прича нема смисла. Шта хоћете да поручите, да је та банда по улици мањи проблем од неких гологузих који би да се љубе по улици? Или да једноставно занемаримо то, јер, тобоже, саудијци исте вешају? Има ли кога у глави? Такође, педерастија је грчка реч старија и од саме Србије, није то нека нова западна пропаганда, о томе се писало и сликало и пре нашег постојања, а такође и пре постојања неке Америке. И не само у Грчкој, већ и у Кини, на далеком истоку. Или будите објективни или се маните флоскула.
  • Piplfoks

    03.09.2015 15:20
    @Anonimus
    A baš čudno da je jedna takva isfrustrirana seljačina kao ti zatucana po svim pitanjima podjednako. Nego, ovo je baš super paralela - tako kako se geaci poput tebe pitaju oko parade, taman toliko ćete se pitati i oko legalizacije.
  • Sho

    03.09.2015 15:16
    ne volem
    pederi neka znaju da ih mrzim. Nijedan zakon ovoga sveta me ne moze naterati da ih volim. Nisam nasilan i nikog ne diram ali imam pravo da mrzim takve kao sto su oni. Niko vam ne brani da radite kod kuce sta hocete ili u nekim vasim klubovima. Za mene ste bolesni i prljavi. Fuj, gadite mi se.
  • 03.09.2015 15:10
    Date im mali prst, a oni vam srednji gurnu u dupe.
  • Bogdan

    03.09.2015 15:06
    Mrs
    Ono sto oni propagiraju nek rade za sebe i nek ne smaraju celu naciju sa time kad i sami znaju da Srbi nikad nece prihvatiti homoseksualce. Parade su samo nacin da provociraju narod i za uzvrat ne dobiju nista osim nekih pohvala iz EU. Cak nisu ni svesni da ceo taj njihov skup kosta poprilicno drzavne obveznike na razne nacine. Zar nije bolje da taj novac "ostane" u rukama napacebog naroda. Ako se vec slavi nek slave na nekoj livadi u PM gde ce huligana automatski biti manje pa time i steta proporcionalno manja. Zasto bas BG, NS itd...ko da se ne zna da su to gradovi legla huligana. U PM mogu i samu sa novinarima da odrze skup, cak im ni ne treba 10000 policajaca.
  • licemeri

    03.09.2015 14:59
    Kako se niko nije pobunio protiv nastupa srpske majke Cece , inace kaznjavane kriminalke , kada je bilo oko 50 hiljada ljudi.
    Ali zato vam smeta par pedera ?
  • chill

    03.09.2015 14:53
    Dosadni su gejevi načisto. Kao da su njihovi problemi najvažnija stvar na svetu.
  • hm

    03.09.2015 14:47
    Anonimus - @qtm.

    Kakva relativizacija, ko u predskolskoj ustanovi. Prvo, niti su oni u polozaju kao vi, niti ste vi prema njima tolerantni uopste. Ne razumem zasto ovo pretvarate u te decije forice ko je prvi poceo? Pa jasno je da ako ste homoseksualac imate 90% vise sansi da vas neko prebije, dok to nije slucaj vice versa. Od vas dalje samo ocekujem onu idiotsku "samo provocirate da vas jos vise tuku, sami ste krivi". Pa tu nelogicnost obara student filozofije sa jednim semestrom.
  • 03.09.2015 14:39
    Vise od svega NS treba ponovo da postane tolerantan grad. Podrzavam NS Prajd!! Zakon i pravo svakog pojedinca da zivi i izjasnjava se slobodno je garantovano ustavom. Ako ga prekrsi onda podleze zakonskim merama kao i svi ostali gradjani. Sta vam nije jasno?
    Konstanto sikaniranje i strah homoseksualaca da slobodno drze za ruku voljenu osobu u javnosti (na primer) jeste dovoljan razlog za osecaj da ne zive slobodno u vlastitoj drzavi!
    Price o spavacoj sobi, novcima, gladnima i zednima, o tome da jos nije sazrelo vreme...itd , jesu samo ilustracija straha od toga da sami nismo u stanju da sebi obezbedimo bolji zivot...jer boze moj...svako "normalan" sebe smatra boljim od svakog "pdera" i kako sad to oni imaju hrabrosti da izadju na ulice i obavest ostale o svoijm pravima da zive slobodno?
    Razmisljajte o tome. Svi mi volimo i zelim da budemo voljeni, sretni, uspesni...zasto bi se zbog "necega" morali stideti i sakrivati ako imamo prava kao i svi ostali?
    Voleti zivot znaci imati razumevanja i saosecaj sa ostalim bicima.
  • 03.09.2015 14:35
    siki
    Puna podrska! Samo napred! Pridruzujem se :)
  • StudenatJoe

    03.09.2015 14:21
    Ocekujem odgovor pripadnika LGBT. Koji je cilj parade? To nije mirni protest, kao kad strajkuju radnici. Ako vam je cilj postizanje prava, koja su vam to prava uskracena? Da se vencavate? Hiljade heteroseksualnih parova zive u vanbracnim zajednicama, jel to vama ispod casti? Ako su u pitanju neka druga prava, vec ih imate isto onoliko koliko i svi drugi.

    Jel vam cilj sticanje jednakosti? Tako sto se uporno izdvajate od svih ostalih?! Hocete da budete jednaki sa ostalima, ali uporno naglasavate da niste isti, a ta parada je najbolji pokazatelj. Koja su vam to prava uskracena? Kao pripadnici "manjine", uskoro cete i poslove dobijati pre svih ostalih, kao sto je vec slucaj sa nacionalnim manjinama. Jel i to spada medju jednakost?

    Jedno priznajem, hrabri ste. Ali tu vrlinu koristite na najgori moguci nacin. Steta sto nemate mozga. Da imate, shvatili bi da zivite u zemlji koja je na ivici opstanka, gde su nacionalizam i sovinizam siroko zastupljeni, i da samo politicarima odgovara haos koji iz toga proizilazi. A ta vasa parada je mozda i najveci izazivac haosa trenutno. Mnogi jedva cekaju da izazivaju nerede, a vi ste im prve mete. Postoje mnogi mirni nacini borbe, a mislim da ce se svi sloziti da oni u zemlji Srbiji ne podrazumevaju proteste, nazalost.

    Prvo se mora promeniti svest ljudi, da bi vasi protesti ili parade imale ikakvog efekta. A to se nece desiti dok nas vode lopovi i ubice, dok nam decu truju Parovima, Farmom i ostalim Pink degeneracijama. Vekovima smo mi iza Nemacke, Francuske i ostalih civilizovanih zemalja gde ovakve parade zapravo imaju efekta...
  • l.

    03.09.2015 14:16
    Mozete li popraviti kliktanje na zelenoj i crvenoj rucici jer mi je vise puta registrovao obrnuto .
  • горан јовановић

    03.09.2015 14:16
    Може онда када савезници САД-а и ЕУ Саудијска Арабија одрже параду поноса. До тада не може!
    Имамо ми битнијих ствари од хирова пар десетина сексуално девијантних егзибициониста.
  • Scotch Bonnet

    03.09.2015 13:53
    @Anonimus -da li je prirodno ili ne

    Kao i kod vecine koji su komentarisali na ovom sajtu ti imas problem sa predrasudama, hronicnim nedostatkom postovanja, tolerancijom i ponajsve edukacijom.

    Pored onoliko problema koji satiru ovaj grad pocevsi od izlivanja klanicnog otpada u Dunav, neociscenih ulica, prenatrpanij kontejnera, bahate gradske uprave, korupcije u gradskim institucijama, unistavanje kulturnih dobara ... i jos mnogo toga, vama smeta jedna gay parada!?!?

    E to je vec ozbiljan problem u drustvu! Jako ozbiljan!
  • Mile

    03.09.2015 13:52
    SNS sponzor
    Jbg, sami ste birali. SNS sponzoriše gej-parade na sve strane.
  • 03.09.2015 13:40
    RadeNS i LGBT voli da izvrce i istice delove istin
    Slab ti je argument za kokice mozda zbog pokvarenog uma ne radi mozak prirodno a :) Radovati se propasti zlih ljudi nije poremeceno to je potreba za opstankom normalnih...

    I uvek treba navijati za pravdu i propast nepravde, lazova i agresivaca svih vrsta.
  • qtm.

    03.09.2015 13:38
    Iz komentara provejava poznata novosadska tolerancija i prihvatanje razlicitosti .
  • petar , liman

    03.09.2015 13:33
    Zasto osencite u sivo normalne komentare ? Ko ste vi da odlucujete sta je ispravno a sta ne ?
  • bane

    03.09.2015 13:29
    evo teme
    za internet dušebrižnike. puca mi patka za paradu. idite svi u tri lepe materine. i fašisti i pederi. neka paradira ko hoće samo bez parola i direktnog pokušaja uticanja na okolinu. šta nekog zabole šta neko drugi radi u spavaćoj sobi, šta voli i koje su mu fantazije. ne znam samo šta je cilj tih parada. ako je cilj podizanje svesti da oko nas ima ljudi sa drugačijim seksualnim opredeljenjem onda je parada totalni promašaj. onaj ko je dovoljno svestan i razborit taj shvata situaciju i bez parade a onaj koji nije taj neće nikad ni shvatiti. na njega parada deluje kontraproduktivno.
  • 03.09.2015 13:23
    Ne mogu da verujem: "...Oni su kazali da organizacija Prajda u Beogradu daje brojne pozitivne rezultate, poput vidljivosti LGBT zajednice...". MRŠ BRE !
  • 03.09.2015 13:21
    @StudenatJoe
    Parada ponosa ima cilj da se homoseksualcima omoguće jednaka ljudska prava koja uživaju heteroseksualci. Znači, da im se ne ograničava zaposlenje, ali još važnije - da im se omogući pravo ostavinskog vlasništva, penzija i slične pogodnosti o kojima strejt čovek i ne razmišlja i shvata ih zdravo za gotovo. Što se tiče pitanja drugog komentatora "Koliko će to da košta poreske obveznike?", moj je odgovor: ne bi koštalo ništa da nije huligana zbog kojih mora da interveniše policija.
  • nesha

    03.09.2015 13:15
    Ako smo svi tako pametni zasto onda zivimo u jednoj od najsiromasnijih drzava Evrope ?
  • branislav

    03.09.2015 13:09
    Postovani mrzitelji gejeva , zasto ovako ne dizete glas protiv aktuelne vlasti i pljackanja naroda ?
  • Zaki

    03.09.2015 13:08
    Po najnovijem revolucionarnom otkriću naučnika homosexualizam izaziva jedan gen usled mutacije. Imate na internetu ako ne verujete pa proverite. Tako da tu prestaje priča kako to nije poremećaj i nije bolest. Samo da još naprave efikasan lek, i završena priča o njihovom i našem problemu sa njima.
  • Građanin

    03.09.2015 13:08
    ...
    Kako je pederluk odnosno homoseksualizam stanje sa kojim inkriminisane osobe od strane šire Srpsko patriotsko mantijaške zajednice ne izlečivo, treba ih pustiti da malo šetkaju, mašu transparentima, zastavicama i sve Ok. Sve što je zabranjeno raspaljuje maštu.
  • nemanja

    03.09.2015 13:06
    Mnogi ovde mrze pedere ali zato vole migrante , Hrvate , Madjare , Amere , zapad , Turke , Nemce , ...
  • ljubisa

    03.09.2015 13:05
    @Devojče
    "..Vratite nam muškarce u običnim pamučnim majicama i trendžama koji imaju m*da da priđu devojci...HVALA .."

    Ja sam imao m*da da pridjem devojci i rezultat toga je da sam posle nekoliko dana bio olaksan za 500 evra od iste . Tako da vise ne prilazim nijednoj devojci .
  • sloven

    03.09.2015 13:04
    paranoja
    Ne smetaju narodu homoseksualci vec njihova sloboda da kazu sta su.
  • Milan

    03.09.2015 13:04
    Smeta i meni svašta...
    Nisu problem dva muškarca koja se drže za ruke ili ljube, nego dva mamlaza koja prebiju slučajnog prolaznika, ali ovde su većini prva dvojica "nenormalna", a druga dvojica su "naša deca" koja su opravdano nezadovoljna.

    Kako vam ne smetaju polunormalni šešeljevci, dverani i obrazovci, kojekakvi "navijači", huligani i narkodileri koji nas sve objektivno ugrožavaju, a smeta vam što je neko homoseksualac, što ni mene ni bilo kog drugo heteroseksualca ni na koji nečin ne ugrožava, ma koliko se sablažnjavali... sve licemer do licemera.
  • Maja

    03.09.2015 13:02
    @Baki
    samo da razjasnim zasto to toliko kosta. ne placa se to gejevima da bi dosli nego policiji. a policija mora da dodje da bi ih zastitila od svih vas koji nemate nista protiv njih ali vas nerviraju. da vas stvarno zabole za njih i bilo cije sexualno opredeljenje, ne bi se toliko bunili i komentarisali "koga mozemo izleciti tim parama, zasto ne zadrze to za svona 4 zida" i slicno. sve to se moze protumaciti kao pretnje i zato cemo svi mi platiti hiljade evra da bi policija dosla i zastitila te ljude
  • Baki

    03.09.2015 13:02
    @Шогор
    Savetujem ti da pogledaš onaj događaj iz San Fanciska, kada je LGBT populacija došla na vlast u tom gradu. Šta su sve radili sa običnim ljudima. Homosexualci ne samo prebijali obične ljude, već i mnogo gore stvari radili. Ko vas ne zna, možete ga ubeđivati kako ste vi fini i dobri.
  • 03.09.2015 13:00
    MamaNS @RadeNS
    Rade, sine, ja tebe neću da bijem, ali jednostavno mislim da nema potrebe da paradirate i svima nam trljate nos sa svojom orjentacijom.
  • komsija

    03.09.2015 12:58
    Kolika ljutnja protiv gayeva . Strasno . Nisam gay ali svako na ovom svetu ima pravo da zivi po svom .
    Ugojeni debeli politicari na vlasti koji vas godinama besomucno pljackaju vam ne smetaju ?
  • bogi

    03.09.2015 12:55
    @Devojče
    U Novom Sadu je ionako svaki dan Parada ponosa jer svi muškarci izgledaju ko pederi.. te pola glave obrinao, šiška sa strane, te majica na V izrez a izrez do pupka, pa crvene uske pantalone a preko dupeta zateglo da puca..
    Vratite nam muškarce u običnim pamučnim majicama i trendžama koji imaju m*da da priđu devojci...HVALA

    U Novom Sadu sve devojke su kao klonovi Stanije . Silikonske plasticne barbike , sve lice jedna na drugu . Vratite nam prave normalne prirodne devojke .
  • Baki

    03.09.2015 12:53
    @Maja
    Kada bi homosexualci bili i malo humani, i činili humana dela, ne bi ni bilo potrebe da se troše te velike novce za policiju. Šta su homosexualci radili kada je bila ta velika poplava u Srbiji? Dok su ljudi ginuli od poplava, homosexualci su gledali kako da organizuju paradu. Samo su sebe gledali. Ni jedan ih nije bilo da pomogne ugroženima. Kako ja da podržavam i da prihvatim homosexualce, kada nemaju ni najmanji saosećajnost, empatiju, humanost i savesti kada su u pitanju ljudi koji ginu u nevolji. Homosexualci su pretnja za nas, a ne mi za njih. Jer svako NE pomaganje životno ugroženom čoveku je isto kao da si mu ugrozio život. Mi treba od njih da se štitimo, a ne oni od nas.
  • Vlada

    03.09.2015 12:53
    @Anonimus - @qtm.
    U prevodu: "Zašto se ti ljudi aktivno bore za svoja prava kad to nas nervira, umesto da nam godinama ljube guzice, čekajući da se jednog dana, kad rešimo sve svoje probleme na svetu, mi smilostivimo i osetimo neku solidarnost prema njima?"

    Samo se vi nervirajte, od toga se raste.
  • cwele

    03.09.2015 12:52
    Uskoro odlazim na mrski zapad .
    Dosta mi je pametnih Srba .
  • 03.09.2015 12:49
    nema potrebe
    mali je grad, znamo se
  • 03.09.2015 12:36
    @qtm.
    A zašto ti homosexualci ne pokažu malu toleranciju pa nas ostave na miru? Traže od nas da ih tolerišemo, ali oni nisu spremni nas da tolerišu ni najmanje. Doli je to u redu po tebi?

    Drugo, ova njihova parada služi isključivo radi provokacije, da bi izprovocirali reakciju, i da se javno u medijima prikažu kao žrtve. Umesto da humanim akcijama pokušavaju da se dopanu javnosti i većini, oni idu prljavim metodama silom da postignu svoje ciljeve. E to je problem.
  • goxy

    03.09.2015 12:30
    Nemojte mi reci da je emitovanje na tv-u prevejanog kriminalca Kristijana u sou programu Farma pozitivnija stvar od parade ponosa.
  • Lala

    03.09.2015 12:28
    parada za sve..
    pedere,patrijote, dodjose,huligane,dilere,autohtone..
    u stvari svi su tu kada peva ceca,jeca i meca..
  • Deki

    03.09.2015 12:26
    Gledajte malo šire.
    Pogledajte samo kako izgleda njihova parada u zemljama gde su već prihvaćeni. Ponašanje i oblačenje van granice zdravog ukusa i normale, i cela stvar van bilo kakve kontrole i granice. A u nekim Britanskim i Američkim gradovima ni totalna golotinja i sadomazo oprema sa extremnim ponašanjem nije novost. Pa ima i onih koji se oblače i u nacističku uniformu. E gospodo pederi, tako nešto ni da hoću ne mogu prihvatiti i podržavati. Pa se ne čudite zašto vas ovde odmah na početku ne prihvaćaju. Jer vide gde i kako će se to završiti. To nam nikako ne treba.
  • 03.09.2015 12:23
    evo recepta idealnog za LGBT
    Postignite ovo:
    1. Promovisite se tako da nijedan maloletnik ne moze da vidi i slusa i cita vasu propagandu nego samo svi odrasli.

    2. Nikako ne radite podmuklo bilo sta cak ni privatno jel...kako znaju preko interneta svasta kreativno kad su sigurni da pljuju i lazu da bi postigli cilj.(vidjeno mnogo puta davno davno na chat-ovima itd.)

    E kad to postignete onda cete biti ravnopravni ljudi civilizacije a dotle ste poremecene zivotinje.
  • ...

    03.09.2015 12:22
    ...
    Nije poenta da sve ostane u nečija četiri zida. To nije sloboda. To je isto kao kad bismo za ženu rekli - neka se pokazuje u svoja četiri zida, šta mi šeta tu po ulici. Pretpostavljam da takva logika i jeste na snazi u većini islamskih zemalja. Problem, ako i postoji, nikako ne leži u samoj ženi i njenoj (grešnoj) pojavi, nego u njenim eventualnim posmatračima i mislima koje kod njih izaziva.
  • Samo veselo

    03.09.2015 12:20
    Tooo, malo tolerantne civilizacije kod nas!
    Parada Ponosa - može - super - nešto dobro i pozitivno u Novom Sadu. Pokazaće se oni koji su gay, ali će se još više pokazati primitivci, seljačine netolerantne, huligani i drugi ljudski šljam. Ja bi za prijatelja uvek izabrao dobrog čoveka, pa neka je 1000 puta gay, a ove mrzitelje ne volim da vidim ni na slici.
  • dragan

    03.09.2015 12:19
    Molio bih da mi neko odgovori : zasto na ove parade dolaze milioni ljudi sirom evropskih gradova ( nedavno je na Paradi ponosa u Berlinu bilo prisutno oko milion ljudi ) a jedino kod nas ne ? Da li smo mi najpametniji ?
  • c.

    03.09.2015 12:15
    Parada ponosa - nocna mora nebeskog naroda .
  • RadeNS

    03.09.2015 12:15
    @ hahaha e sad ce biti komedije
    "Ovo nasi divljaci bosancerosi i bokanovci sa brda i cuka nece moci izboksovati na njihov primitivan nacin :) bice veoma zanimljivo da im paradiraju pedercici dok bacaju kamenje ahhahaha i dok divljaju sa motorima i izigravaju opasne tipove na mnoge majmunske nacine, a ustvari su kukavice i podmukli kao i ovi sto guraju ove poremecenosti i promovisu...
    Suceljavanje dva zla :) pa ce jedno biti bar osteceno..."

    A ti si onaj što spremi sebi kokice kad vidi da će se pred njim odigrati nečija nesreća? Posle čitanja tvog komentara ne bih rekao da su tebe sve "poremećenosti", kako ti kažeš, zaobišle...
  • 03.09.2015 12:12
    za novi SAD jedna cinjenica
    Nedavno je na nekom amercikom sajtu bio clanak o nametanju knjiga za decu od 4 do 8 godina u biblioteci. Knjige govore o nekom decaku koji se oblaci kao devojcica i sl. I tako se krivi slika dece od malih nogu na veoma monstruazan nacin legalno u knjizevnoj ustanovi...
    A Novi Sad je svasta podrzao od amerike pa valjda vole i ovo...
  • 03.09.2015 12:11
    Vlada i Piplfoks, osvedoceni branitelji uhapsenih dilera, sada u misiji spasavanja obespravljenjih LGBT-ovaca i novih evropskih vrednosti. Vi narkomani stvarno ne znate gde udarate.
  • RadeNS

    03.09.2015 12:10
    Pustite me te priče o drugim problemima i načinima da se potroši taj novac. Problema će raznih uvek biti, jer živimo u takvoj državi. Ako imate problem, izađite i pobunite se, niko vam ne brani. I LGBT populacija plaća porez, pa ima pravo da i sebi nešto plati. A to da ne mogu da imaju decu je odavno prežvakana tema. Naravno da mogu, ako hoće. I naravno da porodica nije samo ona skupina gde postoji dvoje dece i pas, kao u reklami za prašak za veš. Mnogi hetero ljudi ne mogu da imaju decu, pa to ne znači da nisu deo nijedne porodice i da su bezvredni članovi društva.
  • 03.09.2015 12:09
    da li je prirodno ili ne
    Ima jedna cinjenica iz medicine koja bi zapusila usta svima ali se o tome ne govori jer je neoborivo i jos se uci kao osnova medicine i svugde jos mozda...A ja necu da je kazem zato sto tako podmuklo i drsko nasi "dobri" lekari i silna udruzenja to ne vide ili nece da vide pa neka vam se svima vrati bumerang sto ne ganjate najokorelije kriminalce danasnjeg sveta...

    Oni se bore kao za prava i kao jedinke koje se nece razmnozavati namecu to mozda i nekom detetu koje to ne bi postalo i krive mu psihu dok jos nije formirana licnost...i tako onda one koji bi ziveli normalno i imali decu izopace i iskrive dok su mladji.

    Podmukle kukavice LGBT da ne namecete to tako i maloletnima kroz medijsku propagandu onda bi imali moju podrsku da zivite u miru kako hocete ali ovako zbog tog genocida...samo ste kukavicki huligani a ovi koji vas tuku su drski malo primitivniji ali huligan je huligan bilo da rovari polako po sistemu drzava ili da seta sa palicom po ulici.
  • 03.09.2015 12:08
    Izgleda da ce uskoro traziti da parada " ponosa" traje 365 dana u godini, valjda sve dok ne preuzmu vlast i ne zavedu diktaturu.
  • mikili

    03.09.2015 12:00
    e nes ga majci
  • 03.09.2015 11:52
    hahaha e sad ce biti komedije
    Ovo nasi divljaci bosancerosi i bokanovci sa brda i cuka nece moci izboksovati na njihov primitivan nacin :) bice veoma zanimljivo da im paradiraju pedercici dok bacaju kamenje ahhahaha i dok divljaju sa motorima i izigravaju opasne tipove na mnoge majmunske nacine, a ustvari su kukavice i podmukli kao i ovi sto guraju ove poremecenosti i promovisu...

    Suceljavanje dva zla :) pa ce jedno biti bar osteceno...
  • Scotch Bonnet

    03.09.2015 11:43
    Uporedba neukih
    Jedni od najbednijih komentara su od osoba koji prave poredbe izmedji gay parade koja je borba za sexualnu jednakost i protiv sexualne diskriminacije i nacista koji su homosexualce spaljivali u logorima zajedno sa Jevrejima i Srbima.

    Ljudsko dno!
  • 03.09.2015 11:32
    PErice
    perice, zovi ove sto brane srbiju od izdajnika i prebijaju po soru, pa se njima zali, oni su ti cuvari Srbije, ne gej ekipa. zovi njih da ulete za tebe, radnike i ostale. oce moj k, nema se vremena za to, ceka ih pivo i vutra u kraju. najobicnije kese, jedino znaju da vade nozeve da se bockaju po gradu. i ti ce da ti cuvaju, ti raspali idioti? pa pre ce neki gejas da uleti za tebe nego takvi.
  • 03.09.2015 11:29
    Devojče, mislis na dizelase? Pa i oni su imali celave lobanje do pola, pola tarzanka ili siske napred, utegnuti u trendze i riplejke do pupka, zalizani, nigde bez gela i malicije, ceo dan na fudbalu se lupkaju po guzi, a u slobodno vreme vise vole da razmene dodire sa drugim muskarcima nego sa ribom, a ribu samaraju kuci. Samo napred, nadji sebi jednog, pun ih je grad, sabancina koliko neces.
  • @StudenatJoe

    03.09.2015 11:27
    znaci, tvoja filozofija je da ako tebe neko maltretira neka onda i svi drugi budu maltretirani, pa su onda svi jednaki. I meni ide malo na onu stvar to paradiranje, ali razumam zasto to rade. To bi trebali svi da rade koji su "maltretirani", i ti sto te maltretiraju zbog mase drugih stvari. U zatvor treba da ide svako ko po zakonu tamo pripada, to sto se u zemlji Srbiji stvari tako ne odvijaju uvek to je druga prica, ali ne mozes reci da ti gej parade smetaju zato sto ima i drugih koji su potlacceni, pa ne paradiraju.Pa neka paradiraju! zato je i zemlja u K zato sto svi sede kuci i pametuju i mrze one druge koji nesto kao rade...
  • B

    03.09.2015 11:26
    za sve one koji se pitaju zašto se uopšte radi parada i šta se "oni" to bune kad ima "prečih stvari" da se rešavaju - ne poštuju se prava koja su im zagarantovana ustavom i bune se protiv toga tako što izađu na ulice.
    pitate se, "a zašto se mi obični ljudi ne bunimo a najugroženiji smo jer nam krše prava na svakom koraku"?
    PA ZAŠTO SE NE BUNIŠ?? koji je razlog?
    molio bih nekoga da mi kaže zašto ne okupi u velikom broju ljude sa istim problemom i izađete na ulicu buneći se protiv korumpiranih političara, nepotizma na svim nivoima, loših uslova u betaniji, preagresivne policije, kriminala, bajatićevih 10 plata, sporosti šalterskih službenika, čegagod.
    kakve veze LGBT ekipa ima s tim?
    hoćete da kažete da ako ste vi letargični i pasivni da i oni treba da ćute i da ne talasaju zajedno s vama?! pa neće to da rade, hoće da protestuju.

    umesto da ste aktivni na ulici, vi gubite vreme i energiju ostavljajući negativne komentare po internetu.
  • RadeNS

    03.09.2015 11:23
    @MamaNS i još poneko
    @MamaNS: Poštovana gospođo, kao gej muškarac, kojeg Vaše reči neodoljivo podsećaju na reči moje majke, koja me ni posle nekoliko godina od "autovanja" i dalje ne prihvata ovakvog kakav jesam i kako sam rođen, već se pravi da je homoseksualnost nešto što će se korigovati u meni "kad naiđe prava", mogu Vam reći da je Vaše mišljenje zasnovano na brojnim predrasudama. Kažete da su ljudi kao ja postali uvrnuti zbog viška slobodnog vremena. Moja majka bi tu još dodala da sam te stvari "pokupio na Internetu" i zbog toga što sam se iz malog mesta doselio u veliki Novi Sad, gde ima svakavih, pa su me oni "preveli"... Ja Vam odgovorno tvrdim da to ne fukncioniše tako. Vaše dete je samo imalo veliku sreću da se rodi takvo kakvo se rodilo. Vaše vaspitavanje, kada je polna orijentacija u pitanju, verujte, ne igra nikakvu ulogu. Ja bar to znam. Iz ugledne sam i stabilne porodice, u kojoj su se preda mnom roditelji svaki dan ljubili kad dođu s posla. A ovo što osećam, ja osećam još od početka osnovne škole. I ne, nemam brnjicu, na meni ništa nije ofarbano u zeleno i ničim se fizički ne ističem od prosečnog momka. Nemam ni one crvene utegnute pantalone, ni V dekolte, što bi rekla jedna od komentatorki ovde. A to što se na prvim paradama i uopšte paradama pre svega skupljaju uglavnom ljudi "egzotičnijeg" izgleda je verovatno zato što upravo takvi i jesu najhrabriji da zatucanoj sredini pokažu srednji prst. Nemam ništa protiv parade, iako mislim da se uskraćena prava ostvaruju mnogo efikasnije na neke druge načine. Ali, kad se setim one vesti i video priloga na ovom sajtu, od pre jedno dve godine, kako sredovečni muškarac u Zmaj Jovinoj ulici ustaje od stola za kojim je sa ženom jeo sladoled i prilazi da onako zlobno i otrovno preti dvema devojkama za koje je shvatio da su lezbejke, kao da je ulica samo njegova, onda mislim da je ipak potrebna i parada, upravo kao protest protiv takvog sebičluka većine.

    I pustite me te priče o drugim problemima i načinima da se potroši taj novac. Problema će raznih uvek biti, jer živimo u takvoj državi. Ako imate problem, izađite i pobunite se, niko vam ne brani. I LGBT populacija plaća porez, pa ima pravo da i sebi nešto plati. A to da ne mogu da imaju decu je odavno prežvakana tema. Naravno da mogu, ako hoće. I naravno da porodica nije samo slika iz reklame za prašak za veš, skupina koju čini muž, žena, stariji brat, mlađa sestra i pas. Mnogi hetero ljudi ne mogu da imaju decu, pa to ne znači da nisu deo nijedne porodice i da su bezvredni članovi društva.
  • Шогор

    03.09.2015 11:22
    Baki, исто тако нема ни тих "породичних" када су у питању мајке, деца, жене, сестре, инвалиди, ветерани итд. Ту су само када треба да се бије лбгт, за жене и породицу их боли она ствар, сете их се само када се појаве лбгт параде, изгледа више брину за њих. Пола њих мајмуна из националистичих организација су обични истетовирани наркомани навијачи који ми причају причу о породици и томе шта је здраво за друштво, а по трибинама продају доп тој деци тих мајки. Море мрш, нек се носе са својим причицама. Она да рађа, он да продаје хероин. О томе шта је породица ми неће сигурно одлучивати гејеви у мантијама што љубе дечкиће, то је сигурно, а богами ни глупа клинчадија што влажи гаће на такође наркомана Хитлера и геј другара му Ернста док ми прича о чистоти. Такође, тај Хића је повукао људе из кафанчине на улице да бију и пале, а то ми је ближа подударност са овим ћоманима навијачима, а не гејевима. Још нисам видео лбгт да иде улицом да бију људе ако не рачунамо оног бившег нацоша што је постао женско и пар брадатих у мантијама који су те џанкосе водили. Зато боље не с***те много о друштву и шта је у реду, а шта не, јер ни сами они који с**у показују да су лицемери.
  • hehe

    03.09.2015 11:19
    primitivizam
    primecujem da ste ovde mnogo slobodniji u iznosenju svojih primitivnih stavova, nego na fejsbuku gde ste kako-tako neanonimni :D
  • Nemanja

    03.09.2015 11:17
    Je l moze Parada migranata u Budimpesti?
  • 03.09.2015 11:00
    Ja sam za svaku moguću Paradu, svaki dan
    Ako je Srbija zemlja ravnopravnih građana, onda SVI imaju pravo na Paradu. U suprotnom treba tužiti državu Srbiju zbog nedozvoljavanja slobode govora, šetnje, osnivanja NVO organizacije koja će biti finansirana iz inostranstva.
    Hajde sada da se pobrojimo... ko bi sve hteo da organizuje Paradu?
    Evo, recimo... Parada Radnika koji su 20 godina na SIZ-u i nemaju prava na kurseve? Hmmm?
    Evo, bezopasnije... Parada Pčelara koji su protiv upotrebe opasnih insekticida i GMO semena, kao i dozvole rada Monsanta u Zemunu? Hmmm... ja bi im se priključio.
    Parada Tradicionalista koji su protiv priključenja EU i protiv chemtraila nad Srbijom? Hmmm?
    Hajde ljudi, organizujte se.
    Ne krivite homosekusalce što su se organizovali i dobili novce da prave haos.
    Krivite sebe što ćutite.
    Krivite one koji im pridaju medijsku pažnju.
    Hajde da kažemo šta imamo naprednim, pre izbora? Zaosta se nadam da ću biti objavljen.
  • B

    03.09.2015 11:00
    A šta će sa ostalih 82% netolerantnih?
  • pesimista

    03.09.2015 10:58
    prvo nek se održi I ove godine...
    lako ćemo za sledeću. ovde sve dobro i normalno ide po principu "jednom ste me zajebali..."
  • marinicak

    03.09.2015 10:52
    glupost
    mislim da je to sad eto najvaznija stvar na svetu
  • C

    03.09.2015 10:48
    @devojce
    Prilazimo mi, ali nas ne vidite koliko ste digle nos kojim parate oblake...
  • Crni

    03.09.2015 10:44
    Ako..
    bude te povorke,predlazem da mi svi normalni, napravimo takvu paradu NORMALNIH,da nas bude milion!!!!!
  • Garruk

    03.09.2015 10:37
    Pa dobro ljudi, sta vam smeta da ih pustite jednom godisnje da isparadiraju? Niko se od pederluka nije zarazio. Imam nekoliko gej prijatelja i mogu da vam posvedocim da su jedni od najboljih ljudi koje poznajem.

    A ovo da svoja ubedjenja niko drugi ne paradira ne stoji uopste. Kad navijaci prolaze ulicama i lome i deru se bulevarima niko im nista ne sme? Ne smeta vam sto recimo Bokan dovodi javno kao drzavni sluzbenik svitu popova da nam osvestava vodu iz vodovoda?

    Bice me sramota ako bude nasilja na ovoj paradi. U mom Novom Sadu da istuku nekoga ko mirno seta gradom ... Eto dotle smo dosli izgleda.
  • @podrzavam - Moze

    03.09.2015 10:36
    druze, od ovog tvog komentara necu moci da spavam nocima.. vec sam zamislila Dačića u helankama kako paradira kroz Novi Sad..hahahahhahah
  • Piplfoks

    03.09.2015 10:30
    @MamaNS
    'Moje dete nije imalo priliku da postane uvrnuto kao vi sa viškom slobodnog vremena'

    Ne, ali sam siguran da je tvojom ličnom zaslugom vaspitano kao poslednji ljudski otpad.
  • xx

    03.09.2015 10:25
    I pederi su poceli da nas maltretiraju!!!
  • Devojče

    03.09.2015 10:09
    U Novom Sadu je ionako svaki dan Parada ponosa jer svi muškarci izgledaju ko pederi.. te pola glave obrinao, šiška sa strane, te majica na V izrez a izrez do pupka, pa crvene uske pantalone a preko dupeta zateglo da puca..
    Vratite nam muškarce u običnim pamučnim majicama i trendžama koji imaju m*da da priđu devojci...HVALA
  • pErica

    03.09.2015 09:57
    Za Anonimusa
    sto proziva MamuNS, vidi gari imas pravo al zaboravljas da mi zivimo u zemlji gde tuku radnike kada traze da im se uplati socijalno i da plata garantovana ugovorom, da majke i bebe vracaju sakate i opljackane iz porodilista kada nemaju da plate privatno, da bolesni cekaju 5 godina na operaciju od zivotne vaznosti, da nas sve mrze kada trazimo svoja prava jer prava nisu samo ekskluziva seksualnih manjina.

    Sledeci tvoju pazljivo iznetu logicku nit mi smo zapravo svi seksualna manjina. A ako smo svi manjina, onda to nije manjina vec vecina i nije seksualnost vec jad i beda.

    Mi smo svi bedna vecina koju zamajavaju aktivnostima od 27.000,00 eura. A aktivnosti su razne.
  • neka

    03.09.2015 09:56
    Ne trebate nam u NS-u.Ostavite svoj ponos u Beogradu.
  • pErica

    03.09.2015 09:48
    Nije mi jasno
    Ko paradira?

    Kroz istoriju su najpoznatije vojne parade koje sluze kao demonstracija sile tj moci. Sa demokratizacijom drustva demonstracija moci se siri i na civilni sektor.

    Ovakva manifestacija ne sluzi povecanju vidljivosti jer u Srbiji niko nije vidljiv a to sto nekog tuku pa sud ne donosi presudu je modus operandi naseg pravosudja i demonstrira slabost srpske demokratije tj privatizaciju drzave.

    Umesto masovnog pritiska preko pravosudja, domaceg i medjunarodnog, da ljudi imaju svoja opredeljenja i prava i da drzava mora da stiti ono sto garantuje na SVIM nivoima, paradira se da bi se demonstrirala moc, a moc je mogucnost nametanja svog misljenja bez obzira na protivljenje onoga sa druge strane.

    Tako paradira vojska, clanovi velikih politickih opcija, paravojska u Novom Pazaru. Ne paradiraju samohrani roditelji, bolesni, siromasni, duzni u svajcarcima, migranti. Jedni imaju moc a drugi je nemaju.

    Paradira svako ko ima 27.000,00 eura.

    Ja ih nemam. A vi?
  • LOL

    03.09.2015 09:42
    wtf
    Podrzavam L&G populaciju u potpunosti. Oni su ljudi kao i svi mi i samo traze da se prema njima tako i postupa. Ne vidim nista bolesno i devijantno u njima i mislim da je to sasvim prirodno ZA njih kao sto je meni ili nekom drugom prirodno da budem u heteroseksualnoj vezi. Sto se tice parade malo sam neodlucan dali podrzati ili ne. Pocetna ideja same parade u dobijanju istih prava kao i svi ljudi mi je bila ok ali ta parada vise ne lici na protest za prava vec je prerasla u nesto sasvim drugo, barem u vecini zemalja i to ne mogu da podrzim.Cini mi se da se izgubila pocetna ideja a da se sad vec mesaju babe i zabe.Polu goli u intimnom vesu, izlozena seksualna pomagala po vozilima, trandze(ovo sam licno video u Berlinu) mi se nikako ne uklapaju u koncept price koju ta parada pokusava da promovise i samim tim je narusen i ugled tog dogadjaja u ocima onih koji ih podrzavaju.
  • Зики

    03.09.2015 09:42
    Парада у Н. Саду
    Каква шарада, у полеђини истих битанге млате огромне паре.
  • Jogi Letač

    03.09.2015 09:39
    Ako se neko oseća kao gay, to je njegova stvar a mene se to ne dotiče. Smeta mi na silu organizovanje nekih parada, i na silu isticanje nečuje seksualne orijentacije. A takođe mislim da je tih 27 000 € moglo biti i pametnije utrošeno. No neko i od ovoga verovatno pravi biznis.
  • podrzavam

    03.09.2015 09:38
    Moze
    Ali na celu kolone treba da budu Vucic, Toma i Dacic, sve sa zastavama, obuceni u helanke, suknjice i da nose brushalter. Tako se promovisu europske vrednosti.
  • SRS

    03.09.2015 09:20
    SNA
    Parada ponosa u Novom Sudu u organizaciji Naprednih Radikala.
  • 03.09.2015 09:04
    Podrška
    Dosta je bilo poništavanje različitosti. Vreme je za promene.
    U potpisu:
    Udruženje građana sado-mazo hobisti
  • Sremac

    03.09.2015 08:59
    @Anonimus
    Koliko ce to da kosta poreske obveznike? Koliko se zivota moze spasiti tim parama?

    Koliko politicari u srbiji kostaju poreske obaveznike? Koliko se zivota moze spasiti sa tim parama?
    Koliko stete su naneli gradjanima svojom pohlepom, nepotizmom, bahatoscu, lazim i kradjama?

    Izgleda da to nezabrinjava nikog sa IQ sobne temperature.

    Pink edukacija na delu sudeci po vecini komentara.
  • Vlada

    03.09.2015 08:56
    @sasa
    Pa zato i služi građansko vaspitanje, da te nauči ono što su roditelji trebali da te nauče da su bili dorasli tom poslu.
  • MamaNS

    03.09.2015 08:55
    Odgovor jednom od Anonimusa
    Anonimuse, ti koji/koja mi se obraćaš, kao "matici kojoj su fašisti isprali mozak", žensko sam i imam odraslo dete, koje je od malih nogu učeno da radi, a u slobodno vreme da pomaže drugima. Moje dete nije imalo priliku da postane uvrnuto kao vi sa viškom slobodnog vremena, koji mislite da ste bitni samo zato što izmišljate koještarije, ističete se npr. zelenom bojom kose ili brnjicom u nosu, samo zato što ne znate da uradite ništa pametno čime biste se izdvojili od drugih. Što se fašizma tiče, knjigu u šake, pa nauči nešto tom zlu, da bi znao/znala šta se pod tim pojmom podrazumeva.
  • 03.09.2015 08:54
    @raspisani Anonimus
    Zasto mislis da su svi koji se protive gej paradi fasisti, budale i glupi ljudi? To samo govori koliko si ti u stvari zadrt. I koliko ne prihvatas tudje pravo na samoopredeljenje. Zahtevas od ostalih da prihvate tebe takav kakav si, a ti prvi ne prihvatas da neko drugi moze biti razlicit. Licemer do srzi. Mislio sam da vi ljudi tolerantniji...
  • 03.09.2015 08:50
    E samo nam još to treba!

    Imam osećaj da protiv pedera nije bilo toliko mržnje u narodu, dok nisu počeli da paradiju i traže neka ekstra prava.

    Niko ih nije dirao, neka rade šta god žele u svoja 4 zida. Ali ovom paradom neke ljude samo provociraju.
  • 03.09.2015 08:48
    ovi koji trabunjaju o fasizmu trebali bi da znaju da je upravno homoseksualna propaganda slicna fasisistickoj jer oni ne dopustaju nikakvo razlicito misljenje za njih je svaka kritika takvog nacina zivota stila ponasanja homofobija i fasizam
    ne treba mrzeti i proganjati nikog pa ni gejeve ali treba suzbiti homoseksualnu propagandu koja je uzasno nametljiva a koja prikazuje taj nacin zivota kao divan a ustvari je sve suprotno evo npr postoji podatak da je u becu kad je dozvoljeno sklapanje homoseksualnih brakova preko 80 procentata ih se raspalo posle par godina i druga stvar homoseksualna propaganda tvrdi da su svi skloni homoseksualizmu sto je totalna neistina i uvek hoce da regrutuju omladinu prikazujuci svoj nacin zivota kao sjajan a imaju i velike pare i medije
    POGLEDAJTE RUSKI FILM SODOM I SVE CE BITI JASNO
  • Piplfoks

    03.09.2015 08:44
    Svi kojima se ne sviđa ovo mogu da od*ebu i to u skokovima. A moram da primetim da ovi što im parada smeta zbog čistote njihove dece obično odgajaju najveće skotove od ljudi.
  • 03.09.2015 08:41
    Petar
    Prvo treba da se zna da su gey i lezbo bolesni ljudi i treba im pomoći. To što je SZO donela odluku da nije bolest, tačnije poremećaj hormona, jer imaju jak lobi unutar istih, ne treba ih osuđivati. Ako svi pogledamo u prirodu, i među životinjama ima takvih poremećaja, ali je priroda to rešila na prirodan način. Takve jedinke ne mogu da se razmnožavaju. Za sve ne upućene to je prirodna selekcija. Naravno sada će da ospu paljbu po meni, ali ako je u prirodi nešto normalno i nešto nije normalno, ko smo mi da tvrdimo suprotno.
  • 03.09.2015 08:41
    Nemi posmatraci
    Smeo bih da potpisem da ce lokacija "hepeninga" biti oko Vladicnakog dvora.
  • Baki

    03.09.2015 08:41
    Naravno. Za paradu pedera ima, a za zdrastvo i ostalo nema. I kako sada da se ne bunim?
  • Baki

    03.09.2015 08:39
    @Super - podrška
    Druškane, ako pogledaš istoriju, video bi da je Hitler i njegovi nacisti fašisti su paradirali ovako ulicama mahajući njihovim zastavama kako bi se izborili za svoja prava. Homosexualci ako hoće da budu prihvaćeni od većine, trebali bi da čine dobra dela, učestvuju u humanitarnim akcijama i da pomažu ugroženima. A ne ovo što radili fašisti.
  • StudenatJoe

    03.09.2015 08:32
    Voleo bih kada bi mi neko od pripadnika LGBT zajednice objasnio cemu te parade? Okej, gej ste, to je vas izbor, postujem to. Zbog toga vas neki ljudi zlostavljaju. Ali zlostavljaju i nas koji nismo gej zbog mase raznih stvari, zlostavljaju nas kako fizicki, tako i psihicki, pa ne paradiramo ulicama. Mi obicni ljudi imamo najmanje prava od svih. Pre nas su manjine, pa gejevi, pa ovi pa oni. Kad neko istuce pripadnika neke manjine, odmah je to raspirivanje medjunacionalne mrznje, bez obzira koji je pravi razlog. Kad neko istuce pripadnika gej zajednice, odjednom su svi homofobi. U oba slucaja, to dospeva u javnost, kao neki zlocin vredan masovnog linca, i svi sazaljevaju ostecene, vicu kako pocinioce treba na dozivnotnu robiju, ako ne i gore. Kada se nesto od toga desi obicnom coveku, dakle ne pripadniku bilo koje manjine, ne desi se apsolutno nista. Niko za to ne cuje, nema hapsenja, sudjenja, javnog linca. A obicni ljudi daleko vise stradaju, prosto zato jer ih je vise. Kriminalac na ulici ne pita da li ste gej, Madjar, ovaj ili onaj. Zasto bi onda neki pripadnik manjine bio sticen od strane drzave, slobodan da paradira ulicama zbog nekog nazovi ponosa? A ja da ne smem da izadjem na ulicu, jer se plasim za sopstveni zivot? Hocete jednakost? Budite kao i mi ostali. Prosto je.
  • Kokan

    03.09.2015 08:27
    Šta sada hoće u Novi Sad?
    Baš su nametljivi. I to baš.
  • Kokan

    03.09.2015 08:26
    Gde vam je sada intimnost?
    Neka me izvine. Ali ako je njihovo sexualnost intimna stvar, zašto ih javno pokazuju paradiranjem? Bune se kada treba da se izjašnjavaju o njihovoj sexualnosti za uzimanje podataka, ali se ne bune kada se izjašnjavaju javno na paradi u vezi njihove sexualnosti. Licemerstvo i bezobrazluk.
  • 03.09.2015 08:22
    Parada srama stigla i u Novi Sad.
  • 03.09.2015 08:17
    MamaNS, zamisli da tebe neko mrzi zato sto trazis svoja prava kao zena i kao majka? Ti bi to trebalo da razumes, sa obzirom da si samo matica fasistima koji su ti oprali mozak. Zamisli da te neko prebije jer protestvujes zbog losih uslova u Betaniji, ili jer dobijas manju platu od muskaraca za isti posao? Nije to poznato? Garant i nisi zensko. Sta ces ako ti dete kaze da je LBGT? Samo pitam, sta ces? Oces ga se odreci, poslati bradonjama da ga "ispravljaju", kao recimo, Kacavendi? Onda ti i nisi za majku. Svakako, ne verujem ni da si zensko, jedno zensko bi razumelo. Ovi ostali degeni sa stormfornta sto se pojavljuju ovde - ne brinite, doci cu i povesti drugaricu Dajanu da vas vosti ko funjare sto i jeste. Jedini dobar fasista je mrtav fasista.
  • Marko

    03.09.2015 08:17
    Gej parada - uskoro i u vašem mestu!!! Najbolje bi bilo da se cela Srbija pretvori u jednu veliku gej paradu/exit/guču!
  • 03.09.2015 08:17
    Parada Srama
    Čime se oni ponose, bolesnici.Mada, šta očekivati kada imaju jak lobi, počevši od visokih predstavnika EU.Daju odličan primer deci.Želim im da svoju intimu ostave kod kuće kao što rade svi normalni ljudi.Porodicu čine muškarac, žena i dete.Tačka.
  • slo

    03.09.2015 08:14
    ko razume shvati ce
    Mentalni sklop i visina IQ konzumenata farme, velikog brata i sl. realitija ne dozvoljava poimanje različitosti i svrhu podržavanja različitosti u naj širem smislu..... Nažalost.
  • sasa

    03.09.2015 08:05
    @JA - Dokle vise sa reklamama za ove budale?
    postoji i predmet o njima u skolama, a zove se gradjansko vaspitanje. Jedna od prvih lekcija koje ih uce je da bas ok ako si gej (decu od 7 godina). Odmah da se izjasnim da sam apsolutno protiv veronauke u skoli i apsolutno bih oba predmeta izbacio.
  • Ситна пакост

    03.09.2015 08:02
    А оне тамо године долазимо на ред ми шњурци...Изузетно ме узбуђује ронилачко одело док за собом вучем црево од усисивача. Према важећем уставу имам право на самоопредељење или штагод... Тако се најбоље осећам... Само ми није јасно зашто не смем да тако изађем на улицу и због чега ме не пуштају да уђем у рецимо....суд или пошту?...па то је моје неотуђиво право...(због ког би ме вероватно стрпали у болницу)
  • Nindza Kornjacleone

    03.09.2015 07:59
    Ovi ko na ekskurziji.
  • 03.09.2015 07:50
    Čime se budala ponosi - toga se pametan stidi ...
  • JA

    03.09.2015 07:48
    Dokle vise sa reklamama za ove budale?
    Koji smaraci, najbolje bi bilo sad i da uvedu predmet o njima u vrticima i skolama i pokazuju kako je to nesto cemu treba stremiti i postovati!
    OSTAVITE NAS VISE NA MIRU,I VI I OVI STO VAS PLACAJU!
  • Slučajni prolaznik

    03.09.2015 07:40
    Politički konkretno
    Čemu služi ta parada?
  • 03.09.2015 07:36
    Jogurt
    Prvo se desio narod u Novom Sadu pa tek kasnije na Tjenanmenu.
    Novi Sad je uvek bio prvi u nečemu, najavljivao nadolazeće promene.
    Pošto smo zakasnili za propagaciju homoseksualizma, možda budemo prvi u nečem drugom?
    Kako bilo, dobro je što nije ove godine.
    Jer, nema sumnje a uverićete se i Vi u to, ovaj septembar će biti veoma vruć u celom svetu, pa time i u Srbiji i Novom Sadu, malenom gradu u unutrašnjost Srbije...
  • 03.09.2015 07:33
    Koliko ce to da kosta poreske obveznike? Koliko se zivota moze spasiti tim parama?
  • Super

    03.09.2015 07:28
    podrška
    Imaju moju podršku.
    Ako fašisti budu pretili ima da budem u prvim redovima sa DIY majcom "nisam gej al' sam OK"...
  • 03.09.2015 07:16
    izgleda nemamo većih problema
    ...a posle toga narednih godina verovatno i po gradskim kvartovima - opet nas zamajavaju - cela država se bavi ovim a imamo mnogo većih, egzistencijalnih problema u društvu,na granici smo fizičkog opstanka, trebalo bi da se bavimo čovekom, da napravimo paradu većinski ugroženih, nezaposlenih, šikaniranih, opljačkanih...
  • Загуљени Сремац

    03.09.2015 07:13
    Даш им мали прст а они узму целу руку... па на крају ће мо их и у куће морати пуштати, превише демократије је увод у анархију...
  • Yesman

    03.09.2015 07:10
    NE!
  • MamaNS

    03.09.2015 07:04
    Nosite se!
    Sjašite nam s grbače već jednom! Radite kod kuće šta hoćete, ali nemojte paradirati ulicama! Baš me briga šta ste i ko ste, ali kad mi sve to kačite na nos, počinjem da vas mrzim. Ni je svoja ubeđenja ne serviram nikome na paradi!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna