Pojedini autobusi javnog prevoznika i dalje se ne pojavljuju na stanicama u zakazano vreme, a Novosađani javljaju da su svedoci nepoštovanja ne samo reda vožnje, nego i trasa.
Da li je nekom palo na pamet da traži fiskalni račun u gradskom prevozu. Jer kao što naš zakon nalaže, bez fiskalnog računa ne mora ni da se plati usluga. A komotno može da se cima i inspekcija. Kome te pare idu u džep?
JGSP ima vise radnika u administraciji nego za volanom.Znamo da ljudi beze tamo gde im je veca plata(kod privatnika ili u inostranstvo) pa je isti slucaj i sa vozacima.Pogledajte zdravstvo,na specijalisticki pregled treba da se ceka najmanje pola godine!!razlog je sto doktori specijalisti za radno vreme u drzavnoj ustanovi odlaze da rade privatno,bio neki dan a med.sestra kaze 'sacekajte da se vrati doktor,doci ce oko 18h' mada mu je radno vreme od 14-20h .. medjutim oni odu kad imaju zakazan termin privatno da odrade!
Malo si iskarikirao, ali ipak nisi promašio suštinu.
Nakon dva kruga testiranja (papir i konzola), vrši se obuka 10-12 dana (garaža, i poslednji dan na ulicama). Dva dana se ide sa mentorom (stariji vozač) na redovne linije. Novajlije rade po sistemu 6:1. Uglavnom su na zamenama, neki potpisuju ugovore kao mehaničari ili perači.
S druge strane, bedevije i starlete, potpisuju ugovore na neodređeno kao vozači. Pritom, nemaju D kategoriju. Na insistiranje starih vozača da se nešto uradi po pitanju odlaska ljudi u inostranstvo, i njihovog zadržavanja u preduzeću (veća plata, više slobodnih dana), gubernator kaže: "Neka idu, i ja bi iš'o za dve 'iljade evra".
Evo zanimljive teme za 021. Tražite od JGSP NS informaciju koliko njih se raščeša po kancelarijama a da pri tom imaju ugovor o radu kao Vozač (zglobnog) autobusa? Verovatno će morati preko Poverenika za informacije od javnog značaja, jer ne vole oni to da daju tek tako. Jer znaju da muljaju.
A ovome smo dali doprinos svi mi koji smo dali svoj JMBG i potpis da "pomognemo" komšiji, rođaku, zemljaku ...
Nazalost, ti jadni vozaci nista nisu krivi, svi pravi vozaci koji su profesionalci i imaju dugogodisnji staz u svom poslu su odavno van granica Srbije ili napustaju firmu svakodnevno. Dovode se ljudi koje bukvalno skupljaju na ulici, bace ih jedan dan u garazu da vozikaju, drugi dan na obuku kod nekog vozaca na liniju i treci dan evo ti bus i vozi. I onda se pitate odakle toliko udesa i svega? Ranije bez 6 meseci volontiranja u garazi nisi mogao ulici da primirises, a sad tri dana i vozi ljude. Bravo! Na odlazak toliko ljudi iz nekada dobre firme nadlezni kazu kako se vozaci nalaze ispod kamenja?! Pitam se gde su sada kada dnevno nije pokriveno po ko zna koliko polazaka i autobusa! Nece ljudi vise da ih mrcvare za 300,400€. Za svaku glupost vozac kriv, pusti trudnicu bez karte 10% sa plate.Pre neki dan je jedan covek napao jednog vozaca zasto nije bilo te i te osmice, on mu je lepo odgovorio nema ko da radi! Na vozacima se svi istresaju, a oni su ljudi ni krivi ni duzni, dok u kancelarijama strlete sede jedna drugoj u krilu jer nemaju dovoljno stolica. Dolazi se na posao kad se dodje, a petkom u 12h ne mozes nikoga u kancelariji naci. Svi pametni su vec odavno preko ili na putu...ovde leba nema. Zao mi je sto nekad ovako divan grad, postaje pustos.
Pa i pre ovih radova recimo četvorka kojom stalno idem negde, lepo piše na rasporedu da kreće u 12:35 a čekam na stanici kod Alexandar zgrade znači od železničke do moje stanice mu ne treba više od 2 minuta i onda dočekam bus u 13h.... nije meni problem ići kroz Pap Pavla ka centru pa dalje ići drugim putevima ali mi stvarno glupo što četvorka koja je pre išla non-stop sad ide na svakih pola sata, a da ne pričam da su vozači u gradskim linijama postali nekulturni i ušli u "Laki je malo nervozan" fazon ali čast izuzecima koje pamtim jer voze već nekoliko godina pa ih zapamtila... ma propao naš grad skroz..
Odgovor Milici
Svaka čast na odgovoru. Nema gore nego biti supruga šofera. Sve švaler do švalera. Ja sam neki dan poslala dopis grasu da mi se jedan šofer nabacivao kada sam putovala za Bocke. Stid i sramota da ga bude a nosi burmu na ruci. Baš sam zapamtila i broj vozila . Zato i dobijaju otkaze jer su seljaci.
...se ja nikada ne bih zagledala u šofera. Plata mizerija i živela bi kao ker! A pritom su i navalentni samo se nabacuju čim malo ljepša udje! Sramota!
sve je OK dok vozači odrađuju ture do Grčke za 5x veću platu kad su na godišnjem odmoru, ali ako to isto rade dok su na BOLOVANJU, onda im treba pomoći da se opredele, i momentalno dati OTKAZ, jer tako oslobađaju mesto za nove vozače koji u redu čekaju da rade za tu malu i bednu platu - a ne da matori dripci sede na dve stolice + pljuju svoju firmu(koju gle čuda - ne žele da napuste nego bi samo malo da raduckaju okolo dok im u gras-u ide i ta mala platica uz staž i bolovanje!!!)
verovatno si ovo napisala na "pauzi",reci ljudima za sta ti primas tu platurinu? prosečna plata u grasu je 75hiljada,a vozačeva je oko 50hiljada pa vi vidite koliko razni trutovi primaju toliku kintu ni za šta...i da, priznaj da li tacno u sedam počneš da "radiš" i da tačno u 15h izadješ iz firme...jooooj...bre, petkom oko 13h nema nikoga.
A možda bi trebalo u GSP i drugim javnim preduzećima da se zapošljavaju samo deca, unučići, snajke starih radnika kao da im je to nasleđe pa bi nam onda bilo bolje. A te navodne starlete sto kažete da su stvarno starlete ne bi ustajale u 6 ujutru i bile tu gde jesu, već bi pile koktele na nekoj luksuznoj jahti.
A mozda bi trebalo da se u GSP i drugim javnim preduzećima zapošljavaju samo deca, unucići, snajke starih radnika kao da im je to nasleđe. Za sve one što smatraju da starlete rade u javnim preduzećima, da su stvarno starlete sigurno ne bi ustajale u 6 ujutru i bile tu gde jesu vec bi pile koktele na nekoj luksuznoj jahti
...kakva je danas situacija,jel idu po gradu busevi na vreme,vozim privatno turisticki bus za Grčku i za 5tura zaradim kao ceo mesec u grasu a ima nas trojica vozača.
Vozači vršljaju kao razbijena vojska. Danas je, na primer, vozač 3-ce pristigao oko 14.00 na Avijaciju, a umesto da se okrene i pokupu putnike u svom terminu - ,,progutao'' je celu celcatu vožnju, sastavši se i napričavši se sa kolegom iz sledeće ture. Znamo svi da ni njima nije lako, ali ni putnicima nije zabavno na onoliko užarenih avgustovkih celzijusa.
Počeću da volim ćirilicu još više zbog komentara poput tvoga...buseva nema, ako ih ima ko zna kuda voze a tebi smeta ćirilica...a koje pismo bi tebi odgovaralo? To tvoje ch umesto š... idi doškoluj se dok još radi ona škola za odrasle koji nisu savladali Osnovnu
Koliko se ukrade goriva na ovim ne polascima?Tako je bilo za vreme bombardovanja isto..placali markice za prevoz a za Kac,Budisavu i Kovilj dva polaska dnevno..Neko se nafatirao isto kao i sad sto se neko dobro nafatira...Grad treba da legalizuje ove divlje taksije pa nek GSP misli dali je prece da kum uradi video nadzor u busevima ili da se klimatizuju busevi.Karta za Kovilj je 6.700 din(toliko je mesecna karta za metro u Parizu gde su polasci na 4 minuta)
Daj nelazite vise narod. Neobavi se 15 polazaka zbog kvarova NELAZITE. U mesecu julu samo sa TERMINALA u Safarikovoj nije obavljeno vise od 1100 polazaka, moze da proveri ko god hoce i ne zbog kvarova vec ??????. I prestanite da lazete putnike.
Jasno sistematsko urusavanje javnih preduzeca radi ustupka privatnom koje je vec preko posrednika u vlasnistvu Brata,straha i trepeta Novog Sada...mnogi lokali najjaci u gradu njegovi,tehnika njegova...ko zna sta jos...znate vrlo dobro o cemu pricam.Ali sto vise jakih oko toga jede,cutace se.
Mislio sam da samo partije imaju BOTove, ali avaj ...
Po kojim cenama je vozio dok je bio d.p., a po kojim od kad je d.o.o.?
Kako to da prevoz putničkim automobilom košta 350 dinara, a autobusom 410?
Šta mislite da li će voziti do npr. Luga (40 km) ili do Neština (41 km) za 270, kao što vozi GSP?
Ako hoće, zašto onda ne koriguje cenu karte, za istu udaljenost već sada?
Dokle god vozi, teritorijalno, GSPNS on(i) ima(ju) povoljn(ij)u cenu karte. Čim prestaje domet GSPNS-a, cene idu na, dakako, evropski nivo ...
CEkam bus (32), na stanici sam 3 minuta pre polaska busa, nailazi linijski taksi i kaze otisao ti je bus, sta cu sednem u taksi i stignemo ga. Od prijatelja saznam da autobusi krecu nekoliko minuta pre vremena polaska i da mnogi se zale.
Da firma radi protiv sebe to ne mogu da shvatim...
Davno su prošla vremena kada je JGSP "Novi Sad" po organizovanosti prevoza bilo preduzeće za ugled. Očigledno da nagomilani nestručni kadrovi velikom brzinom uništavaju ono što je godinama (i generacijama) građeno. Osim toga ovo je i pravi pokazatelj da nadležne inspekcije ne obavljaju svoj posao u skladu sa zakonom.
vozacima svaka cast rade kao jedan covek orkestar. Da sma ja vlast vratili bi s ekodukteri a posoa vozaca bi bio samo da vozi i da pazi da mu putnici ne zaginu.
Svi koji su imali dobre plate nisu uopšte svesni naše realnosti i da je to vreme proslo. E kad i sam vrh bude na 20 h stvari ce ici na bolje ili kad ovi sa dna budu imali kao ovi na vrhu.a TO NIJE DALEKO.
insider u Nišu pored gradskog prevoznika postoje još tri prevoznika u gradskom prevozu, ali kao što je rekao Nikola cenu svih usluga odredjuje gradska direkcija za saobraćaj i kontrolori koji rade u tim autobusima su radnici te direkcije. Direkcija izdaje pokazne markice koje važe za sve prevoznike i svima je cena karte trenutno 55 dinara u jednom smeru koju je propisao grad.
Niš je po broju stanovnika i površini samim tim i po broju linija, prevezenog broja putnika praktično identičan sa Novim Sadom.
Da li su iz GSP-a mislili da se ne obavi 15 polazaka samo na jednoj liniji dnevno? To je VEROVATNO moguće. Saberite koliko gradskih linija ima GSP. Što se tiče broja vozača prema nekim informacijama nedostaje najmanje njih 30. Rukovodstvo zapošljava ponovo poslušnike, radnike sa po 30-35 godina radnog staža koji dolaze tu da bi ostvarili koliko toliko bezbedno penziju. Lošim planiranjem godišnjih odmora (veliki broj vozača u jednom mesecu na GO), šefovi dovode u pitanje redovnost reda vožnje jer se i tu stvara vakum.
Jednostavno katastrofalna poslovna politika koja je isključivo partijski orijentisana.
Posledice trpe svi Novosađani koji su primorani da se prevoze utobusima JGSP-a
Citam ove komentare i mislim se, sta ovde ne stima. Od 49 komentara 47 ih je protiv vlasti, naprednjaka, Vucica itd. (a ova dva preostala su sarkasticni). Bili su izbori, pobedili ubedljivo. Sledeci izbori - pobedice opet sa preko 50%. Hocemo li mi svi ostali opet na sledecim izborima bili oni gradski, pokrajinski ili bilo koji , dozvoliti da nas opet kradu, kupuju glasove, dovlace autobusima na mitinge? Hocemo opet ne izaci na izbore jer nemamo za koga glasati, i svrljati duhovite poruke na listicima kako bi ih objavili na fejsari?? A vozaci gsp-a ako vam ne valja imate strajk kao legitimno pravo, oterajte bagru i starlete iz firme
Bilo bi sjajno da ljudi shvate da postoje posledice njihovog glasanja (za nepismene), posledice svih odluka i ponašanja. Ne možete očekivati rezultate od potpuno nekompetentnih, a s druge strane, nije se ni glasalo zbog njihovih rezultata, nego zbog retorike. Prst na čelo i mozak u upotrebu, manje žute štampe, tv-a i ispiranja mozga, a više razmišljanja i biće možda drugačije
Svima vama koji ste glasali za broj 1. SNS Alexandar Vucic, ne bih vam dao da izadjete iz zemlje. Nego bi morali da trpite ove koje ste sami doveli. Vecina tih vozaca koji su otisli I koji se ovde javljaju su glasali za SNS. To je njihovo klasicno biracko telo. Trpite bre sad junaci, nemojte da bezite od problema. Bezite iz majke Srbije, pa kako vas nije sramita.
E,sad celnici grada...lepo kao sto trazite javnog privatnog partnera za jkp "Stan " nadjite tj raspisite tender za "GRAS" neka narod bira sa kim ce da se vozi i gde ce da kupuje mesecne karte......!Menadzeri i menazerke SNS od2012 god ne voze autobuse zar ne??? Rugala se ruga pa postala druga!!
Cini mi se da je sve ovo orkestrirano da se ovo preduzece preda u privatne ruke. Mislim da se oko 40.000 sugradjana vozi 12 meseci za 2000 dinara, tj oko za oko 170 mesecno?! Tako ce i privatnik, koji spusta cene 10% nize da sada bude konkurentan. Razmislite
GSP Novi Sad je nekad bilo preduzeće za primer. U bivšoj SFRJ preduzeće je bilo po organizaciji prevoza u prva četiri javna gradska saobraćajna preduzeća u zemlji, zajedno sa gradskim prevozom Ljubljana, Maribor i ZET Zagreb. Na žalost, od tada nam je sve propalo, pa i gradski prevoz.
U petak je linija 18A otišla na Kej, jer je vozač zaboravio za izmenu trase, te iz Centra nije odmah skrenuo u Jevrejsku. Oni koji su čekali na onih par stanica, su ostali bez prevoza u 1h ujutru.
Nije lako zapamtiti sve linije i još izmene, posebno ako jedna osoba vozi više linija u dva-tri dana, ali zato svima odštampano upustvo, i nema zabune.
@insider
Privatnici već godinama voze u Beogradu, Nišu i mnogim drugim gradovima. Dakle, samo voze, ali karte naplaćuje lokalna samouprava (npr. u Beogradu Direkcija za javni prevoz) i onda privatnim prevoznicima plaća na osnovu broja polazaka i nekih karakteristika vozila (da li je solo ili zglob, da li ima klimu itd.).
Tu postoji jedan paradoks – JGSP skuplje naplaćuje prigradske linije nego prevoznici na međumesnim linijama. Npr.:
* JGSP do Begeča 165 din., Dunavprevoz 150 din. (uključujući i staničnu usluge, ne znam koliko je bez nje),
* JGSP do Futoga 135 din. Dunavrevoz 120 din.,
* JGSP do Kaća 135 din., Autoprevoz DTD 110 din. (nude i mesečnu radničku za 3800, a JGSP za 4880 din.)
* JGSP do Budisave 165 din., Autoprevoz DTD 135 din.
Cena gradske karte u Novom Sadu je podnošljiva (mada za ovo što se dešava u poslednje vreme treba da spuste na 30-40 din.), ali prigradske su bezobrazno skupe, naročito imajući u vidu činjenicu da JGSP dobija subvencije iz budžeta (i za gorivo i za autobuse), a dodatno prihoduje i od međugradske autobuske stanice. Dakle, u JGSP-u postoji pantljičara koja isisava novac iz svih izvora dok je usluga sve gora i gora.
Slicne price o odlasku vozaca cujem jutros u busu. Jednom fali par godina do penzije, koju mozda i nece dobiti i hoce da ide preko jer firma samo sto se ne raspadne...
Kad je ovakav haos u gradu, mogu da mislim sta ce tek biti i na sta ce to da lici kad krenu da ruse Klisanski most, kako su najavili...
Dok su bili "oni zuti" koje vuku kroz blato vec 8 godina , autobusi su bili odrzavani maksimalno, kupovani su novi, polasci redovni i po redu voznje, niko iz gsp-a se nije zalio da fali vozaca i sl.
Sad od kad su "ovi novi" nema autobusa u gradu da nije udaren, zardjao, da fali neki deo na njemu, situacija zbog koje se ceo novosadski GSP smejao beogradjanima, vozaca fali, i to debelo, zaposleno sve po partiskoj liniji da sede u kancelarijama, a sto neko rece imali smo saobracaj za primer
Znate li da jedan prevoznik (na 40 km od NS) ima spremnih 50 autobusa da preuzme deo prigradskog saobraćaja?
Znate li da se šuška da su pojedinci podmićeni da namerno urušavaju GSP kako bi se deo (pri)gradskog saobraćaja prepustio privatnim prevoznicima?
Znate li da nas to vodi potpunom preuzimanju (pri)gradskog prevoza privatnim prevoznicima?
Ili možda samo jednom?
Znate li da je to onda privatni monopol? Jedino gore od državnog monopola je privatni monopol.
Znate li da nas to sve vodi ka skupljem prevozu?
Razumem da oni nemaju vozača, znam stanje u GSP,ali to nije moj problem
Zašto onda nije karta 35din pa kad dodje,dosao je. Ne, uredno se sve placa i npr.pre mesec dana, petak, 11b sa zeleznicke se nije pojavila 40min. Eeej! To su 3 polaska. Nazovem ih, ne znaju. Nemojte reci: idi peske, bajsom, taxijem. Pre svega sam biciklista, ali postoje naravno dani kada ne mogu ili ne zelim da ga vozim i kada idem van NS.
To je sistem, kao i za sve na ovoj teritoriji,da ne lajem sad.
Dragi moji Novosađani,
biće ovo još gore, autobusi sve stariji, vozači sve nestručniji jer oni koji su u svom poslu dobri odlaze svakodnevno. Odlaze da ne bi bili poniženi, potlačeni... od strane onih koji su svoje diplome doneli sa privatnih fakulteta, Kosovske Mitrovice i ostalih neproverljivih institucija pokrivenih partijskim knjižicama. Kažnjavaju ih za svaku sitnicu, čak i one na koje ne mogu da utiču. Kupuje se 5 do 7 vozila u proseku, ali zato se dnevno pokvari 20-30. Rezervnih delova nema, neće ih ni biti jer stručnost službe nabavke je na "visokom" stranačkom nivou podeljeni DSS i SNS. Sve sami stručnjaci. Bravo!!! Ali.... napumpane plastikare šetaju li šetaju i prizivaju MILANA kad god im je nešto hitno. (Milan - direktror). Voziće vas roboti negde 2057. kada u Novom Sadu možda bude bolje.
Аутобуси су све гори, станице такође, а најјадније су оне карте које куцају у возилима. Систем из 1960тих... Распад система. Зато ја идем највише бициклом.
Samo je "Zaboleme" pogodio sutinu - hteli ste Srbiju iz jednog dela - evo vam je. Hteli ste da vam Srbija upravlja zivotima - evo vam je. Dok je postojala Vojvodina, znao se neki red.
@Stojan
"Najlakse je pljuvati ako se neki autobus ne pojavi "
Iskreno se nadam Stojane da nećeš biti u prilici da ti se hirurg ne pojavi na zakazanoj operaciji. Malo sam uprostio poređenje, ali stvar je donekle indetična, sem što kod avtobusa neće niko preminuti ako ne dođe, a i to nije sigurno.
Nisu vozači krivi što rade za malu platu i napuštaju GSP da bi sebi obezbedili egzistenciju, kao da je njima drago i milo ići u svet,. Nisu krivi što pored tako odgovornog posla moraju da naplaćuju i karte, jer "stručnjaci" nisu u stanju da uvedu neki vid elektronske naplate, nisu krivi za loš vozni park, lošu organizaciju, zapošljavanje prekobrojne administracije, blago rečeno sumnjive kvalifikacije i ima još toga da se nabraja.
A pljuvati smemo i moramo, jer se taj GSP i dalje subvencioniše iz gradskog budžeta tj od naših novaca, a i karte mi plaćamo.
Vozaca u GSP-u ima oko 600, za redovno obavljanje polazaka u letnjem redu voznje treba ih 640, na bolovanju ih je oko 50 svaki dan...racunica kaze da ih fali 90 svaki dan...nek vam je bog u pomoci i putnicima i tim jadnim vozacima od prvog septembra....
Ista priča i za peticu. Prošle nedelje od pet radnih dana tri puta čekanje petice ka Klisi na stanici u Jevrejskoj 20 - 25 minuta iako po redu vožnje ide na 10 munuta. I što je najgore, svaki put u različito vreme između 15:00 i 15:45. Jedan dan dođe kad treba, sutradan taj isti autobus ne dođe. Nemoguće je razotkriti taj njihov (ne)red vožnje.
Posle trećeg puta zovem telefonom JGSP da pitam šta je, a čovek mi iskreno kaže da im svaki dan na posao ne dođe 20-30 vozača, ali da ne smeju da objave koji polasci se ne obavljaju jer je red vožnje zvanično registrovan i ne smeju da ga menjaju. Eto, papir trpi sve.
Ako gradski prevoz počne da propada, u gradu će nastati saobraćajni haos. Neće moći da se parkira ni u spavaćoj sobi.
Samo polako, ostaće ovde samo "koferče" i lažovi i trutovi polupismeni političari, tzv "starlete" a u stvari fufice naduvanih usana koje sve više ulaze u politiku i diplomatiju, i kriminalci, naravno
Ljudi, Novi Sad je u katastrofalnom stanju otkad su ovi priučeni, nepismeni, sa kupljenim nekim potvrdama od nepostojećih škola, SNSovci na vlasti. Užas jedan. Bežim, kako sutra, a od neke struke tražene sam, da radim ovde za 30.000 ? Pa to neka im mama radi. I da mi AV priča sada kako će veće plate biti, al opet dogodine. Sramota. I kako plata 30.000 nije malo ako petoro radi u familiji. Pa mamu i tatu neka tamo zaposli. Katastrofa.
Zbog kvarova na vozilima neobavi se do 15 polazaka, a danima to bude i dosta manje. A sta je tacno. Tacno je da se dnevno neobavi vise od 100 polazaka. Nedostatak vozaca vozni par katastrofa. Napusti vozac primi se starleta primi se penzionisani policajac, 20% se njih seta po kancelarijama neznaju sta im je posao, a ko zna koliko ih i nedolazi . Dodzu kada moraju da daju 8%od plate i kda tdeba na miting.
Vozaci rade za crkavicu i ko god ima opciju, napusta GSP i odlazi u inostranstvo. Vozacima skidaju sa plate za svaku sitnicu, a zato po kancelarijama sede jedni drugima na glavi i ceskaju se po ceo dan, za debelu lovu. I naravno, u kancelarije "niko" nije dosao preko stranke. Sram vas bilo, sve cega se dohvatite unistite, samo je pitanje kada ce koja firma doci na red.
Samo polako,za koju godinu nece imati ko da vozi sve te autobuse,svi iskusni otisli preko,ovi sto imaju malo do penzije sacekace,ovi novi dok se ispraksaju i cao. Slicno u Čistoći.. doktori,med sestre,vozaci,inzinjeri...
Pedesetak vozača GSP Novi Sad je otišlo u Poljsku. To je razlog nedovoljnog broja vozača. Ovi što odlaze u penziju lako nadomeste, ali ovo masovno napuštanje Srbije ne mogu da nadomeste.
Iz Doma zdravlja je u julu desetak ljudi otišlo i to samo iz jedne službe (kućno lečenje).
Ode nam mladost u svet.
Pricu vozaca i kolega gde jedan kaze da nece u cetvrtak voziti i da se nece odazvati jer mu je vec svega dosta a radi se o vozacu koji vozi vec 30 godina. Javasluk a samo vozaci i putnici ispastaju a neki vozaci me toliko iscimaju svojom voznjom da se pojim da ce mi bubrezi otpasti i vidi se opsta nezainteresovanost vozaca a i prica se puno sa kolegama i poznanicima i voznja bas i nije sigurna ali sta da se radi
Samo da napisem da se divim i tim vozacima koji nas po ovim vrucinama voze i tim ljudima u gradskom preduzecu sto uspevaju da nas poref svih muka u nasem drustvu prevoze uspesno. Najlakse je pljuvati ako se neki autobus ne pojavi ili neki sofer pogresi trasu zbog raskopavanja grad. To je nas mentalitet.
Prošle nedelje sam čekao 11b kod Kapetanije od 22:40 do 23:20 kada je došla, ali to je ona sa polaskom u 23:12, tako da je 11b od 22:48 preskočila. Sutradan je moj prijatelj čekao na istoj stanici oko 4 popodne 50 minuta na autobus. Pisao sam mail, ali izgleda da nisu spremni ni neko kurtoazno, uopšteno pismo izvinjenja da napišu. Toliko o javnom komunalnom preduzeću... važno da hoće da dižu cene karata, a ono što dobijamo za postojeće novce je sramota.
U nekim zemljama se odgovara zbog nepostovanja reda voznje.
Ja bih bio zadovoljan makar da nas ne obmanjuju. Dispeceri, otpravnici...imaju svakodnevno informacije koji polasci se nece obaviti narednog dana, ali te podatke kriju. Da nas makar obaveste putem svakodnevnog azuriranja android aplikacije, na sajtu, da proslede elektronskim medijima...
Nije istina da se ne realizuje samo 15 polazaka dnevno. U petak sam cekao 3 kod pozorista koja je krenula u 23:00 i nije dosao (otpravnik kaze da jeste iako sam bio na stanici u 23:08), kao ni sledeci u 23:20 za kojeg je i otpravnik potvrdio. Zbog toga nije realizovan ni polazak iz Petrovaradina u 23:40.... Samo jedan autobus da se povuce na ceo dan to je vec vise od 20 propustenih polazaka.
Svakodnevno slusam u autobusu razgovore i komentare medju samim vozacima koji se pitaju sta ce tek biti od septembra kad sad ne moze da se ispostuje ovaj letnji red voznje.
Nemate kome ni da se zalite. Pisem mailove, zovem telefonom...Sve ovo je smisljeno od strane vrha vlasti da uniste GSP.
Odlaskom starih rukovodecih kadrova u penziju i smenom osposobljenih mladjih ali nestranackih kadrova sa rukovodecih mesta dolaze dss i sns strucnjaci u buljucima. Do 2010 godine broj visokoobrazovanih kadrova inzenjera saobr. i masinstva ekonomista pravnika nije prelazio 48 koliko ih je bilo i osamdesetih. Sada je broj visokoobrazovanih oko 100 ali tih novih 50 su sa sega mega fakulteta fabusa megatrenda itd. Cak ima i dva tri difovca.
У гсп-у нема ко да вози бусеве,од два поласка крене један ,отприлике између та два ,да народ неби приметио.Ти возачи што возе,част изузетцима,неби могли ни запрежна кола да возе, а не аутобусе са стотинак људи.Није то од јуче ,тако је већ одавно а тако је и у осталим јавним предузећима у НС. Запошљавају се страначки послушници и скупљачи гласова. Некада је било теже постати возач гсп, него директор исте фирме.Данас ако имаш положено а немаш шта да радиш иди у грас сто посто ће те примити.
...ne vozi. Prosle nedelje sam cekala na okretnici sa jos nekoliko ljudi 7A koji ide prema Stanici, po redu voznje u 14.31 I taj se autobus uopste nije pojavio. Kad sam otisla do otpravnika rekao je da taj ne vozi i jos nekoliko polazaka. I sad cemu on tamo stoji, umesto da je dosao I rekao ko ceka 7A nek ide na 7B jer taj nece poci, ili udjite u bilo koji drugi bus pa presedajte do cilja. Ovako smo imali rupu od vise od 30min. Sva sreca pa krecem sat vremena ranije na bus I nisam zakasnila.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani ogorčeni: Čemu red vožnje, kad se autobusi GSP-a ne pojavljuju?
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•15.08.2017.
•09:16 > 10:19
Komentari 92
Može i ovako
Sir Nose
Jan
M.A.S.-Futog 120 din za 13 km
M.A.S.-Begeč 150 din za 19 km
i onda
M.A.S..Gložan 300 din za 25 km?
Lepo je to primetio antibot sistem.
malo bolje upućen
Nakon dva kruga testiranja (papir i konzola), vrši se obuka 10-12 dana (garaža, i poslednji dan na ulicama). Dva dana se ide sa mentorom (stariji vozač) na redovne linije. Novajlije rade po sistemu 6:1. Uglavnom su na zamenama, neki potpisuju ugovore kao mehaničari ili perači.
S druge strane, bedevije i starlete, potpisuju ugovore na neodređeno kao vozači. Pritom, nemaju D kategoriju. Na insistiranje starih vozača da se nešto uradi po pitanju odlaska ljudi u inostranstvo, i njihovog zadržavanja u preduzeću (veća plata, više slobodnih dana), gubernator kaže: "Neka idu, i ja bi iš'o za dve 'iljade evra".
Evo zanimljive teme za 021. Tražite od JGSP NS informaciju koliko njih se raščeša po kancelarijama a da pri tom imaju ugovor o radu kao Vozač (zglobnog) autobusa? Verovatno će morati preko Poverenika za informacije od javnog značaja, jer ne vole oni to da daju tek tako. Jer znaju da muljaju.
A ovome smo dali doprinos svi mi koji smo dali svoj JMBG i potpis da "pomognemo" komšiji, rođaku, zemljaku ...
Tuga, cemer i jad
Nervirach
sajmište
Nadja
Svaka čast na odgovoru. Nema gore nego biti supruga šofera. Sve švaler do švalera. Ja sam neki dan poslala dopis grasu da mi se jedan šofer nabacivao kada sam putovala za Bocke. Stid i sramota da ga bude a nosi burmu na ruci. Baš sam zapamtila i broj vozila . Zato i dobijaju otkaze jer su seljaci.
Milica
moje ime
Novosadjanka
prozvana
Lara
Lara
vozac na godisnjem
Čučuk Stana
Dr Jojboli
/
pod slobom se nisi zalila na nedostatak buseva
dobili ste naredbu da kukate kako bi prodali gras
Čučuk Stana
Nervirach
velja
MIMA
/
cuvena reklama 'da si biomed pila/ili koji vec preparat za mrsavljenje je tada bio popularan/ u busu bi bila'
Vozac
Pokazece se
antiBOT system
Po kojim cenama je vozio dok je bio d.p., a po kojim od kad je d.o.o.?
Kako to da prevoz putničkim automobilom košta 350 dinara, a autobusom 410?
Šta mislite da li će voziti do npr. Luga (40 km) ili do Neština (41 km) za 270, kao što vozi GSP?
Ako hoće, zašto onda ne koriguje cenu karte, za istu udaljenost već sada?
Dokle god vozi, teritorijalno, GSPNS on(i) ima(ju) povoljn(ij)u cenu karte. Čim prestaje domet GSPNS-a, cene idu na, dakako, evropski nivo ...
Slana bara
Ivan
khm
Da firma radi protiv sebe to ne mogu da shvatim...
Vojvodina Republika
Spectator
/
tada nisu bili u nsu a verovatno ni rodjeni
Marko
ana
Svi koji su imali dobre plate nisu uopšte svesni naše realnosti i da je to vreme proslo. E kad i sam vrh bude na 20 h stvari ce ici na bolje ili kad ovi sa dna budu imali kao ovi na vrhu.a TO NIJE DALEKO.
da dgovorim o.sakanu
Milkica
www
Niš je po broju stanovnika i površini samim tim i po broju linija, prevezenog broja putnika praktično identičan sa Novim Sadom.
Kizo
Jednostavno katastrofalna poslovna politika koja je isključivo partijski orijentisana.
Posledice trpe svi Novosađani koji su primorani da se prevoze utobusima JGSP-a
jsdp
Sanja
Bezanija
orkan sakan
Losa
Miljan
Miloš
vozac gsp-a
Jelena
Nije lako zapamtiti sve linije i još izmene, posebno ako jedna osoba vozi više linija u dva-tri dana, ali zato svima odštampano upustvo, i nema zabune.
Nikola
Privatnici već godinama voze u Beogradu, Nišu i mnogim drugim gradovima. Dakle, samo voze, ali karte naplaćuje lokalna samouprava (npr. u Beogradu Direkcija za javni prevoz) i onda privatnim prevoznicima plaća na osnovu broja polazaka i nekih karakteristika vozila (da li je solo ili zglob, da li ima klimu itd.).
Tu postoji jedan paradoks – JGSP skuplje naplaćuje prigradske linije nego prevoznici na međumesnim linijama. Npr.:
* JGSP do Begeča 165 din., Dunavprevoz 150 din. (uključujući i staničnu usluge, ne znam koliko je bez nje),
* JGSP do Futoga 135 din. Dunavrevoz 120 din.,
* JGSP do Kaća 135 din., Autoprevoz DTD 110 din. (nude i mesečnu radničku za 3800, a JGSP za 4880 din.)
* JGSP do Budisave 165 din., Autoprevoz DTD 135 din.
Cena gradske karte u Novom Sadu je podnošljiva (mada za ovo što se dešava u poslednje vreme treba da spuste na 30-40 din.), ali prigradske su bezobrazno skupe, naročito imajući u vidu činjenicu da JGSP dobija subvencije iz budžeta (i za gorivo i za autobuse), a dodatno prihoduje i od međugradske autobuske stanice. Dakle, u JGSP-u postoji pantljičara koja isisava novac iz svih izvora dok je usluga sve gora i gora.
Putnik
Kad je ovakav haos u gradu, mogu da mislim sta ce tek biti i na sta ce to da lici kad krenu da ruse Klisanski most, kako su najavili...
Nsnn
Sad od kad su "ovi novi" nema autobusa u gradu da nije udaren, zardjao, da fali neki deo na njemu, situacija zbog koje se ceo novosadski GSP smejao beogradjanima, vozaca fali, i to debelo, zaposleno sve po partiskoj liniji da sede u kancelarijama, a sto neko rece imali smo saobracaj za primer
Kaćanka
biciklista
insider
Znate li da se šuška da su pojedinci podmićeni da namerno urušavaju GSP kako bi se deo (pri)gradskog saobraćaja prepustio privatnim prevoznicima?
Znate li da nas to vodi potpunom preuzimanju (pri)gradskog prevoza privatnim prevoznicima?
Ili možda samo jednom?
Znate li da je to onda privatni monopol? Jedino gore od državnog monopola je privatni monopol.
Znate li da nas to sve vodi ka skupljem prevozu?
Bojana 2
Zašto onda nije karta 35din pa kad dodje,dosao je. Ne, uredno se sve placa i npr.pre mesec dana, petak, 11b sa zeleznicke se nije pojavila 40min. Eeej! To su 3 polaska. Nazovem ih, ne znaju. Nemojte reci: idi peske, bajsom, taxijem. Pre svega sam biciklista, ali postoje naravno dani kada ne mogu ili ne zelim da ga vozim i kada idem van NS.
To je sistem, kao i za sve na ovoj teritoriji,da ne lajem sad.
Nervirach
gandži
biće ovo još gore, autobusi sve stariji, vozači sve nestručniji jer oni koji su u svom poslu dobri odlaze svakodnevno. Odlaze da ne bi bili poniženi, potlačeni... od strane onih koji su svoje diplome doneli sa privatnih fakulteta, Kosovske Mitrovice i ostalih neproverljivih institucija pokrivenih partijskim knjižicama. Kažnjavaju ih za svaku sitnicu, čak i one na koje ne mogu da utiču. Kupuje se 5 do 7 vozila u proseku, ali zato se dnevno pokvari 20-30. Rezervnih delova nema, neće ih ni biti jer stručnost službe nabavke je na "visokom" stranačkom nivou podeljeni DSS i SNS. Sve sami stručnjaci. Bravo!!! Ali.... napumpane plastikare šetaju li šetaju i prizivaju MILANA kad god im je nešto hitno. (Milan - direktror). Voziće vas roboti negde 2057. kada u Novom Sadu možda bude bolje.
Tale
DonJuan
goran
Маркеђани
Talac
VladimirNS
"Najlakse je pljuvati ako se neki autobus ne pojavi "
Iskreno se nadam Stojane da nećeš biti u prilici da ti se hirurg ne pojavi na zakazanoj operaciji. Malo sam uprostio poređenje, ali stvar je donekle indetična, sem što kod avtobusa neće niko preminuti ako ne dođe, a i to nije sigurno.
Nisu vozači krivi što rade za malu platu i napuštaju GSP da bi sebi obezbedili egzistenciju, kao da je njima drago i milo ići u svet,. Nisu krivi što pored tako odgovornog posla moraju da naplaćuju i karte, jer "stručnjaci" nisu u stanju da uvedu neki vid elektronske naplate, nisu krivi za loš vozni park, lošu organizaciju, zapošljavanje prekobrojne administracije, blago rečeno sumnjive kvalifikacije i ima još toga da se nabraja.
A pljuvati smemo i moramo, jer se taj GSP i dalje subvencioniše iz gradskog budžeta tj od naših novaca, a i karte mi plaćamo.
GSP
Slana bara
Posle trećeg puta zovem telefonom JGSP da pitam šta je, a čovek mi iskreno kaže da im svaki dan na posao ne dođe 20-30 vozača, ali da ne smeju da objave koji polasci se ne obavljaju jer je red vožnje zvanično registrovan i ne smeju da ga menjaju. Eto, papir trpi sve.
Ako gradski prevoz počne da propada, u gradu će nastati saobraćajni haos. Neće moći da se parkira ni u spavaćoj sobi.
qwerty
AVAV
Samo Vas gledam
LALA
Hteli ste da srbujete 90-tih? Evo vam srbovanja vojvodjani.
Tacno.
D
"Ode nam mladost u svet."
Pa nece valjda da ostanu u ovoj nedodjiji ?
Kiklop
putnik
"Najlakse je pljuvati ako se neki autobus ne pojavi "
To nije pljuvanje vec realnost.
Treba da se radujem i da budem srecan ako se autobus ne pojavi ?
Ljudi KASNE NA posao zbog javasluka u GSP-u.
biciklista
Mile
Jelena
Perica
Svakim danom biće sve gore i gore i to ne samo u GSP ,
Milos
Milica
Iz Doma zdravlja je u julu desetak ljudi otišlo i to samo iz jedne službe (kućno lečenje).
Ode nam mladost u svet.
Bl
Ako nema buseva nek isprave red voznje ne da kasnim na posao zbog idiota
bas sam juce
Stojan
Ivan
iliiy
Zaboleme
Darko
Ja bih bio zadovoljan makar da nas ne obmanjuju. Dispeceri, otpravnici...imaju svakodnevno informacije koji polasci se nece obaviti narednog dana, ali te podatke kriju. Da nas makar obaveste putem svakodnevnog azuriranja android aplikacije, na sajtu, da proslede elektronskim medijima...
Darko
Svakodnevno slusam u autobusu razgovore i komentare medju samim vozacima koji se pitaju sta ce tek biti od septembra kad sad ne moze da se ispostuje ovaj letnji red voznje.
Nemate kome ni da se zalite. Pisem mailove, zovem telefonom...Sve ovo je smisljeno od strane vrha vlasti da uniste GSP.
insajder
каћан
Vladan
nk
hell on earth
Napoleon
dzungla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H