FOTO: Pauk odneo više od 30 nepropisno parkiranih automobila na Podbari, građani nemaju gde da parkiraju
Neselektivno, neplanski i agresivno - tako grupa građana sa Podbare opisuje nedavne akcije saobraćajne policije i "pauka", u kojima je u kratkom periodu sa ulica starog gradskog jezgra uklonjeno više od 30 vlasničkih vozila.
Ceo zivot zivi na mestu gde odvozi dete u vrtic. Vozacku ima, a za znak gde je parking dozvoljen ne zna (sto se nje tice, onaj crveni trougao stisne i svuda sme da parkira...).
Dobro joj je policajac i odgovorio "da se nece raspravljati" kad je cuo sta ona ima da prikaze od svog znanja.
To sto je bilo tolerisano, ne znaci da je bilo legalno ili po propisu. Mesta za parking nije bilo tamo ni kad je kupovala stan, pa ako je parking bitna stavka, produzis dalje. No, nije lepo sto nemaju parkinga, ali to nije zeleno svetlo za krsenje zakona.
Šta mislite kada bi u starom jezgru grada svi držali kola ispred kuće...?
Dosta je javašluka bilo na Podbari da se ne može proći ni peške ni kolicima od parkiranih automobila. Ako hoćete da živite u centru, a nemate gde da ostavite kola, onda vam kola ni ne trebaju, ili idite na periferiju.
Jedno od rešenja ovog problema bi bilo izmeštanje Parking servisa i izgradnja javne garaže na tom mestu. Takođe, u Gundulićevoj da Grad otkupi nekoliko kuća i napravi javni parking/garažu. Posle toga kažnjavati i one što stanu sa sva 4 "samo na 2 minuta". Ideš u prodavnicu, apoteku, vrtić? Parkiraj lepo vozilo, pa prošetaj malo. Morate shvatiti da niste jedini u ovom gradu i da ne radite stvari koje ne biste želeli da drugi rade vama.
Sredite to parkiranje u jednoj traci.
Bukvalno su se izbahatili i zauzeli deo cele trake da parkiraju tamo?
Gde to moze da se "otkupi" deo puta i da se koristi u privatne svrhe?
Ko je to gazda i sa kimje u talu?
Ovo je veci problem od parkiranja u nekoj ulicici.
Sto ne podizete skupocene automobile sa trotoara?
Ti seljoberi da mogu , parkirali bi u radnju.
holandija ima drugaciju klimu od ovdasnje tako da je moguce voziti bicikli i zimi
lako je iz kruga 4 uciti konja da ne jede.
bicikli se u nsu ne vozi nista manje od evropskih gradova.
znao kada bi bicikli vozio duze od 500m nedeljno
Ili se naplaćuje nepropisno ili propisno parkiranje.
Za razliku od Vas ja sam bila u Holandiji i nemojte mi to porediti sa Novim Sadom.Tamo nema zabošćemo soliter od dvanaest spratova gde kome padne na pamet.90% stanovništva živi u kućama sa velikim travnatim neogradjenim površinama ispred.Biciklističke staze su im neretko šire od kolovoza pa sam se par puta pitala po čemu vozim.Gradski i međugradski vozovi su za nas druga galaksija.Amsterdam je specifičan zbog kanala i tu je parking preskup ali u ostatku države je komotno.Patke im plivaju u potocima ispred kuća,gde god pogledate okolo je zelenilo sa kravama koje šetaju okolo.Za Vašu informaciju automobili su mi u garaži ali me nervira što se tudja glupost I alavost uvek lomi preko ledja građana.I da, na selo me neće terati oni koji su se verovatno odande dovukli....
Te ulice nisu za parkiranje, suviše su uske, a natrpane zgrade, kao favela.
To si znao i pri kupovini kokošinjca a sad bi da postaneš "stanar u centru"
Parking servis je u ovoj situaciji najmanje kriv (iako mi nisu omiljeno gradsko preduzeće). Sprovode propise koji su im dati u nadležnost.
Građani bi da kolima, ako je ikako moguće uđu u stan, prodavnicu, kafić, pijacu...
Grad bi da odobrava likacije samo da ubira pruhode, a šta će biti posle baš i briga. To rade ovi sada, to su radili oni pre njih i oni još pre njuh, a to će raditi i neki novi.
Urbanisti se ne bave strukom nego interesima vlasti, ali i sopstvenim.
I, tako u krug, pa ko izdrži.
Obeležite mesta na kojima je dozvoljeno parkiranje.
Svi stanari koji su prijavljeni na adresi treba da plate godišnju kartu koja bi im obezbedila nesmetano parkiranje.
Uvedite parking zonu za sve ostale građane koji se parkiraju.
A sta ja imam sa drugim delovima grada? Jel moj problem sto je negde crvena zona, negde nema zone? Neka stave plavu, belu, roze ne zanima me, neka samo obeleže mesta i da se napokon možemo parkirati! A to sto vama smetaju naši stanovi u centru, lepo ne čitajte vesti i ne dolazite autom u centar. Rešen problem.
A sta ja imam sa drugim delovima grada? Jel moj problem sto je negde crvena zona, negde nema zone? Neka stave plavu, belu, roze ne zanima me, neka samo obeleže mesta i da se napokon možemo parkirati! A to sto vama smetaju naši stanovi u centru, lepo ne čitajte vesti i ne dolazite autom u centar. Rešen problem.
Zone, ako su već uvedene u svim ulicama treba da budu iste, bele!
Osim strogog centra, gde crvena zona može biti samo u podzemnoj garaži, a ulice sa zabranom. Pročitajte Odluku Grada o osnivanju parking servisa!
Ovo što vi hoćete je da je i ulica "vaša", a kad idete u drugi deo grada, da možete parkirati više sati. Malo morgen!
Sve same "straćare".
b. Svaka šuša koja skupi 50000€ trči da kupi stančić u novogradnji bez obezbeđenog parking mesta.
a+b= parking problem
Apsolutno bi nam rešilo problem uvođenje crvene parking zone. Ne bi bilo ovih sto parkiraju a rade okolo, padobranaca što dodju u posetu studentima itd itd. Lepo platimo godišnju kartu i ćao. Bilo bi stiskanje za mesto Al opet sad se 4 ulice skupilo u jednu...
Takođe je postala praksa parkiranja i u kružnom toku .
A u Marka Miljanova koju su urbanisti suzili , auta sa sva četiri migavca tokom celog dana , pa autobusi ne mogu da prođu .
A glupi narod kupuje svako smeće za velike pare. Zgrada od 5 spratova bez lifta i bez parkinga,pa kupujte,pa kukajte.
Najveća glupost je da bi vam pomoglo uvođenje naplate i zone.
Vama niko ne garantuje parking mesto, nego ako je slobodno parking servis ga rentira i zarađuje. Istovremeno taj novac ne koristi za izgradnju novih parkinga.
PS je osnovan 2004.godine, sa osnovnom namjenom izgradnje novih parkinga, a "učinak" im je zapošljavanje partijaca, i uprava smeštena u M. Pupina br. 1.Dakle najstroži centar. Ima se, može se.
Sprega korumpiranih je dovela do haosa u gradu. Bice jos gore.
Grad je odgovoran sto nema parkinge.
Sramota sta rade od grada,zarad svojih interesa.
Ako ja kupim novi sto a nemam mesta u stanu gde da ga stavim, to nije opravdanje da ga držim u hodniku zgrade.
Evo Vi izvolite sa bebom i detetom od godinu,dve na “biciklo”.Pride još i torba za bebu,ranac za vrtić I par kesa iz marketa.Njih u zube.Nije zgoreg da i neka kišica zarominja.Čisto da mlada majka poželi još da poradi na natalitetu ako pre toga ne skoči sa mosta.A možete I onemoćale roditelje od osamdeset I kusur na “biciklo” sa sve štapovima i hodalicama.A možete ih u doba korone i u gradski prevoz pun ko oko...Bitno je da vladika godinama parkira na sred Zmaj Jovine.A sad još ima I novu fasadu da mu bude baš onako potaman u onolikoj zgradurini....on nikom ne smeta.
Imali ste misliti kada ste prodavali kuće da bi "investitori" sa investitorskom logikom, a bez stega i kontrole lokalne vlasti zidali zgrade.
Imali ste misliti kada ste kupovali stanove u zgradama opisanim iznad.
OK je da pauk nosi nepropisno parkirana vozila, pa vi meni udarajte minuse koliko volite, ali nakon toga, razmislite molim o svemu.
Svi se zalimo kako je gorivo skupo, ali auta nikad vise i guzve nikad vece. Mozda je vreme razmisljati malo i o pesacenju ili o biciklovima. Nisu Holandjani i Danci blesavi sto ne kupuju koa kad zive u sirem centru grada.
Bezbroj havarsanih automobila, čak su neka zauzeta jer se koriste parking prostor kao plac za prodaju automobila. Inače ima preko 35 vozila za invalide, i svi invalidi imaju kola i svi voze, to mi je malo sumnjivo.
Ako zgrada ima 80 stanova morala bi da ima najmanje 120 parking mesta. Ako je to fizički nemoguće onda je trebalo izgraditi manju zgradu. Jeste, profit investitora bi bio manji, ali nisu oni bitniji od građanja. Osim toga najveću gužvu na Podbari ni ne prave oni koji tu žive, već oni koji dolaze u centar poslom. Uvođenje parking zone bi u priličnoj meri rešilo problem.
"Нема места за пракирање! Ту имам стан! Кружим улицама по пола сата!"
Не морате имати аутомобил. Не морате ту становати. ЗАКОНИ СЕ МОРАЈУ ПОШТОВАТИ!
Само поштовање закона нас спашава од општег хаоса и анархије.
Шта мислите где се становници Венеције паркирају? Колико се далеко паркирају становници Менхетна?
Прошетајте мало. Идите бициклом. Возите се јавним превозом. Поштујте законе.
Nije tu samo do bahatosti investitora i korumpirane gradske vlasti koja dozvoljava svašta, nego i do bahatosti i samoživosti od najnižih ćelija društva.
I umesto da hapse te koji su izdavali dozvole, kontrolisali i gradili oni udari po gradjani a koji moraju svaki dan da gube po sat-dva vremena da nadju gde mogu čparkirati auto.
Može im se i biće još gore dok političari i novinari zavadjaju narod po svakakvim osnovama da bi skrenuli pažnju.
TEŠKA DISKRIMINACIJA
Svako od njih ima po tri stana i dva auta. Nek parkiraju kod svoje babe na almaškom.
OK, zaposlenima omogućimo da vozila duže 24h, i voze ih kući. E, šipak... Niko od zaposlenih ne može da parkira u svom kvartu, jer saobraćajna dozvola i adresa iz lične karte nisu na istoj adresi.
U Parking servisu imaju genijalno rešenje - "Kupite zlatnu nalenicu".
Znači, jedino rešenje su bankine, trotoar, zelene površine...
Nije mi jasno, kako neko može bilo kome da zabrani da se parkira ispred svoje kuće (zgrade)?!
Šta koga briga, na koga je registrovano vozilo kojim sam se dovezao kući?!
Znači, ako stanar ima petoro kola, za svako može da dobije nalepnicu, a ako vozi automobil registrovan na pravno lice, ili neko drugo fizičko lice, ne može.
I gde da parkiramo vozila? Sve i da hoću, ne mogu više od dva puta da platim parking u crvenoj zoni.
Pitanje za nekog pravnika: Da li imamo bilo kakav osnov da ovo isteramo na sudu?
NS je jedan veliki auto otpad!
Ima brdo automobila koji ne vrede ni 100€!
Moja zgrada ima ispred stavljen parking na trotoar, niko iz zgrade ga ne koristi, a bahati vozači na kapiju se parkiraju.
Odakle su oni kad nisu kola stanara zgrade?
Nego naviklo se da se parkira ispred kuće u selu i ide do prodavnice autom!
Manje auta, manje gužve.. sretniji ljudi
Uboga sirotinja, doseljenici sa seoskih atara,prodadose dedovinu za stan od 40 kvadrata a traze parking za tralje od 1500€ :)
Lepo parkirajte propisno, ti stanovi za izdavanje studentima i kraj...
Biciklo lepo!
Kad ste vec napravili haos sa planiranjem, ne mora i sa parkiranjem...
Para , nazalost vrti tamo gde burgija neće.
Naravno placat ce skuplje parkiranje u tim garazama jer idu privatnicima na 40 godina.
Kad god dodjem kuci kruzim da nadjem slobodno mesto, neki put to traje i po 20 minuta!?!
Niste smeli stati na njima.
Pozovite nekoga iz policije da pokaže svoje lice i pod imenom i prezimenom objasni ovo novo maltretiranje građana.
Ma, nemojte kas'ti_! E, pa,isto tako je činjenica da ni Parking servis ni saobraćajna policija nemaju pravo da odnose vozila i kažnjavaju vozače ako istima nisu obezbedili propisna mesta za parkiranje! A nisu!
Šta ćete pa ko je pre toga u cigan-mali imao vozilo?
Srbija: 2+2=5
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.