Nekoliko osoba iz vlasti oglasile su se u kratkom periodu o ideju da putnici ponovo počnu da koriste Železničku stanicu u Novom Sadu, sedam meseci nakon tragedije.
Ne znam sto neki u pitanje oko buducnosti zeleznicke stanice guraju i tzv ,,ćacije,,.kakve veze ova deca imaju sa tim. Oni samo žele da nastave studije. Negde sam napisao da je izgradnja brze pruge bila šansa (kad je vec saobracaj bio obustavljen) da se Bul.Oslobodjenja produzi do Super Vera tj ispod koloseka jer smatram da ima sasvim dovoljno visine i da je bilo srece i odgovorni iz grada bi se trebali i sami setiti toga do nesrece ne bi doslo jer bi zgrada bila srusena. I dalje smatram da je treba srusiti jer je bespotrebno velika.nema potrebe vise za toliko saltera itd. A da treba da se pomogne stanovnicima bloka 8 u Petrovaradinu - stvarno treba. Postalo je neizdrzivo.
Smatram da što pre je treba otvoriti da se više putnici ne pate sa prevozom I da koriste autobus !Ne treba ovde mesati politiku ili neke druge stvari...Ovde putnici najviše ispastaju.
Obavezno organizovati i uspostaviti železnički saobraćaj na pruzi Beograd Subotica.mogu se za putnički stanicu Novi Sad obezbediti privremeni uslovi za prijem i otpremu putnika,kao i uspostavljanje teretnog saobraćaja.poštovati propise i mere bezbednosti.
Stanicu nikako ne rušiti ukoliko je proglase za sigurnu. A onda tražiti da se u nju preseli sedište radikala. A ispred da se napravi spomen obeležje. Levi objekat je siguran i zaseban i može se koristiti. Na kraju, da stave par kontejnera kod busa, veće je od petrovaradinske stanice.
Од како је станица у Петроварадину постала главна станица, живот у Петроварадину је постао немогућ. Посебан проблем имају грађани у Блоку 8. Дрски таксисти, а по угледу на њих и неки други возачи, у журби за нове путнике скрећу у мале једносмерне уличице Фрушкогорског и Подунавског одреда које су ширине колико и обичан тротоар и на којима увек има пролазника, мале деце, мајке с дечјим колицима. Те улице нису ни предвиђене за транзитни саобраћај, за то постоји широка улица Ф. Штефановића. Грађани су о том проблему више пута писали надлежним градским властима, али нису добили ни одговор.
Evo ja cu postaviti kontra pitanje-Dali ste za to da vozovi idu od ranzirne stanice?Sa ove niko nece ici jer nas podilazi i jeza i tuga.Sa ranzirne trenutno idu za sombor,pa zasti nebi i ostali?
Ili je trajno zapečatiti da stoji kao spomenik (najhumanije rešenje) ili je sravniti sa zemljom i konačno produžiti Bulevar do Partizanske, da isti konačno i ima nekog smisla.
U svakom slučaju, ja u tu zgradu više ući neću.
Ta zgrada je ubica i pod hitno je treba srušiti. Ljudi neće na tu baksuznu stanicu jer ako se srušio značajan deo nje, onda joj ne treba pružiti priliku dalje.
Treba biti nova i lepša
Ja sam na svim protestima...ali sto pre mislim da treba struka da nadje rešenja za zgradu i da se što pre sve reši..vozovi moraju krenuti ali ispred treba postaviti spomenik na secanje i poštovanje žrtvama i nadam se robiji za glavnog u ovoj drzavi...
Ž stanica je potrebna.
I sad ide ali...ne znam kako neki zamišljaju "zvanične" stručnjake, ali uglavnom niko nema čarobni štapić da nešto proglasi bezbednim. Možda bi trebalo da pitaju ljude iz struke, da organizuju konkurs za idejno rešenje ali ne nužno rušenje .
Sada uglavnom idem svuda kolima ali sam tu stanicu koristio mnogo puta.Najbitnije je da sve imaš na jednom mestu i voz i autobus pa šta pre naiđe.Možeš i peške do centra a ima i gradskih autobusa.pre u vreme SFRJ npr 1980-tih je bilo mnogo bolje bilo je više autobusa a vozovi su radili čak i šinobusi.I u vreme ratnih 1990-tih je bolje funkcionisalo.U Vojvodinu je stizalo mnogo Bosanaca koji su bili vredni ljudi i graditelji.I onda posanci završiše privatne fakultete učlaniše se u vladajuću partiju i nema više ko da radi.Sa te stanice je sva vojvođanska omladina otišla po belome svetu sada autobuse voze neki iz Azije.
Možda ako se na stanici podignu šatori i napravi Ćacilend pun studenata koji žele da uče. Putnici bi se osećali sigurnije kada znaju da su im u blizini prave patriote uvek spremne da pomognu u slučaju svake eventualnosti.
Може да се користи само под условом да сваки дан неко од ових на власти буде по цео дан на станици са члановима своје породице и то на сред станичне зграде испред шалтера.
Oseti nešto, Srbijo. Kako bi rekli studenti.
Otvorite stanicu, ovakvu kakva je. Neka ljudi osete nešto ulazeći tamo. Dvaput ste gledali svečana otvaranja onih koji su utukli u rekonstrukciju silne milione, a sve što vam smeta to smo mi koji stojimo u tišini 16 minuta. Sve što vidite to je da vam mi blokiramo živote. Ova brljotina vam ne blokira ništa. Možda ako krenete na voz, uspete da osetite nešto.
Nema rušenja simbola Novog Sada od 1964. Može samo da se pretvori u simbol stradanja i podsećanja da osetiš nešto, Srbijo.
sad kad se srbklje posvadja medju sobom dal treba ili ne treba,samo citajte.... Taj objekat treba kompletno srusiti kao i sve komunisticke tvorevine iz tog doba gde se ,,gradilo,, kao i danas e sad imamo jos titove ljubitelje koji jos palacaju jezicima i potajno drze lik staljina u nekoj gangliji sive mase omalenog mozga....
Blago tebi kad se za tolike godine nisi informisao sta znaci anketa, mora da si neki napredni kadar ili bar saradnik...
A onaj ko je odgovoran za pad nadstresnice je odgovoran i za to sto sudski postupak jos nije poceo jer jos nije potvrdjena optuznica pa nije dozvoljen ni pristup niti uradjena procena.
Naravno sasvim "slucajno", uopste se ne procenjuju svi uglovi i namesta ishod sudjenja...
Teško pitanje, pošto ne možemo verovati ovimv vlastima ništa, pa tako ni da je stanica bezbedna. Sa druge strane, naravno da mi je zgodnije da idem na glavnu stanicu nego do Petrovaradina
Poravnati
Naslagati kontejnerski kompleks za privremenu stanicu. Kao RT-RK, da mogu vozovi da saobraćaju, dok se stanica ne završi.
To teško mogu da pokvare... mada... i nakovanj im je Hi-end.
Sve sami strucnjaci komentarisu, zaduzeni da na svaku zadatu temu daju svoju stručnu analizu, niko nema takve strucnjake kao nasa Srbija, sve nobelovci i oskarovci, samo neznaju da je sudski postupak u toku i ne dozvoljavaju da se pristupi objektu, to je pravi razlog da strucnjaci naprave procenu, dali je sigurna, za rusenje ili rekonstrukciju, da se malo vise informisete znali bi, ovako samo lupetate!!!
Питање вам није на месту. Народ не може да одлучује да ли се може вратити на станицу, ваљда би требало неко из грађевинске струке да каже да ли је објекат за употребу. Ако ћемо "демократски" одлучивати онда ћемо имати још једну надстрешницу, јер крећемо од претпоставке да су сви грађевински инжењери.
"O ponovnom korišćenju zgrade, povodom sedam meseci od tragedije, govorili su i ministarka građevinarstva Aleksandra Sofronijević, i gradonačelnik Žarko Mićin, ali i predsednik SNS-a Miloš Vučević."
Ljudi! Oni opet nastavljaju gde su stali 1.11.2024!
Opet političari određuju umesto struke!
A onda kada se desi nesreća, hapsiće opet struku!
Šta ima ko da podržava ili ne.
Uvidjaj je odavno trebao da bude završen, kontrola statike objekta takodje a na osnovu toga je već trebala da bude doneta odluka da li se zida novi objekat ili rekonstruiše postojeći.
Ukoliko je potrebno rušenje i zidanje novog, mogli su već do pola da ga izgrade!
Да али не ову и овакву! Сада је заиста права мука ићи возом у Петроварадину али обзиром да је све несигурно и опасно по живот боље да остане овако. Ж.Станицу или срушити и изградити нову сигурну и модерну или део реконструисати под условом да овај режим то не ради. Због њих и њиове корупције убијени је 16 невиних људи и 1 трајни инвалид.
Ko nije prinuđen da koristi onu stanicu u Pezosu taj ne zna šta je muka. Deset kilometara do Detelinare, loše povezano gradskim prevozom, prilaz dizajniran za slab saobraćaj, kad uđeš u ulicu problem je i okrenuti se. A to je već mesecima glavna stanica grada od 350-400 hiljada stanovnika. Treba poštovati uspomenu na nesrećne ljude i decu koji su izginuli zbog halavosti političara, i koji će za to pre ili kasnije odgovarati, ali mazohizam nema svrhu.
da podsetim bio i prenos na tv početkom devedesetih kad su svi zaposleni odvedeni da gledaju otvaranje "druge etape železničkog čvora Novi Sad" od tog 30g zakoronjena ledina, seljačka mini ranžirna stanica. Otvorio član SRS predsednik skupštine Novi Sad tad nije bilo funkcije gradonačelnika. Pošto je stanica garaža za autobuse tu joj nije mesto. Preseliti i autobusku i tu napraviti park. A ledini i? A dovoljno mesta za obe stanice.
Ne,ispunite zahteve,odgovorni da odgovaraju. Nema vozova,nema prevoza niti prilaska.
Ni trunke empatije.
Treba još da nas pogine tu?na “sporednim” nekim ulazima,prilazima.
“Na sopstvenu odgovornost”!!!
Prilaz peronima se mogao obezbediti davno, umesto sto se putnici mrcvare do seoske stanice u Pezosu. Prevoz do tamo je katastrofa, trojka i devetka se vuku, neretko se jednostavno ni ne pojave po redu voznje, besplatan bus se raspada i nema klimu, kad voz kasni on ode prazan bez putnika. Soko se svaki cas kvari, danas na 30 stepeni mu ne radi klima. Ne mogu da poprave lift na NBG vec tri meseca, tamo su i saltere zatvorili, ne mogu da uvedu kupovinu mesecnih karata online, nista ne cine da poboljsaju uslugu za domace putnike, a vamo gledaju kako da ugode Madjarima i Kinezima.
Železnička Stanica Novi Sad je nebezbedna i time opasna po život putnika i sve dok se zvanicni strucnjaci ne oglase i zvanicno preuzmu odgovornost za bezbednost u i oko stanice,ja se protivim bilo čijem pristupu tog objekta gde su ubijeni nasih 16 dragih sugrađana,jer postoji osnovana sumnja da se nesreće mogu ponoviti.
Petrovaradin ne može više da izdrži stanicu! 100 Taksista na svakih sat voze reli kroz Dinka Šimunovića gde nema jedne čestite kolovozne trake, da bi se u sat vratili da kupe nove putnike! Stanari bloka nemaju gde da parkiraju, en mogu da žive. Trandžament je zatvoren cela ta strana isto ide Preradovićeva pa Dinka Šimunovića!. Preradovićeva je posebna kategorija, obilaznice neće biti jnoš 5 godina a stotine kamiona za izgradnju tunela idu svaki dan. Saobraćajka na svakih sat, neko bude udaren svaki dan. Decu ne puštamo napolje iz straha. Obilaznica neće skoro, ali apelujemo da se nešto uradi za stanicu pa makar se premestila na Rumenačku, i da se Tradžament hitno uradi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA: Podržavate li povratak putnika i vozova na Železničku stanicu?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.06.2025.
•18:03 > 18:04
Komentari 63
Mile
Viki
Anyway...
Nenad
Milana
Marko
Keks
Žaomi
check
Александар
Уличице
Sobni bicikl
Darko
AntiZaNe
IT
Aj vi polako odavde!
Nemanja
U svakom slučaju, ja u tu zgradu više ući neću.
Moguća
Treba biti nova i lepša
Igor
Čudni grad
I sad ide ali...ne znam kako neki zamišljaju "zvanične" stručnjake, ali uglavnom niko nema čarobni štapić da nešto proglasi bezbednim. Možda bi trebalo da pitaju ljude iz struke, da organizuju konkurs za idejno rešenje ali ne nužno rušenje .
S.O.S. 820044
Pljuc
SVI ĆACI POD JEDNU NADSTREŠNICU!
neki
Milun
mejbi bejbi
boger
LoKaLnO TaNdRkAlO
Prodavale su se dok je rađenja ta nesretna rekonstrukcija.
S56
Sudija Falkone
Х
Studentres
Otvorite stanicu, ovakvu kakva je. Neka ljudi osete nešto ulazeći tamo. Dvaput ste gledali svečana otvaranja onih koji su utukli u rekonstrukciju silne milione, a sve što vam smeta to smo mi koji stojimo u tišini 16 minuta. Sve što vidite to je da vam mi blokiramo živote. Ova brljotina vam ne blokira ništa. Možda ako krenete na voz, uspete da osetite nešto.
Nema rušenja simbola Novog Sada od 1964. Može samo da se pretvori u simbol stradanja i podsećanja da osetiš nešto, Srbijo.
Dejan
Gradjanin
@Žika
A onaj ko je odgovoran za pad nadstresnice je odgovoran i za to sto sudski postupak jos nije poceo jer jos nije potvrdjena optuznica pa nije dozvoljen ni pristup niti uradjena procena.
Naravno sasvim "slucajno", uopste se ne procenjuju svi uglovi i namesta ishod sudjenja...
ŽikaŽ
TsiBB
Od ove vlasti me ništa ne bi čudilo!
Ja
Hogar
Milan
Salamander
Naslagati kontejnerski kompleks za privremenu stanicu. Kao RT-RK, da mogu vozovi da saobraćaju, dok se stanica ne završi.
To teško mogu da pokvare... mada... i nakovanj im je Hi-end.
Franja
Žika
Паја
A sta je garant
Isti ljudi koji su potpisali da je nadstresnica koja je pala bezbedna su napisali da su i nove na peronu takodje bezbedne.
Sve i da je otvore, svi koji tamo budete stajali samo stojte i molite se.
Dok struka konacno ne bude radila posao, za mene Novi Sad trajno nema vise stanicu.
LalaNS
jovan2
:/
Dragane, da li je sve u redu sa Vama? Pisete kao da ste se blago slogirali.
Srbijo!!!
Ljudi! Oni opet nastavljaju gde su stali 1.11.2024!
Opet političari određuju umesto struke!
A onda kada se desi nesreća, hapsiće opet struku!
NSadjanin
građanin
Praunuk železničara
The Lalosh
Samo, ko će da garantuje bezbednost?
Ista ekipa koja je ubila 16 dece, žena o ljudi i osakatila ženu?
Ako glasam protiv, glasam protiv železničke stanice u Novom Sadu.
Ako glasam za, glasam za ovu bandu da dobiju novu priliku da nekog ubiju i osakate. :(
ich
Uvidjaj je odavno trebao da bude završen, kontrola statike objekta takodje a na osnovu toga je već trebala da bude doneta odluka da li se zida novi objekat ili rekonstruiše postojeći.
Ukoliko je potrebno rušenje i zidanje novog, mogli su već do pola da ga izgrade!
Struka treba da kaže svoje a ne anketa.
Gastrabajter DE
Pablo Escobar je bio gospodin za ove naše .
Mada narod to voli . Voli taj svinjac od države . Uživa u tom svinjcu .
З
Zemlja čudesa
Dragan
Ma,n**ite se
Ni trunke empatije.
Treba još da nas pogine tu?na “sporednim” nekim ulazima,prilazima.
“Na sopstvenu odgovornost”!!!
Ana
MaryPoppins
uslovno
Onda bi mogao da se koristi prolaz kroz D krilo (a ne po Ćaci ideji kroz C) dok se ostatak rekonstruiše ili ruši.
666
100le
Podržavam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H