Još jedno kršenje pravila od strane policije, koje je ovog puta odnelo život policajca. Na autoputu nema zaustavljanja u zaustavnoj traci radi naplaćivanja prekršaja. Zaustavljanje se vrši samo u krajnjoj nuždi, kada vozilo ne može da se kreće do prvog odmorišta ili isključenja.
Po iskustvu, rekao bih da je verovatno policajac dok je vršio konttolu malo više bio blizu linije koja deli zaustavnu i srednju traku, a viđao sam i da nekad maltene stoje u srednjoj....kamion možda malo više bio desno u srednjoj....i eto nesreće !
Svako zaustavljanje na autoputu je rizik ogroman i za one koji stoje i one koji dolaze putem !!
To je samo surova realnost i ko je dovoljno proveo po autoputu, zna o čemu pričam...
Elem....nijedan komentar neće vratiti nesrećnog čoveka...nažalost.
Nigde ne piše da se kamion kretao zaustavnom trakom, već da je kontrola vršena u njoj. Gde se kontakt tačno desio i ne piše, ali piše da je vozač kamiona ostao na mestu nesreće. Svi pamet u glavu. Saučešće porodici.
Ja sam vozač početnik i bio sam desetak puta na autoputu i često sam viđao vožnju po zaustavnoj traci bez ikakve potrebe. Najraniji slučaj koji sam video je naravno BMW koji je jurcao istom. Kamione sam takođe viđao i nisam mogao da shvatim zašto to rade.
Saucesce porodici poginulog policajca. Imali smo slucaj pre neki dan da direktor puteva Srbije kaze "ma kakav pravilnik, to mene ne zanima" a to je podrzano i sa vrha drzave. Da je u ovom slucaju postovan pravilnik i procedura, do ove tragedije ne bi doslo. Nase drustvo je uruseno do temelja i moramo to ispraviti.
…da je vozac kamiona naleteo na policajca u zaustavnoj traci? Da je tako, bilo bi vise zrtava jer bi naleteo i na vozilo koje je bilo u zaustavnoj traci. Pre ce biti da je pokupio policajca koji je stajao pored vozila koje je bilo u zaustavnoj traci. To naravno ne znaci da svi ucesnici u saobracaju ne treba da otvore cetvero ociju i prilagode brzinu uslovima na putu. Ali treba imati i obzira da se radi o auto putu gde su dozvoljene brzine 130 km/h, nije to voznja po gradu.
Saučešće porodici. Još jedan dokaz da nam treba više saobraćajaca i kontrole nego žandara i tabadžija. Kamioni stalno divljaju po autoputu, kao i autobusi. Nema solidarnosti, vozači kao da mrze jedni druge. A saobraćajna policija služi samo da zaustavlja i kažnjava i to tamo gde mogu nekog da uhvate. Sve naopako. Nije prvi put da neko uleti u zaustavnoj traci.
Kao što većina komentara ukazuje, zaustavna traka je samo za hitna i neizbežna zaustavljana, ne za kontrole i odmor.
Sa druge strane, nikako mi nije jasno zašto se kamion ili bilo ko drugi kreće u zaustavnoj traci i kako ne primećuju da se nešto ispred dešava. Nisam savršen vozač (verovatno niko nije), ali gledam i pratim i ispred i iza i sa strane, nikada mi se nije desilo da neko stoji u zaustavnoj a da ga ne primetim bar stotinak metara ranije i dodatno obratim pažnju, kao što mi se nikada nije desilo da potpuno ili delimično pređem i vozim po zaustavnoj traci (sem kada su radovi i sl.). Ko nije sposoban da prati stanje u saobraćaju ne treba da vozi ni običan automobil, a ne kamion.
Policija sme da koristi zaustavnu traku u slučaju:
Hitne intervencije ili kontrole koje zahtevaju brzo reagovanje,
Ako je vozač načinio težak prekršaj koji bi mogao ugroziti bezbednost saobraćaja (npr. vožnja pod dejstvom alkohola, agresivna vožnja, bežanje od patrole),
Ako nema druge bezbedne lokacije za zaustavljanje vozila (npr. blizina mosta, tunela, radova itd.).
Dakle ljudi ne znate koja je situacija bila i zašto su ga tu zaustavili. A i dužnost je vozača da poveća pažnju i uspori kada vidi patrolu policije. Saučešće porodici. Mlad čovek ode...
Saučešće porodici.
Svi smo svedoci da se zaustavljaju vozila, kako kome padne napamet.
Jedno vreme policija praktikovala zaustavljanje u stranu, čunjevi.
Sad, zaustavljeno vozilo ostane u traci a policajac šeta suprotnom trakom. Sreća za sve, što bar prsluke nose, i kad vidimo vozilo, usporimo maximum.
Na autoputu mimo proširenja jednostavno nema uslova da se rade kontrole i to je nesreća u najavi. Lovac, pratnja do proširenja ili parkinga.. Samo tako.
Na auto putu nema zaustavljanja osim, sme sa vas zaustavi presretac i sprovede do prvog bezbednog prosirenja ! Ali srbijanski zakon je napravio anex gde pise ,,na zgodnim procirenjima ,, sme da se zaustavi vozilo na autiputu, kod Indjuje je pravi masakr, samo je pitanje kad ce i tamo nekom guzica biti otfikarena !
uzas
tako je pijani kamiondzija udario poznanika i nista nije bilo
uvatili ga posle, naduvo covek na testu i pustili ga
nista zatvor nista robija, sud nista nije uradio jer je pijandura pobegla iz zemlje
ovaj osakacen, a vozac slobodan u belom svetu
sudstvo i milicija ne sme da zakaze, u ovom slucaju su debelo zeznuli
kome da se zalis u ovoj zemlji?
NIKOME, jer njih nije briga ako stradas
Gde u svetu,na autoputu se ne zaustavlja vozilo i ne vrši kontrola!
Svugde isto,službeno vozilo ispred sumnjivog ili vozila koje je načinilo prekreaj,sa oznakom "prati me" sve do bezbednog mesta(odmorište,ben.pumpa ili najbliža ps).
Saučešće porodici.
Zbog ovakvog mentalnog sklopa potrebno je da na uvidjaj izadje saobracajna 3 policajca gde ce jedan gledati da li im se neka nesmotrena budala priblizava u zaustavnoj traci
Saucesce porodici
Svaki gubitak je jedan previše! Moram konstatovati - kako u zaustavnoj traci da se kontroliše bilo ko?
Na autoputu je zaustavljanje u zaustavnoj traci zabranjeno, služi samo za vozila u kvaru, pa čak i tada se lica moraju udaljiti od vozila.
Znam da se uvak ranije praktikovalo ili da presretač vozilo u prekršaju sprovede do prvog odmorišta ili isključenja, ili da se vozilo u prekršaju zaustavlja prilikom izlaza sa autoputa.. zar se nešto promenilo? ili ni ovde pravilnici ne služe ničemu jer je neko “odgore” rekao da je bezbedno?
Saučešće porodici. Moja podrška i traumiranom kamiondžiji.
Upravi koja ga je poslala da šibicari na autoputu želim da odgovaraju.
Vozačima. Neka vas saobraćajac prati do benziske ili parkinga ili isključenja. U zaustavnoj traci se gine.
Ovo nije izolovan slučaj niti isključivo problem auto-puta. Policija širom Srbije godinama zaustavlja vozila na potpuno nebezbednim mestima i suprotno Zakonu R. Srbije – bez adekvatne signalizacije, bez vidljivosti, često ugrožavajući i sebe i druge učesnike u saobraćaju. Više puta sam lično ukazivao na to, podnosio prijave – ništa se ne menja. Ovo nije nesreća već posledica sistemskog nemara. Koliko još života treba da se izgubi pre nego što se nešto promeni?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Policajac poginuo na auto-putu kod Novog Sada
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.07.2025.
•12:01 > 12:23
Komentari 31
Jogi Letač
Vlada
Svako zaustavljanje na autoputu je rizik ogroman i za one koji stoje i one koji dolaze putem !!
To je samo surova realnost i ko je dovoljno proveo po autoputu, zna o čemu pričam...
Elem....nijedan komentar neće vratiti nesrećnog čoveka...nažalost.
@Milan
Антун Чупак
Goran
Zoran
Samo kazem
@Milan
Liman
нс
нс
Дочекују се шверцери из СУ,камионџије на наплатним итд.
Marjaskas
Milan
Sa druge strane, nikako mi nije jasno zašto se kamion ili bilo ko drugi kreće u zaustavnoj traci i kako ne primećuju da se nešto ispred dešava. Nisam savršen vozač (verovatno niko nije), ali gledam i pratim i ispred i iza i sa strane, nikada mi se nije desilo da neko stoji u zaustavnoj a da ga ne primetim bar stotinak metara ranije i dodatno obratim pažnju, kao što mi se nikada nije desilo da potpuno ili delimično pređem i vozim po zaustavnoj traci (sem kada su radovi i sl.). Ko nije sposoban da prati stanje u saobraćaju ne treba da vozi ni običan automobil, a ne kamion.
Zamenik zamenika
Куп је битан
Kako stvari stoje
Peki
Hitne intervencije ili kontrole koje zahtevaju brzo reagovanje,
Ako je vozač načinio težak prekršaj koji bi mogao ugroziti bezbednost saobraćaja (npr. vožnja pod dejstvom alkohola, agresivna vožnja, bežanje od patrole),
Ako nema druge bezbedne lokacije za zaustavljanje vozila (npr. blizina mosta, tunela, radova itd.).
Dakle ljudi ne znate koja je situacija bila i zašto su ga tu zaustavili. A i dužnost je vozača da poveća pažnju i uspori kada vidi patrolu policije. Saučešće porodici. Mlad čovek ode...
Nada
Svi smo svedoci da se zaustavljaju vozila, kako kome padne napamet.
Jedno vreme policija praktikovala zaustavljanje u stranu, čunjevi.
Sad, zaustavljeno vozilo ostane u traci a policajac šeta suprotnom trakom. Sreća za sve, što bar prsluke nose, i kad vidimo vozilo, usporimo maximum.
Roki
Dacha
Omg
Ivana
Dejan
Pera Detlić
Novi Sad
kop
tako je pijani kamiondzija udario poznanika i nista nije bilo
uvatili ga posle, naduvo covek na testu i pustili ga
nista zatvor nista robija, sud nista nije uradio jer je pijandura pobegla iz zemlje
ovaj osakacen, a vozac slobodan u belom svetu
sudstvo i milicija ne sme da zakaze, u ovom slucaju su debelo zeznuli
kome da se zalis u ovoj zemlji?
NIKOME, jer njih nije briga ako stradas
Bilo
Svugde isto,službeno vozilo ispred sumnjivog ili vozila koje je načinilo prekreaj,sa oznakom "prati me" sve do bezbednog mesta(odmorište,ben.pumpa ili najbliža ps).
Saučešće porodici.
BojaNS
Saucesce porodici
Novisađanin
Na autoputu je zaustavljanje u zaustavnoj traci zabranjeno, služi samo za vozila u kvaru, pa čak i tada se lica moraju udaljiti od vozila.
Znam da se uvak ranije praktikovalo ili da presretač vozilo u prekršaju sprovede do prvog odmorišta ili isključenja, ili da se vozilo u prekršaju zaustavlja prilikom izlaza sa autoputa.. zar se nešto promenilo? ili ni ovde pravilnici ne služe ničemu jer je neko “odgore” rekao da je bezbedno?
Millos
Upravi koja ga je poslala da šibicari na autoputu želim da odgovaraju.
Vozačima. Neka vas saobraćajac prati do benziske ili parkinga ili isključenja. U zaustavnoj traci se gine.
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H