Autor: Danas

Novi Sad
27.07.2025.
08:45 > 08:44
Najava da bi Petrovaradinska tvrđava trebalo da dobije kapelu uzburkala je novosadsku javnost.
  • TsiBB

    29.07.2025 08:35
    @Srbin niksic
    Petrovaradinska tvrđava tamnica srpskog naroda?
    Da nije onda i poznati antisrbin, mason, vatikanac Josip Broz Tito Srbin?
    Ako ne znaš istoriju dotični je bio baš tamo u tamnici.
  • ns ja

    28.07.2025 14:28
    Nemanja slažem se da ateizam može da postoji i kao čist - naš partizanski, bez prelaženja na "drugu" stranu, a ako ti kao ateista slaviš Božič i zabavlja te Uskršnji ritual, ipak je nešto ostalo...što te čuva :))
    Ime koje nosiš ima nedvosmisleno, jedinstveno i neosporno poreklo :)
  • Nemanja

    28.07.2025 12:28
    @ns ja

    Klasično primitivno lupetanje po kojem ateizam kao takav ne može da postoji nego je uvek pod uticajem neke druge religije. Isti način razmišljanja kao kod huligana s tribina: po njihovoj neuravnoteženoj logici, niko ko ih kritikuje ne može biti protiv svih huligana nego sigurno navija za drugi klub.

    A odgovor na pitanje zašto je ovde uvek bunt protiv SPC a ne protiv drugih versko-profitnih organizacija je vrlo jednostavan: kad ti se zapate domaći pacovi kupuješ otrov za domaće pacove, a ne za one iz pet šopa.
  • ns ja

    28.07.2025 11:27
    Trenutni režim u Srbiji je truo, antisrpski, korumpiran i pokvaren i treba da padne, to prvo moram da ISTAKNEM kako bi me svi dobro razumeli!!! Čak i oni koji se potrude da ne shvate zbog ovog što ću napisati:

    Oduvek sam bio fasciniran činjenicom kako ateisti i "slobodni" građani "intelektualci" sa puno strasti napadaju SPC, a na primer iako nisu u veri i "širokijeh" su shvatanja, Katoličku crkvu nikada ne napadaju ni strasno, ali čak ni mlako!!!

    Odavno sam napisao - svi ratovi su verski a kod nas trenutno krstaški - kao i oni u Ukrajini i u Crnoj Gori, gde prave nove crkve ali zaplenom imovine postojećih, zaključite sami gospodo "ateisti" ko ga vodi i sa kakvim krajnjim ciljem!!

    Nekako čudno, ateizam kod nas uvek prethodi usvajanju neke druge vere, npr katoličke? A jako često ide disclaimer kao: "pa šta ima veeze, mi ionako u sve to nee veerujemo...ma svi smo mi jeedan naarod".... i "sve su to gluuposti, ma haaajde.." ali ipak odoše u katolike :)))

    Pre negoli me popljujete, pročitajte dobro moju PRVU REČENICU!!!
  • Dawkins

    28.07.2025 10:55
    srednji vek i kmetovi...
  • zeleno

    28.07.2025 09:28
    Imali smo grad Novi Sad jedan od najlepših i najčistijih u staroj Jugoslaviji. Prelepi centar koji se redovno krečio i održavale su se stare zgrade jer je to istorija to sve u komunizmu. Ništa se nije dograđivalo i uništavalo. Postojao je urbani plan grada dugoročni. Bilo je zabranjeno rušanje i menjanje fasada starih zgrada samo održavavanje. Sad Imamo grad na prelepom mestu, ravnica , velika moćna reka Dunav koja se sad tretira kao da je brzi potok i da nema podzemne vode koje se protežu ispod Novog Sada, Fruška Gora prelepa mala planina koja se uništava, Petrovaradinska tvrđava istorijsko mesto................... Sad imamo prljav , razrušen grad, uništen centar, temelji starih istorijskih zgrada pomereni jer baš tu treba podzemna garaža, umesto da održimo istoriju jednog grada kao što sve države EU i Engleske.......koje se trude.......................mi samo smišljamo nove gluposti..............Umesto da sve istorisko sredimo, privučemo turiste............mi sve urušavamo, nema plana dugoročnog samo kretkoročne ideje. Kad se kosila trava ranije se to pokupilo, sad se ostavlja da se suši bude izvor bolesti i rugla.............najmanji je problem izgranja male crkvena na tvrđavi...................sa njom se neće rešiti svi ovi nastali problemi u gradu, u svakom slučaju je bolje tu nego pored kupališta na Limanu, bar nema podzemnih voda.



















































































  • Niksic

    28.07.2025 07:16
    Kapela
    Daje katolička nebi smetala a Srpska pravoslavna na temeljima austri ugarskom smeta sa.o sanjate otcepljenja os Srbije izdajnici
  • Srem

    28.07.2025 00:35
    Bojan
    Niti je gradonačelnik moj,a niti si ti svoj!Svi smo Njegovi,a ima nas svakakvih.
  • Boriša

    27.07.2025 22:01
    Uopšte mi nije jasno čemu to. Koja je potreba? Pa ni Austrijanci koji su gradili tvrđavu i koji su u to vreme bili veliki katolici nisu u tvrđavi izgradili crkvu već u Podgrađu.
  • Toma diploma

    27.07.2025 21:05
    Žarko Mićin treba da odgovori da li mu je cilj:
    – da se naglasi religijska ili nacionalna dominacija,
    – da se revidira istorijska slika tvrđave.
    U svakom slučaju Žarko Mićin da podnese ostavku kao najgori gradonačelnik do sada
  • Jana

    27.07.2025 20:15
    Lux ludilo
  • Goran

    27.07.2025 18:59
    Realno
    Bilo kakvo mesanje i guranje crkve i crkvenog interesa je losa ideja koja vuce na podele i nasilje.
  • K

    27.07.2025 17:39
    Nemojte, molim vas
    Dok se celokupna tvrđava i hotel raspadaju i ne liče ni na šta, oni bi još da dodaju gluposti...
  • /

    27.07.2025 17:16
    /
    naravno, tu su 'nemojtenasdeliti' nedavaci koji imaju iste stavove kao vucicevi
  • Mila18

    27.07.2025 17:13
    Kada mržnja nadvlada razum
    Došla je nova moda...BITI LOŠ PO SVAKU CENU! Svakako da treba održavati svaki objekat i svaki kutak našeg bisera Petrovaradinske tvrđave a Kapela Presvete Bogorodice na Tvrđavi ne vidim razloga da ikome može da smeta i definitivno je ideja koju od srca podržavam !
  • Bojan

    27.07.2025 16:25
    @Srem

    Vaš imaginarno čika se ovde pita taman koliko i ti i tvoj gradonačelnik.
  • Kerefeke

    27.07.2025 16:18
    Biivsi komunisti, ateisti se prekkrstili u sps i sada glume vernike.
    Porusen je stari bedem tvrdjave jer se nekom htelo. Posto je to podiglo veliku prasinu sagradili su od novih!!!! cigli novi bedem.
    Citav gornji platosu restorani. Na stazama kafici.fasada hotela oronula. . Od parkinga do tornja sa satom vasar kiceraja. Tu jos samo kapela fali u koju niko nece doci. Ko ce od mestana tu da se penje? Svatove neko spomenuo, za njih nema dovoljno parkinga Azamisli povorku auta koji idu gore ili se spustaju. Tu bi nastao cep od sat vremena. Ideja je jako losa.
    Tvrdjava je
  • Trt

    27.07.2025 15:45
    @Јоле ригорозни

    Naravno, zovemo se Novosađani.
  • Srem

    27.07.2025 15:27
    Da bude jasno
    Lepo kažu da se niišta neće graditi,nego bi trebalo preurediti postojeci objekat,isto kao sto su se neki objekti preuredili u ateljee ili kafane i slično.
    Nema to nikakve veze ni sa sns ni sa gradonacelnikom,to će biti Božija volja,Njegovo dopuštenje i ako bude i ako ne bude.

    Živeo naš mitropolit Vasilije!
  • Osto'ja

    27.07.2025 15:23
    Komentari
    Ko odvoji 10 minuta i pročita sve komentare lako će videti na kojoj je strani ostrašćenost i mržnja. Čemu ovako teške
    reči?
    Jedni bi da Crkvu ugase, drugi proteraju, treći Vojvodinu "oslobode"...od Srbije....
    Tema je kapela, unutar tvrdjave, ne tako retka pojava po evropskim t
    tvrdjavama.
    Ako se napravi stručna procena, uradi anketa kod gradjana i prikaže kako zamisao izgleda virtualno... Možda bi se ostrašćeni primirili?
    Imali smo vreme, ne povratilo se(!!!!) kada su crkve i kapele bile " kulturno-istorijski spomenici.."
  • Darko

    27.07.2025 14:40
    SnS + SPC prostakluk na delu, nema to veze sa verom i crkvom. Kad polu svet donosi odluke i nesto se pita, to je to, to se tako zove.. A drzava se raspala.. Teski kriminal uzurpirao zemlju.. Za plljacku i otimanje samo znaju i jedni i drugi. Sad na tvrdjavu su (citaj TURCI) bacili oko.. Nece to zlo jos dugo trajati, svemu dodje kraj..
  • Мирка

    27.07.2025 14:22
    Оставите Тврђаву на миру!
    Тврђава је сама по себи споменик историјски и културни без преседана!!!
    Докле је дирати?!
    ЕГЗИТ је довољно померио од темеља до схватања шта је она већ одавно!
    Зашто ту више није Историјски архив?! Ником не треба?! Нема кога да привуче?!
    Туристи, а пре свега НАШИ ЉУДИ, који желе да је посећују, долазиће због ње и увелико имају у чему да уживају!
    Оставите је на миру, који реметите личним или интересима мањих група људи!Спречите голотињу Фрушке горе, улажите у обнове вредности и учите децу томе, јер то су она која треба да наставе борбу за очување нашег!
    Борбу против нас самих!
  • Јоле ригорозни

    27.07.2025 14:20
    Јасна ствар
    Исти ови који су против храма на Петроварадину су исти они који су били против храма на Штранду и исти они који су на Футошкој подигли крст керу и ставили на фотографији истом том керу светитељски ореол. Исти људи 1/1
  • sale ns

    27.07.2025 14:11
    sve rade
    samo da nama Vojvodjanima zatru proslost
  • Duda

    27.07.2025 14:09
    Uništili su ceo grad a sad je na redu Tvrdjava.Dok je ne sruše,neće se smiriti.Ali pored ovakvog naroda,mogu da rade šta hoće.
  • Elena

    27.07.2025 13:55
    Kapela
    A sto ne napravi(ali o svom trosku)kapelu ispred svoje kuce.Mislim da bi i Austrija trebala da reaguje zbog skrnavljenje petrovaradinske tvrđave.
  • Srbin niksic

    27.07.2025 13:50
    Kapela ns tvrdjavi
    Tvrđava austrijska tamnica srpska. Vama u nsad smetaju crkve da nije jopet vrijema marije terazije mozda katolička po volji ili lalić novinarke svojoj smeta rasko grčki stil
  • Helena Stojanović

    27.07.2025 13:31
    No comment!!!
    Nečuveno!!!!
  • Doktor

    27.07.2025 13:30
    Tesko da ce moci jer ce se građani Petrovaradina itekako pitati za ovo, ne pridoslice nego starosedeoci tog dela Srema a njima se ne bih zamerao. U svakom smislu.
  • Dragan

    27.07.2025 13:09
    Kapela
    Pozdrav gradonacelniku.Treba graditi kapelu.
  • Мргуд

    27.07.2025 13:09
    А колико је Егзит за четврт века Фрај коришћења, девастирано Тврђаву? Питам за друга.
  • Zutma

    27.07.2025 13:00
    Nije to lepo
    Namena tvrđave i gradića je jasna, akademija, astronomija, muzeji, bolnice i vojska, ugostiteljski objekti, ateljeji, konjički i streličarski klub su došli kasnije, ako ćemo tako, tvrđava je opsednuta odavno i sada još ima i onih koji govore šta sme a šta ne sme na nju i zašto, nije li to cirkus? Tvrđavu su napravili ozbiljni ljudi, u ozbiljne svrhe, a mi smo to dobili na poklon, nije lepo da se to svojata na ovaj način, zar ne?
  • Artizanka

    27.07.2025 12:52
    Čin sile a ne vere
    Petrovaradinska tvrdjava je istorijski dragulj, spomenik epohe u kojoj su granice bile utvrdjivane topovima. Danas se granice postavljaju ideološkim gradjevinama u službi jedne verzije istorije i jedne vizije društva.
    Ako ova kapela nikne na tvrdjavi, to neće biti čin vere već čin sile.
  • Mazut

    27.07.2025 12:52
    Na tvrđavi je akademija, tamo su slikari, vajari, muzičari, astronomi i istoričari, ugostitelji, ateljeji i muzeji, tamo imaju i oni sa lukom i strelom, ima streličarski i konjički klub, dakle, svi su dobrodošli na tvrđavu ili nisu?
  • Vrljava Skrombija

    27.07.2025 12:49
    :(
    Jos jedan nacin da se istupi ostrica prvog protesta od 5. novembra 2024 .Ruke su vam krvave!! Bando lopovska!
  • C-3PO

    27.07.2025 12:43
    Ko sto neko rece…
    Treba zicarom spojiti tu kapelu i crkvu na Strandu, i kada krene pop na liturgiju iz jedne u drugu, turisti ce misliti da imamo i Betmena u gradu…
    Ziveo turizam!!!
  • комшиница

    27.07.2025 12:30
    за Лиманац
    Ништа ми драже није него кад се јави благочестиви Лиманац са тумачењем верских потреба. Па да, благоверни Лиманац, ова идеја је чисто бизнис план Сремске епархијије, јер ће гомила сељоса похрлити да се тамо венчава јер је Ђава кул место. Нема младенаца који не праве фотосешн тамо, по што не би искористили прилику. Не бих се чудила да осване и нека црквена сала поред за изнајмљивање. Толико о верским потребама! Одавно СПЦ својим делима не сведочи веру, али својим агресивним мегаломанским идејама и те како штети културно историјском наслеђу, чак и оном који њима припада. Добар пример Црквена општина, фасада је остала али је је направљен пословно стамбени објекат, и сад су ваљда срећни а да не причама о небризи старих цркава у граду, зарад зидања нових мега скаламерија, псеудо византијских и кич патриотских здања!
  • /

    27.07.2025 12:26
    /
    cirilicni limanac je dobio senvic pa se vratio
  • Pravda

    27.07.2025 12:12
    Ništa im ne vredi to skrivanje iza krsta, završiće u paklu za sve ono sto su uradili!
  • Mićo

    27.07.2025 12:08
    @Dm
    Ima plan, prost i jednostavan.

    Ne dirajte ništa pošto bi SnS-ovci i nakovaj pokvarili(iako je to nemoguće)...
  • zztop

    27.07.2025 11:49
    Ovo je dokaz da vreme ne ide sa svima jednako , neki su zaostali i u prostoru i u vremenu ...
  • Fedo Basic

    27.07.2025 11:45
    Antisrbi
    Svi Vi koji ste protiv gradnje bilo koje crkve , sinagoge, ste nevernici i niko Vas u tome ne sprečava . Ali ste protiv drugih , zašto. Verovatno zato što niste našli svoj smisao života . Ne može smisao biti da drugim branite ono što je normalno. A istoriju uopšte niste čitali. A ova gospodja nije dobra za Ns , mora da shvati da 90%ljudi odobrava ovu gradnju , i da joj je vreme da ode u penziju.
  • Vojislav

    27.07.2025 11:33
    AV AV
    Kako ono psi svuda obeleže teritoriju ? Podseća na taj čin.
  • Telepčan NS

    27.07.2025 11:23
    EXPO
    Po Šešeljevoj želji oteraše EXPO ! Sada je vreme da se otvori Ćacilend na
    Petrovaradinu ! Bajo, Aco, Karleušlja itd
  • Ana Li Ti Car

    27.07.2025 11:12
    Zanimljivo sta AI kaze na ovu temu da ne citamo ove stranacke botove.
    AI :
    atoličke vojne kapele su neko vreme postojale na Petrovaradinskoj tvrđavi. Najpoznatija od njih bila je vojna kapela sv. Jurja (sv. Georgija), izgrađena početkom 18. veka za potrebe habsburške vojske. Kapela je bila deo kompleksa unutar tvrđave i služila je katoličkim vojnicima i oficirima. Osim nje, tokom austrijske uprave kapela Svete Marije je postojala u donjem gradu (podgrađu).
  • Dm

    27.07.2025 11:11
    Za
    Treba da se gradi,sto da ne? Pa nije kraj istorije,neka nesto ostane i iza ovog pokolenja,i zasto samo pljujete? Ako imate planove,predlozite ih,razgovarajte,pokrenite inicijativu,a ne samo da osudjujete,i treba da bude vise crkvi,bicemo bolji ljudi,bolje komsije,zasto samo osudjujete ,ima dovoljno mesta za sve.pozzz
  • Miroslav

    27.07.2025 11:08
    Pamet
    Nema od toga ništa jer je besmisleno. Mada što se tiče pameti ovih na vlasti oni bi pored Novog Sada na vodi gradili i Novi Sad na tvrđavi ( stambeno -poslovni kompleks).
  • Milos obrenovic

    27.07.2025 11:00
    Ne moze
    Ne moze , niko se ne slaze sa tim planom . ni ovi sto protestuju ni mi ostali .

    Ne izazivajte nas ili ce ceo grad izaci na ulicu pa cete videti sta je protest .
  • ZarJeBitno

    27.07.2025 10:58
    MIćine...
    ....treba da budeš konkretniji.Prvo srušiti Tvrđavu, pa onda zidati crkvu.To je u naprednjačkom duhu....
  • Nemus

    27.07.2025 10:56
    Crkva
    Gde god nadjes zgodno mesto ti crkvu sagradi!
  • Манојло

    27.07.2025 10:45
    Манојло
    Ја бих склонио сат и ту на такарио капелу да се види! Јел ово северна Србија или није бре?!
  • Ibro

    27.07.2025 10:39
    Mislim da treba jednu kapelu i u porti katedrale.
  • U stvari

    27.07.2025 10:35
    Da bi tvrđava stvarno zasijala,treba porušiti pacovske rupe u podgrađu, koje su renovirane za 5.000.000 evra našeg novca. A vlažne su do vrha odžaka.
  • Zoja

    27.07.2025 10:27
    Gondola
    Treba postaviti gondolu da ide iz zgrade rektorata, i to svetleću, sa LED svetlima da trče. Verovatno mogu da poruče na Temu, kao i one muzičke fontane. Kakvi ste kretneni.
  • Dodjos

    27.07.2025 10:25
    Jos jedna?
    Koliko znam, u sastavu petrovaradinske tvrdjave postoji crkva, ona.pored skole i ona u okviru vojne bolnice .. to sve pripada kompleksu tvrdjave ..
  • Nekultura

    27.07.2025 10:24
    Exit namesten u sred grada! Gde ima festival tako? Od novaca za exit nisu nista uradili. Niti odrzavanje niti postovanje prema nama koji placamo porez i zivimo ovde. Bruka i sramota.
    Sada hoce da grade i necije ideje da sprovedu. Ko je pitao narod?
    Ne znaju da održavaju i da posade drvece,cveće.
    Nemaju pojma ni da očuvaju sto su raniji graditelji dobro znali.
    Gradnja bilo cega u ovakvim uslovima kada se sve raspada je samo uzimanje para za hirove.
  • free

    27.07.2025 10:24
    Ma da
    Nećete je dizati ni na Lovćenu, ni na Đavi !!!
    Živela slobodna Vojvodina !!!
  • Chapel

    27.07.2025 10:18
    Djava
    Ma to vas loži taj kako beše Mićin..ima kapela na Institutu u Kamenici..
  • Nikola

    27.07.2025 10:17
    Sa ovakvim potezima više rizikuju da se toliko zamere ljudima da bi mogli ostati i vez već postojećih crkvi!
  • ssss

    27.07.2025 10:16
    Pa,to popovi hoce da budu blizi Bogu,a da im kojim slucajem predlozis da prodaju svoj luksuzni vozni park u kojem obitavaju Mercedesi,BMW -i i Audiji i da sav naovac uloze da neko sveopste narodno dobro ili za pomoc gladnoj deci sa kosova,svi popovi bi garantovano izasli na ulice sa transparentima; -Ne damo svetinje-
  • Petko

    27.07.2025 10:06
    Petko
    Ma treba je sravniti i izgraditi stambeno polovne objekte u fulu sa crkvama manastirima spa centrima bazenima da nam svet zavidi! Ovi kako im se bliži kraj sve ludji i ludji bas ce biti posla ispravljati njiove sulude gradnje nakon smene vlasti.
  • /

    27.07.2025 10:06
    /
    vratiti kapiju sa druge strane.
    ali ne kockasto .ranje srpskih dvorskih arhitekata vec kako je izgledala u originalu.
    trebalo je austrijancima dati podgradje kada su trazili da ga oni srede pre 20g.
    srbi su pokazali da nisu ni za sta
  • 123

    27.07.2025 10:05
    ...
    @ "Ovo je kao kada bi SPC predlozila gradnju kapele na rimskoj iskopini ili u arheoloskom nalazistu Vinca.. SPC da se vrati Hristu jedini je put spasa"..

    Bravo za komentar.
  • Zemaljska, nenebeska

    27.07.2025 10:01
    Od čijih para namerava eparhija da gradi na tuđem vlasništvu?
    Na osnovu kog strateškog dokumenta, prethodno donesenog plana razvoja i ulaganja, uz koje pribavljene saglasnosti je gradonačelnik na sva zvona obznanio kapelu? Kako će kopija beogradske kapele iz 1937. odistinski doprineti Petrovaradinskoj tvrđavi, jedinstvene i bogate istorije?
    Više bi vredelo da je s Podgrađem na Uneskovoj listi. A ne sve dalje od nje.
  • Aleksandar

    27.07.2025 09:58
    Apsolutno sam protiv svakog favorizovanja bilo koje verske zajednice. Ovo je slobodno tržište kupite parcelu pa ako imate para i sve dozvole zidajte. Tvrđava je pod zaštitom i tu nema zidanja, ako baš mora da se zida napravite WC, ali da se uklapa u arhitekturu.
  • Mira

    27.07.2025 09:57
    021
    Kome smetaju verski objekti nek se iseli iz Srbije
  • pedja

    27.07.2025 09:56
    Greska
    Ovakvim stavom nema nista od vecine da glasa za vas....ovo mislim na opoziciju, ovo je vecinski pravoslavna drzava, niko ne brani ni manjinskim verskim zajednicama da grade svoje verske objekte, a vi kvazi dobrocinitelji vecini to osporavate, jeste li vi ok?
    PS: Sami otkrivate vase prave namere koje su veoma lose...nisa m ni za jednu politicku opciju jednostavno sam Srbim i volim svoju zemlju i ne mrzim druge, a Vi?
  • Лиманац

    27.07.2025 09:52
    Слава Господу!
    Пуна и безрезервна подршка изградњи капеле на Петроварадинској тврђави и изградњи Спомен-храма Светих мученика бачких на Лиману!

    Апсурдно је у 21. веку и демократском систему забрањивати изградњу верских објеката за верске потребе апсолутне већине грађана Новог Сада. Титоисти и а(нти)теисти да се уздрже од свог екстремизма.
  • Aleksandar

    27.07.2025 09:47
    A jel može
    Kapela u zgradi izvršnog veća?
    Kapela u sredini "nacionalnog stadiona"?
    Kapela u svakom sup-u?
    Kapela u skupštini?
    Kapela u vrtićima i školama?
    Kapela u domovima zdravlja?
    Kapela u tržnim centrima?
    Kapela u tunelima bez uptrebne dozvole?
  • pera

    27.07.2025 09:46
    crkva na tvrdjavi
    e, sto je mnogo ,mnogo je.
  • Lud

    27.07.2025 09:42
    Crkva
    Pored svih prioriteta u Ns?
    Pa Đava je pukla na vise mesta od Exita?
    I ovaj Mićin hoće kapelu?
    Bruka
  • MomciloNS

    27.07.2025 09:41
    Retko ovo kažem, ali DS saopštenje sa kraja teksta je sve što treba da znamo o ovoj temi. I onda se uopšte nećemo nervirati.
  • Voja

    27.07.2025 09:40
    Bilo bi lepo kada bi vratili kulu osmatračnicu na ugao bedema koju je zajedno sa bedemom rasturio viđeni kriminalac,a ne otvaranje novih verskih objekata!
  • Slobodan

    27.07.2025 09:40
    Dobra ideja…
    Dobra ideja… još da se podigne i Milošev konak, pa neki akva park, tržni centar… da se maksimalno iskoriste resursi.
  • Iva Novi Sad

    27.07.2025 09:39
    Postoji
    li neko ko bi sprečio da se Petrovaradinska tvrdjava izuzme od gradnje?
    Neko ???? Pa gradska vlast je zlo nevidjeno. Oni samo grade da bi se ugradili i prigrabili pare za svoj džep. To je isključivi razlog. To, što bi ubogaljili Petrovaradin i što godinama ubogaljuju grad Novi Sad njima nije važno. Bitne su pare na računu ili još bolje, keš u džepu.
    Nadam se da će ljudi reagovati tako da im nikada više na pamet ne padne ovako glupa ideja.
  • mrva

    27.07.2025 09:37
    Iz mozgova neoradikala ne može ništa bolje ni doći. Oni i ovako Tvrđavu ne doživljavaju svojom, za njih je sve to strano, nerazumljivo i kao takvo samo plen za intervenciju i pljačku! Na nama je da odbranimo! Odolela je Tvrđava varvarima mnogo puta, i sada će!
  • Ilija

    27.07.2025 09:36
    Ne znamo da napravimo tvrđavu, Austrougarska je znala, ali ćemo je zapišati da bude "naša". Mogli su da dovedu i limanske molere da je okreće celu u boje zastave.
  • Duhovnost

    27.07.2025 09:29
    i religija (bilo koja) su dva različita pojma, malobrojni su oni koji istinski kroz veru duhovno napreduju. Isto toliko je besmislena i ničim opravdana kapela na tvrdjavi. Vera bez zdravog razuma je put u nerazum.
  • Istoricar

    27.07.2025 09:29
    Struka da se pita
    Exit je najbolje stitio tvrdjavu od posetilaca koji nisu platili kartu, izbacivali su ih naglavacke. To sto su se sleperi penjali na tvrdjavu nema veze, dobro je da se s vremena na vreme utaba put. Na tvrdjavu zabraniti prolaz kolima, pa svi lepo peske gore kao austrijski ambasador onomad. Podgradje tvrdjave, takodje zastiti od vozila. Sto se tice kapele, nisam vernik, ako im treba neka grade, ako im ne treba neka ne grade, gradske vlasti da slusaju vecinu gradjana pa kako se oni opredele.
  • jašta

    27.07.2025 09:27
    Da je toj kapeli tu mesto, bila bi sagradjena jos tada kad se gradila tvrdjava. A oni bi kapelom sta, da naprave vašar, kazu zbog turista. Da prodaju Z majice i brojanice?
  • Srednji

    27.07.2025 09:25
    vek
    Neće pomoći srednji vek.
    Bežanija možda.
  • Maroder

    27.07.2025 09:25
    Juce sam mislio da su ovu vest plasirali samo da bi skrenuli paznju. Ali cini mi se da ozbiljno misle da grade na istorijskom spomeniku sto je suludo.. "Gibraltar na Dunavu" je gradjen po svim pravilima evropskih vojnih tvrdjava 18 veka. I crkva i kapela (Franciskaneri) su postojali u trenutku kada je Princ Eugen Savojski pobedio Turke..1716 Petrowaradein (Petrovaradin) a onda bitka za Beograd 1717.. Ovo je kao kada bi SPC predlozila gradnju kapele na rimskoj iskopini ili u arheoloskom nalazistu Vinca.. SPC da se vrati Hristu jedini je put spasa.. Ovo je sektasenje ravno evengelistickim TV manijacima u USA..
  • Osto'ja

    27.07.2025 09:23
    Ima i gore
    Ako i bude ta kapela, kako bi ona mogla "remetiti život tvrdjave" kako Mitrović reče!? Ako već pripada narodu , kako reče, onda se valjda tu ubraja i verujući narod koji se tome veseli! Drugo, i važnije, SPC ne pravi ništa na temeljima druge konfesije, za šta imamo brzbroj primera u suprotnom smeru, po nekim krajevima bivše nam zajednice!
  • Marko

    27.07.2025 09:22
    Obeležavanje teritorije
    To ekipa iz sns zapišava teritoriju, pokušavaju da podignu svoj sada već jako uzdrmani rejtng.
    Jeftin patriotizam je pristupačno fešenje i kako ime kaže - ne košta mnogo.
    A ekipa iz spc u tome svakako vidi samo novi izvor prihoda.
  • Dušan

    27.07.2025 09:21
    Pa c ima jedna mala crkvica dole i prelepo je oslikana i malo dalje.
    Treva videti gde ima u gradu mesta kao hram svete petke na adicama i napraviti. Imate ripevinu jednog starog manastira u ledincima bolje njega obnoviti.
    Na tvrđavi ne treba iskreno. Ko želi ima crkvu pokriva presvete bogorodice tu 300 mod tvrđave. Gde redovno dolazi čudotvorna ikona iz rusije.
    Ako želite obnovite ili napravite u delovima grada gde je nema. Ne treba da bude prevelika. Taman koliko da se okupimo i proslavimo gospoda.
    Svako dobro.
  • Pinčika

    27.07.2025 09:20
    Es(n)esovski
    Ma, celu tvrđavu treba porušiti, sve same stare zidine, gradili je od 1692. do 1780.godine, 88 godina kilavili... umesto nje napraviti crkvu, veću od Notr Dama, pa hotele, pa trgovinske centre, pa kulčine od 40 spratova... a lokacija je izvrsna za mašinu za pranje novca... pokazati svetu kako Vučić može da poruši ono što je vekovima odolevalo i vremenu i osvajačima.
  • Rati

    27.07.2025 09:18
    Kakva glupost!
  • Kuzo

    27.07.2025 09:14
    Istorija
    Da li je ikada kroz istoriju bilo išta crkveno gore, pitam?
  • Ozlojeđeni

    27.07.2025 09:11
    Surealna realnost :/
    Odlična i napredna ideja. Ja bih išao i korak dalje i predložio izgradnju džamije na Kalemegdanu kako bi unapredili turizam i privukli turiste sa Bliskog Istoka i Turske. Kad Beograd dobije džamiju na Kalemegdanu možemo da pričamo o kapeli SPC na Petrovaradinu.
  • Petar

    27.07.2025 09:09
    "Petrovaradinsku tvrđavu kako spomenik od velikog značaja nikako ne bi trebalo dirati."
    "Ovim bi se remetio život tvrđave"
    Gde su bili svi ti glasovi kada smo trazili da se Exit izmesti? Ali on donosi lovu gradu i svi su cutali, cast izuzecima.
    Samo kazem
  • asd

    27.07.2025 09:05
    Na jesen ih moramo skloniti da ne bi sve uništili.
  • 021

    27.07.2025 09:01
    Jeftini spinovi sns sekte,odvlačenje pažnje.Zna se,neće zidati ništa na tvrđavi,kao što se zna da nećete kopati litijum.To je bar jasno.
  • Mige

    27.07.2025 08:59
    zatucanci
    Ovima je srednji vek merak za naprednjastvo u rikverc.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna