Zasto sada kada imaju salter ne osposobe jos dva saltera,i krenu vozovi iz N Sada.Putnici bi se penjali na perone okolnim stepenicama,niko ne bi prolazio kroz zgradu,a ionako radnici sa novosadske zel. stanice putuju za petrovaradin i tamo rade??
Svuda u svetu postoje automati za kupovinu voznih karata i to ne jedan nego mnogo. Rade na nekoliko svetskih jezika i plaća se karticama i kešom. Sve se obavi jednostavno i bez nervoze. Samo treba otići do Beča i pogledati, ko ima strika na baušteli ili na Toilettenaufsicht dužnostima.
U ovoj zemlji, sa ovom vlašću (SNS) ništa nije normalno!!! Samim time ni železnički saobraćaj od N. Sada!!! Tako ni kupovina voznih karata!!! U ovoj zemlji, sa ovom vlašću jedino što je normalno je korupcija i ubistva ljudi zbog korupcije!!!
Karte kupujem u aplikaciji Srbijavoz, uvezao sam je sa platnom karticom i to se obavi za minut, tako da nisam nikad ni ulazio u staničnu zgradu u Petrovaradinu. Veselije je putovati gradskim do stanice, mislim da nemaju stariji bus od onog koji koriste za to. Klime bez, budeš gola voda do železničke. Onda hodaš po blatu ili kolovozom između auta, da dođeš do stanice. Onda se u uskom hodniku ka peronima sudaraš sa ovima što idu u suprotnom smeru, jer ne može više od dvoje da se mimoiđe. Intimna atmosfera. A onda zaključiš da si na pogrešnom koloseku, trči opet kroz hodnik na drugu stranu. I tako.
Zašto se ne promoviše i stimuliše online prodaja? Za kupovinu karata, plaćanja računa i slično.
Pošla je polovina treće decenije 21. veka a nama je potreban šalter i kondukter.
Aman zaman!
Salter je bio potreban i za kupovinu mesecnih karata. Njih nije moguce kupiti online. Tako da su svi oni koji su putovali za NS iz npr. Sombora morali da idu u Petrovaradin.
Za skoro 9 meseci, u naselju Blok 8 pored ž. stanice Petrovaradin nije postavljen niti jedan dodatni saobraćajni znak koji bi upozorio prevelik broj vozača na dečije igralište, a kamoli da prilagode infrastrukturu vanrednim okolnostima.
Pešački prelaz, usporivač brzine ili adaptacija polu funkcionalnog semafora ostaju samo obećanje gradonačelnika, sa odavno probijenim rokovima.
Tek DANAS su počeli sa radovima na izgradnji 20ak metara trotoara koji je nedostajao, kako putnici nebi bili primorani da hodaju između automobila.
Rupe koje su danas iskopali potvrđuju da ni trotoar ne umeju planski da naprave, tako da bi svaki veći građevinski projekat trebalo da sačeka neka sigurnija vremena.
Tz
@Tz 28.07.2025 • 18:29
"Salter
Neverovatno da nekom u 21 veku treba salter... Imaš aplikaciju gde za 2 minuta sve obavis. Ljudi su ovde stvarno zaostali počev od mladih do starih, beznadežna zemlja."
Vidim, ti si IT stručnjak, pa sve znaš i imaš mogućnost, a znaš li stručnjače da ne možeš baš sve preko aplikacije, npr. karte za Bar, jer mora na blagajni da pita koja spavaća kola, sa koliko mesta, pa do koliko godina deca itd.
A stručnjače, da li ti smeta što ovi nisu u stanju 9 meseci da izmene na aplikaciji da voz ne ide iz NS, nego iz Petrovaradina?
Onaj ko hoće da putuje vozom prvo mora da ide na Ž. stanicu da kupi kartu za voz, pa onda opet na neki bus do centra, pa od centra da hvata 3 ili malo dalje 9, pa onda opet da se klacka do Pezosa...Znači tri sata ranije da se krene...Ne znam šta da mislim o ovome...Aplikacija ili kupovina online...
Neverovatno da nekom u 21 veku treba salter... Imaš aplikaciju gde za 2 minuta sve obavis. Ljudi su ovde stvarno zaostali počev od mladih do starih, beznadežna zemlja.
Da ima i malo pameti oko velike nesreće na stanici u Novom Sadu odavno je moglo da se stanica sruši, da se podigne pristojan spomenik stradalima i da se pokrene saobraćaj na železnici a ne da se od Petrovaradina pravi usko grlo na drumu za Sremske Karlovce i dalje.
Izgleda da je na Prokopu napravljena još veća glupost. Praviti pet betonskih etaža tamo gde je dozvoljena jedna do dve stakleno -akuminijumske. Uvod u naprednu propast....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bilo je potrebno "samo" devet meseci: Šalter za prodaju voznih karata i na Autobuskoj stanici Novi Sad
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.07.2025.
•16:23
Komentari 20
Gordana
Dzoni
Nata
Aleksej
Boban
057
RadeNS
Pera
Pošla je polovina treće decenije 21. veka a nama je potreban šalter i kondukter.
Aman zaman!
dsa
Marija
petrovaradinBlok
Pešački prelaz, usporivač brzine ili adaptacija polu funkcionalnog semafora ostaju samo obećanje gradonačelnika, sa odavno probijenim rokovima.
Tek DANAS su počeli sa radovima na izgradnji 20ak metara trotoara koji je nedostajao, kako putnici nebi bili primorani da hodaju između automobila.
Rupe koje su danas iskopali potvrđuju da ni trotoar ne umeju planski da naprave, tako da bi svaki veći građevinski projekat trebalo da sačeka neka sigurnija vremena.
Ajme Nama
@Tz 28.07.2025 • 18:29
"Salter
Neverovatno da nekom u 21 veku treba salter... Imaš aplikaciju gde za 2 minuta sve obavis. Ljudi su ovde stvarno zaostali počev od mladih do starih, beznadežna zemlja."
Vidim, ti si IT stručnjak, pa sve znaš i imaš mogućnost, a znaš li stručnjače da ne možeš baš sve preko aplikacije, npr. karte za Bar, jer mora na blagajni da pita koja spavaća kola, sa koliko mesta, pa do koliko godina deca itd.
A stručnjače, da li ti smeta što ovi nisu u stanju 9 meseci da izmene na aplikaciji da voz ne ide iz NS, nego iz Petrovaradina?
Hm...
Tz
Dete
Kao i šalter?
Ko će odgovarati za 16 ubijenih ispod nadstresnice?
Ko?
Vučiću?
Ko?
Aleksandar
Nikola
Balkan ekspres
"Zato što nisam hteo da se potrudim"
SRB-IN
Nata
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H