Nikoga se ne tiče vaš nalog. Gašenje firmi koje ne mogu da obavljaju svoj posao ljudski i civilizovano ne bi trebalo da bude kolateralna šteta nego cilj.
maja gojković je asfaltirala ceo centar i započela uništavanje istog.. ovi sda samo nastavljaju dalje
a ovi će da naplate kao da rade sa zlatom, da zaliju slivnik betonom i da naprave još veći haos
Ubijaju, lazu, pljackaju, prave zlocine, organizuju nasilne bande, rade drogu, oruzije prodaju... bas se cudim kako nisu vodili racuna o slivnicima, urbanizmu, kanalizaciji, javnom prevozu putnika...
Rešetka rigole u centru Novog Sada je rađena od livenog gvožđa i može da izdrži 5t po dužnom metru opterećenja (klasa C250) i košta 100eur/m u nabavci. Znači, nije do proizvoda, ali ako je ugrađena loše (mekana podloga), doći će do savijanja i pucanja. Znači, pitati ko ih je ugrađivao? Iste rigole u svetu traju decenijama, izliže se gvožđe na njima a još uvek traju...
Konkretno u Italiji i Španiji, gde su ulice u centru uže ili popločane mermerom, dostavljači parkiraju pred ulazak u pešačku zonu i onda vuku/guraju robu na kolicima. Ili imaju prilagođena, mala električna vozila sa teretnim prostorom tipa veličine 1 euro palete.
Mentalitet i potreba da se dođe pred sama vrata prodavnice je ovde takođe problem.
I loše planiranje ili ne postojanje skladišnog prostora što ide na dušu vlasnicima lokala.
Možeš uvek da parkiraš i van pešačke zone, tamo gde ti je najbliže, pa da uzmeš kolica i guraš! Tako se radi svuda u svetu! Ali ne, vi, lenčuge, insistirate da parkirate bukvalno na vrata prodavnice! Ušli biste vozilom u nju, samo da je moguće!
Vidim da su botovi, da se otvore dve trake kroz pešačku zone.
Pa majku mu, pročitajte pre nego lupite minus ili stvarno ste rentirali svoj mali mozak vučiću?
Znači rekonstruišemo za 56000din po dužnom metru ono što je od početka fušerski urađeno u radikalskoj operaciji Behaton 2005 u kojoj su učestvovali maja gojkovic i mirovic.
To je u skladu sa cenom autoputeva i pruga u Srbiji, onda kada se plaća javnim novcem tj našim.
Ponavljam, 56000din po dužnom metru, za odvod. To je skoro 500.000e po kilometru odvoda, dok je cena izgradnje magistralnog puta po kilometru oko 1.000.000e.
Znači 10cm širok slivnik u centru NS košta upola kao put.
Citam komentare i zapitah se... Kako je onda maloprodajnim radnjama dozvoljeno da se otvore u pešačkoj zoni?
Ili jos bolje,kako bi bila rešeno pitanje dostave?
Ceo,ali bukvalno ceo grad ima problem sa dostavom. Vlasnicima maloprodaja je dozvoljeno da bukvalno u svakoj adaptiranoj rupi otvore svoje poslovne jedinice,kako u centru grada tako i u ostalim delovima grada. Kako ste onda zamislili da se radi distribucija? Da pustamo robu padobranima kao ratnu pomoc?
Gradu se dozvola za ulazak u pesacku zonu placa! Mi dostavljaci u pesacku zonu ne dolazimo sigurno da sednemo na jutarnju kafu. NE ULAZIMO U CENTAR ako nemamo nalog za istovar. Kako je Dejo napisao da steta ide o trosku dostavljaca,zasto ne mućne glavom,pa se ne zapita da je dostavljac tu sekundarni problem. Primarni problem je upravo u tome,dozvoljeno je maloprodajama da imaju svoje poslovne jedinice u svakoj adaptiranoj rupi...
Polovina kocki je rasklimana, verovatno nisu dobro ni postavljene. Čim padne kiša, nemoguće je hodati Dunavskom i Zmaj Jovinom, a da ne budete isprskani do kolena. Toliko o cnetralnoj gradskoj i turističkoj zoni.
Mišljenja sam da je grad, izdajući preko 2000 dozvola za ulazak motornim vozilima u pešačku zonu, nezvanično ukinuo istu. Jer, ako je tolikim vozilima dozvoljeno da svaki dan budu tu, onda ta zona više niti jeste niti se može nazvati pešačkom. Zato predlažem da gradske vlasti preseku već jednom: ako to jeste pešačka zona onda da proglase sve te dozvole nevažećim, ili da ih makar ograniče na važenje radnim danom od 07:00 do 09:00 te da ovlaste komunalce da kazne svakoga koga u toj zoni zateknu s motornim vozilom mimo tog vremena, ili, ako nameravaju i dalje da izdaju te dozvole, onda neka i zvanično ukinu pešačku zonu.
Veći deo tih odvoda nije nikad funkcionisao.
U Dunavskoj godinama virili delovi, turisti zapinjali redovno.
Niko ne gleda dole, što je greška u Srbiji.
Ono što je Tito napravio, Vučić ne može ni da okreči.
To je inače pešačka zona, tako da žaljenje na prohodnost biciklom baš i nema smisla. Pešaci već itekako treba da se žale. Uostalom, povećajte svest o tome koliko grad može da isplati na tužbama povređenih građana pa će se vrlo brzo rešiti
Zar tamo nije zabranjeno voziti biciklom?
"Novosađanka se požalila redakciji 021.rs da je imala problem kada je skoro pala sa bicikla zbog slivnika bez rešetke."
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Problem sa odvodima u centru Novog Sada: Oštećeni zbog vozila
Emir Kahrimanović
Novi Sad
•05.08.2025.
•15:38 > 15:41
Komentari 27
Vladan
Nikoga se ne tiče vaš nalog. Gašenje firmi koje ne mogu da obavljaju svoj posao ljudski i civilizovano ne bi trebalo da bude kolateralna šteta nego cilj.
komsha
a ovi će da naplate kao da rade sa zlatom, da zaliju slivnik betonom i da naprave još veći haos
Bas me iznenadila
Realista
Zoki
Vozim se autobusom
Mentalitet i potreba da se dođe pred sama vrata prodavnice je ovde takođe problem.
I loše planiranje ili ne postojanje skladišnog prostora što ide na dušu vlasnicima lokala.
1256
Goran
Vesna
Pa majku mu, pročitajte pre nego lupite minus ili stvarno ste rentirali svoj mali mozak vučiću?
/
tokom tita je tu bila kaldrma.
milosevic ju je izvadio. posle toga je svaki novi gradonacelnik postavljao svoje ploce
Toma
To je u skladu sa cenom autoputeva i pruga u Srbiji, onda kada se plaća javnim novcem tj našim.
Ponavljam, 56000din po dužnom metru, za odvod. To je skoro 500.000e po kilometru odvoda, dok je cena izgradnje magistralnog puta po kilometru oko 1.000.000e.
Znači 10cm širok slivnik u centru NS košta upola kao put.
NS
Mirko
Kakva crna laka vozila? Jel vi videste koji kombiju tu prolaze? I pick-up su preteški.
Joens
Dostavljac
Ili jos bolje,kako bi bila rešeno pitanje dostave?
Ceo,ali bukvalno ceo grad ima problem sa dostavom. Vlasnicima maloprodaja je dozvoljeno da bukvalno u svakoj adaptiranoj rupi otvore svoje poslovne jedinice,kako u centru grada tako i u ostalim delovima grada. Kako ste onda zamislili da se radi distribucija? Da pustamo robu padobranima kao ratnu pomoc?
Gradu se dozvola za ulazak u pesacku zonu placa! Mi dostavljaci u pesacku zonu ne dolazimo sigurno da sednemo na jutarnju kafu. NE ULAZIMO U CENTAR ako nemamo nalog za istovar. Kako je Dejo napisao da steta ide o trosku dostavljaca,zasto ne mućne glavom,pa se ne zapita da je dostavljac tu sekundarni problem. Primarni problem je upravo u tome,dozvoljeno je maloprodajama da imaju svoje poslovne jedinice u svakoj adaptiranoj rupi...
Novosađan
Osveta loših đaka!
…
Robin Hud
875
Dzon
Olja
Sad?
Samo onaj ko nije probao.
Da li postoji vremensko ograničenje za vozila?
Vesna
U Dunavskoj godinama virili delovi, turisti zapinjali redovno.
Niko ne gleda dole, što je greška u Srbiji.
Ono što je Tito napravio, Vučić ne može ni da okreči.
Biciklista
Dejo
Milana
"Novosađanka se požalila redakciji 021.rs da je imala problem kada je skoro pala sa bicikla zbog slivnika bez rešetke."
Sleksandar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H