Autor: 021.rs

Novi Sad
11.08.2025.
10:22 > 10:38
Predsednik SNS Miloš Vučević izjavio je da je ta stranka ponovo naslikala trobojke po fasadama i da će ih vraćati svaki sledeći put.

Komentari 113

  • Simota

    15.08.2025 10:16
    Nemojte ljudi tako,imajte dusu,to oni lece kompleks jer ne mogu razviti zastavu Srbije na Kosovu,vec to rade na zidu,dok se Kurtijeve vijore po Severnoj Mitrovici.
  • dusan

    13.08.2025 20:26
    pa hajde de
    Pa sto na Tvojoj zgradi i kapiji isto kao i ostalim "velikim" Srbendima po kojima kosovo nije srbija nisu nacrtane trobojke imate vile ,kucerine vikendice nisam video ni na jednoj vasoj da je neko nacrtao trobojku neko svrljate po tudjim zgradama,sta je sledece ici po tudjim ogradama i kapijama,automobilima Zastava je simbol Drzave a Gradjani su drzava,Video je narod kako vam je stalo do srpske zastave od Knina do Kosova
  • Kosovar

    13.08.2025 19:10
    A Kosovo ?
    Da, hoćete :)) Vraćaćete ih kao u Kosovskoj Mitrovici !?
  • petar

    13.08.2025 19:05
    Ovo pre svega nije srpska zastava,A I DA JE ZASTAVA PO ZAKONU NE SME DA PADA NA TLO KAO STO OVE PADAJU NA STUBOVIMA,Ovo je ustvari SNS zapisavanje neosvojene teritorije kao sto to rade pojedine zivotinje poput pasa.
  • Mazut

    13.08.2025 14:57
    Zbog krečenja fasada i zbog prostorija, ljudi se tuku. Nije čovek tu zbog subote već je subota tu zbog čoveka, pustite ih neka razbijaju, neka pokažu kakvi su, vi pokazujete kakvi ste, jer zbog prostorija i zastava razbijate ljude.
  • petar

    13.08.2025 08:36
    Prvo to nije srpska zastava vec farbanje zgrada u bojama zastave. Drugo to je reakcija na poraz SNS u pet MZ na Limanima. Trece to je prakticno obelezavanje limanaca poput jevrejskih zutih traka jer nisu dovoljno patriote posto ne glasaju za SNS. Cetvrto,to je uzurpacija privatne svojine jer su po zakonu vlasnici stanova i vlasnici fasada, koje su duzni da odrzavaju u pristojnom stanju, Peto nakon prvog iscrtavanja ovog sto lici na zastavu morala je reagovati inspekcija i kazniti izgrednike u skladu sa zakonom. Sesto,morao bi se Vucevic pozvati na odgovornost zbog podsticanja gradjana na prozivzakonite radnje.
  • Stanoje

    12.08.2025 18:03
    Još krvavije ruke
    Da ki je ovaj svestan da podelom na njegove i one druge inicira građanski rat u Srbiji.Građanski rat bi bio jako krvav jer opljačkanim novcem nije teško naći plaćenike koji bi surovo i u krvi ....na ne smem ni da razmišljam šta spremaju...valjda će narod shvatiti šta krvnici spremaju
  • Славен Ђ.

    12.08.2025 09:48
    Није то српска застава, ћаци!
    То је комад бетона умазан нестручно, противно жељама велике већине станара све једне од тих зграда!!
  • NS1

    12.08.2025 08:30
    Izmislili srpsku "zastavu" koju ne mozes zapaliti,jedinstvena u svetu.
  • Aleks

    12.08.2025 08:20
    Carevo novo odelo
    Obucite ga u tu "zastavu" !
  • Veka NS

    11.08.2025 20:19
    Fasade u bojama zastave
    Vučeviće je za bojenje fasada. Da li to znači da u boje zastave treba ofarbati njegovu zgradu i sve zgrade i vile u kojima žive SNS glavešine u Novom Sadu i Beogradu?
  • C

    11.08.2025 18:46
    A
    Znaci poslednji posao im je,nakon prodaje svega kinezima, da naprave sukob unutar drzave...jasno i glasno.
  • NSana

    11.08.2025 15:51
    Caci pa caci
    To nije zastava, to je farba. Zna se sta je zastava, a sta zloupotrebljavanje iste.
  • Rubikon

    11.08.2025 15:37
    Poručio je onima koji budu dirali stranačke prostorije da će ih članovi SNS braniti.

    "Budete li dirali jednog našeg člana, svi ćemo ići da ga branimo. Dirate li jedno naše dete, dirali ste nam svu decu. Opsujete li majku jednom od naših prijatelja, opsovali ste nam svima majku. Dosta više njihovog terora", kazao je Vučević.

    ************************************
    Ovo je otvorena pretnja i poziv na sukob.
    Javno tuzilastvo treba ODMAH da reaguje i pokrene postupak. Doticni nema imunitet, nema se sta cekati.



  • Dedinje vas zove

    11.08.2025 15:28
    Ajde moleri idite na Dedinje i na Beograd na vodi,tamo krečite!
  • Ns

    11.08.2025 14:21
    I Vucevicu, veliki Srbine, idi na Gazimestan i farbaj...ako to uradis, glasam za tebe do kraja zivota.
  • ns

    11.08.2025 14:19
    Ok, ajmo kreciti i druge gradove.Predlazem da se krene od Beograda na vodi.Da se svi organizujemo i krecimo sta se kome hoce. Sve u boje zastave. Ja sam za to. Radna akcija- krecenje u boje zastave cele Srbije. I to ko sta hoce...Ako se tako pokazuje ljubav prema Srbiji, eto mog predloga!
  • Joga preletac

    11.08.2025 14:16
    slavko bez mirka
    Sto bi rekao Sofronije, gresis burazeru. U SAD je covek platio kaznu jer je vrata garaze, svoje, sam ofarbao u boje zastave, a protiv pravila tzv HOA, tj skupstine stanara kod nas. Zna se kako se zastava istice, na jarbol ili posebno mesto, zastava se postuje na taj nacin. Nigde nisam video da je neko ofabao svoju, a sigurno ne tudju nepokretnu imovinu u boju zastave, a sigurno bez dozvole vlasnika. Tako da manite me te price, ovo je cist vandalizam,
  • ?

    11.08.2025 14:13
    Ovo sad bukvalno
    11.08.2025 • 12:24
    Možete 100%
    Da shvatite,da će sve,ali bukvalno sve njihove buduće radnje biti okarakterisane kao legalne i da niko neće biti sankcionisan. Ako treba da vam se crta sve,pa onda vi i dalje vodite bitku gandijevskim forama,bacajte im cveće pod noge,organizujte razne performanse po Kampusu i dovodite umetnike da vam kukaju 24/7,samo ih slikajte modernim telefonima dokle god hoćete,a oni će da vam razbijaju glave jer vi radite upravo ono što oni žele. VI SE NE BRANITE JER SE BOJITE!!!



    da li vi to predlazete da se tucemo sa njima?
  • @Slavko NS

    11.08.2025 14:11
    Da u Americi uzmete cetku i prefarbate zastavu???
    Ti si druze Hit meseca Hahahahahah
  • Jednom recju

    11.08.2025 14:10
    Hapsis ratne veterane koji su ti cuvali decu za vreme rata jer ti nisi bio dovoljno muskarac tada da im se pridruzis i uzmes pusku? I sad lecis komplekse tako sto farbas zgrade i hapsis nase heroje? E jadni mali otuzni coveculjku. Bedo jadna i bedna.
  • Zbor

    11.08.2025 14:07
    NS
    Zborovi Novog Sada cujete li ovo? Upravo nas je pozvao da mu ofarbamo kucu i kapiju...
  • ns

    11.08.2025 14:06
    Ok, ajmo kreciti i druge gradove.Predlazem da se krene od Beograda na vodi.Da se svi organizujemo i krecimo sta se kome hoce. Sve u boje zastave. Ja sam za to. Radna akcija- krecenje u boje zastave cele Srbije. I to ko sta hoce...Ako se tako pokazuje ljubav prema Srbiji, eto mog predloga!
  • Aca

    11.08.2025 14:05
    odgovor
    @Slavko NS
    da si ikada bio u Americi o kojoj pricaj, a u kojoj sam ja bio, znao bi da u Americi vazi pravo privatne svojine "private property" i da ne smes neciju imovinu da dirnes a kamoli da ofarbas... da u Americi drze do svoje zastave vise nego mi u Srbiji, ali je ne farbaju po zidovima kuca i zgrada.... toliko o tome...
  • Marko

    11.08.2025 14:03
    U ime naroda
    Idi na Kosovo pa se tamo dici ! Jazavce ! Korumpiran si do srzi al sve cemo istraziti uskoro ! Krijes se iz zastave ccccccc patriota si za svoj dzep !!!
  • Наташа Петровић

    11.08.2025 13:49
    Сретење
    А зашто сте српску заставу ове године на Сретење окренули наопако на Петроварадину? Је л' то беше ветар урадио, нисте ви? Где бисте ви тако нешто урадили...Ви сте велики Срби! Мислим на власт и војску.
  • Миле

    11.08.2025 13:49
    Миле
    Не лупетај по партијском задатку! Качите заставе где је предвиђено место за тиме али нико нема права приватну имовину уништавати. Први ћу прекречити ваше шкрабање на мојој кући па ајмо да се судимо и до Стразбура ако смеш?! Ако ти не дам сагласност за шкрабање на мојој имовини има да платиш ти и твоја странка не да штетом пореске обвезнике!
  • Zebra

    11.08.2025 13:43
    Pa što ne išarate fasade na vašim zgradama? Uništitelj i Srbije koji se kriju pod Srpskom zastavom? Sramota!
  • ArthurDent

    11.08.2025 13:37
    Kad oslikaš...
    ... zastavu na stepenicama pa je onda prolaznici gaze, a kerovi zapišavaju, da li je to onda patriotizam ili ... ?
  • Ne diraj fasadu

    11.08.2025 13:30
    Ne možete to da radite!
    DANS, Društvo arhitekata,
    Novog Sada, pošto pravnici ne mogu, hoćete li vi objasniti da fasade nisu vlasništvo svakog ko bi da crta i farba po njoj i da su fasade u stambenim zgradama zajednički deo svih vlasnika stanova.
    Video nadzor, skinuti snimak i podneti tužbe za uništavanje imovine. Vi huškači, prekinite hitno tu huškačku atmosferu!!!!
  • Zoran

    11.08.2025 13:29
    Isaija 5:20
    "Teško onima koji zlo zovu dobro, a dobro zlo, koji prave od mraka svetlost, a od svetlosti mrak, koji prave od gorkog slatko a od slatkog gorko."
  • Dema Gogić

    11.08.2025 13:19
    Izgleda izvuči kao proglašenje građanskog rata.
  • Igor

    11.08.2025 13:17
    Patriota vucevic
    Jel to vazi i na kosovu ?
  • Toza

    11.08.2025 13:14
    Čela
    Koji je ovo novi nivo bezobrazluka ja sam blago je reći šokiran, dobro je poznato da nikakva zastava nije uništena...ovo je sve planski osmišljeno kako bi se protivnici ovog odvratnog režima koji više i ne skriva da je u sprezi sa kriminalom ocrnili i ovo je ništa drugo nego huškanje njihovih nažalost ,,krezubih"pristalica na ljude koji drugačije misle, oni svesno i podlo zloupotrebljavaju deo populacije koji ima kriminalni dosije, socijalno ugrožene, ljude ometene u razvoju i ostale marginalizovane grupe u ovoj zemlji da bi se održali na vlast, oni su toliko zli i odvratni da im bukvalno ništa nije sveto.
  • Centraš

    11.08.2025 13:13
    Ovo postaje ozbiljno
    Imam utisak da namerno zakuvavaju u Subotici, Bačkom Petrovcu, N. Sadu, N. Pazaru,... U multietničkim sredinama. Kao da su u "totalnom ratu" sa neistomišljenicima što znači da za njih nikakav zakon ne postoji. Samo ostanak na vlasti po svaku cenu
  • casovnicar

    11.08.2025 12:58
    BG H20
    Ako može da išaramo Beograd na vodi sa srpskim trobojkama, bilo bi to tako dobro reklamiranje patriotizma, da biste bili ponosni na građane
  • Jadan

    11.08.2025 12:53
    ne poznaje zakon
    Ovo kao da je namerno podstrekavanje neobrazovanih ljudi na činjenje krivičnog dela, uništavanja tuđe imovine, da ponovo diraju tuđe kuće i fasade pa da se tuku, vuku.. Što bolje posvađaju narod bolje će vladati. Šta želite time? Želite sukobe? Jel njihove kuće i zgrade neko došao da prefarba u crveno, belo i plavo??

    Sve fasade prekrečiti u originalnu boju iz projekta i kažnjavati svakog ko ispiše grafit ili farba bez saglasnosti vlasnika.
  • Miroslav

    11.08.2025 12:51
    Ruke su vam krvave
    Dosta spinovanja, izbore raspisite.
  • J

    11.08.2025 12:46
    Predlazem da svoju fasadu oboji. Nudim i pomoc.
  • Majka

    11.08.2025 12:45
    Farbaj svoju zgradu
    Ovo je za osudu šta radite građanima i njihovim zgradama
  • J

    11.08.2025 12:41
    J
    Čemu tolika potreba za crtanjem po zidovima,pa ljudi moji jeste li vi kako treba,od raznih murala pa do zastava.Zasto po zidovima i fasadam zna se gde je mesto zastavama,zašto pacenici nisu kupili svakoj zgradi zastavu i okacili na ulaze niko se nebi bunio,a za ovaj debilizam naravno da hoće
  • Ena

    11.08.2025 12:39
    Niko ne unistava zastavu, vi unistavate fasade!
  • Brate Orvele

    11.08.2025 12:38
    @Jelena
    U pravu ste.Ovo je gaslighting na srpski nacin.Pricaju sve to da bi nas zbunili svojim ludilom.

    Srbija 1984
    Korupcija je postenje.
    Proslost je buducnost.
    Laz je istina.
  • Slavko NS

    11.08.2025 12:35
    Nisam caci ali sam za zastave i crkvu i postovanje zastave i crkve.Da u Americi u kojoj je zastava da na svakom koraku uzmete četku i prefarbate je odmah bi vas uhapsili.
  • Pera Minhen

    11.08.2025 12:31
    Evo, nema problema
    Zasto svoju kuću ne ofarbaš?
  • Izazov

    11.08.2025 12:27
    Hajde još jednom naredite svim sns-ovcima da okače zastave na svoje kuće kao onomad, kad je već toliko volite.
    Hajde, hajde, pokažite nam da ste "veće patriote" od nas.

    Sad je pravi momenat, junaci.
  • Ovo sad bukvalno

    11.08.2025 12:24
    Možete 100%
    Da shvatite,da će sve,ali bukvalno sve njihove buduće radnje biti okarakterisane kao legalne i da niko neće biti sankcionisan. Ako treba da vam se crta sve,pa onda vi i dalje vodite bitku gandijevskim forama,bacajte im cveće pod noge,organizujte razne performanse po Kampusu i dovodite umetnike da vam kukaju 24/7,samo ih slikajte modernim telefonima dokle god hoćete,a oni će da vam razbijaju glave jer vi radite upravo ono što oni žele. VI SE NE BRANITE JER SE BOJITE!!!
  • Matrix

    11.08.2025 12:23
    Ćaci
    Kako je ovaj završio prava, kad ne zna da je nezakonito uništavati tuđu imovinu? Ako neko ofarba njegovu kuću ili auto, da li je to zakonito?
  • ...

    11.08.2025 12:16
    Проблем није застава, већ уништавање приватне имовине зарад промоције СНС-а и провоцирања грађана Новог Сада. Да ли је ико тражио сагласност власника за то што ради по њиховим зградама? Подсећам да је пре неколико година председник кућног савета претучен само зато што се побунио против уништавања фасаде, коју су станари обновили о свом трошку само пар месеци раније. То је чин за сваку осуду.
  • joca

    11.08.2025 12:15
    treba odmah da ga privedu jer je priznao da uništavaju privatnu imovinu
  • Ns

    11.08.2025 12:11
    Bez reci
    O cemu ti pricas covece, unistavanje privatne svojine je krivicno delo, kakve zastave i patriotizam, da li je moguce da ovo izgovaras iako si navodno pravnik.
  • Dejan

    11.08.2025 12:03
    Glapane ćelavi to je uništavanje tuđe imovine a zastava nije cigla ili beton,zna se kako izgleda zastava i šta ima na sebi(trobojka sa grbom i dvoglavim orlom u našem slučaju).
  • Johnny sa Limana

    11.08.2025 11:54
    Preti batica
    Umesto da se raspišu izbori, prešli smo na otvorene pretnje..
    Pišam ti se na pretnje....

    Ne shvata čovek da doliva ulje na vatru i da diže tenziju do tačke za gradjanski rat.
    Da ponovim jedino rešenje su izbori.
  • Jel

    11.08.2025 11:48
    Ste
    Vi pravnik?Advokat?Gde ste završili školu,fakultet?Ti vaši moleri treba da isto poznaju zakon,to je za komunalnu inspekciju,okreči promenadu,big,itd...pa ćeš da vidiš...
  • Ne diraj tuđe!!

    11.08.2025 11:45
    Fasade nisu tvoje vlasništvo
    Odredbama čl. 212. Krivičnog zakonika (“Sl. glasnik RS”, br. 85/2005, 88/2005 – ispr., 107/2005 – ispr., 72/2009, 111/2009, 121/2012, 104/2013, 108/2014, 94/2016 i 35/2019), definisano je krivično delo Uništenje i oštećenje tuđe stvari, kao krivično delo protiv imovine.

    ZAKON
    O STANOVANJU I ODRŽAVANJU ZGRADA
    ("Sl. glasnik RS", br. 104/2016 i 9/2020 - dr. zakon)
    Obaveze vlasnika posebnih i samostalnih delova zgrade

    Član 14

    Vlasnik posebnog dela, odnosno vlasnik samostalnog dela zgrade, dužan je da:

    3) održava zajednički deo zgrade (I FASADU) koji čini sastavni deo njegovog posebnog, odnosno samostalnog dela zgrade u granicama mogućnosti vršenja ovlašćenja upotrebe tog dela;

    4) učestvuje u troškovima održavanja i upotrebe zajedničkih delova zgrade i katastarske parcele na kojoj se nalazi zgrada, u meri i na način određen ovim zakonom;

    Vraćaćete vi izgled fasada u prvobitno projektom predviđeno stanje.
  • Vazelin

    11.08.2025 11:45
    Ofarbaj ti svoj auto u srpsku trobojku. Ili studenti da ofarbaju, a ti ne smeš da skidas.
  • Mita

    11.08.2025 11:43
    Ulicar
    Dace Bog da ti neko ofarba kucu u boje zastave. Da li je moguce da ovaj covek misli da je to tema s kojom ce izaci pred novosadjane? Ne mogu da verujem u sta se pretvorio relativno pristojan covek - pa on je ljudi postao ulicar.
  • Pobesneli Laloš

    11.08.2025 11:37
    Prvo ofarbajte Beograd na vodi, Dedinje i Brnabićkinu bespravno korišćenu kuću.
  • Zokins

    11.08.2025 11:36
    radikaljeros
    Otkad je fasada zastava ? Je li to neki novogovor ?Da si išao u novosadsku gimnaziju znao bi razliku.
  • Jan 51

    11.08.2025 11:33
    Neka ozastave Gradsku kucu, Banovinu ili srpski parlament u Beogradu.
  • Perica

    11.08.2025 11:32
    Kada če tužioci pokrenuti postupak protiv ovog čoveka za podstrekivanje na činjenje krivičnih dela uništavanja imovine?
  • Sremac

    11.08.2025 11:29
    Volim nasu zastavu
    I zelim je svuda, na gradskoj kuci, u Beogradu na vodi, Expo isto ceo da se prekreci u jednu veliku trobojku...
  • Jelena

    11.08.2025 11:29
    Pa njihova je taktika ocigledno je da pricaju i rade takve gluposti da normalan svet ostane nem i ne zna kako da reaguje. Bivsi premijer ne samo da podrzava prekrsaj u vidu saranja fasada zgrada, nego jos najavljuje javno kako ce nastaviti to da rade! I to sve dok ih policija cuva, koja treba to da sankcionise. Kao sto rekoh, ovo normalan mozak ne moze ni da pojmi vise
  • Šta to znači?

    11.08.2025 11:28
    Hoćete svima krečiti fasade?
    Arhitekte, ne morate se više baviti izgledom fasada! Izgleda da nikome ne trebaju uredne fasade i zgrade. Savetnik ovim upravo podržava farbanje tuđih fasada. Da je pravnik poručio bi da nije dozvoljeno menjati izgled fasade, naročito ne tuđe fasade.
    Da li ima neki savetnik savetnika koji može da pokaže trunku zdravlja, mudrosti i pameti i stopira ovakve izjave koje će na kraju i dovesti do toga da će svako svačiju fasadu moći da uništi bez kazne?
  • Tanja

    11.08.2025 11:28
    Naprednjački street art
    Već već više decenije manipulišete ljudima i širite mržnju i zlo čistom zamenom teza. Zna se kako se poštuje državna zastava i gde joj je mesto. Kakvo uništavanje srpske zastave, ovo je običan huliganski grafit, ništa bolji od onih navijačkih, koji ruži izgled fasade i grada. Bolje da ste angažovali ljude da uklone sve grafite sa zgrada, kako bi Novi Sad ponovo postao lep grad kao što je nekada bio, pre ovog naprednjačkog street art-a.
  • Daca

    11.08.2025 11:26
    Malo je i nas NS
    Ko ste to mi? Od kada je to mesto zastavi na fasadama zgrada, sto je ne nacrtate na vasim kucama?U kom svojstvu ovaj covek svojata privatnu svojinu drugih gradjana?
  • Adičanin

    11.08.2025 11:25
    Vućeviću
    ZAR FARBANJE-CRTANJE PO ZGRADAMA (u vašem slučaju) TROBOJKE NIJE PREKRŠAJ?!" Citiram zakon:" odredbama Odluke o komunalnom redu, crtanje ili pisanje grafita na fasadama predstavlja prekršaj. Propisane kazne iznose:Za fizicko lice: 5.000 do 20.000 dinara!
  • anti

    11.08.2025 11:24
    Niko nije unistavao zastavu, ali ste vi unistavali zidove i fasade.
  • Mika

    11.08.2025 11:22
    Mika
    Ka bih tebi na haubi nacrtao zastavu pa vozaj .
  • Tit

    11.08.2025 11:22
    Jako
    Loš čovek, što se kaže nečovek. Najviše štete srpskom narodu učinili ste vi, radikalni naprdnjaci, i nažalost još uvek, posebno ste zagadili NS.
  • Severna Koreja

    11.08.2025 11:22
    Hoće li im biti umanjenje kazne za ovaj društveno-korisni rad?
  • Petar

    11.08.2025 11:21
    Pravnik
    Ovaj politicar u pokusaju i neuspeli advokat, dosada je vise puta dokazao da mu je pravo potpuno nepoznato! Kao kada je podnosio krivicnu prijavu protiv Vucica tako i sada kada se unistava drustvena imovina i skrnavi zastava drzave! Ali imace priliku da ponavlja gradivo sa kolegama u celiji i da im daje besplatne pravne savete!
  • ja

    11.08.2025 11:19
    Otvoreno lik prizna da organizovano ostecuju tudju imovinu i nikom nista...
    Kakve mi krimose na vlasti imamo, neprijatelji nam ni ne trebaju....
  • Urazumi se

    11.08.2025 11:19
    Zastava nije molerisanje po fasadi - to je navijacko divljanje
    Zastava ima svoje mesto i na zgradi i na stubu i na jarbolu i zna se kako se i gde postavlja
    Isto kao sto i sedenje ispred ikone NE ZNAČI da je osoba vernik ili moralna i ispravna
  • KirkaYU

    11.08.2025 11:18
    ---
    Niko ne uništava zastave, nego ljudi vraćaju fasade svojih zgrada u boju koja je originalna. Ovi NAPRDNJACI su zaista bolesni. Ljudi, zašto ih i dalje trpimo!? Svi na ulice!
  • Srpkinja

    11.08.2025 11:17
    Gotovi ste, mafijo!
  • TsiBB

    11.08.2025 11:15
    Dosta ti je?
    Pa vidiš i meni je!
    Ofarbajte i železničku stanicu NS u boje zastave, ostatke helikoptera, grobove Stanike i Vladimira bez prezimena...
    Može i Prokop pa ako slučajno padne bar će ljudi stradati pod državnim simbolom!
  • milos nejaki

    11.08.2025 11:15
    zamena teza.

    vi ste nasilnici, ne gradjani.
  • Čiste, uredne fasade

    11.08.2025 11:15
    Zar jedan advokat tako kaže?
    U redu su zastave na mestima predviđenim za njih ali izvinite, fasade zgrada i kuća održavaju vlasnici i to svojim novcem. Da li sada svi možemo očekivati, kad jedan pravnik-advokat ovako izjavljuje, da svaku fasadu farba svako ko kako i kada hoće? Nije dosta što se ne kažnjavaju oni koji pišu grafite i prave ruglo od grada? Postoji li projekat u kom svaka fasada ima svoj predviđeni izgled? Zašto ovim dajete svakome za pravo da šara i farba tuđe kuće i zgrade i menja izgled fasade bez saglasnosti vlasnika ??? Kakvo to novo pravilo uvodite? Podržavate menjanje izgleda tuđe fasada kako kome padne na pamet?!?! Time odobravate svakome da farba svačiju kuću i piše po njoj šta hoće! Zato tako i izgledaju fasade. Zar ne bi bilo normalno da fasade imaju svoj izgled kako je predviđeno po projektu, da budu uredne i čiste? Zašto se ne pozabavite grafitima i strogim kažnjavanjem osoba koje uništavaju tuđe fasade? Uopšte nije bitno šta se crta i farba na tuđoj fasadi, da li zastava ili ona stvar. Bitno je da NIJE dozvoljeno menjati izgled fasade i mora biti kažnjivo ako želite da imate već jednom uredne i čiste zgrade i kuće i da ličite na civilizaciju.
  • sale

    11.08.2025 11:14
    razuma bez
    okreci prvo svoju kucu u boje zastave, pa tek onda dodji kod nas!
  • Zunzara

    11.08.2025 11:13
    Bez komentara
    Vučević je advokat i treba da zna da se tuđa imovina ne sme uništavati. Kao kad bih ja otišla u Miletićevu pa na njegovoj kući šarala. Bila bih uhapšena odmah.
  • Slusaj

    11.08.2025 11:11
    Ako si ljudsko bice
    Ajd firma da izabere gradonacelnika i formalno... alo panjevi, skrnavi se zastava, pod njom se ginulo a vi pod njom pljackate, cinite zlocine i jos bi u ogledalu da izgledate ponosne patriote, vi ste prosto bolesni i cinite strasan kriminal, zlicine, veleizdaju... nema zastave ni boja koje to mogu prikriti
  • Muva g0vnara

    11.08.2025 11:10
    Bzzzz, bzzz, bzzz
    Ovo nit smrdi nit miriše, nikakav interes za sletanje.
    Bolje gladan ostati nego sit ovoga smrada.
    Postoje i drugi oblici osim fizičke degradacije zastave u koju se zavijaš.
    Ili nisi ni svestan ili se praviš lud.
    Pre će biti ovo drugo.
  • Nikola

    11.08.2025 11:10
    Krečenje
    Kada idemo da crtamo trobojku na zgradu Vučevića?
  • Ahab

    11.08.2025 11:10
    Nisu to nikakve "zastave", vec huliganska malanja TUDJIH fasada.
    Isto kao kada neki degenerik uzme sprej pa nasara neku budalastinu.
    Fasade su vlasnistvo zgrada, odnosno, vlasnika stanova, a ne tvoje reciklirane radikalske bande i NEMATE pravo da im prilazite i skrnavite, a stanari IMAJU pravo da ih krece i odrzavaju u kojoj god boji zele.
    E pravnice pravnice-jos jedan u nizu koji pored pravnog nije ni prosao.
  • limanac

    11.08.2025 11:10
    A šta mislite da svaka zgrada ima fasadu kako skupština stanara odluči a ne šta bivši gradonačelnik? Šta se njega smatra da li je fasada roza ili na tačkice ili su stanari crtali cveće...
  • Miroslav

    11.08.2025 11:08
    Na tvojoj kuci
    Ajde da crtamo zastavu na tvojoj kuci, jel moze tako? Pa da vidimo da li ces je prekreciti ili ne.
  • Miroslav

    11.08.2025 11:07
    Ovaj ozbiljno preti. Neće izaći na dobro.
  • Lala

    11.08.2025 11:07
    Kuća
    Pa što onda i tvoju zgradu ne ofarbate
  • Vlajko

    11.08.2025 11:06
    Trobojka
    Nacrtajte je na gradsku kucu I I. Vece
  • Hm...

    11.08.2025 11:06
    Citat: "Budete li dirali jednog našeg člana, svi ćemo ići da ga branimo. Dirate li jedno naše dete, dirali ste nam svu decu. Opsujete li majku jednom od naših prijatelja, opsovali ste nam svima majku. Dosta više njihovog terora", kazao je Vučević.

    U pravu ste...Nama ubijate decu betonom, korupcijom, lomite našoj deci vilice bejzbol palicama, gazite nas kolima, prijate, vezujete lisicama za bolničke krevete, batinaši i krimosi izleću iz Poršea...vi njih pomilujete...Otpuštate ljude koji neće na mitinge, pretite svima koji se ne slažu sa vama, batinaši napadaju i tuku veterane koji su ostavljali živote i delove tela na ratištu i koji su krvarili za ovu zemlju...a govorite o nekom i nečijem teroru...
  • Sonja

    11.08.2025 11:05
    Veli niko i ništa za one što su niko i ništa.
    Zastava Srbije je naša, narodna i treba da bude ponos ali isto tako postoji mesto za nju a to svakako nisu zidovi, fasade niti bilo šta što Vi i slični Vama odredite jer ste kao velikosrbi e pa niste ništa ste.
  • Sve

    11.08.2025 11:05
    Tina
    "Koliko god svetine da strada mi ostajemo na vlasti"
  • Pera

    11.08.2025 11:05
    Mojne
    Ej Kockalone - to nije srpska zastava...
  • Moler

    11.08.2025 11:03
    Nedostatak srpskih trobojki na Dedinjskim vilama je zabrinjavajuci!
    Da ne spominjem da nema NI JEDNA u Beogradu na Vodi!
  • Analiticar

    11.08.2025 11:01
    Lako je sa zastavama na Limanu.A sta bi sa Kosovom posle Briselskog i Ohridskog i Vasingtonskog sporazuma sto je Vucic dogovorio.Pre Vuciceve vladti na sever Kosova ulazilo se bez pasosa, tamo je bila iskljucivo policija republike Srbije i sudije iz sistema republike Srbije.Znaci drzava Kosovo nije imala pritup tamo a sad zahvaljujuci Vucicu ima.I sad Vucic farba narod da je patriota sa farbanjem zastava na Limanu.
  • Лиманац

    11.08.2025 11:00
    Тробојка
    Пуна подршка сваком виду истицања српске заставе — и осликавањем, и на копљу, и на јарболу, и на прозору!
  • Novosadjanka

    11.08.2025 11:00
    Budaletino
    Lignjoslave Kradicu, nisi ti dostojan ni S od srpske zastave, tebi kao i tvojim lopovskim sektasima sluzi samo kao paravan za zlocine koje cinite. Ides na djubriste istorije.
  • Samo kazem

    11.08.2025 11:00
    Zastave na fasadama zgrada na Beogradu na vodi bi bas lepo pristajale.
  • Pavle

    11.08.2025 10:59
    Slobodno svoje kuće obojite kako želite, naše fasade su naša stvar. Zastava je da se vijori na vetru, izgled fasade dogovaraju vlasnici stanova i kuća a ne huligani kojima je stranka kupila jupol. Unižavate našu lepu zastavu šaljući ove neartikulisane da kreče bez dozvole. Ne može čovek više da se odbrani od stranačkih bitangi.
  • Aleksandar

    11.08.2025 10:58
    Naprdnjaci
    Kreče i skrnave Novi Sad i pljačkaju Srbiju a poštuju trobojku? Beskrupulozni lažovi i lopovi.
  • Ns

    11.08.2025 10:56
    Ns
    Tiii nisi normalan.
  • Uki1980

    11.08.2025 10:54
    Farba
    Junačino, zastavi je mesto na jarbolu, a ne na zidovima...
    Propagiraš srpstvo, idi na Kosovo i Metohiju (koju ste prodali zarad vaše vlasti) pa tamo farbaj...
    Organizuj akciju farbanja Beograda na vodi...
  • XYZ

    11.08.2025 10:53
    Predlog
    Kao istaknuti član svoje ekipe trebao si prvo svoju kuću/zgradu oslikati u boje srpske zastave.
    Pređi sa reči na dela...
  • Cole

    11.08.2025 10:51
    Ok
    Ajmo onda da okrečimo u trobojku njegovu zgradu i ostalih iz vrha.
  • ns

    11.08.2025 10:51
    ns
    Okreči svoju kuću u trobojku jer jedino to imaš pravo
  • Gagi

    11.08.2025 10:50
    Normalne zemlje imaju kult zastave,napredna Srbija ima kult obojene sokle.
  • XYZ

    11.08.2025 10:49
    Predlog
    Kao istaknuti član svoje ekipe trebao si prvo svoju kuću/zgradu oslikati u boje srpske zastave.
    Pređi sa reči na dela...
  • nema

    11.08.2025 10:48
    sa kojim pravom
    Po kom zakonu je dozvoljeno krečiti tuđu privatnu imovinu? Da li to znači da ja mogu da okrečim komšijinu fasadu bez njegovog pristanka u dezen koji se meni dopada?
    Postoji li obaveza da fasade privatnih objekata budu okrečene u boje nacionalne zastave?
  • Da ti nacrtamo

    11.08.2025 10:48
    da razumeš?
    Nemojte to nazivati "zastava" i "trobojka" - jer to nije istina.
    Istina je da je to neovlasceno farbanje zidova privatnih stambenih zgrada u tri boje po izboru neovlascenih molera - za sta se sudski odgovara.
    Nema veze sa patriotizmom, vec vandalizmom.
  • Lala iz Banata

    11.08.2025 10:48
    Neznalice
    To što farbate po zgradama nije srpska zastava. Te tri štrafte mogu se shvatiti kao deo srpske zastave, ali na zastavi se nalazi i grb Republike Srbije. Ili vam to nije bitno, kao što vam nije bitan ni Ustav i zakoni.
  • 0

    11.08.2025 10:38
    Zamena teza. Odgovorni za masakr na Ž. Stanici da se sklone iz politike do kraja zivota. Necu vise da vas gledam.
  • LZN

    11.08.2025 10:35
    ...
    To kanda snsisti prave kombinaciju za veleprodaju disperzije i poludisperzije, te boje za beton?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna