Novi Sad
02.10.2025.
12:05 > 12:06
Elektrodistribucija Srbije omogućila je građanima da sami očitavaju strujna brojila, a za šta dobijaju i popuste. Međutim, mnogi se nalaze u problemu jer su im brojila ili zaključana ili su na visinama.
  • @Ajme Nama

    05.10.2025 21:27
    Ne koriste stanje iz maila
    Prijavljujemo mailom stanje na prijavastanja.ns@es.rs.
    Oni to što mi prijavimo uopšte ne stavljaju na račun nego sasvim druge cifre. Pritom, brojila koja su ugradili ne očitavaju daljinski nego konvencionalno a uvalili su ih kao "pametna" brojila.
    Kad pitamo EDS zašto u na računima druga stanja a ne ona koja smo poslali oni kažu da za račune zovemo EPS. Kad zovemo EPS sa istim pitanjem oni kažu da za stanje brojila zovemo EDS. I tako u nedogled.
  • Blind Man

    05.10.2025 00:51
    ???kako???
    Kako ću ja kao slepa osoba da pročitam stanje brojila kada ni ovi što vide ne mogu da pročitaju?
    Kako to da kada uplatim - platim račun na vreme taj novac stoji negde i piše da sam dužan i tako nemam popusta.
    Kako to da sam platio za postavku novog sata ( 300.000 hilj.din. ) a kažu da je njihovo vlasništvo?
    Kako to da kažu za penzionere sa malim primanjima da imaju popust od 1000 din po automatizmu - nešto ne piše na računu takva stavka ( popust )ili kako već....
    Kako to da ključ koji se spominje a vlasništvo je eps-a može da ima neko lice ako je to kažnjivo ( dajete ljudima ideju da otvore sat kako bi ih posle poslali na sud jer su dirali - otvarali sat i sada moraju da plate kaznu )
    I mogao bi ovako do sutra ali eto voleo bi odgovor bar na 1 pitanje KAKO
  • Ajme Nama

    04.10.2025 11:44
    @Mučenje naroda
    Može se poslati na e-mail za Novi Sad na
    prijavastanja.ns@es.rs
    a za druge regione druga adresa, (npr. za Sombor umesto ns treba so)
  • Ajme Nama

    04.10.2025 11:26
    Ja imam informaciju od pre nekoliko godina koju mi je dao njihov električar kad je menjao satove, da ključ od ormarića ne smemo imati, da to samo ima EPS, jer su to sad njihovi satovi, a ne kao pre, naši.
    Lud .... zbunjenog.
  • Stefan

    03.10.2025 22:07
    Pametno
    Pametno brojilo mi nije očitano već peti mesec. Koja li je to pamet?
  • Tamara

    03.10.2025 10:20
    Otprilike
    Ljudi kad se oni ne uzbudjuju oko kilovata,placajte i vi kilovate otprilike u skladu sa novcanikom..
    Kakve app,kakva ocitavanja,kakve p...e m....e
  • Daljinsko očitavanje

    03.10.2025 00:58
    @ Mirko
    Zar, na osnovu komentara, ne vidite da najveći problem imaju oni sa ugrađenim "pametnim" brojilima za daljinsko očitavanje i da od njih nema nikakve koristi. Neko je uzeo lovu, ugradio brojila i ostavio nerešen problem. EDS ćuti, ne rešava problem i pravi se kao da se to nih ne tiče, a trebalo je da reši problem čim je nastao, pa tek onda da nastavi sa ugradnjom novih brojila. Ovako nema koristi od brojila za daljinsko očitavanje. Samo problemi.
  • Stanje 0

    02.10.2025 23:12
    Za Seku
    Poštovana, imamo sličan problem. Ne idite više na šaltere za reklamacije, nego na glavnu ulaz na pisarnicu u sobu 10. Recite sa su Vas poslali u 10ku iz Beograda. Ne vrede nista odlasci na šalter, prigovori mejlom i telefonom...
    Tamo rukom napišite i tražite da zavedu Vaš primerak.
    Isto imate i ulaz 1, tamo sede kontrolori...Ne pitajte kako znam, dva meseca ih sve redovno obilazim, pomeramo se sa mrtve tačke...
  • Baterijskom l

    02.10.2025 23:04
    dvogledom i unukovim tel
    Brojilo pokazuje
    datum
    tačno vreme
    stanje za nižu
    stanje za višu tarifu
    ti se podaci smenjuju kad je stanje piše KWH
    Treba i sl stanja znači 2 sl ako je dvotarifno
    ne selfi

  • kadjeskupodaseisplat

    02.10.2025 22:59
    Kao bumbar
    Uzmete od unuka telefone koji koštaju koliko vi ne potrošite na sebe za par godina pa zum zumzum zumzum ili da vam oni očitaju. Može i dvogledom ali treba sl.
  • daljinsko

    02.10.2025 22:56
    Lepo kaže
    Iz daleka (izdaleka)
  • Mučenje naroda

    02.10.2025 22:04
    Uporno forsiraju aplikaciju
    Zašto ne može mejlom da se pošalje očitan broj kilovata za nižu I višu tarifu bez slike? Šalju ljudi a oni uopšte ta stanja ne pišu na računima. Pa ne mogu svi da slikaju niti mogu svi da koriste aplikaciju. Moraju omogućiti slanje u cifara bez slike a jer ni na šalter niko ne donosi sliku niti telefonom šalje sliku!!!! Ne forsirajte tu aplikaciju jer ljudi ne mogu da je koriste. Za prijavu stanja na 0800 360 300 uopšte nije moguće dobiti operatera.
  • Borislav

    02.10.2025 20:36
    Pavlov
    Već 10 meseci EPS ne očitava potrošnju u Starim Ledincima ulica Vase Pelagica. Ugrađeni su novi uređaji, intrevenisao sam u EPS-u više puta ali javašluk ne dozvoljava da se uvede normalnog u očitavanje potrošnje struje.
  • Мирко

    02.10.2025 19:53
    Даљинско очитавање
    Молим Вас објасните како да дођемо до бројила са даљинским очитавањем, и да то више решимо, као што је решено у целој Европи већ 20 година? Хвала унапред
  • Daec

    02.10.2025 19:00
    Kakav ćaci odgovor od epsa, ormarici su zaključani iz bezbednosnih razloga ali ih svako može otključati univerzalnim ključem, bravo, hahahaha
  • Selo

    02.10.2025 18:02
    Ne vidi se
    Strujomer mi je na ulici. Kroz ono prozorče se ništa ne vidi unutra... Kako da očitam stanje.. tamo na displeju stalno nešto iskače nidje broja...
  • Radim tamo

    02.10.2025 17:56
    Ako zima bude hladna i sa snegom očitavanje brojila će vam biti najmanja briga
  • Objektivan

    02.10.2025 16:47
    Nas ormaric za struju(stambena zgrada) ima i bravicu sa cilindrom tako da se ne moze otvoriti univerzalnim kljucem.
  • Seka

    02.10.2025 16:28
    Nama ne očitavaju struju duže od 6 meseci, stiže račun na kom je potrošnja - nula. Aplikacija ne radi, jer imamo problem sa šifrom mernog mesta, pa ne možemo da se registrujemo. Nosili smo i na papiru pa ubacivali u kutiju u elektrovojvodinu, prijavljivali problem i tamo na šalteru, i ne vredi, stalno stiže račun sa potrošnjom 0,a skinu sa računa nekih 1000 din za održavanje. Na šalteru nam je rečeno da nismo jedini koji imamo problem sa šifrom mernog mesta, pa me zanima da još neko ima taj problem, i da li i kako ste problem rešili?
  • DUŠKO58

    02.10.2025 16:22
    Popust
    Kažu 6% popusta ako sam očitavam brojilo, dostavljam stanje i platim zaduženje do 20-og u mesecu, a 5% već imam ako zaduženje platim kao penzos do 28 u mesecu i ako sam ne očitavam brojilo...pa se nešto pitam da li oni mene stimulišu da očitavam brojilo i šaljem stanje brojila putem aplikacije ili me kažnjavaju što to radim. Oba popusta ne mogu da imam.
  • Novosađanka

    02.10.2025 15:52
    Daljinski
    Brojilo, kako kažu novo, pametno, nije očitano za avgust. Ako je to "pametno brojilo" u čemu je problem?
    Nisam ni ja očitala, jer, kako sam informisana, nije potrebno da sam očitavaš.
    Juče sam ja snimila i očitala i pitam se zašto?
    Kako mogu zaključiti, neko nije uradio svoj zadatak.
    Struja poskupljuje od 01.10.
    Šta ovo sad znači?
    Redovno plaćam račune i to odmah po prijemu računa.
    U poruci u kojoj sam poslala, tražila sam da mi račune šalju na e-mail.
    Sve druge račune primam na e-mail, zašto EPS to isto ne radi?
  • Penzos

    02.10.2025 15:44
    @ Dragan
    Istina.
    Narod nije dužan da očitava brojila. Babe i dede od 80 godina će da očitavaju brojila, nabavljaju ključeve i otključavaju ormariće, dok mladi, zaludni "stručnjaci", sa kupljenim diplomama, sede u kancelarijama EDS, ubijajući vreme igranjem igrica i čekajući platu.
    Još samo da sami počnemo da proizvodimo struju, ali i dalje da je uredno plaćamo EDS.
  • Paja sa naselja

    02.10.2025 14:39
    Zaključavanje strujomera
    U članku stoji: "svi ormari u kojima se nalaze brojila moraju biti zaključani iz bezbednosnih razloga, bilo da se nalaze u prostorijama stambenih zajednica, kućama ili na javnim površinama."
    "Brave u tim ormanima otključavaju univerzalni ključevi koje većinom poseduje svako domaćinstvo ili se mogu nabaviti u bilo kojoj ključarnici", navode oni. AKO JE STANJE STVARNO OVAKVO I SVAKO IMA PRISTUP KLJUČU, ZAŠTO SE UOPŠTE ZAKLJUČAVA???
  • Dragan

    02.10.2025 14:30
    Narod nije dužan da čita struj
    Živa pljačka naroda narod nije dužan da čita niti većina neznam ni gdemuje brojilo ?
  • "Pod Broj"

    02.10.2025 14:18
    Reklama"kod ključara"
    "Stručni"poltroni uz svaku vlast ne govore istinu,po zakonu ključeve za nove ormane imaju samo radnici distribucije(zakon o energetici,projektna dokumentacija za pomm,momm sa varijacijama).
    "Kod ključara"za nove ormane nije po zakonu.
  • Bravo za ključ

    02.10.2025 14:06
    Pre toga je bilo da je ormarić i strujomer vlasnistvo epsa. Radnici samo imaju pravo na ključić.
    Jel’ sada treba novi ugovor ili ako otkljucam odmah sam u krivici nekoj.
    Eps treba da me obavesti.
    Sve ranije sto sam se žalila epsu,da neko po zgradi sprovodi kablove,pa upravnik zgrade nije hteo da dovede ekipu i policiju,pa kablovi koji komsija priznaje da je sam sproveo,pa jos kaze da je radnik epsa…
    Da li će se samotključavanjem nesto promeniti? Mislim da hoće!
    Ali ipak treba da dobijem od epsa ugovor i dozvolu da smem otkucavati. Zbog toga sto radnik epsa zivi u mojoj zgradi i tom manipulacijom da on sve zna-rekoh i kablovima koje je sam sprovodio-ako opet krenem da kontrolisem treba mi papir da mu pokažem da imam prava da pristupim mernom brojilu.

    Svaka čast sto sami vodimo računa o svojim strujomerima,samo treba mi papir da imam dozvolu.
  • ===

    02.10.2025 14:03
    Iz Elektrodistribucije Novi Sad (EDS) za 021.rs navode da svi ormari u kojima se nalaze brojila moraju biti zaključani iz bezbednosnih razloga, bilo da se nalaze u prostorijama stambenih zajednica, kućama ili na javnim površinama.

    "Brave u tim ormanima otključavaju univerzalni ključevi koje većinom poseduje svako domaćinstvo ili se mogu nabaviti u bilo kojoj ključarnici", navode oni.


    Не разумем поенту закључавања, ако свако може да набави кључ.
  • НН

    02.10.2025 13:37
    ... Сви могу ...
    ... како да не, само израда оба кључа кошта око хиљаду динара ...
  • Maja

    02.10.2025 13:37
    Imamo ta pametna brojila i niko ih ne očitava.Već tri meseca smo u pretplati preko 400 kw i nikom ništa…računi i dalje uredno stižu sa nekom izmišljenom potrošnjom iako iste nema…Žalili smo se kao da i nismo.To je položaj običnog gradjanina u Srbiji.Jedino sve funkcioniše kad uzimaju pare.
  • Detelina

    02.10.2025 13:31
    E4 ključ,kod svakog ključara ima da se uzme
  • s

    02.10.2025 13:09
    Kako
    Kakve veze imaju popusti EPS-a i EDS-a to su dve različite firme i treba da daju odvojene popuste za svoje usluge.
  • Sandra

    02.10.2025 12:59
    Ja koja sama očitavam brojilo i koja sam tražila da račun dobijam na mail, koji popust dobijam? Oba? Ili kako kažu: "Važno je da građani znaju da domaćinstvo može da ostvari samo jedan popust i sami odlučuju koji će od ponuđenih iskoristiti".
    Kako ću odlučiti? Taj deo ne razumem. Ima li ko da pojasni?
  • BlasteR

    02.10.2025 12:57
    Zamena teza
    Samo zamenite svako "dobicete popust od 6% ako uradite" sa "dobicete kaznu od 6% ako ne uradite" i dobicete pravo stanje stvari. Cena koju placamo je cena proizvodnje + cena distribucije + plate radnika. Sve preko toga je cista PLJACKA! I EPS i EDS su drzavne firme i nemaju pravo da kaznjavaju svoj narod za svoju nesposobnost da ocitaju brojila.
  • Ferengi

    02.10.2025 12:56
    cimanje
    U prevodu, zatrebale su im pare ranije pa su napravili ovu "pometnju" sa popustom od 6% jer i dalje svako ko kao i ranije plati do 28. u mesecu bez samoočitavanja ima popust od 5%.
    Dakle, svo cimanje oko samoočitavanja i plaćanja 8 dana ranije je zapravo za samo 1% dodatnog popusta.
    30, 40, 50...100 dinara - kako kome, ali svakako smešan iznos na mesečnom nivou.
  • Nemanja Jovicic

    02.10.2025 12:40
    Sta da radimo mi koji imamo daljinsko ocitavanje, ali ga nikad nisu daljinski ocitali?
    Pisem prigovore vec 7 meseci
  • Dejan

    02.10.2025 12:36
    Ključ i bezbednost
    Ormarići su zbog bezbednosti zaključani a ključ ima svako, ko nema kod bilo kog ključara može dobiti, čitam tri puta i ne mogu da razumem da je to neko napisao kao odgovor
  • maja

    02.10.2025 12:34
    racuni
    Novi Sad racuni za struju za avgust mesec nisu stigli.Radi se o
    potrosacima gde drzava ocitava brojila od 1 do 5 u mesecu.
    Ovde se konkretno radi o Radnickoj ulici.Ne radi se pojedinacnim
    slucajevima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna