Znaci, opet Sremski Karlovci, 61 linija, omladina na tapeti, nemaju svi auto, izlaze deca u grad, to im je bas bila sigurna linija, ako malo i popiju u izlasku, super je bilo da deca nevoze, bus im je bio sigurnost i za njih i roditelje da nebrinu. Bolje da celnici Sr.Karlovaca i Pokrajine potrude se da se sto pre zavrse radovi na Puckarosu,ono je strasno opasno.
Ukinucete autobus u 01h broj 80,i ugasiti poslednji prozor u svet mladima iz Beocina i mesta do Beocina, kojima je to jedini način da se vrate kuci..taxi je preskup. Pa umesto sto godinama saljete dupli autobus koji ide gotovo prazan,ostavite barem minibus. Dajte im šansu.
У шпицу су аутобуси препуни, a и двојка која креће у 11:30 из центра,данас је дошла препуна код Касарне да се једва могло ући у њу. Она што креће у 16 и 18, мислим,више је и не користим, идем 7 иако је дуже, је толико пуна да нема шансе да се уђе у њу. Не разумем зашто се о томе не води рачуна.
Mi iz Rumenke smo toliko osakaceni po pitanju prevoza vec sada, najbolje ukinite i to malo jada sto ste nam ostavili u polascima 42 i 43 jer drugi nacin za prevoz ni nemamo… Sramno je da naselje koje je 5km udaljeno od Novog Sada posle 18h nema NI JEDAN JEDINI POLAZAK DO SUTRA UJUTRU!!! Razmotrite to STRUCNJACI ili se provozajte krcatom 43kom koja kratka ide na tri sela.
Linije gradskog: autobusi dolaze jedan za drugim posle ih nema 15-20 minuta. Neverovatno je koliko je to "usklađeno" kao da je neko namerno to uradio, ili su baš toliko nesposobni da polaske ne mogu da pomere od 1 do 5 minuta, da bi prevoz bio bolji. Onaj potez sa 14 nema premca u gluposti i bezobrazluku! Jedan autobus u sat vremena za groblje i to treba baš biti koncentrisan pa znati koji je ili kako svi pitamo vozača, koji ispaštaju zbog nesposobnog rukovodstva.
Prvo ukinu nocne polaske (posle 19h idu na svakih pola sata) pa ljudi smanje koristenje prevoza nocu jer je beskoristan i onda dodju i ukinu i to sto je ostalo zbog malog broja putnika
Umesto da se pobrinete da se stare krntije izbace iz upotrebe vi najavljujete ukidanje polazaka. Treba ovde dati privatnicima da voze, pa vi razmisljajte.
Sramota, koliko su već polazaka ukinuli, u 41npr.posle 17.30nema ništa, ne vide kad je gužva, koga briga, takođe i u vreme špica, gradske linije, užas. Sram vas bilo Jgsp.
Bolje povećajte broj vozila i broj polazaka da se ne dešava otkazivanje pa čekaš bus po sat vremena u gradskom režimu .
Ako niste to sposobni a niste onda se lepo ugasite da privatnici preuzmu posao .Mogao bi još štošta al u suštini vi ste apsolutna nula.
Manje autobusa, više automobila u gradu. Gsp bi trebao da duplira polaske i razgrana mrežu linija, a grad da upetostruči cenu parkinga. Takodje, uvesti porez na drugo i treće vozilo u domaćinstvu. Svi gradovi u Evropi to rade. Takodje, neophodno je izgraditi biciklističke staze do svakog prigradskog mesta i izvršiti prenamenu gradskih ulica u isključivo biciklističke ulice. Mislim da je svima jasno da jurišamo ka neodrživom saobraćaju.
Ako se ukine 56, šta da rade ljudi kojima je radno vreme od 16 do 24. A nema svako mogucnost da stigne na autobus koji krece u 23 i 45. Neznam kako se meri broj putnika jer ima mnogo njih koji ne registruju i ne kupuju karte, a vozač nema ni vremena ni živaca da se raspravlja sa njima a u to doba ima ekstrema pa je možda i ugrožen ako spomene kartu. Treba uvesti kontrole u tim nocnim polascima a ne u 13 i 14 časova kada ljudi idu na posao i velika vecina ima pokazne karte.
Broj putnika se ne broji preko validatora (i ako oni to rade) nego preko brojača putnika koji se nalaze iznad svih vrata u novijim vozilima (pritom skupo plaćeni), a veliki broj putnika se ne validira na ulasku jer imaju mesečne i godišnje karte i nema nikakve svrhe da li će oni prisloniti te kartice na aparat ili ne.
Sistem debilana!
Navodno je izmišljen razlog da na tim linijama nema dovoljno putnika, i ako su autobusi skoro svaki dan puni, pogotovo vikendom kada se na većinu tih linija šalju čak i zglobni autobusi.
JGSP inače broji putnike po broju validacija na aparatu za očitavanje karata, što je potpuno nelogično jer većina putnika to ne očitava jer njih 90% poseduje mesečne ili godišnje karte i nema potrebe da ih očitavaju, jer im ne skida niti dodaje nikakav iznos (JGSP to pravda tako što se na taj način dokazuje da ste u vozilu i da se tako broje putnici, pa imamo da pitamo kakve veze putnici imaju veze sa brojanjem putnika u jednom javnom preduzeću, i zašto se to radi preko validatora umesto preko brojača putnika koji se nalaze iznad vrata u skoro svim novijim vozilima i koji broje realan broj putnika), pritom vozaci otvaraju sva vrata i niko ne kontrolise te karte, ako je to zaista realna slika o broju putnika?
Takodje JGSP je vec ukinuo na velikom broju prigradskih linija prve polaske, uglavnom oko 4h ujutru i tako ostavio svoje radnike bez pokrivenog prevoza do garaze, ne nadoknadjujući im putne troškove i ostavljajući ih da sami svojim privatnim automobilima moraju da dolaze na posao što su do sada decenijama unazad mogli javnim prevozom.
Da vam .... i vasem ukidanju polazaka. Ovi iz kruga 4 sto ih bolelo d. kada se unisavao Novi Sad dok nisu dosli pod njihov prostor sto mantraju o biciklovima i javnom prevozu nisu svesni da neke linije idu na sat vremena i da se brze stigne u Beograd nego sa dva kraja Novog Sada.
Tim noćnim polascima na prigradskim linijama se vozači JGSP-a vraćaju kući posle druge smene (ne samo vozači iz prigradskih naselja već i delova grada koji nemaju noćni prevoz, npr. Klisa), a putnici su tu usputno. Zato često skrene sa redovne trase da ostavi kolegu bliže kući.
Umesto da uvedu još polazaka za ljude koji završavaju svoje smene posle ponoći, oni ukidaju i ovu bedu od noćnog prevoza. Baš će mnogo uštedeti.
Kakve analize. Već ste ukinuli neke linije, tačnije ostavili ste letnji red vožnje.
Valjda treba da visimo jedni preko drugih, nije dugo prošlo od kad smo to živeli.
Bagra.
Mozda da povecate broj autobusa koji staju kod gradskog groblja.Linija 14, polazak iz centra Ns do Veternika, pored Novog groblja staje samo 1 autobus u sat vremena.Mnogi ljudi koriste gradski prevoz da odu do groblja i sramota da tu ne staju autobusi.
Кад ЈГСП једном изгуби те поласке које укине, више их никад неће вратити јер ће их добити “екипа” која већ чека одлуку ГСП-а и екипе из ГСП-а која већ годинама ради на урушавању јединог преосталог јавног превозника.
Нећемо вам то дозволити, јер грађани Новог Сада заслужују квалитетан јавни превоз!
Mogu li autobusi koji sa Novog naselja kreću u jutarnjem špicu, od 7h do 8h, da budu dupli jer su puni na prvoj stanici?
Autobus broj 9 je radnim danima i u 7:22 i 7:38 po pravilu kratak, a devetka je jedna od najdužih linija. Ne bi bilo loše da se izvrše analize i na temu, kada kreću dupli busevi, u odnosu na radno vreme ljudi i u odnosu na đačke smene, neizdrživo je postalo.
Ako računaju broj vožnji registrovanih na automatima u autobusima - ukinuće i 4,7,8,12... Osećam se glupo kad uem, napr u bus 8 na Štrandu, početna stanica, izađem kod Lutrije i osim mene samo je još jena žena otkucala karticu. Na svim linijama je tako.
Već počinju ukidanje linija zbog štednje goriva.Gradski prevoz i onako loše radi,sada ide još gore za nas.Sve se urašava i svakim novim danam sve je gore.
Kada ce analizirati klimatizacija za Kac,Budisavu i Kovilj?Koji strucnjak nije menjao polaske 25 godina pa se desi u naj vecim spicevima da idu kratki autobusi???
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
JGSP "Novi Sad" analizira broj putnika: Moguće ukidanje pojedinih noćnih polazaka
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.10.2025.
•11:09 > 11:09
Komentari 41
Neko
banens
Данка
Milan
Lone
Dušica
Mile
Didi
Riki
PABLO
nn
najgori GSP u Srbiji
Naopako
Djordje
Loncar Jana
Ruzica
Ma
Joja
Borka
Bata
Ako niste to sposobni a niste onda se lepo ugasite da privatnici preuzmu posao .Mogao bi još štošta al u suštini vi ste apsolutna nula.
AAA
Sindikalac
Uništiće sve JKP u gradu i pokloniti svojim pajtosima iz stranke.....
Mirjana
Prigradski
Vanja
Sistem debilana!
JGSP
JGSP inače broji putnike po broju validacija na aparatu za očitavanje karata, što je potpuno nelogično jer većina putnika to ne očitava jer njih 90% poseduje mesečne ili godišnje karte i nema potrebe da ih očitavaju, jer im ne skida niti dodaje nikakav iznos (JGSP to pravda tako što se na taj način dokazuje da ste u vozilu i da se tako broje putnici, pa imamo da pitamo kakve veze putnici imaju veze sa brojanjem putnika u jednom javnom preduzeću, i zašto se to radi preko validatora umesto preko brojača putnika koji se nalaze iznad vrata u skoro svim novijim vozilima i koji broje realan broj putnika), pritom vozaci otvaraju sva vrata i niko ne kontrolise te karte, ako je to zaista realna slika o broju putnika?
Takodje JGSP je vec ukinuo na velikom broju prigradskih linija prve polaske, uglavnom oko 4h ujutru i tako ostavio svoje radnike bez pokrivenog prevoza do garaze, ne nadoknadjujući im putne troškove i ostavljajući ih da sami svojim privatnim automobilima moraju da dolaze na posao što su do sada decenijama unazad mogli javnim prevozom.
VladimirNS
Po iskustvu
Sloba
Nikola
Umesto da uvedu još polazaka za ljude koji završavaju svoje smene posle ponoći, oni ukidaju i ovu bedu od noćnog prevoza. Baš će mnogo uštedeti.
Građanka
Valjda treba da visimo jedni preko drugih, nije dugo prošlo od kad smo to živeli.
Bagra.
S
АСНС
Нећемо вам то дозволити, јер грађани Новог Сада заслужују квалитетан јавни превоз!
molba
Autobus broj 9 je radnim danima i u 7:22 i 7:38 po pravilu kratak, a devetka je jedna od najdužih linija. Ne bi bilo loše da se izvrše analize i na temu, kada kreću dupli busevi, u odnosu na radno vreme ljudi i u odnosu na đačke smene, neizdrživo je postalo.
Vanja
saša
Shin Sekai
Budisava
Strasno
TsiBB
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H