Da li će ,možda, kada dobiju pare da im bude bolja usluga? Možda će da zamene stare, zardjale ,autobuse,koji leti greju, a zimi hlade..u kojima nam bukvalno otpadaju unutrašnji organi? A, o vozačima da ne pričam...neki voze kao da su poludeli...puštaju nam, šta bi drugo,nego "šund" muziku...koliko puta su se pokvarili na sred puta...
Da li će ,možda, kada dobiju pare da im bude bolja usluga? Možda će da zamene stare, zardjale ,autobuse,koji leti greju, a zimi hlade..u kojima nam bukvalno otpadaju unutrašnji organi? A, o vozačima da ne pričam...neki voze kao da su poludeli...puštaju nam, šta bi drugo,nego "šund" muziku...koliko puta su se pokvarili na sred puta...
Ako busevi van pica idu na svakih 25 do 40 minita, niko ne zeli da koristi javni prevoz, a narocito leti kad vecina busev nema klimu. Sramotno je sto nisu povecali broj polazaka prema Petrovaradinu kad je sasvim izgledno da vozovi nece krenuti u skorije vreme iz Ns, a sad dolaze i putnici uz Subotice. Plus uplatna mesta z dopunu e-novcanika su uglavnom u centru, umesto da budu NN, Klisi, Telepu, Detelinari, da se mora busom i do uplatnog mesta. Poboljsajte uslugu, pa ce se povecati i broj putnika. I za kraj zasto je mesecna karta za nezaposlene najskuplja? U Bg pre nego sto j bio besplata prevoz,ta karta je bila oko 1000 dinara, a kod nas skoro 3000. O nemogucnosti presedenja sa jednom kartom drugom prilikom.
Poskupljenje goriva nije poremećaj na tržištu, već nezasita država koja dere kožu sa leđa akcizama.
Evo da objasnim kako to izgleda. Da bi JGSP isplatio vozačima jedan dinar plate, mora državi na ime poreza i doprinosa da uplati 60 para. Da bi JGSP kupio gorivo, preko polovine nabavne cene goriva mora da da državi na ime akciza i nameta.
I sada država subvencioniše isti taj JGSP jer je neisplativ. Naša ekonomija je usavršila presipanje iz šupljeg u prazno.
"S obzirom na otežane okolnosti poslovanja, što je posledica smanjenja prihoda usled manjeg broja prevezenih putnika i povećanja rashoda, dodatne subvencije potrebne su kako bi se obezbedilo obavljanje javnog prevoza putnika prema planiranom redu vožnje", navodi se u obrazloženju.
A šta vam govore paori?
Suša,poskupljenja i povećanja rashoda? Aaaa?I nema zajedničkog imenitelja?Cccc..
Pominjete kać budisavu kovilj...i te ostale seoske linije.Pa ljudi moji kako da se ide napred kad naplata karata nije ni 5%.Karta košta kao kugla sladoleda i to im mnogo.Mislim da su rešenje taljige
Subvencije za cega konkretno?Dali je moguce da klimatizacija u prigradskim autobusima nikako ne radi???Kac,Budisava,Kovilj kao da nisu u blizini Novog Sada posto ima polazaka i preko 60 minuta.Privatizacija je jedino resenje i otpust svih koji su tu samo zbog strancarenja.Ljudi dali je moguce da ima 600 vozaca i 800 ljudi koji i ne znaju sta tamo rade(U tih 600 vozaca je i peraci,mehanicari,dispeceri,odpravnici)...Kada se privatizuju bice ih oko 600 i sve ce biti kako treba.Aplikaciju za polaske autobusa je pravio neko ko apsolutno nema pojma a uzete su ogromne pare.Radio kontroleri u Kini kostaju 20 evra a u nasim autobusima je nemoguce videti tacno vreme ali zato se uzimaju pare na reklamama....Privatizacija a ne strancarenje i naravno obavezan dolazak na radno mesto autobusom da se osete cari prevoza....
Iznajmljuju zglobne autobuse u prigodnim prilikama ispod ekonomske cene, pohvale se javno informacijom da je sve to placeno, a onda se ispostavi da smo svi mi (nevoljno) platili to kroz budzet...
Ne namensko trošenje para . Bio jedan direktor žena mu držala gradjaru. Polepljeno više pločica keramičkih nego na bazenu. Eh da je samo to. I problem broj dva više administracije ,nego vozača,mehaničara,električara....
Zbog ovakvih firmi, nama dižu cene SVEGA - poreze, komunalije, parking, sve troškove.
Za čega - Da bi njh 200 primalo platu i glasalo za napredne frikove. Potpuno ih briga što je firma teški gubitaš, što nisu ZARADILI te plate, nego treba SVI mi da ih finansiramo.
Zato se BG vozi džabe ,na linijama koje su i po 40 km. Ovde za 1 stanicu 1E. A usput i svi plaćamo iz budžeta tj poreza narko dilere ,vozali se ne vozali , baš pravedno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Subvencije za novosadski GSP porasle na 3,4 milijarde: Još 900 miliona iz budžeta
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•21.10.2025.
•10:08 > 10:08
Komentari 23
jakov
Pravnik
Tamara
Tamara
Vladimir A
C15
Ana
Dejan
Evo da objasnim kako to izgleda. Da bi JGSP isplatio vozačima jedan dinar plate, mora državi na ime poreza i doprinosa da uplati 60 para. Da bi JGSP kupio gorivo, preko polovine nabavne cene goriva mora da da državi na ime akciza i nameta.
I sada država subvencioniše isti taj JGSP jer je neisplativ. Naša ekonomija je usavršila presipanje iz šupljeg u prazno.
Pepo
Rile
A šta vam govore paori?
Suša,poskupljenja i povećanja rashoda? Aaaa?I nema zajedničkog imenitelja?Cccc..
PABLO
Sreten
Gojko
Паја
GariNovo
sasvim nebitno
Sovra
MilenTIJE
Zaposlene, plate, troškove - šta je ovo.
Zbog ovakvih firmi, nama dižu cene SVEGA - poreze, komunalije, parking, sve troškove.
Za čega - Da bi njh 200 primalo platu i glasalo za napredne frikove. Potpuno ih briga što je firma teški gubitaš, što nisu ZARADILI te plate, nego treba SVI mi da ih finansiramo.
DOSTA VIŠE, ovo je sramota.
Djomla
Ime
9
*
saša
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H