Gradske vlasti i dalje razgovaraju sa privatnim firmama o javno-privatnom partnerstvu radi rešavanja problema u JGSP "Novi Sad", rekao je gradonačelnik Žarko Mićin pred sednicu Skupštine grada.
Tacno se nece smiriti dok neuvedu privatnika-tacnije privatno partnerstvo je samo uvod u jednu laganu privatizaciju...a sad je vuna zestoka,preko 90 buseva je iskljucivo na gas,rusi lagano zavrcu slavine,cena gasa ce naravno da skace i firma ce biti u sve vecem problemu...a ti busevi nemaju alternativu da predju na drugu vrstu goriva...jako je sve zalosno...kad je ova mafija nasla nacina da jednu Lastu privatizuje a da nece jedan JGSP...
Kako to u bg sve dzabe prevo ne placa se karta toliki grqd ovde karta 100 danas nek neko ode 2 voznje 2 gde au mesecne silne djaka a manji grad od bg bolje reci namerili smo nekom pajtosu nazadnjaku pa da unistimo sve samo ne znam ocel onda ovih 51 posto biti sns kancelatije a privatnik da vozi
Pre par godina se novi sindikat izborio za vece plate. Bas kod Micina. Dakle, teski gubitas, duzan svima za sve, opali prihodi u koroni, a plate se dizu i to svim zaposlenima. I sad ste iznenadjeni. Spremio vas Micin za ovo, a vi mislili revolucija uspela.
Уколико се јавно-приватно партнерство испостави као најбоље решење, уз услове да аутобуси буду у истој колор-шеми, да се редовно одржавју и чисте, да се испис линије на дисплејима приказује на службеном ћириличком писму и слично, ово би могло да реши тренутне проблеме док ЈГСП „Нови Сад” не стане на ноге.
Јавно-приватно партнерство веома се добро показало у Београду.
Наш градски превозник заиста јесте губиташ на терету градског буџета и тај проблем се мора решити.
Ova firma koja je stara preko 100 godina je preživela i sankcije i inflaciju i ratove i bombardovanje ali izgleda jedino vlast SNS-a i nameštenike postavljene od strane iste stranke neće !
Privatni prevoznici ili privatno-javna partnerstva se rade u gradovima do 400.000 stanovnika. Preko toga javni prevoz mora biti u javnom vlasništvu u protivnom se urušava i to na razne načine. Previsokom cenama, lošim voznim parkom ili jednostavno bankrotom privatnog prevoznika. To dovodi do ogromni problema jer u danu staje prevoz dece u škole, radnika na posao i drugo, a grad je suviše veliki da bi se brzo mogao rešiti problem. Ovo je ujedno apel razumnim ljudima da to ne dozvole jer će posledice biti nesagledive...
sve radilo besprekorno i bili cisti autobusi....da tzv rukovodioci odgovaraju svojom imovinom,ne bi trebali nikakvi strateski partneri !..nije ni cudo kada na rukovodeca mesta dolaze narko dileri i polu pismeni diletanti koji su videli grad i autobuse prvi put kada su ih dovozili na mitinge podrske sa sendvicom i jednom crvenom
Nemojte kukati kako u Bg imaju besplatan prevoz, eto doselite se u Bg pa uživajte. Ja sam morao otići u Bg iz grada Novog Sada gde sam rođen, došao kurta i murta, sa kupljenim diplomama megadensa, pa dovo svoje zeme, pa isterao poštene iz svih firmi, a sad kuknjava. Kako li će starlete bez Gsp-a, a nema drugih preduzeća gde mogu da nastave da sisaju krv domaćinu.
Svake godine 30 miliona?!
Koliko novih (ili polovnih starih nekoliko godina) autobusa moze da se kupi za taj novac?
A da možda nekome padne na pamet da jedne godine izdvoji iz budžeta više novca kako bi se kupili noviji autobusi i automatski smanjili troškovi održavanja u narednim godinama i tako dok se potpuno ne obnovi vozni park? Izgleda da je to raketna fizika, a ne zdrava logika. Da ne pričam da bi to koštalo zapravo manje nego ovo sto sada rade...
Samo me interesuje kako će privatni partner poslovati pozitivno, a javno preduzeće ne može.
Da li će partner kupovati nove autobuse, da li će plaćati sve dažbine, da li će podići cene, da li će otići kada sve izraubuje,...
@ Shin Sekai
Beograd ima besplatan prevoz da bi se manje bunio zbog EXPO cirkusa za 18 milijardi koji ne želi, zbog stadiona koji ne želi, zbog BW koji ne želi, zbog toga što su mu uzeli i Železničku i Autobusku stanicu, što Trg republike pRokockavaju ko zna koji put, što su ga ostavili bez hotela Jugoslavija i Starog savskog mosta, što su se nameračili na Generalštab i Sajam, što Beograd izgleda gore nego posle bombardovanja,... Zato su mu, u zamenu, dali besplatan prevoz, da se manje bune.
Ne placam mesecima kartu u gsp,jer prljavi busevi bez klime.kasne pogotovo sto se vozaci svadjaju sa ljudima zbog karti,broje pare dok voze. U eu lepo karte samo na stanici sa automata ili u trafici dnevna ,nedeljna itd... zbog bezbednosti. Tek privatnicima necu da placam jer ce imati bahate sns vozace i kontrolore
Po ko zna koji put dokazuju svoju nesposobnost i amaterizam i destrukciju vodjeni samo licnim interesima i naravno velikim poltronstvom prema njihovom gospodaru.
Приватизација ЈГСП је била од почетка план. Растурио фирму и даш је страначком"бизнисмену"и новац је у странци и плен се дели. Школски пример државног капитализма. Народ ко народ мало ће гунђати и то је то.
Kako je isti posao za privatnika profitabilan i isplativ, a za grad nije? Ako ste nesposobni, sklonite se, dajte nekom strucnom i obrazovanom da vodi to preduzece!
To bi znacilo da preduzece , sa svom svojom imovinom, predje u ruke privatnika, i uskoro postane njegovo vlasnistvo. Vec uhodani nacin otudjenja drzavne imovine ,razradjen od strane sns vrha vlasti. Postenije bi bilo da nekoliko linija ustupite privatniku, a sacuvate firmu i njenu imovinu.
Sigurno bi bilo dovoljno novca za funkcionisanje JGSPa kada bi se ukinuli stranački fiktivni poslovi na koje idu milioni raznoraznim clanovima SNS za posao koji ne rade
Zanimljivo da kao razlog ne spominje pljačkašku inplementaciju Sistema elektronske naplate (SEN) usled koje je naplata karata opala 70%. To je preskočio, nebitno.
Izbori, pa robija!
Novosadski GSP je, pre dolaska ovih na vlast, bio primer prevoza po meri svih građana. Sada, gradski oci, spremaju novu pljačku gradske kase. Nikada im nije dosta bogaćenja na naš račun . Vi koji podržavate SNS šetajte za sendvič i par crvenih dok oni uzimaju milione .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mićin: Razmatramo javno-privatno partnerstvo za GSP, svesni smo problema
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•22.10.2025.
•18:06 > 17:46
Komentari 44
Vizionar
Pera
Sh
Лиманац
Јавно-приватно партнерство веома се добро показало у Београду.
Наш градски превозник заиста јесте губиташ на терету градског буџета и тај проблем се мора решити.
Vozač
Mićko
/
Saobraćajni inženjer
sale ns
zztop
Kakota
Benny
Koliko novih (ili polovnih starih nekoliko godina) autobusa moze da se kupi za taj novac?
A da možda nekome padne na pamet da jedne godine izdvoji iz budžeta više novca kako bi se kupili noviji autobusi i automatski smanjili troškovi održavanja u narednim godinama i tako dok se potpuno ne obnovi vozni park? Izgleda da je to raketna fizika, a ne zdrava logika. Da ne pričam da bi to koštalo zapravo manje nego ovo sto sada rade...
R
Da li će partner kupovati nove autobuse, da li će plaćati sve dažbine, da li će podići cene, da li će otići kada sve izraubuje,...
Reaktor
Upropasti
Kupi
Jeftino
: nateraj da ti grad otplaćuje kredit.
Gospodo, to je pljačka
Trole
Odgovor
Beograd ima besplatan prevoz da bi se manje bunio zbog EXPO cirkusa za 18 milijardi koji ne želi, zbog stadiona koji ne želi, zbog BW koji ne želi, zbog toga što su mu uzeli i Železničku i Autobusku stanicu, što Trg republike pRokockavaju ko zna koji put, što su ga ostavili bez hotela Jugoslavija i Starog savskog mosta, što su se nameračili na Generalštab i Sajam, što Beograd izgleda gore nego posle bombardovanja,... Zato su mu, u zamenu, dali besplatan prevoz, da se manje bune.
Ns
Arči
Ostavio sam vam uređeno preduzeće
nasla krpa zakrpu
cc
Miki
Shin Sekai
Zaposlen u GSP-u
Ovo ne može dalje da se trpi. Treba blokirati GSP!!!
Zz
Ziko
Jovo
Pinki
Aleksandar
Mrgud..
Coravi desk
Rasprodaja.
Rasprodaja.
Rasprodaja.
Rasprodaja.
SRBIJA NA DOBOS
Rasprodaja.
Rasprodaja.
Rasprodaja.
Rasprodaja.
Ђоле
Паја
Aleksandar
Ime
Pera
Gsp
SasaNS
Novi Sad
Oko posmatrača
Ratko
Građanin
Izbori, pa robija!
garant
Poreski obveznik
Zebra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H