Autor: FoNet

Zabava
28.03.2020.
07:28 > 07:30
Ocenjivanje učenika u školi na daljinu u Hrvatskoj nema do aprila, piše zagrebački Jutarnji list i dodaje da neki profesori ne štede s uterivanjem discipline jer je jedan srednjoškolac na istoku zemlje dobio jedinicu u onlajn školi i to iz fizičkog.
  • LOL

    28.03.2020 17:13
    Moje dete je uspelo da dobije jedinicu iz nemackog prosle nedelje . Mail obavestenja da ce se otvarati online ucionice smo dobili kao roditelji u utorak/sredu prosle nedelje. Razredna i nastavnici su prosledjivali mailove sa instrukcijama i siframa i roditeljima i deci. Opsti haos je od prosle nedelje. Nije mi jasno sto nije poslat jedan mail sa siframa za sve. Vijamo se tu ko je sta dobio, ko nije, sto dete nije negde prijavljeno itd. Sve u svemu dobijemo mail sa sifrom za prijavu za nemacki u cetvrtak uvece. U petak ujutru mi stigne tek notifikacija . Posle posla popodne sednem sa detetom da ga prijavimo na nemacki u e ucionicu i vidimo test koji je trebao da se resi do cetvrtka i danas vidim upisan kec u e dnevnik od proslog petka .Ovde neko nije nirmalan.
  • Oliver A

    28.03.2020 15:03
    @Zahe Bant
    Greška u kucanju...i inače...tako radi i moja sestra i mislim da time samo još više kvari dete...pustite decu da budu slobodna...
  • AbelTVManijak

    28.03.2020 13:54
    @Petrovic
    Proslo je 30 godina od komunizma, kako si dosao do tog zakljucka da je relikt, kao osoba koja ima decu sada u skoli, fizicko je svedeno na puko zezanje.

    Muka mi je od vas koji stalno optuzuju relikt proslosti, za nesto sto se desava sad.

    Korupcija u savremenom neoliberalizmu nas je dovela do toga da su klinci, ne kulturni, sa pogubljenim moralnim normama, da uzimaju pogresne idole kao svoje heroje.

    Pa sad, ako su relikti komunizma da se nesto pravedno i moralno radi, onda je to bolje resenje, jer meni je dosta i svetog Save i pravednosti crkvenih merila, a da deca nemaju pojma ko su licnosti kao Miluti Milankovic, da se negira dokazana teorija evolucije, da su izdajnici heroji, i sva ta modernistika izlivanja kanalizacije.

    Sreca pa je sve manje ljudi poput tebe...
  • mrva

    28.03.2020 12:08
    @Petrovic
    Po logici koju si predstavio trebalo bi ukinuti fizicko a ne ocenjivanje iz fizickog! Na isti nacin nekome ko je "prirodno" slab iz matematike ili teze savlađuje srpski, trebalo bi progledati kroz prste i dati dobru ocenu? Cemu onda smisao ocenjivanja. Kriterijum treba da bude takav da ga i slabiji, uz mozda vise truda mogu zadovoljiti, ali to ne znaci da kriterijume treba ukinuti, pa ni iz fizickog. Predmet je vazan, kao i ostali, a moguce i vise u vremenu kada tesko da ce iko ostati uskracen za informaticke vestine npr ali usled nedostatka fizicke aktivnosti lako moze imati drugih problema kasnije u zivotu. Svako zdravo dete moze da savlada osnovno iz fizickog, pitanje je da li hoce ili mu je draze beskonacno gutanje nekih igrica. U tom slucaju opravdavam losu ocenu jer je u pitanju nerad bas kao iz bilo kog drugog predmeta.
  • @Petrovic

    28.03.2020 11:37
    ne laprdaj tebra :D
    Ma ocene zapravo nigde ne postoje, samo ovde. Nikakvi testovi se nigde ne vrse takodje, samo ovde, kao i prijemni. Decu svugde samo pitaju sta zele i to unesu.
  • Куп је битан

    28.03.2020 11:34
    @Куп је битан28.03.2020 • 10:26
    Znaci predmete gde je pamcenje sustina ucenja treba ocenjivati (istorija, geografija i dr.), dok su predmeti gde je sustina licno izrazavanje deteta kao npr. muzicko, fizicko i likovno manje vazni? Logika ti je odlicna (sarkazam)!

    Са мојом логиком све је у реду. И у предметима као што је су историја и географија, итекако постоји логика. То су науке, које имају одговарајући метод истраживања. А шта значи оцењивање у ликовном? За мене је небо плаво, а за некога црвено и то се зове уметност. Физичко, музичко и ликовно су пре свега вештине. Неко може бити сјајан самоуки сликар, а да није ни прошао поред академије. Постоје сјајни улични музичари који нису ишли у школу. О полуписменим спортистима да не говоримо. Нико не може постати биохемичар, хирург, адвокат, физичар, без школовања. Баш због тога што се у ликовном и музичком деца креативно изражавају, не треба их оцењивати. Понављам, оцењивање из ових предмета уведено је искључиво због тога да се наставници који их предају не би осећали мање вредним.
  • Petrovic

    28.03.2020 10:40
    Ocenjivanje iz fizickog je ukinuto u vecini drzava na svetu , hrvatska i srbija ovo jos uvek rade s obzirom da se jos nismo oslobodili relikta bivse komunisticke diktature koja jos uvek tinja u mnogim glavama .
    Zbog cega bi neki djak koji je prirodno slab ili jednostavno ne moze brzo da trci bio zbog toga kaznjen ?
    Po toj naopakoj logici koja je ovde prisutna , trebalo bi kazniti svaku osobu koja nije vislja od 180 cm .
  • @Куп је битан

    28.03.2020 10:26
    Znaci predmete gde je pamcenje sustina ucenja treba ocenjivati (istorija, geografija i dr.), dok su predmeti gde je sustina licno izrazavanje deteta kao npr. muzicko, fizicko i likovno manje vazni? Logika ti je odlicna (sarkazam)!
  • Panika

    28.03.2020 10:15
    Bez panike
    Nastavnici se trude da ispoštuju zahteve koje je obrazovni sistem postavi,o u cilju edukacije učenika. Ni njima nije lako da naprave odabir prema različitim nivoima prethodnih znanja prema celoj učeničkoj populaciji. Zato se biraju razni zadaci, ali se i daje dovoljno vremena za
    usvajanje i niko ne bi trebalo da insistira na brzini povratnih informacija. Domaće zadatke treba svesti na minimum.
    Najvažnije je da deca pristupe učenju i da iskreno odgovore šta im teško pada.
    Tada se i nameće nastavniku obaveza da prilagodi materiju i da kasnije vrednuje znanje učenika.
    Ocena je nebitna u ovom momentu, nego stvarno usvajanje materije. Šta je u glavi a ne na papiru! Međutim, teško je prihvatiti od strane nekih roditelja i učenika da nisu svi za 5 i da ne mora sve da bude perfektno. Na kraju, ne bi trebalo ni ocenjivati do kraja vanrednog stanja. Biće vremena da se povežu usvojena znanja u normalnim uslovima. Sada je potrebno redovno raditi, kolko se može. Zdravlje je imperativ.
  • Jugoslav

    28.03.2020 10:04
    Mogao je da uradi nešto što ne smem da napišem jer ne biste objavili a normalno je da se radi (bar u tom uzrastu) i da dobije peticu k'o vrata :-)))
  • Zahe Bant

    28.03.2020 09:52
    @Olivera
    "To tvrdim kao otac jednog učenika petog razreda.."
    Kako li se majka zove?
  • Куп је битан

    28.03.2020 09:37
    Оцењивање из предмета као што су музичко, ликовно и физичко треба укинути. Једини разлог због кога оно постоји је давање значаја наставницима који их предају. Те предмете треба схватити као забаву. Битно је да ученици не беже са часова, да науче неке основе из физичке културе и уметности. Ко је талентован за спорт или уметност, сигурно их неће научити у школи. А за успех у каснијем школовању и каријери оцене из музичког и ликовног не вреде много.
  • Olivera

    28.03.2020 08:40
    U redu je ovo je neko od rešenja za našu decu da koliko toliko ne gube u učenju...ali mnogi nastavnici preteruju i šalju deci konekakve zadatke i u 21h...da li je to normalno? Ne! To tvrdim kao otac jednog učenika petog razreda..
    A pride sve što se deca koja do juče na času nisu ni znali šta je M od Matematike sad odjednom pojavila eksplozija "znanja" kroz rešavanje zadataka kući koje im rade mame, tate, ili možda tetke kpje predaju matematiku...strašno...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna