Zabava
30.09.2014.
14:58
Činjenica je da retko ko voli da čeka zeleno svetlo na semaforu.
  • The Lalosh

    02.10.2014 12:07
    @ Shimmy - jedan iskren komentar
    Ko je dirao pešake i bicikliste, automobiliste...? I šta ima ko da ih dira? Samo treba svi da se ponašaju u skladu sa zakonom i zdravim razumom. I da prežive.

    Ako misliš da pešak bahatim prelaženjem ulice uglavnom ugrožava samo sebe, zaboravio si na njegovu porodicu i prijatelje koji ga neće nikad prežaliti. Zatim vozača automobila koji će ceo život imati noćne more, kao i vozačevu porodicu i prijatelje koji će zbog toga da trpe.

    A ako to sve izazove još i situaciju gde zbog kočenja i/ili izbegavanja budale/samoubice strada još neko bez obzira na način učešća u saobraćaju onda broj žrtava vrtoglavo raste.

    Ovo važi za sve učesnike u saobraćaju. Od pešaka do vozača autobusa i kamiona.

    Međutim... Koga briga za druge ako o sebi ne brine.
  • Boba

    01.10.2014 06:58
    ovo gledam svaki dan
    Skoro svaki put dok čekam na semaforu bar jedan pešak iz grupe istupi i pređe na crveno. Nekad je to majka sa detetom, nekad starije osobe.... Ljudi su nemarni i daju loš primer. Nedaj bože da ih auto udari na kraju bi vozač bio kriv
  • 01.10.2014 06:49
    "U Nemačkoj uvek >80% pešaka čeka zeleno svetlo, šta je ovde uspeh ?"

    Ti u Nemačkoj bio nisi. Kad ujtru žure na prevoz semafor i ne gledaju i idu u koloni preko crvenog ako nema nekog da nailazi. Ako ima, onda nekad stanu da prođe, pa onda krenu, a nekad krenu pa šta bude.
  • Shimmy

    30.09.2014 21:36
    jedan iskren komentar
    Lepo je to postovati zakone. Ajde za pocetak da krenemo od neceg ozbiljnijeg, npr kako da zaustavimo bahate vozace koji usmrte 3 osobe voznjom po bulevaru od 160km/h??? Ako pesak ne postuje saobracajne propise uglavnom ugrozava samo sebe, a obrnuto nije tacno za motorna vozila. OKANITE SE PESAKA I BICIKLISTA ZA SADA! Plus: PUT SE NE PRELAZI NA ZELENO, VEC KAD NEMA AUTOMOBILA DA TE PREGAZE i pandura da ti naplati kaznu! Dokaz? Drugarica koju je udario automobil na pesackom a prelazila je na zeleno svetlo, ona je teoretski bila upravu, i, sta sad?
  • Alien

    30.09.2014 19:56
    @Boki: Nisi jedini, i ja sam jedan od aliena koji se maksimalno trudi da poštuje crveno i zeleno svetlo na semaforu, da ipak pogleda levo i desno u trenutku kada se zeleno svetlo aktivira, da se ne šetka po biciklističkoj stazi, da sačeka malo prilikom prelaska ako vidi da automobili imaju uslovno skretanje...
    Kako? Vaspitati građane od malih nogu. Sve kreće iz porodice, pa tako i saobraćajna (ne)kultura.
  • Pizzajzla

    30.09.2014 18:46
    Odlicna ideja !
    Samo veselo ! :)))
  • Đura Mutavi

    30.09.2014 18:14
    Gas, gas
    Gaziti ih..
  • svestenik

    30.09.2014 18:09
    100%
    pesaci su ubedljivo najgori ucesnici u saobracaju.
  • Obrad

    30.09.2014 17:32
    Nije problem crveno svetlo
    Kako naterati pešake i bicikliste da ne ugrožavaju saobraćaj. Ne smeta meni da pređe na crveno ako nikome ne smeta. E tu već dolazi do pitanja zdrave logike. Činjenica je da nam je nacija zatupela, ljudi ne umeju ulicu da pređu.
  • Steva-NS

    30.09.2014 16:50
    Kod nas se radi,pa svi žure.Ozbiljno smo shvatili ,jer smo u proseku,najlenji.Tako kaže aktuelna vlast,statistika i Bord vlasnika preduzeća.I šta sada nije u redu?
  • Sedam

    30.09.2014 15:46
    U Nemačkoj uvek >80% pešaka čeka zeleno svetlo, šta je ovde uspeh ?
  • Boki

    30.09.2014 15:32
    Nikako
    Ponekad mi se cini da sam jedini u gradu koji ceka zeleno svetlo na semoforu pa tek onda prelazi ulicu.
    Mozda vecim novcanim kaznama- 10000 ili 15000 din.
    Steta sto ne moze drugacije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna