Digitalna konferencija "Digital day" 3. juna

Digitalna konferencija "Digital day" koja će se baviti promenama u digitalnoj industriji u poslednjih deset godina biće održana 3. juna.
Digitalna konferencija "Digital day" 3. juna
Foto: Pixabay
Ovogodišnja konferencija biće deseta po redu, a ona će se održati pod nazivom "10 godina kidamo digital". Ideja programa konferencije jeste da isti da odgovore na to kako je izgledala protekla decenija u digitalnoj industriji i koliko je ona napredovala, kakve je promene donela i koliko je uticala na promenu poslovne klime u zemlji i regionu.
 
Osim toga, organizatori navode da će se na konferenciji pričati i o tome kako smo evoluirali od jurnjave za fanovima, pratiocima i lajkovima, preko fleš aplikacija i foto konkursa do toga da nas nekoliko korenitih promena algoritma dovede do uspostavljanja novih vrednosti: native sadržaja, influencer marketinga, upotrebe programatika i piksela u svakoj digitalnoj kampanji.
 
"Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenog postanka. Prisetićemo se šta je sve uticalo na to da se digital transformiše u ono šta danas predstavlja, kakvi su efekti tih promena, koliko su promene uticale na digitalne profesionalce i korporacije, njihove kampanje, kao i kakve nam je promene donela prethodna godina i kakva su predviđanja za period koji je pred nama", najavljuju organizatori konferencije.
 
Oni dodaju i da će program otvoriti Igor Černiševski, Head of Digital u Direct Media United Solutionsu predstavljanjem AdEX istraživanja za 2020. godinu u toku kog će biti prezentovani referentni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou i u Srbiji. Nastavak programa obeležiće 3 panel diskusije i 5 keynote predavanja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.
 
Prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanije TikTok u Njujorku. Ekskluzivno prvi put u Srbiji nastupa predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon u broju korisnika. 
 
Posle njega predavač će biti i Gerton Bejo, osnivač i CEO, agencije Vatra, koji nakon studija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji. Gerton više od 20 godina pruža usluge na polju polju dizajna, marketinga i oglašavanja stotinama klijenata iz različitih industrija u Albaniji i na Balkanu, gde agencija Vatra ima svoje prisustvo.
 
U nastavku programa svoja predavanja održaće Soco Nunez de Cela, Interim Marketing Director iz Burger Kinga i Biljana Stojković iz oglasnika Sasomange, kao i drugi govornici čija će imena uskoro biti objavljena.
 
IAB MIXX Awards dodela biće održana nakon konferencijskog programa, 3. juna, kada će najboljim digitalnim agencijama biti svečano dodeljene nagrade za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.
 
Ogranizatori navode i da će svi koji su zainteresovani moći da prate video prenos uživo na veb strani www.digitalday.rs ukoliko prethodno obezbede kotizaciju.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Proizvođač leka Ozempik ukida 9.000 radnih mesta

Danska farmaceutska kompanija Novo Nordisk, matična kompanija leka Ozempik za dijabetičare, saopštila je da će ukinuti 9.000 radnih mesta širom sveta, što predstavlja više od 11 odsto njenog platnog spiska.

Digitalni evro je uskoro među nama

Subota, 25. oktobar, biće značajan dan za Evropsku uniju, zapravo za sve koji se oslanjaju na evro, monetu najlukrativnije političke zajednice na svetu.

Minimalac u Srbiji u 2026. će biti 551 evro

Ministar finanasija Siniša Mali i ministarka za rad Milica Đurđević Stamenkovski saopštili su da će zvaničan predlog biti da minimalna zarada od 1. januara iznosi 551 evro ili 64.554 dinara.