Na domaćem tržištu automobila primetan je trend rasta prodaje novih vozila, pri čemu Škoda dominira prodajnim listama sa 4.026 prodatih vozila. Ovaj uspeh jasno pokazuje poverenje koje potrošači imaju u češkog proizvođača automobila, a model Octavia se izdvojio kao favorit među kupcima.
Analizirajući prodajne liste, tržište izgleda ovako - Škoda(4.026), slede Toyota (1.531), Hyundai (1.390), Volkswagen (1.321), Dacia (1.207), Renault (1.176), Kia (1.022), BMW (903), Audi (844), Opel (698), Mercedes (685) i ostali (4.380).
Iako je prodaja novih automobila u porastu šes odsto u odnosu na prethodnu godinu, kada se pogledaju brojevi u odnosu na period pre pandemije, beleži se smanjenje od 16 odsto. Ovo ukazuje na to da su globalni ekonomski izazovi i dalje prisutni i da utiču na tržišne trendove.
Interesantno je primetiti da se veći deo prodaje odnosi na pravna lica koja čine 69 odsto kupaca, dok su fizička lica u manjini sa 31 odsto. Ovo ukazuje na to da kompanije i organizacije čine veći deo tržišta kada je reč o nabavci novih vozila.
Kada se osvrnemo na liste najprodavanijih modela, vidljivo je da su građani Srbije izabrali sledeće modele kao svoje favorite:
1. Škoda Octavia
2. Škoda Scala
3. Toyota Corolla
4. Škoda Superb
5. Škoda Kamiq
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 18
Karamazgov
Nikola
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar