Lidl bez mlečnih proizvoda koji sadrže palmino ulje

Kompanija Lidl Srbija obaveštava potrošače da nijedan proizvod koji sadrži mlečnu komponentu neće sadržati palmino ulje, palminu mast, odnosno druga biljna ulja i masti.
Vlada Republike Srbije donela je Uredba o dodatnim zahtevima za stavljanje na tržište proizvoda koji sadrže palmino ulje, palminu mast, odnosno druga biljna ulja i masti, a čija primena počinje danas, 1. avgusta. Ova uredba će regulisati pakovanje, deklarisanje, reklamiranje i postupak njihovog označavanja.
 
Kompanija Lidl Srbija obaveštava potrošače da nijedan proizvod iz njenog mlečnog asortimana, kao i pekarski proizvodi sa nadevom i pice koje sadrže mlečnu komponentu neće imati pomenute sastojke.
 
"Ovim Lidl još jednom pokazuje da su odgovorno poslovanje i transparentna komunikacija sa potrošačima i lokalnim zajednicama među njenim ključnim strateškim ciljevima", navode iz ove firme.
 
Mlečni i ostali pomenuti proizvodi koji sadrže palmino ili druga biljna ulje ne mogu se označavati, oglašavati ili vizuelno predstavljati kao da su u potpunosti od mleka, te moraju biti jasno obeleženi žutim trouglom u kome se nalazi crveni uzvičnik, koji za cilj ima omogućavanje potpune transparentnosti sastava potrošačima. 
 
Kompanija Lidl Srbija tim povodom ističe da u asortimanu kompanije od 1. avgusta neće biti ni jednog proizvoda koji u svom sastavu ima pomenute sastojke, te stoga u Lidlovom prodavnicama neće ni biti dodatnog obeležavanja.
 
"Lidl Srbija u svojim prodavnicama nigde neće imati oznaku za ovakav mešoviti sastav proizvoda, što znači da potrošači mogu biti sigurni da naši proizvodi od mleka zaista i jesu 100 odsto mlečni. Osim kvaliteta i transparentnosti koju pružamo potrošačima, ovim još jednom pokazujemo da smo zaista tu da ponudimo najbolji odnos cene i kvaliteta, bez pribegavanja 'alternativnim' sastavima zarad osiguranja niže cene", kaže Nikola Balaban, izvršni direktor Nabavke u kompaniji Lidl Srbija. 
 
Održiva nabavka palminog ulja u Lidlu
 
Iako izuzetno svestrano ulje, koje ima različita korisna svojstva u proizvodnji i očuvanju hrane, kao što su otpornost na oksidaciju, stabilnost na visokim temperaturama idt, ali i pozitivne efekte na opšte zdravlje pri adekvatnoj konzumaciji, palmino ulje je u Evropskoj uniji prepoznato kao rizična sirovina. 
 
Njegova proizvodnja vidi se kao jedan od glavnih pokretača krčenja šuma sa najvećom biološkom raznolikošću na svetu, uništavanja staništa već ugroženih vrsta, kao i postojanja praksi izrabljivanja radnika i dečjeg rada. 
 
S tim u vezi Lidl na globalnom nivou, kao deo odgovornih i održivih praksi doneo je i Izjavu o namerama o održivoj nabavci palminog ulja, a kao jedan od ciljeva kompanija je postavila i tendenciju da 100 odsto palminog ulja koje koristi bude RSPO sertifikovano - Roundtable on Sustanable Palm Oil je standard za održive izvore nabavke palminog ulja. 
 
Kompanija Lidl svim pomenutim merama dodatno potvrđuje da su transparentna komunikacija sa potrošačima i odgovoran pristup lancu snabdevanja strateški koraci koji na duže staze osiguravaju poverenje potrošača i ekološke prakse koje su pozitivne i za ljude i planetu. 
 
Dodatno, u skladu sa principima održivog razvoja, Lidl kontinuirano unapređuje svoj asortiman razvojem raznovrsnih biljnih proizvoda, koji mogu smanjiti opterećenje biokapaciteta planete.
O Lidlu
 
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje sa oko 12,600 prodavnica, kao i sa više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, ukupno brojeći više od 382,400 zaposlenih. 
 
Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali, a Lidl aktivnostima preuzima i odgovornost za ljude, društvo i planetu. 
 
Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i koje oblikuju oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh.  
 
Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.
 
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 79 prodavnica u 46 gradova širom zemlje. 
 
Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. 
 
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia" petu godinu zaredom i "Top Employer Europe" osmu godinu zaredom. 
 
Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao "Izabranu prodavnicu godine", pečat koji dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine", dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje "Najbolje u Srbiji" proglašen za "Miljenika potrošača".     
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Teme

LIDL

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Bogatiji nego ikad: Kako Tramp zarađuje iz Bele kuće

Američki predsednik Donald Tramp od početka svog drugog mandata uložio je ogroman novac u različite sektore. Kritičari mu zameraju da koristi svoj položaj – i to prilično otvoreno – kako bi uvećao lično bogatstvo.

Tramp udvostručio carine na uvoz iz Indije

Predsednik Sjedinjenih Američkih Država (SAD) Donald Tramp udvostručio je danas carine na uvoz iz Indije, čime one sada iznose 50 odsto i time naneo ozbiljan udarac odnosima Vašingtona i Nju Delhija.