Lidl danas pokreće svoju prvu međunarodnu brend kampanju u 31 evropskoj zemlji pod sloganom "Lidl. Isplati se."
Foto: Lidl Srbija
Kampanja za kompaniju Lidl predstavlja više od reklamne poruke – ona je obećanje i emocionalni most ka svim Lidlovim potrošačima.
Obećanje kompanije
"Lidl. Isplati se." je obećanje milionima ljudi koji nam svakodnevno ukazuju poverenje, jer Lidl veruje da svaka osoba treba da ima pravo na pristup proizvodima koji su održivi, visokog kvaliteta i pristupačnih cena.
Princip dostupnosti i pristupačnosti cena nije samo srž brend kampanje koja počinje danas, već se slogan "Lidl. Isplati se." ogleda i u mnogim drugim aspektima: u raznovrsnosti naših visokokvalitetnih robnih marki, u organskim proizvodima i biljnim alternativama koje nudimo potrošačima.
On se pokazuje u svakodnevnoj svežini koju garantujemo potrošačima, u sigurnom snabdevanju porodica i zajednica, kao i u posebnoj vrednosti koju zajedno sa našim kupcima stvaramo tokom praznika i ostalih, za njih, važnih događaja.
Više od cene: Dodatan doprinos društvu
Novi slogan kompanije i poruka upućena potrošačima prevazilaze obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Oni predstavljaju osnovno načelo našeg poslovanja. "Isplati se." za Lidl znači prepoznati i ceniti prave vrednosti u životu – one koje su ljudima zaista važne: sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih, malih, i velikih snova.
Naša odgovornost i naše obećanje za budućnost
"Lild. Isplati se." je obećanje…
Našim potrošačima: ostajemo nepokolebljivi u posvećenosti da svakodnevno našim potrošačima nudimo pristupačan kvalitet, pružajući odličan izbor, pouzdane proizvode i uslugu i iskustvo kupovine koje stavlja ljude na prvo mesto.
Našim zaposlenima: nastavljamo da ulažemo u budućnost naših koleginica i kolega, podržavajući ih da ostvare svoje profesionalne ciljeve i unaprede svoje karijere, pružajući im obuke, razvojne šanse i prilike za napredovanje u svakom segmentu poslovanja.
Našim partnerima: želimo da nastavimo da gradimo dugoročne odnose zasnovane na poverenju, kako bismo zajedno rasli i obezbedili održiv lanac vrednosti za naše potrošače i lokalnu zajednicu.
Životnoj sredini: nastojimo da stvorimo bolje sutra, stavljajući ljude u fokus naših akcija, štiteći okolinu, sprovodeći programe za smanjenje otpada od hrane, smanjenjem plastike i inovacijama u pakovanju, kao i obavezivanjem na korišćenje priznatih sertifikata koji pokazuju odgovornost u odnosu prema životinjama i životnoj sredini.
Na ovaj način, Lidl stvara pravu vrednost za potrošače, zaposlene i poslovne partnere, postavljajući u temelje snažnog i održivog brenda obećanje koje je realistično i vredno, kako danas, tako i u budućnosti.
"Lidl. Isplati se." kampanja
Brend kampanja traje od 22. septembra do kraja oktobra i oslanja se na integrisanu medijsku strategiju na svim relevantnim kanalima, koja je osmišljena da iznenadi, ali i emotivno dotakne potrošače.
"Kampanja je osmišljena tako da iznenadi i da inspiraciju potrošačima gde god se oni nalazili – dok se voze autom i vide reklamu na bilbordu, dok gledaju TV, listaju društvene mreže... Cilj je da integrisanom kampanjom zaista 'dođemo do ljudi' – emotivno i sa jasnim porukama o tome šta se zaista isplati u Lidlu", objašnjava Ivan Medaković, rukovodilac sektora Marketing u kompaniji Lidl Srbija.
Američki predsednik Donald Tramp izjavio je da će medijski mogul Laklan Merdok i poslovni lideri Lari Elison i Majkl Del biti američki investitori u predloženom sporazumu o nastavku rada društvene mreže Tiktok u SAD.
Domaća drvna industrija već petu godinu zaredom beleži manjak u spoljnotrgovinskoj razmeni, a jedan od retkih sektora u plusu je proizvodnja drvenih sanduka za sahranjivanje, koje najviše izvozimo u Italiju i Holandiju.
Akcionarsko društvo "Intelidžens" iz Sankt Peterburga, koje je deo Gasprom grupe, postalo je vlasnik 11,304 odsto akcija Naftne industrije Srbije, navedeno je u dokumentu koji je objavila Beogradska berza.
Guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković izjavila je da očekuje da, zbog smanjenja marži, inflacija značajno uspori u septembru i da se oko septembarskog nivoa ona stabilno kreće do kraja godine.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je "da se plaši" da više neće biti odlaganja američkih sankcija Naftnoj industriji Srbije (NIS), što znači da bi one uskoro mogle da stupe na snagu.
Uprava za javni dug saopštila je da su na aukciji u utorak prodate obveznice u vrednosti od 10,98 milijardi dinara, odnosno znatno manje od onoga što je država ponudila, jer je obim aukcije iznosio 28,6 milijardi dinara.
Američki predsednik Donald Tramp rekao je da članice NATO-a treba da prestanu da kupuju rusku naftu ako žele da Vašington pooštri sankcije Moskvi – ali bi ostvarivanje tog zahteva moglo biti dugotrajno i izazovno.
Uprava za agrarna plaćanja objavila je konačnu rang listu zahteva za IPARD podsticaje u Prvom javnom pozivu za investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u okviru IPARD ІІІ programa.
Srpske vlasti i ruska državna korporacija Rosatom započeli su razgovore o projektu izgradnje nuklearne elektrane u Srbiji, izjavio je ambasador Srbije u Moskvi Momčilo Babić za tamošnji medij Izvestija.
Zvaničnici američkih Federalnih rezervi (Fed) snizili su referentnu kamatnu stopu za četvrtinu procentnog poena, uz najavu još dva moguća smanjenja do kraja godine.
U Vašingtonu je ispred zgrade američkog Kongresa postavljena neobična instalacija - zlatni kip Donalda Trampa visok 3,6 metara, na kojem bivši predsednik u rukama drži simbolički prikaz bitkoina.
Radnici fabrike "Elrad" u Vlasotincu su na jedan sat obustavili proizvodnju zbog strogih normi i otpuštanja radnika uz 1.500 evra, bez zakonske otpremnine, a za petak, 19. septembar najavili su celodnevnu obustavu rada.
Predsednik SAD Donald Tramp potpisao je ukaz kojim se do 16. decembra produžava rok kineskoj matičnoj kući Tiktoka BajtDens za prodaju te popularne društvene mreže nekome ko nije u vezi s Kinom.
Američki proizvođač automobila Ford je saopštio da će ukinuti dodatnih 1.000 radnih mesta u svom nemačkom pogonu u Kelnu, jer prodaja električnih vozila ne ispunjava očekivanja.
Putničko vozilo Citroen modeli Berlingo, C3 Aircross, C3, C4, Cactus, C5 Aircross, Celysee, Jumpy Jumper povlače se sa tržišta Srbije, objavilo je Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine (NEPRO).
Visoka predstavnica EU za spoljnu politiku i bezbednost Kaja Kalas izjavila je da Evropska komisija predlaže da se ponovo uvedu carine na izraelsku robu zbog rata u Gazi i kršenja prava na Zapadnoj obali.
Narodna banka Srbije usvojila je Odluku o olakšicama u otplati kredita, kojom se bliže uređuju uslovi pod kojima su davaoci kredita dužni da korisnicima koji imaju poteškoće u otplati kredita ponude određene olakšice.