Lidl danas pokreće svoju prvu međunarodnu brend kampanju u 31 evropskoj zemlji pod sloganom "Lidl. Isplati se."
Kampanja za kompaniju Lidl predstavlja više od reklamne poruke – ona je obećanje i emocionalni most ka svim Lidlovim potrošačima.
Obećanje kompanije
"Lidl. Isplati se." je obećanje milionima ljudi koji nam svakodnevno ukazuju poverenje, jer Lidl veruje da svaka osoba treba da ima pravo na pristup proizvodima koji su održivi, visokog kvaliteta i pristupačnih cena.
Princip dostupnosti i pristupačnosti cena nije samo srž brend kampanje koja počinje danas, već se slogan "Lidl. Isplati se." ogleda i u mnogim drugim aspektima: u raznovrsnosti naših visokokvalitetnih robnih marki, u organskim proizvodima i biljnim alternativama koje nudimo potrošačima.
On se pokazuje u svakodnevnoj svežini koju garantujemo potrošačima, u sigurnom snabdevanju porodica i zajednica, kao i u posebnoj vrednosti koju zajedno sa našim kupcima stvaramo tokom praznika i ostalih, za njih, važnih događaja.
Više od cene: Dodatan doprinos društvu
Novi slogan kompanije i poruka upućena potrošačima prevazilaze obećanje najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Oni predstavljaju osnovno načelo našeg poslovanja. "Isplati se." za Lidl znači prepoznati i ceniti prave vrednosti u životu – one koje su ljudima zaista važne: sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih, malih, i velikih snova.
Naša odgovornost i naše obećanje za budućnost
"Lild. Isplati se." je obećanje…
Našim potrošačima: ostajemo nepokolebljivi u posvećenosti da svakodnevno našim potrošačima nudimo pristupačan kvalitet, pružajući odličan izbor, pouzdane proizvode i uslugu i iskustvo kupovine koje stavlja ljude na prvo mesto.
Našim zaposlenima: nastavljamo da ulažemo u budućnost naših koleginica i kolega, podržavajući ih da ostvare svoje profesionalne ciljeve i unaprede svoje karijere, pružajući im obuke, razvojne šanse i prilike za napredovanje u svakom segmentu poslovanja.
Našim partnerima: želimo da nastavimo da gradimo dugoročne odnose zasnovane na poverenju, kako bismo zajedno rasli i obezbedili održiv lanac vrednosti za naše potrošače i lokalnu zajednicu.
Životnoj sredini: nastojimo da stvorimo bolje sutra, stavljajući ljude u fokus naših akcija, štiteći okolinu, sprovodeći programe za smanjenje otpada od hrane, smanjenjem plastike i inovacijama u pakovanju, kao i obavezivanjem na korišćenje priznatih sertifikata koji pokazuju odgovornost u odnosu prema životinjama i životnoj sredini.
Na ovaj način, Lidl stvara pravu vrednost za potrošače, zaposlene i poslovne partnere, postavljajući u temelje snažnog i održivog brenda obećanje koje je realistično i vredno, kako danas, tako i u budućnosti.
"Lidl. Isplati se." kampanja
Brend kampanja traje od 22. septembra do kraja oktobra i oslanja se na integrisanu medijsku strategiju na svim relevantnim kanalima, koja je osmišljena da iznenadi, ali i emotivno dotakne potrošače.
"Kampanja je osmišljena tako da iznenadi i da inspiraciju potrošačima gde god se oni nalazili – dok se voze autom i vide reklamu na bilbordu, dok gledaju TV, listaju društvene mreže... Cilj je da integrisanom kampanjom zaista 'dođemo do ljudi' – emotivno i sa jasnim porukama o tome šta se zaista isplati u Lidlu", objašnjava Ivan Medaković, rukovodilac sektora Marketing u kompaniji Lidl Srbija.
Kanadske vlasti saopštile su da uvode nove sankcije protiv Rusije zbog njenog rata u Ukrajini, a te kaznene mere su usmerene na proizvodnju dronova i prihode od energetike.
Bruto devizne rezerve Narodne banke Srbije su na kraju oktobra ove godine bile 29,36 milijardi evra, što je najviši nivo deviznih rezervi krajem meseca, saopštila je NBS.
U Evropi su u proseku godišnja primanja od 71.000 evra prag za ulazak tročlane porodice među deset odsto najbogatijih porodica tog tipa, ali se prag razlikuje po državama i zavisi od kupovne moći.
Ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da su ruski vlasnici NIS-a podneli zahtev američkom OFAC-u za produžetak licence za rad, i to na osnovu pregovora sa trećom stranom.
Bugarske banke su potvrdile da će svi bankomati u zemlji od 1. januara 2026. godine isplaćivati evre, čime zvanično počinje prelazak zemlje na zajedničku evropsku valutu.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da će Srbija prihvatiti svaki zahtev Kancelarije za kontrolu strane imovine ministarstva finansija Sjedinjenih američkih država o budućem statusu NIS-a.
Ruski vlasnici Naftne industrije Srbije (NIS) poslali su zahtev američkom OFAC-u u kojem se traži produžetak licence za rad, na osnovu pregovora sa trećom stranom.
Oko 1.400 radnika "Đerdap usluga" najavili su da će, ukoliko ne dobiju odgovor od institucija kojima su pisali, zajedno sa porodicama i prijateljima doći u Beograd, gde će ostati sve dok se ne reše njihovi problemi.
Promenama u menadžmentu NIS-a suvlasnici kompanije, ruski Gasprom i Vlada Srbije pokušavaju da po "bugarskom modelu" za Lukoil nađu rešenje za sankcije, ali je mala mogućnost da će to biti prihvaćeno.
Vlada Srbije planira da se u 2026. godini zaduži za oko 970 milijardi dinara (približno 8,3 milijarde evra) da bi pokrila budžetski deficit i otplatila stare dugove.
Britanska vlada, koja traži prihode tri nedelje pre predstavljanja budžeta, razmatra porez na električna vozila kako bi pravednije finansirala putnu infrastrukturu u odnosu na automobile na benzin i dizel.
U novom znaku smirivanja odnosa, Kina je danas potvrdila da je suspendovala zabranu izvoza u SAD retkih metala galijuma, germanijuma i antimona, važnih u industrijskoj proizvodnji.
Vlada Srbije usvojila je predlog budžeta za 2026. godinu, kojim je planiran deficit od tri odsto, s prihodima od 2.414 milijardi i rashodima od 2.751 milijardu dinara.
Najbogatiji čovek na svetu je vlasnik kompanija Tesla, SpaceX i društvene mreže X, Ilon Mask, čije se bogatstvo trenutno procenjuje na 449 milijardi dolara (388 milijardi evra), pokazuje lista Blumberga.
Cene električnih automobila se sve više približavaju cenama vozila koja koriste motor sa unutrašnjim sagorevanjem, pokazuje najnovija analiza tržišnih transakcija nemačkog automobilskog stručnjaka Ferdinanda Dudenhefera.