Autor: Euronews Srbija (Ivana Vlajković)

Info
23.03.2026.
07:46 > 07:48
Pokušaji obijanja stanova, kuća ili automobila u Srbiji nisu retki, a mnogi se pitaju šta je dozvoljeno da učine u slučaju da u tom trenutku zateknu lopova.
  • Arkadije

    25.03.2026 22:38
    Ne uznemiravaju lopova
    Ako ga uznemiravaš u izvršenju krađe ili pljačke dobićeš prekršajnu a možda i krivičnu prijavu.
  • Jovan

    25.03.2026 17:35
    Samodbrana
    Kako če sudija da utvrdi i na osnovu čega dali je prekoračena nužna samoodbrana ako meni uđe u stan na silu neko od 100 kg a ja imam 65 i ne znam šta če provalnik da uradi
  • Kolega

    25.03.2026 14:48
    Vera. Net
    Ovakvim zakonima se neguje i postiče kriminal jer državi je potreban određeni stepen kriminala da bi imali razlog da drže toliku policijsku silu koja ne služi ničemu osim da zaštiti političku bulumentu kad se digne kuka i motika. Šta je sa nesrazmernom silom policije koja gazi i prebija vezane ljude ili kad pucaju na vozilo koje nije stalo na znak stop, pa upucaju putnika na zadnjem sedištu.
  • Valerija

    25.03.2026 14:03
    U ovoj truloj državi pošteni gradjani će uvek nadrljati.
  • Nenormalno

    25.03.2026 12:18
    Nejednakost
    Provalnici su uvijek naoruzani, bar nozem. I kako da se covjek odbrani, ili sto zakon kaze, gradjanski uhapsi razbojnika?!!
    Zasto se politicari i njihova rodbina stite sa nekoliko policajaca u grupi?! Zar i oni ne bi mogli po tom istom zakonu? Mozda su njihove guzi.e zlatne?
  • Maki

    25.03.2026 06:58
    Covek se mora braniti
    Na zalost odavno je doslo vreme da zakon i policija ne stiti obicne gradjane.To moraju sami.Imam ogromne pse u dvoristu,zid i kameru.Niko jos nije pokusao da udje.Lopov bas i nema neku zelju da zavrsi rastrgan na travnjaku.Po zakonu pas ima prava da brani svoje dvoriste.Morate imati tablu na vratima "Opasan pas" i da je kapija zakljucana.Ako je preskocio zid kamera snimi.On je kriv sto je usao.Ali kapija obavezno zakljucana.Ako nije pa udje na vrata a napadne ga pas,vi ste krivi.
  • Velika kobaja

    25.03.2026 06:57
    Da
    Primer... U slučaju upada na posed, odbijanja stana/kuće Vi ne znate da li je akter provalnik ili i napadač.Ukoliko je napadač,do momenta kada primeni silu, Vi nemate pojma koliku silu će primeniti a to nikad nećete saznati jer ako ne promenite veću silu taj neće prestati da je primenjuje.
    Zakon akcije i reakcije, jel? Ako želite nulirati silu akcije,sila reakcije mora biti srazmerna, tako dovodite napadača u startnu poziciju, tj da primeni novu silu. Rešenje je takvo da sila reakcije mora biti veća.
    A sad bez da menjam, izvinite na izrazu. Da mi neko provali u stan dok su mi tu žena i dete... Putuj Igumane a ja ću se na sudu raspravljati.
  • @Slavko

    24.03.2026 20:52
    U Americi je učestalost kriminalnih dela nad imovinom veća nego u Srbiji. Ne deluje da im je puno pomogao taj zakon o privatnoj imovini. Stvarno ste izabrali pogrešnu državu na koju biste da se ugledate, SAD veoma odskače po stopi kriminala od svih zapadnih zemalja.
  • Slavko

    24.03.2026 08:54
    kao u Americi
    Nama treba zakon o privatnoj svojini kakav imaju amerikanci,tako da kada bi lopovi znali da i pljačka može biti zadnja u životu,teže bi činili istu.
  • nn

    24.03.2026 00:13
    zatecen,uhvacen na delu,odveden u stanicu
    pusten iz stanice, sudija oslobodi lopurdu, stvari i roba odnesene
    lopov nastavlja aktivnosti jer ga sudija stiti, a ostecenog niko
  • З

    23.03.2026 20:29
    З
    Каква држава такви и закони
  • Ajme Nama

    23.03.2026 18:19
    Šta znači da primenim minimalnu silu?
    Ako primenim minimalnu on će odrat' mene.
    Šta znači, srazmerno?
    Da ga pitam gde stanuje ili gde mu je auto, pa ja njemu da obijem.
    Šta znači, građansko lišavanje slobode?
    Pa građani su lišeni slobode.
  • Ajme Nama

    23.03.2026 18:09
    @Ronin
    Ne znaš ti kako je bilo kod "ćopavog Zagorca", a to što misliš da znaš, dezinformisali su te. Tada nije bilo mafije jer su đilkošima rekli, to što radite, radite na zapadu, a ovde trošite. A lopove su rešavali brojanjem bubrega i rebara. A svaki milicajac je imao moć kao Terminator i bio zaštićen kao beli medved.
  • kg034

    23.03.2026 17:14
    zakon
    da postoji zakon za lopove nebi lopova ni bilo. sad je vise lopova nego postenih ljudi. jer lopovi taj zakon i kroje pa se zbog njih ićtakav i primenjuje.
  • Realno nadrealno

    23.03.2026 16:19
    Pravo na pravo
    Kratko i jasno,nemamo pravo na samoodbranu....to i sam zakon ovako nakaradno napisan uvijeno govori,a kad budu i doneli zakon kao u Americi ili na trulom zapadu,bice samo zato da zastite ono sto su maznuli.
  • ssss

    23.03.2026 15:22
    Molio bi kao građanin srbije da mi zakonodavac objasni dali je bila ravnomerna upotreba sile one magarčine koji je sa bezbol palicom polomio vilicu mlade devojke koja je stavljala neku nalepnicu političke sadržine na spoljašnjem delu zgrade prostorije SNS stranke s obzirom da je oslobođen krivice i pušten iz zatvora.
  • /

    23.03.2026 15:07
    /
    ovo ce se promeniti tek kada vlast raskrsti, ogradi od mafije i kartela.

    e sad, posto ste za kiflice i bg sindikat umesto 'ruke su vam krvave' nece skoro biti promene
  • Slobodan

    23.03.2026 14:59
    Po naški
    Ako zateknete lopova u stanu, polako podignite ruke u vis da se lopov ne prepadne i da ne doživi stres jer Vas može tužiti.
  • Zoran

    23.03.2026 14:28
    Ako nosim cev u ruci znaci da cu da mu polomim ruke noge i da me ne zanima da li ima 18 godina ili 98...i
  • AntiZaNe

    23.03.2026 14:03
    Ako ti napadač razbija glavu, imaš pravo i ti njemu, jer je istovremeno. Ako ti je već razbio, ne može.

    Pitanje: U leđa ne sme da se puca, u redu. Šta ako provalnik beži, ali unatraške?
  • Knjigolistac

    23.03.2026 13:54
    Budi mudar.
    Znaci ovako.
    Udje dripac u stan, nalupas ga da ne moze da prica. Malo se secnes nozem, ma najmanja ogrebotina vrhom, stavis mu u ruku, sutnes noz od njega i zoves muriju.
    To je to.
    On je tebi ugrozio zivot. Ti se branis.
    Sve ostalo si ga nadrljao kod sudije ili njegovog advokata.
  • Prokopije Arbutina V

    23.03.2026 13:17
    Ovaj nakaradni zakon, nažalost, nijedna vlast neće izmeniti, pogotovo ne ova. Upadne ti indijanac na kuću, ti ga izlupaš štanglom, a sudija vam obojici ponudi oportunitet (platiš da ne robijaš, za neupućene). Krimos ionako verovatno ne bi ni mogao da se iskešira, pa, ko veli, da izotimamo oštećenog, da se ne cimamo za džabe. A, i uvek bolje odrati dve ovce nego jednu.
  • Prokopije Arbutina V

    23.03.2026 13:12
    Ovaj nakaradni zakon, nažalost, nijedna vlast neće izmeniti, pogotovo ne ova. Upadne ti indijanac na kuću, ti ga izlupaš štanglom, a sudija vam obojici ponudi oportunitet (platiš da ne robijaš, za neupućene). Krimos ionako verovatno ne bi ni mogao da se iskešira, pa, ko veli, da izotimamo oštećenog, da se ne cimamo za džabe. A, i uvek bolje odrati dve ovce nego jednu.
  • Zebra

    23.03.2026 12:49
    Ako je lopov iz SNS, gotov si!
    Ako si ti u SNS, on je gotov! Čak i ako ga zgazis na pešačkom!
  • Maxa

    23.03.2026 12:26
    Glupost
    Ako mi ćacika prilazi sa metalnom šipkom, kako da moja odbrana bude srazmerna kada ne znam da li želi da me ubije ili "samo" da me pošalje u bolnicu sa frakturom vilice ?!?!?!
  • Ronin

    23.03.2026 12:25
    Samoodbrana
    je nažalost rastegljiv pojam i to još od ćopavog zagorca. I zaista svaki sudija samostalno odlučuje o opravdanosti i srazmernosti upotrebe sile u svakom slučaju ponaosob. I sad svi su se digli na Mrdićeve zakone (i treba) a niko za ovakve i ostale arhaične i blesave odredbe zakona. Ne volim Amere ali stvarno treba prepisati od njih - ko ti obija kola, upadne u dvorište a ne u kuću sa zlom namerom odmah ga rashodovati.
  • Milos obrenovic

    23.03.2026 12:12
    SRBIJA
    Znaci ako zateknem tri ogromna like 2x2metra kako mi kradu auto , ja treba da se bacim na njih i da mene izlome i auto da ukradu ? jer je to srazmerna sila?

    ili da zovem policiju da naprave zapisnik i nikad nista da se ne desi .
    I onda se pitamo sto ima tolko korupcije kad nam je ovo zakon.
  • vladaNS

    23.03.2026 11:58
    ?
    Prepišite iz ustava SAD-a deo koji se odnosi na neprikosnovenost privatne imovine. Nisam njihov fan ali ovaj deo im je savršeno jasan i transparentan. Nema nejasnoća. Kakvo prekoračenje kakvi bakrači, uhvaćen si u zlodelu na truđem posedu, tu prestaje svako filozofiranje.
  • Aleksa

    23.03.2026 11:46
    ?
    Ovaj zakon kao da ga je kriminalac napisao.
  • Gussar

    23.03.2026 11:31
    Odbrana imovine...
    Ma samo Mu se izvineš,zamoliše da oboje auto pored ili upadne u stan do i sve ok. .
  • ex chapman

    23.03.2026 11:31
    @Mikula
    Opet si pijan
    Sklanjaj mi se s ociju
    :D
    svaka cast :D
  • ex chapman

    23.03.2026 11:29
    @Liqudator
    nije ta gospodja to izmislila
    ona ti samo govori istinu: kako funkcionise srpsko pravo i pravosudje kad treba zasititi obicnog coveka
    sta je trebala da kaze, "udri bitangu"? pa da zavrsis ti u zatvoru
    zalosno je, ali ona to govori jer zna kako stvari funkcionisu
  • Igor

    23.03.2026 11:04
    A kako se računa srazmerna sila ako ja imam 60 kila a lopov 85?
  • /

    23.03.2026 11:01
    /
    @mozda
    @@mozda
    vas dvoje ste od onih koji su za nuklearke u srbiji
  • Liqudator

    23.03.2026 11:00
    Ako će gospođa advokati da nam kupe soli i brašna da ima da umesimonoogacu i solju kako običaji nalazu i da im se izvinimo sto samo to imamo u kuci za posluženje neka zadrze sve sto su uzeli da ne pravimo sranja posto smo sranjima skloni vise nego oni časni i pod zaštitom od nas ovakvih naopakih.
  • Duća

    23.03.2026 10:50
    Upotreba sile
    Većina komentara je da zakoni štite kriminalce.Zapitajte se ko je pisao te zakone i ko je na vlasti.
  • Небојша

    23.03.2026 10:45
    Небојша
    Не можете ништа сем да гледате и позовете полицију све остало вас уводи у кривично дело против правно лишавање слободе наношење телесних повреда или против правно лишавање живота и сл. што се дешава када се брани сопствени живот или живот своје породице имовине и сл. Закон је застарео и не познаје личну заштиту те се мора под хитно мењати. Сама суђења знају трајати јако дуго бити стресна и мучна као и прескупа и многи оболе здравствено. Лично сам ухватио лопова при обијању свог аутомобила те сам морао лопову платити новац и осуђен на 6 месеци затвора и 2 године условно само што сам применио физичку сили и против правно лишио слободе лопова чекајући полицију. Не смем ни замислити шта се деси када лопова ухватите у свом дому стан/кућа
  • izvolite uđite

    23.03.2026 10:44
    Po ovdašnjim komentatorima "izvolite uđite" je dovoljno da kažeš nekom i da mu prosviraš mozak. Nije normalno ono što su napisali ali svakako nije normalno ni glumiti revolveraša.
  • ex chapman

    23.03.2026 10:37
    metak
    potrebno je vratiti faust recht
    ako to neko napadne ili na bilo koji naci ugrozi tebe ili tvoje ili tvoju imovinu
    ili nekog drugog ili njegovu imovinu
    imas pravo da ubijes Boga u njemu
    kakva srazmernost?
    ako neko obija auto sta moze da bude srazmerno? prvo moras da ga lepo zamolis da ti ne obija auto! pa tek ako on to nastavi i pri tom spremi pistolj da on sebe BRANI od tebe, tek onda smes da primenis silu i to "minimalnu"
    drugim recima obican gradjanin nema nikakve sanse da potpuno spreci kriminalca, a da ne dodje u "prekoracenje" nuzne odbrane. imas tri opcije:
    1. da zoves policiju i da ga ne diras. eventualno mozes da mu podviknes i/ili da ga snimas. time naravno rizikujes da on tebe napadne
    2. da umlatis bitangu. onda ti ides u zatvor zbog "prekoracenja"
    3. da upotrebis "minimalnu silu" i zavrsis ti umlacen, ili nesto jos gore
    debilana, sto bi reko onaj "doktor"
  • Poaro

    23.03.2026 10:37
    ?zakon?
    Ako zakon tako kaže kako stoji u tekstu onda zakon nije dobar zato što svaki sudija meri po svom nahođenju razumevanju i raspoloženju šta je moglo šta nije moglo šta je trebalo šta nije trebalo potpuno fiktivan zakon koji ne bi smeo takav da ostane niko nema pravo da upada na tuđu imovinu a kako će čovek da brani svoju imovinu to je pravo trenutka pravo količine straha i besa I još na kraju će on možda ispasti veći prekršilac nego sam lopov.
    1 kg je 1 kg koji se može izmeriti na vagi a ne odokativno merenje možda je kilogram možda je manje a možda je više.
  • DTD

    23.03.2026 10:32
    Po ovom zakonu ispada da bi trebao provalnika da ponudim rakijom, kafom i kolačima...
  • Nenad

    23.03.2026 10:21
    -
    Znaci prvo da ga ispitam o namerama, da li je na drogama, koliko je svestan sta radi, da li ce samo malo da ukrade ili ce mozda i da ubije nekoga od clanova porodice pa prema tome i da reagujem...
  • Nenad

    23.03.2026 10:20
    Zakon nije isti za sve
    Šta ako policija prekorači pravo, pa desetorica skoče na 15 godišnje dete koje ništa protivzakonito nije uradilo i udaraju ga na zemlji do besvesti, a posle ministri i predsednik tvrde da se to nije dogodilo iako ima snimaka iz raznih uglova?
  • @Možda

    23.03.2026 10:04
    U svakom slucaja dosadasnja praksa ne ostavlja puno prostora za odbranu a da se problemu treba kompleksnije pristupiti a ne samo da nas puste da se poubijamo to se slazem
  • Jole rigorozni

    23.03.2026 10:04
    Odlučno
    Zatekne te situacija gde lopov obija kuću, a kući su ti cela porodica. Mislim da tu onda čovek više ne razmišlja o zakonu i paragrafima, nego mlati .
  • Финац

    23.03.2026 09:48
    Пажња
    Будите фини и пажљиви према лоповима, да се јадни не траумирају !
  • Jana

    23.03.2026 09:48
    Uvek se setim onog mucenog Makedonca koji je ubio posetioca koji je mislio da se u goste dolazi kroz prozor umesto kroz vrata pa ga je ubio.Zbog njegove ”loše procene” coveku su uništili život i godinama ga vucarali po sudovima i zatvorima.A samo je branio svoju ženu i dete.
  • Maja

    23.03.2026 09:44
    Vlada
    Pogotovo mi se svidja kad ovi sadašnji sudovi procjenjuju.Ajde prvo da vidimo ko je počinilac,koje su mu dosadašnje ”zasluge”,da li je član ,pa ćemo da vidimo….
  • Možda

    23.03.2026 09:42
    Bilo bi lepo da nema razbojnika, ali ih ima. Previše ljudi gledaju američke filmove. Sve specijalci sa znanjem praktične upotrebe lakog vatrenog oružja. Da dođe do izmene zakona i da se primenjuje zakonska praksa iz Amerike, zašto mislite da ti isti razbojnici neće doći u krađu sa spremnim oružjem za upotrebu? Posebno kada znaju da će biti spremno oružje i za odbranu. Došlo bi do opšteg naoružavanja. Nemaština i poroci stvaraju razbojnike. To treba rešavati. U SAD je jedna od najvećih stopa ubistava u svetu. Razmislite o tome.
  • Maki

    23.03.2026 09:35
    Nov zakon
    Videti sa Mrdićem.
  • X

    23.03.2026 09:32
    Privatni čosed
    Koja je to srazmerna sila koju sme da upotrebi čovek od 70 godina protiv dvadeset godišnjeg provalnika i dali je stanju da uopšte pokuša odbranu svoga života i imovine bez nekog ozbiljnijeg sredstva prinude. Vreme je da se zakon menja, privatni posed treba da je nepovrediv i da ne postoje ograničenja u načinu PD rane.
  • Mikula

    23.03.2026 09:25
    "A sta cemo ako oni zapucaju?"
    -"Pa zapucacemo mi prvi, idiote!"
  • zztop

    23.03.2026 09:20
    Ovo je k'o iz vica kad je lala zatekao tipa na sosi pa se dao u razmišljanje šta ako ga udari po glavi- ubiće ga, a ako ga udari preko leđa- uteraće sosi još dublje , xaxaxaxaxa ...
  • /

    23.03.2026 09:18
    /
    jasno je da su to radnici kartela koje ce angazovati da budu tituske
  • mile

    23.03.2026 09:17
    znači krene na mene čekićem ja nesmem da upotrebim sekiru nego moram da trknem da kupim čekić
  • Maxa

    23.03.2026 09:16
    Zakon su pisali kriminalci
    Ljudi, smešni ste. Pa zakon je napisan, tako da se legalizuje kriminal u državi. Da sutra dođe do promene vlasti, oni bi bili zaštićeni. Svaka jajara, je član stranke. Probudite se, zakon o pravu na zaštitu privatne svojine, ne sme da se usvoji. Pa, kako bi nas drugačije ojadili.
  • Advokat

    23.03.2026 09:11
    Da li vam još uvek nije jasno da je Srbija zemlja bezakonja? I to nije tako od uče, ali je sve više i sve vidljivije.
  • Maki

    23.03.2026 09:09
    Lopovluk
    Zakon štiti lopova.
    Šta će on u tuđem stanu da invetariše.
    Kakav god bio ishod vlasnik brani svoju imovinu,porodicu,svoju teško zarađenu muku.
    A lopina ako živ izađe izađe.nov zakon.
  • Eto...

    23.03.2026 09:05
    Ne bi mu pomogao nikakav zakon.U svom stanu ja sam sudija.Pa kako mu presudim.
  • Zemlja čudesa

    23.03.2026 08:58
    Suština
    Budite fini prema lopovima i razbojnicima, jer to su izbeglice iz Ćacilenda koje zakon i sekta štite.
    Imao bih jedno pitanje za ovu pravnu stručnjakinju: Ako mi u stan upadne razbojnik sa nožem u ruci, a ja imam pištolj, da li da zamolim gospodina da malo pričeka dok se prigodno naoružam nožem pa da krenemo u fer borbu?
  • Olja

    23.03.2026 08:52
    Lopovska drzava.
    Upadaju mi u stan, noću, dvojca maskiranih a ja trebam da vršim analizu: da li je i koliko naoružan, kakve su im namere, da li će me ubiti, silovati ili samo zavezati.
    Kao što rekoh lopovska država koja štiti ove što nisu po zakonu.
  • Vlada

    23.03.2026 08:44
    American way
    "u svakom konkretnom slučaju sud procenjuje da li je prekoračena nužna odbrana"
    - E, zbog ovog "sudskog procenjivanja" i imamo više decenija pravni haos kod raznih oblika lične odbrane. Treba prepisati amričke zakone koji pokrivaju tu oblast. Tamo nema ni "nužne samoodbrane" ni njenog "prekoračenja". A oružje ima svako, čak su i prigušivači legalizovani pre par godina. Dozvole lokalnih vlasti trebaju samo za tkz. prikriveno nošenje.
  • Realista

    23.03.2026 08:44
    Skuvajte mu kafu!
    Konstrukti komunizma: nužna odbrana, verbalni delikt, neprilagođena brzina kretanja... to su sve budalaštine nesposobnog sistema da skine odgovornost sa sebe i prebaci na pojedinca. Kako to da vajni srpski advokati, koji decenijama funkcionišu bez ikakve kontrole ili odgovornosti do sada nisu podneli predloge da se ovakve besmislene klauzule uklone iz zakona? Pa i njima to odgovara - svog advokata ćete platiti odbranio vas na sudu ili ne.
  • Mirko

    23.03.2026 08:38
    Otprilike
    Ako ga uhvatim da krađe kola,treba da ga izljubim i da mu dam ključeve.E,zemljo Srbijo!
  • beekay

    23.03.2026 08:38
    Bzvz
    Cujes nesto u pola noci u kuci i moras da gatas u pasulj sta provalnik ima od oruzja? Da slucajno sila ne bi bila nesrazmerna ako npr krenes sa nozem na golorukog provalnika.
    Ako provalnik ne uspe da ukrade nista tuzi te za nanosenje telesnih povreda :)
    U svakom slucaju zlocinac dobija (zakon na strani prekrsioca :))
  • Zakon

    23.03.2026 08:37
    Najbezbolnije
    Najbolje bi bilo da provalniku skuvate kafu, ako ga zateknete na delu. Sedite malo, popričajte sa njim, popijte kafu zajedno, dogovorite se oko podele imovine i svako na svoju stranu.
  • MarkoNS

    23.03.2026 08:36
    Ma...
    Najbolje je da pustiš provalnika da ti obije kola i stan, da te orobi u potpunosti i eventualno liši života i da nakon toga pozoveš policiju da sačine zapisnik. Sve van toga tebi kao oštećenom garantuje minimum par godina robije i presudu u korist razbojnika kojem ćeš morati da platiš odštetu što si ga popreko pogledao.

    Otprilike tako funkcioniše naše zakonodavstvo i pravni sistem i to su ujedno prava koja imaš ti kao neko ko je zatekao provalnika u krađi tvoje imovine ili napadu na tvoju porodicu i tebe.
    Suludo bi bilo pomisliti da ti imaš pravo da ubiješ boga u kriminalcu koji je neovlašćeno ušao na tvoju imovinu, nosi stvari iz tvoje kuće i ugrožava ti život.
  • Novonasađeni

    23.03.2026 08:35
    Prvo upitnik
    Kada zateknete provalnika, dajte mu prvo da popuni upitnik šta sve poseduje od oružja kod sebe, odštampajte to i obavezno odštampanu izjavu da overi kod notora. Onda imate sve crno na belo i možete primeniti srazmernu silu!
  • Aca ns

    23.03.2026 08:30
    da..pravna država
    Došao čovek da me pokrade sa nožem ili pištoljem i onda cu ja da izmerim kojom silom ću da reagujem kako slučajno ne bi ubio nekoga od člana porodice, ali opet da ne upotrebim prekomernu silu... e moja Srbijo..
  • Građanin

    23.03.2026 08:30
    Imamo pravo da se sakrijemo
    Zakon je nakaradno i nelogično napisan, tako da ostaje sudiji da u svakom pojedinačnom slučaju odlučuje o sudbini onoga ko se usudio da uradi bilo šta kada mu provalnik u sred noći uđe u kuću ili stan. Sve se svodi na to da je bolje da pustiš da odnesu šta žele, zato što će ti zakon koji bi trebalo da te štiti toliko zagorčati život da je to neshvatljivo običnom čoveku. Država je na strani kriminalaca umesto na strani građana.
  • Milan

    23.03.2026 08:28
    Sta sme
    Građanin u ovoj drzavi nema nikakva prava to je jedino sto mu ova drzava daje. Lopova kriminalaca, ubica puna dzava a onada građanin ne plati na vreme racun i ode u zatvor kao najveci kriminalc e to je u praksi.
  • NS

    23.03.2026 08:24
    Američki zakon
    Treba uvesti zakone kao u Americi, a posebno kada je u pitanju odbrana imovine, života i porodice. Kategorija, srazmerno napadu je neodrživa jer se teško tumači. Ako on mene gurne ja mogu njega jače?? Ako ima pištolj da čekam da on prvi zapuca u nadi da će me promašiti? Ne bih da čekam.
  • Kmet iz mase

    23.03.2026 08:17
    Ćaci zakoni za sve osim njih
    Kopirati američki zakon od slova do slova-jedino rešenje!
  • Jovica NS

    23.03.2026 08:15
    "Dobar dan gospodine,izvinite molim vas,da li imate neko oružje i kakvo?Oprostite na uznemiravanju,ali pitam čisto da znam šta smem ja da iskoristim kako bi se odbranio..."
    Jel ovako nekako treba da se postavimo kad zateknemo provalnika!?
  • Elmer davež

    23.03.2026 08:11
    Prevedeno na običan jezik:Skuvajte mu kafu i pomozite mu da što brže završi posao.Srbija,zemlja gde lopovi imaju veća prava od običnih građana.
  • Voja

    23.03.2026 08:10
    Budalaština do budalaštine,ako čovek od 70 kila zatekne u stanu nabildovanu mrcinu od 100 kila koja nema oružje ne sme ničim da ga napadne,a najsladje mi je ono da odgovor mora biti proporcionalan,ko može u trenutku da proceni koliko sme da uzvrati uljezu? U NS je svojevremeno čovek ubio uljeza naoružanog nožem koga je zatekao u spavaćoj sobi deteta koje je spavalo,hteli su da ga sude kao ubicu pa se onda javnost pobunila i spasla ga teške robije!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna