Autor: Blic

Info
30.04.2026.
19:01 > 20:25
Da se izbori održavaju u nedelju, Srpska napredna stranka (SNS) bi osvojila 46,4 odsto glasova, a "Studentska lista - Vladan Đokić" 28,7 odsto podrške.
  • Dragan Stancic

    04.05.2026 14:32
    H.K. Andersen
    Kakve lepe bajke pa hajde neka raspise odmah izbore sta je problem da resimo kako stvarno stoje stvari. Ali nece jer je kukavica i zna pravu istinu ne smiruju ga ni ovakve bajke.
  • Ruslan

    04.05.2026 07:59
    izbori
    Studenti su dobili u anketama najvise sto su mogli. Na izborima ce doziveti brodolom kao EU.
  • SNS

    03.05.2026 21:44
    kad ne moze Djilas, onda moze i Djokic
  • NEO

    03.05.2026 20:45
    Igra brojkama
    Kada bi ta lista imala gotovo 30% bila bi veliki problem i ne verujem da će to pustiti pozicija.Sa nekom malom opozicionom koalcijom bi bili na 40%...
  • Čistač

    03.05.2026 17:11
    Silikonski moljac.
    Pa oni u ovim malim opštinama od kojih su neke uvek bile tradicionalna uporišra SNSa jedva prebacuju 50% sa sve policijom, udbom, krimosima,prikolicama i koferčićima. Na teritoriji čitave Srbije im treba 50.000 ljudi spremnih da poginu za njih, a to će teško da nađu. Usput, to mnogo i košta. Videli smo da je nedavno po manjim mestima imao po nekoliko stotina razbojnika kojima je bilo sve dozvoljeno i mnogo obećano.
  • B&B

    02.05.2026 22:03
    Mora
    Mora da izađe preko 75% I Oskar je zavrsio....
  • Milan

    02.05.2026 11:10
    Samo ti raspisi
    i nista ne brini za studentske procente.. isto ce ti biti u julu ili novembru.. mozda i crnje za mafiju ako bude kasnije.
    Stidenti pobedjuju !!
  • Mare

    02.05.2026 08:49
    Što je babi milo!
    Vlast 46%,ali u snu!Studenti imaju preko 50%,a nazadna sekta ni 25%!To je prava istina!
  • Nenad

    01.05.2026 20:15
    Odgovor Insajderu
    U tome i jeste problem. Planiranje četiri godine unapred kako zadržati privilegije, kako ojačati oligarhijski koruptivni sistem, kako pojačati kontrolu nad svim segmentima društva. Po cenu urušavanja demokratije, po cenu gušenja medijskih sloboda, po cenu pojačavanja represije, po cenu guranja zemlje u samoizolaciju, po cenu daljeg odliva mozgova, po cenu urušavanja svih vrednosti koje se tiču javnog interesa i pravljenja od Srbije zemlje tipa Belorusija/Turska/Kolumbija/Tunis odabrati po želji.
  • @Insajder

    01.05.2026 15:54

    Molim te, argumentaciju koja nema uporišta u logici a koju koristiš u ime tzv "neutralnosti" je presmešna. Reci, sine, da si bot pa da ti tapšemo što znaš da pišeš a od njinih si. Nema šta da se sramotiš, 95% si bolji od svojih ćacika već sa činjenicom što znaš da pišeš. Onih 5% što fali bazične logike, je više nego u redu jer ipak si "njini".
  • pajo patak

    01.05.2026 15:06
    nagradno pitanje:
    a šta kaže agencija Faktor minus
  • Aca

    01.05.2026 13:52
    Hahahaha,kad kaže Bljuc....sigurno
  • Vojvodjanin

    01.05.2026 10:23
    neuspeli abortus
    Raspisi izbore! Cik ako smes!! HAHAHA
    Ne sme na izbore ni za mesne zajednice
  • Budimo_realni

    01.05.2026 10:14
    Pumpaj
    46% za sns+ 5% za sps i eto parlamentarne vecine. Dzabe ste krecili i pumpali
  • Логичар

    01.05.2026 09:59
    Ма да, тако је...
    Ај'ти мајсторе распиши онда изборе!
  • Гојко

    01.05.2026 09:56
    Шмрц шмрц
    Шта је господо не свиђају вам се резултати истаживања
  • Ja

    01.05.2026 09:19
    Molim sve koji su ucenjeni od SNS-a da glasaju za SNS, da zaokruze SNS, slikaju listic a onda da precrtaju sns i da zaokruze studentsku listu. Ne moze vas niko otkriti kako ste glasali a posle izbora ce SNS izgubiti vlast i prestace ucene. Onda moze da kazete da ste bili ucenjeni sve ove godine i da zadrzite posao pod uslovom da se ne uclanjujete ni u jednu partiju. Ovo ne vazi za clanove SNS-a njih ce nova policija sve da protrese imovinski i krivicno i ako ima ista sumnjivo od imovine sto nije moglo biti kupljeno od plate, sve ce biti na sudu oduzeto. Sve po zakonu, ne zagovaram nista mimo zakona!
  • @nenad

    01.05.2026 09:06
    Kada ce te nauciti da nema duplog spiska vec je to spisak sigurnih glasova
    To je ono sto su studenti skupili 400.000 za dan.
    Jel razumete i zasto je toliko tesko da ne bacate floskule
  • Zoran

    01.05.2026 09:04
    Pa, pošto mu je sigurica, nek raspiše.
  • Insajder

    01.05.2026 09:03
    @Nenad
    Napisao sam objektivno trenutno stanje bez navijanja... Zašto već nije raspisao izbore? Razloga je više, kao na primer: želi da ostavi utisak da protestima ljudi ne mogu da postignu bilo šta, da poboljša svoj rejting iako bi odneo pobedu čak i da su izbori bili prošle jeseni, da tempira izbore u odnosu na trenutnu geopolitičku situaciju. Vučić misli i 4 godine unapred, zato mu je bitno da razlika bude što veća, mogao je i prošle godine da raspiše izbore i da zadrži vlast sa 51-52% računajući SPS i ostale koalicione partnere, ali svestan je da bi to bio vetar u leđa opoziciji za naredne 4 godine i za nastavak protesta. Želi pobedu sa što većom razlikom i zato tempira vreme izbora. Ne sumnja u pobedu, nego misli 4 godine unapred. Preporuke će biti usvojene, na svakom glasačkom mestu će biti opozicioni i studentski kontrolori, pa ne može biti bugarskih vozova i sl, osim da opozicionari prime mito. Iza kartonskog paravana svako zaokružuje ono šta želi, tako da ucene nisu moguće, svako može da slaže za koga je glasao. Što se tiče uvoza birača, oko 40.000 ljudi na prošlim izborima nije ništa promenilo, slažem se da to nije pošteno, da ljudi sa lažnim prebivalištem glasaju na lokalu, ali ne treba zaboraviti da svaki državljanin Srbije na parlamentarnim izborima može da glasa, bio on u BiH, Nemačkoj ili SAD... Dupli spiskovi su ustvari spiskovi sigurnih glasova, koji su legalni. Slažem se da ima nekih nepravilnosti, ali daleko od toga da ih ima mnogo koliko se piše...
  • Koja

    01.05.2026 08:39
    Lista?
    Rektor Đokić, kao i Mile Lompar nisu na listi. Pozdrav.
  • Proleter

    01.05.2026 07:06
    Nešto se ne uklapa
    Po poslednjim izborima u 10 opština i gradova rezultat je bio egal. Ko ima imalo mozga vidi da tu nešto neštima.A gde su BG, NS.NI,ČA,VA,UE. Da je to tako izbori bi bili prošle nedelje. Gebels propaganda radi 24/7.
  • Nenad

    01.05.2026 07:05
    Odgovor insajderu
    Uzmimo da je sve baš tako kako kažete i da je realna podrška SNS-u takva da on sasvim sigurno (95% rekoste) dobija izbore. Ali zašto ih onda SNS ne raspiše, u smislu da oni budu fer i pošteni, sa implementiranim preporukama ODHIR-a, bez pritisaka i ucena, bez duplih biračkih spiskova, bez uvezenih glasača, bez bugarskih vozova, bez kupovine glasova, bez parapolicije (batinaša), bez zloupotreba funkcija (u prvoj liniji predsednika republike), bez manipulacije na biračkim mestima, bez zloupotrebe glasanja van biračkog mesta, dakle jednom rečju bez krađe? Pa da imamo vlast koja bi bar sa te strane bila legitimna? Da ne govorim o potpunoj kontroli medija, o zarobljenoj državi o uništenoj vladavini prava koja naravno favorizuje (autokratsku) vlast. Ovako šta imamo, imamo de fakto jednopartijski sistem sa pumpanjem kulta ličnosti, koji je potpuno razorio demokratske temelje društva, i uništava sve ono što vredi: poljoprivredu, školstvo, kulturu, životnu sredinu, itd. Sistem koji drži zemlju podalje od evropskih integracija, koje su u ovm momentu ultimativna šansa za kvalitativni napredak. Taj sistem opstaje najviše zahvaljujući liberalnom kapitalizmu koji je neobično rezilijentan, čak i na ovoliki obim korupcije, potpuno jasno znog čega, jer omogućava privatizaciju tj. prodaju prirodnih resursa zemlje (niko nikada nije prodao svoj rudnik zlata), tako da može na žalost da potraje a što duže traje to će oporavak biti teži, do jednog momenta (možda već prošao) kada postane nemoguć.
  • @realno

    01.05.2026 07:01
    Tacno se vidi da te je protest i blokada mentalo limitirala. Samo znas da ne valja nesto ali ne znas kako da se uradi da valja. Ako ovo istrazivanje ne valja a ri onda umesto da se kladis, ti nam daj scoje, pa nazobi listu kako hoces i kako mislis da ce se zvati. Kod istrazivanja se radi uzorak i stanje trenutno a ne projekcija naziva liste. Elementrni pojmovi.
  • Gedza gegula

    01.05.2026 07:00
    Samo se pitam ko hoce nedovrsene pa strane sluzbe da rasture srbiju opljackaju je i potpisu za kosivo mi koji nismo za partije nego smo patriote srbije mi ce da ih jurimo kao sto su oni vikali za vucica nadam se da pravedna radna postena srbija da ce pobediti
  • aska i po

    01.05.2026 06:56
    ne postoji lista pod nazivom 'studentska lista vladan djokić'. Faktor plus plasira lažne rezultate i istraživanja već deceniju.
  • LAZAR

    01.05.2026 06:55
    @Muftakis,probaj ponovo
    Ta racunica je ispravna jedino ako je bio SAMO jedan punkt i svi su morali jedan po jedan da potpisuju.Punktova je bio dvocifren broj i na svakom punktu je bilo VISE mogucnosti istovremenog potpisivanja.
  • Naručeno istraživanj

    01.05.2026 06:45
    A i rezultati po želji
    Tako je i Orban imao željena istraživanja pa na kraju bi kako narod želi.
  • Habsburger

    01.05.2026 06:45
    Faktor minus
    Dakle prema ovom istraživanju, u Srbiji studentska lista sada ima manju podršku nego što su je pre mesec dana imali u Kuli, Lučanima, Bajinoj Bašti, Aranjelovcu, Sevojnu... uz sve SNS mahinacije, kradje, lažne birače, potrošene državne milione na propagandu,potkupljuvanje...
    Npr u Kuli je prevagu od nekoliko glasova odnela madjarska lista na strani SNS koja je tada bila odana Orbanu, sada vrv Madjaru.
    Meni kao laiku deluje da je Faktor plus sprovodio anketu u aktuelnoj skupštini Srbije, a ne medju narodom. Izbori su definitivni kraj SNSa , gde neće cak biti ni tesna pobeda Studenata, ali će verovatno biti nasilno.
    Samo mlatite praznu slamu SNS, jos malo sprovodite nasilje nad gradjanima i aktivistima, vidimo se uskoro na optužnicama.
  • Bogdan

    01.05.2026 06:07
    @Insajder malo li je da pogine 16 ljudi? Ne daj Bože biti u koži tih porodica koje moraju sa time da žive. Meni je ovo i više nego dovoljno da padne bilo kakva vlast i da zapravo odgovaraju. A naročito posle laži i manipulacija koje su radili oko toga.
  • Zvrk

    01.05.2026 05:25
    Mat?h
    @Muftakis

    Pa ti ili ne znaš matematiku ili ne znaš kako se računa vreme.
  • Nikogovic

    01.05.2026 05:23
    Dokle god se neuvede obavezno glasanje nece biti promena politike. Samo tako ce se znati za koga su srbi stvarno i samo tako bi vlast imala legitimitet, pa ako izaberemo opet isto onda smo nepopravljivi, ali bi bar znali da smo zasluzili tako kako nam je, jer bi to bio nas izbor. Ovako Srbijom upravlja neko ko je dobio samo 27% glasova od svih gradjana Srbije, a tu nema legitimiteta.
  • Storno

    01.05.2026 03:24
    Pobeda je sigurna
    Ova istraživanja su nameštaljka. Samo da izbori ne budu kada sam na letovanju koje sam uplatio još u januaru i sigurno pobeđujemo!
  • AntiZaNe

    01.05.2026 02:50
    Konzistentno
    Prošli put imali su 6%, sad 28,7.
  • Robot

    01.05.2026 02:43
    Raspiši izbore
    Gde je zapelo?
  • Slobodan

    01.05.2026 02:14
    Pogledajte rezultate izbora!
    Nisu potrebna nikakva istraživanja, imali smo izbore nedavno u 10 opština. Te opštine su pažljivo odabrane jer su na prošlim izborima imali 70%+ glasova za SNS. Napravili su kampanju kao da je sudnji dan, ljudima kupovali traktore, zamrzivače, na brzinu su asfaltirali, gradili, desetine miliona evra je potrošeno za kupovinu glasova. Ipak su studenti bili pojedinačno najjača politička opcija i svuda su uzeli skoro 40% glasova! I sada neko hoće da kaže da u velikim gradovima imaju manje od toga?! Ne budite smešni!
  • @Goran

    01.05.2026 02:07
    Blokade
    Blokade ne iritiraju narod, to je spin. Svako ko se nasao napolju za vreme blokada doziveo je koga blokade nerviraju - ćacije, i to ne sve.
  • Felt

    01.05.2026 01:32
    Odlično
    Onda neka vec sutra raspiše izbore, a vi botovi, vidim bas ste zagrejali tastature
  • Miro

    01.05.2026 01:09
    Pa raspiši izbore odma kad si siguran u sebe ....
  • Inerzija stvarnosti

    01.05.2026 00:55
    Inerzija stvarnosti
    Nedavno je preCednik tvrdio da studentska lista ima 9%. Je l im to naglo skočila popularnost na 29% ili to neko lažucka konstantno?
    Pokusavaju laznim istrazivanjima da obmane ljude, ali vise im nista ne polazi za rukom, narod je shvatio. Studenti pobedjuju!
  • Statisticar

    01.05.2026 00:25
    Moja analiza na osnovu poredjenja lokalnih izbora i poslednjih parlamentarnih (u istim opstinama) kaze da SNS+svi saveznici imaju oko 47% +/- 2%. Trenutno. Sve zavisi od broja bacenih glasova. Nevazecih ce biti oko 2%.
    Posto sam pogodio rezultate lokalnih izbora u 6 od 10 opstina imam pravo da mislim da ni sada nisam daleko.
  • Miki

    01.05.2026 00:01
    @Muftakis

    Pa nekoliko ljudi paralelno može da upiše ime mejl i da potpiše. Ne idu jedan za drugim genije, zato ima po 10 hemijskih na svakom mestu za potpisivanje.
  • Paradox

    01.05.2026 00:00
    Da je tako, izbori bi bili raspisani …
  • Atif

    30.04.2026 23:37
    Hajde da sledeće nedelje vidimo i kako je Sprint Insight ispitivao. Bez 84% za "studente" neću ni da čujem.
  • Realno

    30.04.2026 23:30
    Znaci sns i sps imaju 52% po faktor plusu.Ja ne znam sta je problem da se ide na izbore to je prvo pitanje?Drugo pitanje ako Pejic i Faktor Plus kazu da sps i sns imaju zajedno 52% hoce evo meni dati da igramo kladionicu neka bude 48% zajedno sps i sns nije bitno hoce odvojeno ili zajedno na izbore kako god odluce 48% i ja igram na manje od 48% 100.000e.Znaci 4 % castim Pejica i igram minus 100.000e.Covek ako je iskren nema razloga da mi ne uzme 100.000e..Zasto bi se lista zvala studenstska lista Rektor Djokic ko je rekao da ce on biti nosilac liste??Kada je i ko to rekao??
  • Brundo

    30.04.2026 23:16
    Duplo smešno.Prvo smešno su procenti.A drugo smešno je što je Vladan Djokić nosilac studentske liste.Kad naprednjaci rade istraživanja kao ovo što su uradili to mora nekako da se sakrije.Mnogo je provodno i očigledno.Njima bi najviše odgovaralo da je Djokić nosilac liste jer je anacionalan, kakvi su i oni uostalom.Nacionalna politika je rak rana SNS-a.
  • Lola

    30.04.2026 23:11
    Samo je merodavan
    Broj zaokruženih listića na izborima.
    Ova šatro istraživanja ništa ne vredi.
  • Muftakis

    30.04.2026 22:53
    #mare
    Ako verujete da su studenti zaista sakupili 400000 glasova, onda i ja verujem da su ova istraživanja tačna. Konkretno, u Nišu na 6 mesta su studenti sakupljali potpise za izbore. Za 6 sati koliko je trajala akcija, prikupili su preko 7000 potpisa. Prostim računanjem dolazimo do toga da je na svakih 4 sekundi neko potpisao?? Ako verujete u to da svako popuni formular sa podacima za 4 sekunde, onda ok. Pozdrav
  • neb

    30.04.2026 22:44
    xaxaxa
    faktor plus , to i nije neki relevantan faktor
  • aha

    30.04.2026 22:41
    da li se jedini ja secam da je lik iz faktor plusa kolega nasec predsednika iz mladjih dana iz zvezde, a vidjen je i na vasarima njihovim pored vucicevica. jak uzorak, ispred neke pecenjare.
  • zgađen

    30.04.2026 22:33
    zgađen
    Izvanredno istraživanje, ni Gebels ne bi napravio bolje.
  • Insajder

    30.04.2026 22:15
    Na koja istraživanja se pozivaju simpatizeri studenata, kad kažu da sva istraživanja lažu? Vaša subjektivnost nije pokazatelj stanja na terenu. Jedino istraživanje koje ide u korist studentima i opoziciji je NSPM (Vukadinović), ali on se kroz istoriju pokazao kao totalni promašaj, njegove greške u prognozama su išle i preko 10%, dok je Ipsos (francuska multinacionalna agencija) bio najtačniji, čak je u dva navrata potcenio SNS za oko 2%. Ako vi tastatura ratnici mislite da znate bolje od multinacionalne agencije koja se decenijama bavi anketama i prognozama, realnost će vas vratiti na zemlju već oko ponoći na dan izbora. Naravno, do izbora mogu da se dese neke velike afere i slično, pa da se stanje na terenu promeni, ali trenutno je ovako kako sam napisao, SNS ima oko 48%, bez SPS-a.
  • free

    30.04.2026 22:14
    Da
    Živela Autonomija Vojvodine!!!
  • 1914

    30.04.2026 22:00
    Bljuc...
  • Goran

    30.04.2026 21:56
    Raspiši izbore, Oskare!

  • Prsli Klark

    30.04.2026 21:55
    Jednostavno je
    Srbija pobedjuje ako raspise izbore, u suprotnom studenti pobedjuju. Pa vi cekajte dalje.
  • Drug Crni

    30.04.2026 21:52
    To samo naprednjaci hoće Đokića na čelu studentske liste...
  • Miloš

    30.04.2026 21:51
    Negde od 2014. godine istraživanja Faktor plusa su se skoro u decimalu poklapala sa kasnijim izbornim rezultatima. To možete proveriti prostom google pretragom.

    Ne znam čemu razočarenje građana koji podržavaju opoziciju jer je razlika između stranaka vlasti i opozicije manje od 10%.

    Vlast će možda imati dovoljan broj poslanika u Skupštini za formiranje Vlade, ali opozicija će u vidu studenstske liste + konvencionalne opozicije imati blizu polovičnog broja predstavnika. Dovoljno za normalne demokratske procese i kontrole u državi.
  • niks

    30.04.2026 21:45
    Studenti 46%, SNS 29%, proevropska opozija 8%, SPS 5%, SRS 2%, Zavetnici 1%. To je to, lojalisti 37%, zato i ne smeju na izbore vec godinu dana. Ne bi me cudilo da ih vise nikad i ne raspisu ("u interesu Srbije" naravno).
  • Gradjanin

    30.04.2026 21:32
    Tako je i orban imao svoja istrazivanja koja su mu davala prednost pred izbore, pa vidimo kako je prosao
  • Bogosav

    30.04.2026 21:04
    Slušajte starog Bogosava, pre godinu sam rekao SNS+partneri preko 60% mesta u parlanentu.
  • zztop

    30.04.2026 20:59
    Ko im je rek'o da se studentska lista piše sa vladan đokić kad još nije nigde objavljena ...
  • niks

    30.04.2026 20:50
    Studenti 46%, SNS 29%, proevropska opozija 8%, SPS 5%, SRS 2%, Zavetnici 1%. To je to, lojalisti 37%, zato i ne smeju na izbore vec godinu dana. Ne bi me cudilo da ih vise nikad i ne raspisu ("u interesu Srbije" naravno).
  • TsiBB

    30.04.2026 20:50
    Faktor
    + za SNS/SPS
    - za studente
  • mile

    30.04.2026 20:36
    blic = informer=kurir
    šta god napišu lažu
  • informfaktor plus

    30.04.2026 20:35
    Ma SNS 146% a studenti 2,8%. Nego je Aca Metilj dusa od coveka, nece da raspise izbore da se studenti ne obrukaju
  • pobogu

    30.04.2026 20:30
    "SNS ubedljivo vodi, "Studentska lista" druga sa 28,7 odsto"




    Prevaziđen fazon, proziran, dosadan... Čak i zbog toga vas treba menjati
  • mare

    30.04.2026 20:16
    zavrsice kao Orban i Fides
    masala, pa oni su bolji nego pre pobune studenata. Ako uspeju za jedan dan da prikupe 400.000 potpisa kao studenti bez da ih kupuju, ja im dizem kapu. Normalno stvari su rapidno drugacije, ovo ispitivanje je ovakvo posto im se sef jako rastuzio i razboleo od saznanja da gubi podrsku unarodu.
  • Небојша

    30.04.2026 20:05
    Небојша
    Биће да је обрнуто у осталом Вучићу да истраживања показују да добија изборе данас би их расписао не би се понашао кукавички. Ово што Вучић ради је недолично једног председника и неодговорно човека у шестој деценији живота. Губи изборе како год да окрене у почетку је ишао на време али је оно постало његов непријатељ сада иде на рат између САД и Ирана што је још горе. Дошло време да се иде са власти Вучићу и одговара и врати до задњег евра који си украо.
  • Vera

    30.04.2026 20:01
    koliko vam Vučić plaća za ovo?
    Da nije smešno bilo bi žalosno da moraju ovako da ga teše. Da je ovo istina bili bi izbori još juče, ali nije, jer Vučić bolje zna kako stoji i zato ne sme da raspiše izbore. Eto bili su lokalni u nekoliko mesta i on je sve što inače radi nezakonito uradio, već znamo ceo njegov kriminalni repertoar, i krađa, dupli spiskovi, batinaši i policija zastrašuju narod...pa je jedva uspeo da pokrade nešto, ali jedva. Eto to je njegov "rejting"! Baš me interesuje da li ovi "analitičari" uzimaju u obzir kao realno broj glasova koliko Vučić pokrade, jer on sad krade na očigled, ili stvarno misle da je to glasova on zaista osvojio? Šta uzimaju za realno kad ni to što se prikaže kao pobeda on zapravo nije realno osvojio?
  • Nenad

    30.04.2026 20:01
    Vrlo očigledna laž
    Znaju oni vrlo dobro stvarne brojke, ali ne smeju da ih objave i ne smeju da raspišu poštene izbore ni za studentski parlament, ni za mesne zajednice, ni za opštine. Zašto šalju batinaše na studente koji lepe nalepnice, ako imaju tako udobno vođstvo?!
    Istina je da su brojevi zapravo obrnuti. Studenti su uspeli da objedine ljude kojima je dosta lopovluka, korupcije na svakom koraku. Svi su građani drugog reda a za članove sns zakoni ne važe, mogu da rade šta i kako hoće bez ikakve kazne i odgovornosti. Sada polako osećamo i ekonomske posledice petnaestogodišnje tiranije neznalica. EU integracije su zaustavljene, nikada nismo bili međunarodno lošije pozicionirani. Sve se raspada dok članovi sns žive luksuzno i opušteno i ljudi to vide. Studenti će počistiti i sns i potrošenu, korumpiranu opoziciju. Biće još veći poraz Vučića nego što je Orban doživeo.
  • Слободан

    30.04.2026 20:00
    А који је фактор Фактор плус?
  • Pera Minhen

    30.04.2026 19:55
    Objavio Blic
    Pa šta smo mislili? Da će objaviti realno stanje sa terena?
  • Salajčan

    30.04.2026 19:54
    Haha
    Što je babi milo to joj se i snilo, tako i ovi "procenitelji"
  • Ns

    30.04.2026 19:47
    Ns
    pa neka onda odmah raspiše izbore. Što se plađi
  • Insajder

    30.04.2026 19:47
    Ipsos kaže 48% za SNS trenutno, kratko guglanje (ako mi ne verujete) kaže da je Ipsos do sada imao najtačnije prognoze, u poslednjih 10 godina. Jedino u slučaju da izlaznost bude preko 75% i da kompletna opozicija stane u jednu kolonu, tek tada SNS ima samo 50-60% šansi da zadrži vlast. Rađene su detaljne analize i matematičke simulacije, SNS najverovatnije ostaje na vlasti. Ako opozicija ne stane u jednu kolonu i ako izlaznost bude samo 67% kako trenutno kažu ankete, SNS ima preko 95% šanse da ostane na vlasti. To je trenutna realnost (bez navijanja i subjektivnosti), svidelo se to nekome ili ne.
  • DERAN

    30.04.2026 19:45
    Budi Bog S ˇnama
    Kakva glupost,,,CCccccc...Ne treba trošiti reči.
  • Lala

    30.04.2026 19:45
    Super ako tako mislite, hajde onda ih raspišite
  • Odgovornost za sve

    30.04.2026 19:45
    Da je to istina
    Oskar bi još danas raspisao izbore!
  • Goran

    30.04.2026 19:45
    Treba odmah da se prekine sa praksom blokada puteva, to narod iritira tako ne mozemo pobediti nikad
  • Lanemi

    30.04.2026 19:43
    #
    Šta se čeka?
  • Dg

    30.04.2026 19:42
    Dg
    Duhovito u Radikalskom stilu i namešteno taman za blagu vecinu. Raspisi izbore KukAVice i da se razilazimo uz odgovornost samo sve mi govori da ćemo morati na ulici braniti izbornu pobedu
  • Zastavnik I klase

    30.04.2026 19:40
    Takav odnos nije bio ni na jednoj opštini u kojoj su održavani lokalni izbori, uz svu legalnu i nelegalnu logistiku SNS-a. Da ne spominjem da su te opštine bile tvrdo jezgro naprednjaka. Kula, Kosjerić, Zaječar..??? Niš su izgubili na prošlim izborima, samo je Sud neprihvatanjem evidentne krađe dodelio jedan mandat, samim tim i većinu u Nišu. Gde su ostali gradovi? Da je ovo tačno, izbori bi odavno i lagano bili raspisani. Ovo istraživanje samo govori da će ovakve rezultate Nepomenik pročitati u 21.40 na veče održanih izbora, a u njih neće poverovati ni dobar deo SNS falangi, a ne većina u Srbiji.
  • Zokins

    30.04.2026 19:37
    faktor plus je
    Faktor plus je zapravo faktor minus !! Gde su napravili i sa kojim brojem ispitanika su radili. U kojim mestima i sa kojom starosnom strukturom ??
  • Nd

    30.04.2026 19:30
    Ne
    Klasicna podvala.Ko laze taj i krade.STUDENTI POBEDJUJU.
  • Mile

    30.04.2026 19:25
    Hahahaha
    Ha ha ha
  • bezbrižni

    30.04.2026 19:19
    FENOMENALNO
    Ako faktorplus kaže da ima tako ubedljivu prednost onda izbori nisu nikakav problem, jel?
  • Pumpaj

    30.04.2026 19:16
    Odlicno, neka Nepomenik raspise izbore. Ako sme da vam veruje!
  • Juca

    30.04.2026 19:15
    Da neće biti obratno? Sigurno su se zabunili, a i moraju još malo da lažu kada su za to dobili debele novce.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna