Na kraju noćnog sastanka u Berlinu, zvaničnici konzervativaca i socijaldemokrata su objavili "koncept za čist vazduh i obezbeđivanje kretanja kroz gradove". Detalji će biti predstavljeni danas.
Političari i autoindustrija mesec dana su pokušavali da pronađu kompromis oko organizovanja skupog osavremenjivanja vozila s dizel motorima, tehnologije izmišljene u Nemačkoj. Račun bi mogao biti prilično veliki za proizvođače automobila, koji su varanjem na testovima zagađenja izazvali krizu. "Autoindustrija je izazvala problem, ona treba i da plati", rekla je juče ministarka za životnu sredinu Svenja Šulce iz SPD.
Vlada na raspolaganju ima tri tehničke mogućnosti koje mogu i da se kombinuju: zamena delova na automobilima, olakšice prilikom zamene najstarijih dizelaša i neprestana nadogradnja softvera za kontrolu emisije gasova.
Probleme vladi je stvorilo i to što je više nemačkih sudova zapretilo zabranom najštetnijih dizelaša u desetinama najzagadjenijih gradova. I sama mogućnost uvođenja tih zabrana je ubrzala pad prodaje dizel vozila. Njihov udeo na tržištu je opao s 48 odsto 2015. na oko 39 odsto u 2017.
Ministar saobraćaja Andreas Šojer je rekao da vlada želi da izbegne zabrane saobraćanja.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
Veljko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar