Uz uobičajeno putno zdravstveno osiguranje, većina osiguravajućih kuća je već pripremila
pakete koji se doplaćuju uglavnom 50 odsto od vrednosti osnovnog osiguranja, piše
Politika.
U tu cenu uračunati su svi troškovi lečenja, lekova i medicinskih sredstava i boravka u oblnici. Ipak, ovo osiguranje ne pokriva samoinicijativno testiranje i troškove boravka u karantinu.
Kako je juče potvrđeno za Politiku u nekoliko velikih osiguravajućih kuća, ovi paketi važe za većinu turističkih destinacija na koje se u ovom trenutku iz Srbije može putovati.
Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne organizacije turističkih agencija Juta, kaže za Politiku da je važno da putnici znaju da su usluge lekara i pružanja medicinske pomoći izuzetno skupe u inostranstvu i da je najlakši način da se to prevaziće da uz sebe imaju polisu zdravstvenog osiguranja za vreme trajanja putovanja.
"Treba obratiti pažnju na iznos pokrića polise kao i na eventualni iznos učešća u osiguranom slučaju, takozvane franšize koja se razlikuje od osigurača do osigurača. Napominjem da je važno pročitati opšte uslove osiguranja kako biste znali šta sve pokriva i pod kojim uslovima takva polisa", kaže sagovornik Politike.
Seničić dodaje da se ovo osiguranje može obezbediti i u turističkima agencijama i osiguravajućim kućama i dodaje da je za sada samo Grčka objavila da će snositi troškove lečenja gostiju ukoliko dođe zaraze, a nešto slično je radio i Kipar od početka pandemije.
Ostale zemlje neće odbiti da pomognu turistima, ali samo polisa može pokriti troškove lečenja i to u iznosu pokrića koji je zaključen.
Opširnije čitajte na sajtu Politike.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 7
Juta
Stoga, sve što oni rade i kažu je isključivo u interesu agencija.
A putnici su potpuno bez zaštite.
Čak i ako uplate osiguranje, osiguravajuće kuće iznalaze razloge da se izvuku.
Nije problem da neko zastupa interese agecija, ali je problem što si Juta gradi imidž da je tu i zbog putnika, a nije, naprotiv.
BoeserWolf
Nikad se agencije nisu zalagale za musterije vec trazile opravdanja za visoke cene i koriwtile sanse da se i same ugrade u njih. Ali im vreme polako otkucava i nadam se da su toga svesni. U inostranstvu prakticno vise ne postoje turisticke agencije, grcaju.
Realno si mongoloid ako ne mozes sebi bez agencije da organizujes putovanje i ustedis sebi za dobar dzeparac.
Dr
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar