"Mašinovođe, i kada vide osobu na pruzi, ne mogu da zakoče u tom trenutku. Između 700 i 1.000 metara je zaustavni put železničke kompozicije, odnosno, kada mašinovođa stisne kočnicu voz se kreće još oko 1.000 metara", rekao je Stanisavljević za K1 televiziju.
Prema njegovim rečima, u toj situaciji nemoguće je izbeći nesreću.
Na pitanje koji su nakritičniji putni prelazi koji se ukrštaju sa prugom, Stanisavljević je rekao da nema pravila i da se nesreće događaju i gde je dobra vidljivost i gde je pregledno.
"Ima slučajeva da dolazi od nesreće i kada je spuštena rampa, jer nestrpljivi vozači automobila krenu da zaobilaze rampu i udari ih voz", naveo je.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
ex chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar