"Narednih dana ću imati sastanak sa predstavnicima građevinske industrije, da vidimo kako da im pomognemo, jer se suočavaju sa problemima, zato što se svaki dinar uložen u građevinsku industriju multiplikuje kroz druge delatnosti", rekao je Vesić.
On je najavio da će među prioritetima njegovog mandata biti donošnje izmena Zakona o izgradnji, s ciljem da se procedure za dobijanje dozvola ubrzaju, poboljšavanje rada Katastra i donošenje Zakona o održavanju infrastrukture, koji će omogućiti popisivanje državne infrastrukture, kako bi ona bila bolje održavana i manje novca se naknadno trošilo na rekonstrukciju infrastrukturnih objekata.
Bivši minsitar građevinarstva saobraćaja i infrastukture Tomislav Momirović, od kog je Vesić danas preuzeo dužnost, istakao je da se poslednjih godina u Srbiji odigrava neverovatan talas izgradnje saobraćajne i komunalne infrastrukture.
On je nabrojao da je za vreme njegovog mandata završena obilaznica oko Čačka, brza pruga Beograd-Novi Sad, hiljade stanova za bezbednjake, dve deonice obilaznice oko Beograda i započeti Moravski i Fruškogorski koridor, obnovljen veći broj železničkih pruga i veliki broj lokalnih i regionalnih puteva.
Momirović je napomenuo kako građevinska indsutrija u poslednja dva kvartala beleži pad i dodao da se moraju doneti mere pomoći tom sektoru.
Momirović, koji prelazi na dužnost ministra unutrašnje i spoljne trgovine, preuzeo je deo odgovornosti što projekat eksploatacije litijuma u Jadru nije realizovan, ocenivši da je to bila velika razvojna šansa za Srbiju.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 7
mirko
Momir
Maki
Onaj koji izjavljuje,
Onaj što ovo piše,
Ili mi što ovo čitamo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar