To je izjavio predsednik Samostalnog sindikata fabrike Saša Đorđević.
															
                                
                                
                                
                                
							
							
	On očekuje da sedam do osam meseci posle toga, u 2024. godini, krene i puna proizvodnja.
							                                
							
                            
                            
                            
                            
                            
	Đorđević je kazao da se savremena oprema intenzivno montira u dve fabričke karoserije kao i da sada ima i potpuno kompletiranih "polja".
	 
	Prema rečima Đorđevića, još uvek se ne zna koji će se model proizvoditi u Kragujevcu i ocenio je da se u medijima samo "nagađa".
	 
	Kazao je da su pojedini mediji pominjali najpre "pandu", a da je poslednja objava vezana za citroen C3.
	 
	Đorđević je rekao da to što nema zvaničnih informacija o modelu koji će se raditi u Kragujevcu ne čudi, jer je slično bilo i kada se čekalo na početak proizvodnje "fijata 500L".
                            
                            
								
								
							 
                            OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
                                Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
                            
							
							
Komentari 4
zztop
Obmana
Ova vlast, tacnije, najpametnija glava u drzavi, gradjane smatra mentalno zaostalim ! Proizvodnja el vozila ce propasti za jednu godinu, a Rio Tinto ce osrati do kraja stoljeca!
Bravo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar