
O Vučićevim najavama iz Kine: "Ljudima kojima je nudio jeftini parizer priča o letećim automobilima"

"Razgovarali smo o letećim automobilima, koji su sad ovde oko 300.000 dolara. Očekujem da dobiju dozvolu u Kini i verujem da ćemo sledeće godine do 1. decembra moći da pokažemo kako funkcionišu leteći automobili na teritoriji Srbije i da ćemo imati primenu i korišćenje letećih automobila tokom EKSPO-a, pa valjda će da nastave da me ismevaju", rekao je Vučić.
Biljana Stepanović, glavna urednica Nove ekonomije primećuje za "Danas" da "predsednik Srbije ima nesavladivu potrebu da zasenjuje svoje, sad već uzdrmano, biračko telo stalnim obećanjima, bez ikakve obaveze da ih ispuni".
"Povremeno su ta obećanja bazična, tipa – nateraću trgovce da snize cene da biste mogli da preživite, povremeno su bombastična, a nekad i neverovatna. Posle cena sad ponovo lansira svoju staru ideju o letećim automobilima. Ljudima koji nemaju kanalizaciju, kojima je nudio jeftini parizer i kojima je upravo drastično podigao cenu struje, sad pripoveda o letećim automobilima koje ćemo da dobijemo već do kraja iduće godine", navodi ona.
Kako kaže, Vučić verovatno računa da će to da ih impresionira i oduševi.
"Iako te leteće automobile oni sigurno neće voziti. Za njih je jeftiniji kulen, ako uopšte i to mogu da kupe. Dakle, bezočno ih manipuliše, kao i uvek. Srećna okolnost je što ni sam predsednik u tom terminu neće biti u prilici da se raduje letećim automobilima. Iz njegove sadašnje pozicije, kraj iduće godine je svetlosnu godinu daleko", ocenjuje Biljana Stepanović.
Ekonomista Saša Đogović smatra da imamo i prečih prioriteta u državi od ovoga.
"Prvo bi trebalo utvrditi u ovoj državi šta su prioriteti. To bi trebalo da budu ekološki projekti, pre svega kanalizacija i prečišćavanje otpadnih voda. Drugo su obnovljivi izvori energije. Znači, da se Srbija očisti i obezbedi održiv razvoj", ocenjuje on.
Đogović za "Danas" ističe da nema ništa protiv da se u Srbiji proizvode leteći automobili, jer su to visoko tehnološki proizvodi.
"A nabavka par letećih vozila za potrebe EKSPO-a, to je više za reklamu. Niti će to biti masovan uvoz, niti je to nešto posebno. Bolje da vidimo zašto još nije napravljena fabrika za preradu otpadnih voda u Beogradu", ističe on.
Komentari 4
Sale
AntiZaNe
Una
Bog da nas vidi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar