Sve prijavljene havarije su evidentirane, a svi raspoloživi resursi preduzeća su usmereni na njihovu sanaciju, koja se obavlja na osnovu prioriteta.
U "Vodovodu" su ukazali i da se isti slučaj dogodio i tokom leta kada je bilo problema sa pritiskom vode koja je dolazila sa postrojenja (fabrike vode) i nakon tadašnjeg preuzimanja vodosnabdevanja.
Kao prioriteti prilikom otklanjanja havarija uzimaju se njihov uticaj na proces vodosnabdevanja, ugroženost objekata i bezbednost ljudi od posledica curenja vode, potreba angažovanja specijalizovane mehanizacije za njihovo otklanjanje, raspoloživost i nabavka neophodnih materijala za sanaciju i drugo.
U "Vodovodu" navode i da se postupak vraćanja mesta havarije u prvobitno stanje sprovodi postepeno kako se vodovodne cevi ne bi naglo opteretile, što bi dovelo do novih kvarova, a od brzine slaganja tla zavisi kada će doći do završnog zakopavanja mesta kvara i asfaltiranja ili vraćanja prethodno uklonjenog uličnog mobilijara.
Do havarije na mreži i prekida vodosnabdevanja u jednom delu grada sinoć je došlo i zbog toga što su radnici "Toplane" oštetili cevi tokom radova na toplovodnoj mreži.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 6
Dragan
Bor Boranin
Zrenjaninac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar