Autor: 021.rs

Novi Sad
03.03.2026.
15:35 > 15:35
Neidentifikovani biciklista, kojeg je pri velikoj brzini udario motociklista na pešačkom prelazu na Bulevaru kneza Miloša, nastradao je od zadobijenih povreda.
  • Borka

    05.03.2026 10:20
    @Sloba
    Pa saobraćajni policajac je bio na motoru. :(
  • Boro iz Pobede

    04.03.2026 17:19
    Ko je pogledao video ove nesreće jasno mu je da je motor išao preko 100kmh. Ovo je ubistvo sa predumišljajem a ne saobraćajni prestup! Jezivo je da takvi ljudi postoje.
  • Zutma

    04.03.2026 17:08
    Imam mnogo godina i nikada nisam prešao prelaz a da ne gledam dopunski jer znam kakav je čovek, ako šetam svojom normalnom brzinom preko pešačkog oni meni trube iza šoferke, mašu rukama, da ne kilavim, da požurim! Evo nedavno je jedan pošao na svoje uslovno ali nije gledao, kada je naišao na mene koji sam na pešačkom, dva koraka pre kraja, on je trubio, vikao je iz auta na mene, zašto ne gledam? Kad sam bio klinac i kada sam išao na časove vožnje, ja sam tada tvrdo odlučio da nikada u životu ne vozim auto, osudio sam sebe na taban budući da znam kakvi su ljudi, kakav sam ja! Džaba meni moj autom ako samo jedan trenutak moje nepažnje može nekoga koštati života! Svako može stradati u nesreći isto tako, svako ju može izazvati, meni je bolje da tabanam nego da neko pogine zbog moje bahatosti.
  • Milana

    04.03.2026 09:46
    @objektivno
    Jedino sto je objektivno ovde je da tebi treba oduzeti dozvolu ako je imas!
    Svaka budala danas vozi kola i izmislja nova pravila, po sopstvenom nahodjenju i kako njemu odgovara!
    U NS, inace, 90% vozaca treba da vrati vozacke dozvole i ponovo na casove, a polovini od tih 90% treba dozivotno oduzeti istu!!!! Ovo je postalo strasno!
  • Rade

    04.03.2026 07:38
    Previše je debila na motorima uvesti drakonske kazne i oduzimanje motora za svaki prekrsaj prebrze i vožnje sakrivanje tablica .
  • Anon

    04.03.2026 06:05
    ...
    Ne volim da prelazim ulicu gde nema semafora, ali cak i kad je zeleno za pesake dobro zagledam izvirujem jer ne vberujem nikom.
  • Глига

    04.03.2026 00:03
    @Pravednik
    Gde si to pa video da postoji negde. Zato što postoji gomila bahatih treba na svakih pedeset-100 m stavljati ležeće policajce?
  • Goran

    03.03.2026 23:26
    Najopasniji za pesake i bicikliste su ti prelazi preko vecih saobracajnicama na kojima nema svetlosne signalizacije.
  • Sloba

    03.03.2026 22:22
    Haos
    Nigde policije kad treba!!
  • Праведник

    03.03.2026 20:56
    Озбиљан лежећи полицајац
    Мора да се постави мин. 10м. Пре сваког пешачког прелаза., или пешачки семафор можда.. Колко год апсурдно било, да први ауто није стао да га пусти човек би данас био жив! И колико се то пута већ десило и колко недај Боже пута још треба да се деси да укапирамо да пуки пешачки прелаз сам по себи није адекватно решење и друштво плаћа велику цену овој заблуди.
  • Serpiko

    03.03.2026 19:39
    Motori u NS decenijama voze prebrzo i bez kazni. Kako je resen Miseluk, sad imamo trke po bulevarima.
    Sta reci nego divljastvo koje se tolerise jer imaju vezu u policiji.
    I to ce se brzo regulisati, posle izbora....!
  • Ns

    03.03.2026 18:54
    Ns
    Ono kad nemamo nikakvu kulturu.Saucesce porodici.
  • Tanja

    03.03.2026 18:37
    Hoce li
    Neko vec jednom da se seti da kaznjava brzu voznju od srtane mitociklista i biciklista, dok nas sve nepoubijaju
  • @objektivno

    03.03.2026 18:30
    Da li si ti svestan da vozač automobila mora da zaustavi vozilo kada pešak prelazi ulicu? Ako su vozila stajala pre pešačkog prelaza sasvim je logično da neko koristi pešački prelaz i da ostala vozila koja dolaze bez obzira u kojoj subtraci moraju da se zaustave da bi propustili pešaka. Nadam se da nisi vozač automobila jer imaš jako čudnu logiku razumevanja saobraćaja.
  • Igor

    03.03.2026 18:25
    Objektivni, ako je neko stao pred pešačkim, sigurno postoji razlog! Pešački je, sokole i ako je neko stao, logično je da i ti staneš za svaki slučaj, zar ne? A ovde još dva auta stala!!!
  • @objektivno

    03.03.2026 18:13
    Ali ne i logicno. Zar nije logicno ako vozilo stoji na putu, da stoji iz nekog razloga? Pogotovo ako je pesacki ispred vozila koji stoji, zar nije logicno da je auto stao da propusti pesake? I zar nije logicno bas zbog te smanjene vidljivosti da i vi usporite i i stanete da biste videli sta se desava, umesto da razmisljate "gle budalu sto stoji, sad cu ja proci"?
  • @ Objektivno

    03.03.2026 18:04
    Divno si se nalupetao. Sa ovom logikom kriv su oni što su stali pešaku i pešak jer je prelazio na pešačkom prelazu. Nije kriv onaj koji je vozio prebrzo i nije kriv onaj kome bi moglo da padne na pamet da ako postoje tri trake i u dve trake ispred pešačkog prelaza stoje dva vozila da pešački prelaz neko prelazi.
    Ovakva falična i loša logika je i dovela do raspada ove zemlje. Posebno jer na položaje su postavljeni ovakvi ''geniji" kao vi.
  • Konj

    03.03.2026 18:04
    Svi negde jure i zure … ljudi stali sa kolima da pripuste pešaka a mulac na motoru dao po gasu …
  • Arch Stanton

    03.03.2026 18:01
    @objektivno
    Ljudska glupost nema granica, ti si očigledan dokaz za tu teoremu...
  • 9

    03.03.2026 17:57
    Dokle god dozvolu imaju
    Objektivno i Salle i njima slićni koji zakon i propise tumače po svome i nema policije i sudstva koje će to kažnjavati sa maksimalnim kaznama a ne uslovnim ili podeljenom odgovornošću bićemo prvaci Evrope po broju stradalih u saobraćaju na 1000 stanovnika .
  • Starac Focislav

    03.03.2026 17:56
    Ja sam se jednom skoro potukao sa nekim instruktorom , koji je stao da me propusti a ja iza vidim nekog Senu, koji ni u ludilu ne planira da stane i sada ja trebam da budem palacinka, da bi insrtruktor kao postovao zakon? Ne verujem nikom u saobracaju, osim sebi, a i to ne uvek. Znaci ovo je jedno od gorih pravia u saobracaju, a jedino je resenje sve zebre obezbediti ili kamerama ili semaforom ili ih izbrisati ako nisu oibezbedjene, mada ni semafor ne pomaze uvek ,Koliko ljudi treba da nastrada da nama bude jasno da to ne funkcionise..
  • Darko

    03.03.2026 17:51
    Obavezno sam proveri situaciju
    Jer ako prelaziš a nisi se uverio da to i možeš bezbedno, desi se ovo. Treba i pored ova dva auta izviriti i uveriti se dal je bezbedno nastaviti sa prelaskom preko pešačkog. Ovo spašava život….
  • Boško

    03.03.2026 17:47
    @objeltivno
    Ne znam da li imate vozačku dozvolu, ali je i ne zaslužujete. Takvim nasilnicima je mesto u zatvoru ili sličnoj instituciji.
  • Szrasno

    03.03.2026 17:47
    Motorasi
    U većini slučajeva kukaju: "ko na nas pazi?" kad se po koji put žalimo da voze bezobrazno. Slažem se, nisu svi takvi, ali kad god sam u gradu, od njih 100 možda jedan, i to možda, poštuje pravila kao npr. kako obilazi ze na semafor itd.
  • @objektivno

    03.03.2026 17:44
    Izem ti to objektivno
    Ti kanda nisi pazio na čaaovima o pravilu saobraćaja
  • @objektivno

    03.03.2026 17:36
    @objektivno
    Odmah da ti se oduzme vozacka dozvola!!! Na zalost ima ljudi poput ovog koji ne mogu da shvate zbog cega vozilo "stoji" u desnoj traci pred pesackim prelazom. I to sto ne mogu da shvate nije problem ako su pazljivi, vec je problem kada krenu da prave neku teoriju kao sto je to uradio doticni. Zato vrati vozacku
  • Sima

    03.03.2026 17:34
    @objektivno
    Uopste niste u pravu. Po zakonu ste duzni da stanete na pesackom prelazu i propustite pesaka ukoliko pesak krene da prelazi pa makar bio bulevar sa 10 traka. Duznost drugih vozaca je da uspore a ne da daju pun gas i obidju vozilo koje stoji ispred pesackog.
  • Ns

    03.03.2026 17:32
    Ns
    Ovo je katastrofa. Dajte postavite te super kamere po gradu i završite priču sa brzom vožnjom.
    @one guy
    Ooo nemojte stambene zajednice i upravnike. To je kriminal koji će se teško iskoreniti.
  • Marko NS

    03.03.2026 16:46
    Moje saučešće porodici
  • Aleksej

    03.03.2026 16:44
    Milicija trenira strogocu
    Bitno je da sam ja dobio kaznu za 78 km/h na izlazu iz Kamenice pre penjanja za Venac. :/ To ce sigurno spreciti ovakve stvari.
  • objektivno

    03.03.2026 16:39
    Na putu sa dve ili više traka u istom smeru, odgovornost je i na onima koji stanu da propuste pešake, jer time stvaraju ogroman mrtav ugao kako za pešake tako i za one koji se voze drugom trakom. Bolje je proći ako je bezbedno nego stati. Put nije za stajanje, posebno ne sa dve ili tri trake. Oni koji voze iza vas drugom trakom, upravo od vašeg auta ne vide pešaka, niti pešak vidi njih. Stajanjem pešaku stvorite lažan privid da ne bezbedno da pređe. Zato svuda treba da budu semafori. Taj koji je stao je ispoštovao zakon, ali to je uz veliku brzinu motocikliste bio takođe uzrok jedan od uzroka nesreće.
  • Salle

    03.03.2026 16:37
    Sada ću verovatno naleteti na osudu, ali ja, kada se nalazim u levoj traci i kada vidim pešaka da hoće da pređe put, a u retrovizoru vidim da se neki majmun zaleteo u desnoj, ne stajem pešaku. Pešak po pravilu kreće da prelazi kada vidi da mu se "bliži auto" zaustavlja, a ovi iza, u drugoj traci, divljaju.
  • Milica

    03.03.2026 16:32
    Uzas. Naopasnija situacija. Svakako doprinosi i bahatluk po celom gradu gde svi staju gde god zele, a desne trake narocito sluze bukvalno kao zaustavne. Cak i na tom potezu u Jovana Ducica svako malo neko se samo zaustavi u desnoj traci da saceka nekog, da pretrci preko puta.. Katastrofalno stanje u saobracaju u Novom Sadu!
  • Шаренград

    03.03.2026 16:27
    Забранити све моторе који иду преко 50кмч за младе до 25. година. Ово није нормално да људи гину у граду на пешачким прелазима!
  • QQ

    03.03.2026 16:04
    Pazite se ljudi, pazite jedni na druge. Nije saobraćaj šala.
  • Djordje

    03.03.2026 15:56
    Da se zna red
    Kod nas se nikad ne zna da li se neko zaustavlja da propusti pesaka ili da "skokne" do trafike po cigarete. Ovo drugo je redovnije.
  • Petar PP

    03.03.2026 15:50
    Ako je nažalost poginuli sišao sa bicikla onda nije biciklista nego pešak (koji je gurao bicikl).
    Saučešće porodici i prijateljima, strašno je.
  • Branko

    03.03.2026 15:41
    Bahato
    Policija u Mrcajevcima?
  • ex chapman

    03.03.2026 15:35
    motori
    od kako ja znam za sebe u Novom Sadu se tolerisu "trke" motora i automobila po gradu.
    kako, zasto - ne razumem
    jel necija zabava vrednija od zivota drugih ljudi?
  • Ja

    03.03.2026 15:28
    Jako cesta “situacija”, jedni stanu da propuste, drugi ne obracaju paznju i evo ishoda. Ljudi paznja, paznja, paznja..ne srljajte pa i da ste milion puta u pravu.
  • rade

    03.03.2026 15:14
    Kad bi policija radila svoj posao, ovakve tragedije se ne bi desavale!
  • Novosadjanin

    03.03.2026 15:01
    Tipican i vrlo cest slucaj: "Vidi budale sto stoji sad cu da ga obidjem" Iz moje porodice troje su povredjeni na pesackom na taj nacin.
  • one guy

    03.03.2026 15:00
    .
    Krenula se sezona trka po gradu... U nedelju se vise motora jurilo po Bul. Evrope u brzini od otprilike 150km/h.
    Tuzno je i zalosno da neko nastrada na sred pesackog prelaza i to kad vec par vozila koci da ga propusti.
    Mozda nekad i kod nas zazivi rad policije, kaznjavanje bez izuzetka, pa i veca kultura zivota na ulici, u saobracaju, u stambenoj zajednici itd.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna