Autor: 021.rs

Novi Sad
12.05.2026.
07:01 > 04:45
Muškarac star 36 godina pretučen je metalnom šipkom sinoć oko 22 časa na Bulevaru Mihajla Pupina.
  • @Gojko

    20.05.2026 19:39
    Eto tebi dokaza da ne poseduješ funkcionalnu pismenost, verovatno nikad nisi bio u osnovnoj školi... ne izlazi taj iz unutrašnje trake na prvom izlazu već izlazi na izlazu koji je prvi za ovoga iz spoljašnje trake. Pokušaj ti da stvoriš konačno tu sliku čiji si ljubitelj ali si sam nesposoban da je stvoriš dok je drugima namećeš, da nije tačno da imamo "beskonačni krug gde niko nikome ne smeta", a pošto si baš ovoliko nesposoban evo ovaj put ću nacrtati: kružni tok sa ulazno-izlaznim saobraćajnicama numerisanim redom sa 1, 2, 3 i 4. Vozač A ulazi na ulazu 1 u unutrašnju traku i izlazi na izlazu 4. Vozač B ulazi na ulazu 3 u spoljašnju traku i izlazi na izlazu 1. Vozač A će seći vozača B i mora da ga propusti pre napuštanja unutrašnje trake na izlazu 4 kao što je obavezan da propusti i svako drugo vozilo koje na izlazu 4 u spoljašnjoj traci nastavlja pravo. Da li to vozilo možda pravi prekršaj ako je u spoljašnju traku ušlo ranije tebi nije dalo pravo da ga sečeš i ne propustiš da nastavi pravo. Zadivljujuće je da ovoliko nesposoban nisi već nekoga ubio, obaška što stvarno ne možeš ni da zamisliš sliku dva automobila i kružni tok niti razumeš značenje pisane reči na srpskom jeziku.
  • Gojko

    19.05.2026 23:21
    @gojko
    A taj iz unutrasnje sto bi po tebi izasao na prvom njegovom izlazu, ne bi ni mogao da udje u kružni tok dok ne propusti ovog koji je vec u spoljnjoj traci, tako da si pao iz dva osnova, obaška sto stvarno ne možeš da zamisliš sliku dva automobila i kružni tok.
  • Gojko

    19.05.2026 21:44
    @ gojko
    Eto ti dokaza da ne znas, verovatno nikad nisi ni bio u kruznom toku...taj sto vozi u unutrasnjoj traci, ne sme ni izaci na prvom izlazu, nego na drugom ili trecem, eventualno da se vrati nazad, i to je isto nacrtano na znaku koji je obavezujuci a koji nisi ni pogledao. Pokusaj da stvoris sliku, iz spoljnje trake se izlazi na prvom i drugom, iz unutrasnje na drugom i trecem, oni koji se ukljucuju čekaju da bude slobodno, i samo tako imamo 'beskonacni' krug gde niko nikom ne smeta, i rešava se problem gužve i semafora.
  • @Gojko

    19.05.2026 19:28
    Veoma si uporan, ali i ja sam i tvoja ovde neće biti poslednja jer nisi u pravu i nećeš biti u pravu dok god tvrdoglavo izjavljuješ iste gluposti! Ne, nije tačno da niko nikoga ne bi sekao. Propisano je bilo da se u spoljnu traku može ulaziti radi izlaska na prvom ili drugom izlazu. Ako takav izlazi na drugi izlaz njega će seći svako iz unutrašnje trake ko želi da izađe na za njega prvom izlazu jer on izlazi tek na sledećem i pored tog izlaza nastavlja pravo. Odnosno tačnije je reći da ne bi trebalo niko da ga seče, jer "ako bi svi koristili kružni tok onako kako je propisano" kako si lično ti napisao iako ovo ni sam ne poštuješ onda bi ovi iz unutrašnje trake morali propustiti svako vozilo iz spoljašnje pre nego što pokušaju isključenje a ne tvrditi kako vozilo iz spoljašnje trake njih "seče" dok su oni ti koji napuštaju svoju traku i seku njihovu. Pokušaj da ti ovo zamisliš ako već za svojih 30 godina vožnje kojima se apsurdno hvališ nisi mogao toliko da ukapiraš.
  • Gojko

    19.05.2026 14:12
    @ poslednji nn gojko
    Ako se kružni tok koristi kako je i projektovan, i kako je označeno na znaku pre ulaska, onda nema sta onaj iz desne trake da izlazi posle drugog izlaza, i sve postaje savršeno lako. Ponavljam, ako bi svi koristili kruzni tok onako kako je propisano, on bi zaista bio neprekidni krug, i niko nikog ne bi sekao, niti bi bilo zastoja, pokusajte to da zamislite ako vec niste ukapirali tokom voznje.
  • Srdjan

    17.05.2026 17:18
    Kružni tok
    Voleo bih samo da ovi koji pričaju o spoljnoj i unutrašnjoj traci u kružnom toku, da mi objasne koja je spoljna, a koja unutrašnja traka npr. na Slaviji, ili sličnim kružnim tokovima sa 3 i više traka?
    Kružni tok je jednostavno samo bulevar u krug i važi pravilo desnog , kraj.
  • @Gojko

    16.05.2026 18:00
    Vidi se zašto imamo najviše stradalih u saobraćaju u Evropi. Lik se hvali svojim velikim vozačkim stažom i umećem i istovremeno i bez trunke stida ili zdravog razuma je potpuno uveren da ako on napusti svoju traku i pređe u susednu da taj iz susedne trake seče njega umesto obrnuto. Kada ni posle 30 godina nije sposoban toliko da nauči jasno je da je slučaj beznadežan, a nažalost nema načina da se takvima oduzme dozvola dok nekoga ne povrede ili ubiju.
  • Dejan

    14.05.2026 11:13
    @Gojko
    Učesnik sam u saobraćaju i kao vozač automobila,veoma često vozim bicikl i idem peške,a kao tinejdžer sam vozio zoljicu.
    Uvek se trudim da ne jurcam,uvek pustim vozilo iz sporedne ulice da se uključi,a ne da čeka u nedogled,kada se neko izparkirava takođe stanem,sigurno bih i Vas pustio da se prestrojite iz unutrašnje u spoljnu traku u kružnom toku ako je bezbedno,izuzetno pazim prilikom skretanja na pešake i bicikliste itd,itd.Moji ideal vožnje automobila je maksimalna sigurnost i kolegijalnost.Zna se kada se koristi sirena,nema mahanja i nekulturnog gestikulira nja.I Vama preporučujem da smanjite tenziju kada sedate u auto i da ne brojite drugima na kom su ulazu ušli u kružni tok,a na kom hoće da izađu.Bolje je da se koncentrišete na sebe i bezbednost,onda se nećete čukati i uletati drugome u putanju.Uvek je lepše biti gospodin,a ne nasilnik.Želim Vam bezbednu i prijatnu vožnju bez stresa i sukoba.Znate,ljubaznost nije mana.
  • Gojko

    14.05.2026 10:13
    Bitna je svrha kružnog toka,jer kad niko ne bi postovao pravilo izlaska iz njega, konkretno, iz desne da mora da izadje najkasnije na drugi izlaz,onda bi oni iz unutrašnje trake ostali zaglavljeni, sto bi lančano napravilo zagusenje i na ulascima u kruzni tok, koji bi prakticno tad bio zaustavljen, sto se cesto i desava, jer eto neko je sebi dao za pravo da kaze da to i nije neka greska, a zbog njegove bahatosti, svi ostali nek čekaju.
  • Gojko

    14.05.2026 10:07
    @ Dejan
    Vidim da si nervozan i da ne vredi objasnjavati, sta je za poredjenje a sta nije...jednostavno, u saobracaju su greske isključene, nije to partija šaha, vec moze skupo da se plati greska..ako pise da iz spoljasnje trake mora izaci do drugog izlaza, onda to mora, i to ocekuju i drugi ucesnici, kao sto i ocekuju da nece proci na crveno, e sad što smo mi ćaci nacija, gde niko ni žmigavac ne daje, a kamoli da se pravilno prestrojava, zato nam tako i ide. Procitaj komentar pre tvog, neko je isto to objasnio, a i zadnja dva dana ima dosta komentara sa istim shvatanjem kruznog toka.
  • Dejan

    14.05.2026 08:19
    @Gojko
    Drago mi je da niste nasilni.Nije za poređenje skretanje iz krajnje desne trake u levo na raskrsnici sa izlaskom iz kružnog toka iz spoljne trake,pa makar to bio i famozni treći izlaz koji Vas izuzetno nervira.Vozilo iz unutrašnje trake nema pravo da se nasilno prestrojava u spoljnu traku ni pod kojim okolnostima,niko ni jedan učesnik u saobraćaju nije ovlašćen da kažnjava druge,pogotovo nesme da naleće na njih,niti da ih dovodi u opasnost.Zato se radi pregled kod psihijatra za vozače,samo što je kod nas on pro forme.Sa više tolerancije i normalnosti,bilo bi mnogo manje nesreća.Uzrok nesrećama je i rasprostranjeni ego trip frustriranih neuspešnih,nezadovoljnih,besnih,razmaženih,bahatih,samoživih...
  • Pravo jačeg

    14.05.2026 07:51
    Šipku nose za ubedjivanje
    da budu uvek u pravu, Oni sa šipkama misle da su normalniji od nekih koji možda pogreše u saobračaju.
    Ako nema prava da se prelazi iz jdne u drugu traku i ako ne važe unutar
    kružnice pravila koja važe na ravnom kolovozu,kako će da izadju IKAD oni sa unutrašnje trake a da ne preseku ....
  • Gojko

    13.05.2026 23:17
    @Dejan
    Nisam ni najmanje nasilan, samo kažem, da kad bi svi naučili da voze, po propisima, kao na primer sto stanu na crveno, ili ne skrecu levo u raskrsnici iz krajnje desne trake, tako i da propisno koriste kružni tok, i izlaze na izlazima na kojima im je dozvoljeno, sto im je i nacrtano, kako na znaku, tako i na asfaltu, kruzni tok bi ostvario svrhu svoje namene, tj. najbrzi i najbezbedniji protok saobracaja, a tako je lako naučiti. Problem je nas mentalitet, ja sam najpametniji, ili ako i nisam, nema veze, moze da se toleriše, nedavanje žmigavca, nepropisno prestrojavanje...
  • Dejan

    13.05.2026 16:31
    Niko nema pravo da iz unutrašnje trake seče putanju vozilu u spolnoj traci,pa ni Gojko.Tek kad je to bezbedno može se prestrojiti.Nije saobraćajni prekršaj ako neko iz spoljne trake izađe na trećem izlazu ili napravi polu kružno.Čemu nervoza i bes,da li je bolje biti tvrdoglavi nasilnik ili normalan čovek.Niko ti nije neprijatelj ako vozi u spoljnoj traci,a uz to nije ni u prekršaju.Niko nije vlasnik saobraćajne trake i zato nema pravo da drugome uleće u putanju.Zašto se ne bi takmičili u lepom ponašanju umesto u nasilništvu.Blanko priznajem svakom Gojku da je vozač u rangu šampiona F1,a on neka proba da razume da nisu svi savršeni vozači i da pokaže čojstvo,a to je da zaštiti drugog od sebe i da proba da zamisli da mu taj drugi nije apriori neprijatelj već neko normalan,saosećajan i razuman.
  • @/

    13.05.2026 15:00
    Hajde navedi koji član i stav zakona je uveo tu "zabranu prestrojavanja u kružnom toku" pa da vidimo ko je sišao sa planine. Postoje razne raskrsnice to je tačno, a postoji i psihijatrija za one koji su umislili zabrane koje ne postoje nigde osim u njihovoj ludoj glavi.
  • @Gojko

    13.05.2026 13:17
    Voliš jako da namećeš, čim nešto nije kako ti hoćeš odmah nisam vozač, nemam vozačku, ne vredi mi crtati... Vidim situaciju, i ponavljam da taj koji se kretao svojom trakom pravo nije mogao tebe da iseče kako uporno tvrdiš, ti si taj koji je njega sekao, ti si taj koji je napustio svoju traku i prešao u njegovu a ne obrnuto. Primer sam dao da nije postojao taj koji je kružio spoljnom trakom do trećeg izlaza već da je postojao drugi koji je ušao na sledećem ulazu i izlazio na drugom izlazu, taj bi te isto tako "isekao" kao što te je i ovaj "isekao" i došlo bi do čukanja. Ti si umislio da tuđi prekršaj tebe abolira za tvoj, to nigde ne postoji, on može biti kriv za neispravno kretanje u kružnom toku ali si ti kriv zbog čukanja i treba do neba da budeš zahvalan što taj nije išao na višu sudsku instancu. Upravo si ti taj koji razmišlja "ne sme niko da me udari" kada sečeš nekoga u susednoj traci bez da ga propustiš, pokazuješ nervozu i ponašaš se rizično i zbog takvih kao što si ti imamo najviše nastradalih u saobraćaju u Evropi. Toliko si razdražen da si se opet vratio i 15 minuta kasnije ostavio još jedan komentar da se dodatno pohvališ svojim dugogodišnjim vozačkim stažom kao da te to abolira i kao da time odjednom postaje pravilo da onaj koji nastavlja pravo "seče" nekoga ko prelazi u njegovu traku.
  • Gojko

    13.05.2026 12:21
    @gojko- nn lice
    30 godina vozim po Evropi,automobil, kad kod nas nisu ni postojali kruzni tokovi, i sve savrseno funkcionise, kao crveno i zeleno, kao sto ja ne mogu iz leve trake da izadjem na prvi izlaz, nego samo na drugi i posle, tako i oni iz desne izlaze najkasnije na drugi, i to tamo svi refleksno rade, bez ikakvih usporavanja a kamoli čukanja, a veruj mi, za prosecno inteligentnog coveka, lakse je naučiti nego pesmicu od dve strofe.
  • Gojko

    13.05.2026 12:08
    @gojko-nn lice
    Opet ne vidis situaciju, jer očigledno nisi vozac, paralelno samnom je isao vozac u desnoj traci, pa bi taj koji se ukljucuje morao da nas propusti...poenta je da zbog cacija, i kilavih Radovana koji ne smeju da udju u unutrasnju traku, vec idu ceo krug desnom,pa sta bude, i ulaze u kontra smer na auto putu, pa jure 130 do sledeceg izlaza, ako prežive, jer razmisljaju kao ti, ne sme niko da me udari, zbog toga imamo najvise nastradalih u saobracaju u Evropi.
  • @Gojko

    13.05.2026 10:11
    Opet ti dozvoljavaš sebi da lupetaš, možda jer upravo ti nemaš ni dozvolu? To vozilo koje je ušlo na drugom ulazu nije počinilo nikakvu izmišljenu "strogo zabranjenu grešku", to vozilo je ušlo u spoljašnju traku a ti si se kretao unutrašnjom, to vozilo nije imalo nijedan razlog da "ne sme da uđe dok te ne propusti". Hajde pronađi to pravilo da vozilo ne sme da uđe u spoljašnju traku jer se neko kreće unutrašnjom, pa još i "strogo zabranjeno"? Da postoji takvo pravilo, da od dve kolone vozila koja ulaze u kružni tok za obe mora da važi da su obe trake kružnog toka prazne to bi stvorilo potpuni kolaps, a sve zbog pojedinca koji je izgleda umislio da ako da žmigavac i kruži unutrašnjom trakom da je odjednom postao najvažniji u kružnom toku i da svi moraju da ga puste da radi šta hoće. Ne, davanjem žmigavca nisi dobio dozvolu da sećeš nečiju traku kako ti hoćeš, isto kao što ni onaj tvoj imaginarni vozač koji je iz krajnje desne trake skrenuo levo u raskrsnici nije dobio pravo da to uradi samo zato što je dao levi žmigavac.
  • /

    13.05.2026 10:00
    /
    @@/
    'ajde neka bude 15 godina kako je zabranjeno prestrojavanje u kruzom toku.
    nisu ti javili na planini sa koje si sisao.
    svaka traka sluzi za njeno kretanje i izlazak. tamo gde ces izaci sluzi prestrojavanje pre ulaska u raskrsnicu

    postoje takve raskrsnice, stavljaju stubice ili kugle kako se neki srbin ne bi predomislio i menjao traku.

    jugoslavija se raspala ako nisi znao pa su vec nekoliko puta menjali zakon o saobracaju. jednom prilikom su u novom sadu delili i flajere o promenama u zakonu.
    kao sto rekoh, tebi ga na planini nisu dostavili
  • Gojko

    13.05.2026 08:16
    @gojko
    ' da je uslo vozilo na drugom ulazu'...opet dozvoljavas strogo zabranjenu gresku, ili stvarno nemas ni dozvolu, jer to vozilo ne sme ni da udje dok me ne propusti, bez obzira u kojoj sam traci, a pri tom dao sam i desni žmigavac da izlazim, a ovaj koji se kretao u desnoj, usao je kad i ja, na sudu ne znam sta je bilo, mada je tad i sam priznao da bi u Austriji odakle je, on bio kriv. Da se samo ta dva pravila ne postuju, kako si ti dopustio, u kruznom bi bio sudar na svaka 2 min.
  • Nemanja

    13.05.2026 05:38
    @Zgadijo
    12.05.2026 • 07:45

    Odličan komentar.

    Sve je manje dobrih ljudi ovde.
    Svako normalan treba da ode iz ove raspale nedođije.


  • @Gojko

    12.05.2026 23:19
    Tako je, nekima ne vredi ni crtati. Naravno da može izaći iz kružnog toka iako mu je zabranjeno da izađe na trećem izlazu, neće zauvek ostati u kružnom toku. To što je on tim činom u prekršaju nije tebi dalo pravo da sečeš saobraćaj u spoljašnjoj traci. Poenta je da ti moraš propustiti saobraćaj koji se kreće spoljašnjom trakom, a da li je taj konkretno u prekršaju ili ne to sa time nije povezano.
    Ne, to nije isto kao da je iz krajnje desne trake skrenuo levo u raskrsnici. U običnoj raskrsnici nikako nije moguće praviti takav manevar osim prekršajem isto kao što je i prolazak kroz crveno skoro uvek prekršaj, u kružnom toku je sasvim normalno da postoji saobraćaj spoljašnjom trakom koji seku ovi iz unutrašnje i koji moraju da zbog toga paze da ne dođe do kolizije. Da ne govorim sada da si obrnuo uloge, ti si ovde bio taj koji je sekao drugome traku a ne ti išao pravo pa tvoju traku sekao neko drugi.
    Prestani mi svoje lažljive reči stavljati u usta. Nisam nigde njega branio, ono što sam ja napisao je da si ti taj koji je njega isekao a ne on tebe, ne može da tebe iseče neko ko se kreće pravo svojom trakom. I nisam govorio o njemu koji izlazi na drugom izlazu, da se tu našlo vozilo koje je ušlo na narednom ulazu od vas dvojice u spoljnu traku i išlo pravo što je dozvoljeno, isto tako bi te "isekao" i došlo bi do čukanja jer ga nisi propustio. Malo ti preispitaj kakvu to sliku kružnog toka imaš u svojoj glavi.
  • Somborac

    12.05.2026 22:31
    Turbo fakin čardžr
    Koliko Novosađani poznaju pravila vožnje u kružnom toku (osim ovih komentara) najbolje govori u prilog činjenica da je neko iscoljao onolike pare da napravi onaj turbo kružni tok na Limanu. To jedino dokazano radi ovde, morala je da se ogradi svaka traka da možete lepo u nega bez mozga, kao ovce.
  • Gojko

    12.05.2026 22:22
    @gojko
    Ne vredi nekima ni crtati, kažes on može da izadje iz kruznog toka cak iako mu je zabranjeno da izadje na trecem izlazu. To je isto kao da je iz krajnje desne trake skrenuo levo u raskrsnici, i ja ga iz srednje iduci pravo, isekao ?! Ili, ako je prosao i na crveno, ako ga ja na moje zeleno udarim, ja sam kriv, jer sam ja udario njega ? Čovek je išao kao muva bez glave, mimo svih pravila, jasno istaknutih na znaku, i ti ga branis jer očigledno ne znas ni ti da prodjes kruzni tok, osim spoljnom trakom...čemu onda sluzi kruzni tok ako ne da se ubrza, sto vi iz spoljnih traka obesmisljavate, i zaustavljate nesmetan protok. Da je izasao na drugom, izasli bi paralelno, i niko nikog ne bi udario, ali ti cak nemas ni sliku kruznog toka u glavi.
  • @Gojko

    12.05.2026 22:03
    O čemu ti pričaš?? Ti si taj koji je sekao njegovu traku, ne može on koji se kreće svojom trakom pa čak i ako izlazi na izlazu gde ne sme da "iseče" tebe koji sečeš njegovu jer želiš da izađeš. Isto se moglo desiti i sa nekim ko je izlazio na drugom umesto trećem izlazu, i njega bi isto tako isekao kada bi probao izaći i došlo bi do čukanja. A sad šta je bilo dalje na sudu to je druga priča, svima nam je poznato da sudske presude često besmislene i recimo verujem da je nastavio na višoj sudskoj instanci da bi to dobio jer si na kraju ti taj koji je sekao njegovu traku a ne on tvoju.
  • @/

    12.05.2026 21:31
    U tvojoj alternativnoj realnosti "u svim normalnim zemljama za spoljašnju traku je prvi izlaz". U pravoj realnosti niti u jednoj zemlji takvo pravilo ne postoji. Postoji varijanta kružnog toka koja se upravo naziva "turbo" a koja je tehnički drugačije izvedena i u kojoj je tok saobraćaja iz pojedinih pravaca odnosno ulaskom u pojedine trake takvog toka nateran da koristi specifičan izlaz odnosno izlaze. U tvojoj alternativnoj realnosti takav kružni tok je samo Srbima "turbo", u pravoj realnosti svi u svetu takav kružni tok nazivaju "turbo" od momenta kada je prvi put takva varijanta kružne raskrsnice uvedena u Holandiji. A za kraj si to sve začinio izmišljotinom da "ima više od desetak godina kako je zabranjeno prestrojavanje u kružnom toku" što se nikada nije desilo.
    Možda je vreme da potražiš profesionalnu pomoć po pitanju tog izvitoperenog pogleda na svet u kojem živiš.
  • Gojko

    12.05.2026 21:17
    Problem je sto niko ne gleda znakove, pa ni saobracajna policija. Imao sam čukanje u kružnom toku, kad me je prilikom izlaska iz unutrasnje trake isekao vozac iz spoljne, koji je krenuo da izadje na treci izlaz. Saobracajac dosao i rekao da sam ja kriv, medjutim na tabli pre kruznog toka, jasno je označeno da se iz spoljne trake izlazi samo na prvom i drugom izlazu, kao i na obicnim raskrsnicama, gde ne moze iz desne trake da se skrene levo. Naravno, moja osiguravajuca kuca ga je dobila na sudu, i morao je on placati štetu.
  • @Mile

    12.05.2026 15:14
    Nigde u svetu ne važi pravilo da je spoljna traka samo za prvi izlaz. Tačno je da je strašno šta čitamo upravo od tebe.
    Evidentno je da postoji manja grupa neobrazovanih pojedinaca koji su uvereni da je uloga kružnog toka da napravi saobraćajni kolaps te da zato kružni tok sa dve trake služi da kompletan saobraćaj iz svih pravaca i smerova a koji žele da napuste kružni tok na izlazu koji nije prvi treba naterati u jednu, i to najkraću unutrašnju traku.
  • /

    12.05.2026 14:41
    /
    @@Mile
    ...ima vise od desetak godina kako je zabranjeno prestrojavanje u kruznom toku
  • /

    12.05.2026 14:01
    /
    @@Mile
    nema vise prestrojavanja u kruznom toku.

    u svim normalnim zemljama za spoljasnju traku je prvi izlaz.
    treba biti normalan pa priznati da bi ovo smanjile guzve na kruznim tokovima u gradu umesto sto se ceka prilika za uletanje u tok.

    samo je srbima takva raskrsnica -turbo
  • Mile

    12.05.2026 14:00
    Robot
    12.05.2026 • 12:48
    "Spoljlna traka je samo za prvi i drugi izlaz"

    Samo je za prvi. Strašno šta čitam.
  • Mile

    12.05.2026 13:59
    Ja ovde pišem o nekim pravilima koja jesu ili ne moraju biti obaveza, već red, poštovanje, neobavezno prvenstvo, i zbog kojih se često mogu slupati u kružnom toku, a slupali su se i drugi, kad ono - nađe se nekoliko njih sa "nisi u pravu, nije zabranjeno, nije pogrešno" i intrepretacijom svega još gore nego ono o čemu sam pisao. Da je tako kako kažu, ne bi bilo saobraćajki u kružnim tokovima, ponajviše u navedenom na Somborskom bulevaru/Bulevaru patrijarha pavla. Nemam reči. Ne vredi nikgde nikaome ništa reći, objasniti. Džaba. Kažem zid nije beo, siv je, krene priča kako jeste beo samo je malo tamnija nijansa, tako da jeste belo.
  • Mile

    12.05.2026 12:50
    Marko
    12.05.2026 • 11:16
    @Mile
    "Kaškaji je vožen kako treba ili nisi dobro ispričao događaj"

    Mare, nisam kazao da Kaškaji nije vožen pogrešno. Samo sam naveo kako je vožen, i ima prava tako da se vozi, ali nije u redu da se tako vozi, jer se možemo slupati. Vozim i u inostranstvu, a i ti verovatno, i ne sećam se da sam doživljavao vožnju u kružnom toku gde neko spoljašnjom trakom preskače prvo isključenje.
  • Robot

    12.05.2026 12:48
    Opet kružni tokovi
    Šta vam nije jasno.
    Problem prave ovi što spoljnom trakom izlaze na trećem, četvrtom, petom izlazu. Spoljlna traka je samo za prvi i drugi izlaz.

    Oni su idioti, a ti si idiot što pretpostavljaš da nema idiota u drugim kolima.

    Zato, oprezno kad izlaziš iz unutrašnje trake, ti si kriv ako udariš nekog sa svoje desne strane.
  • Marko

    12.05.2026 11:16
    @Mile
    Za sve si u pravu, ja sam ti kolega motoraš - to nam je svakodnevica, osim za primer sa kružnim tokom: Kaškaji je vožen kako treba ili nisi dobro ispričao događaj (istina: srednji prst nije morala da diže :-) ).
  • aha

    12.05.2026 11:12
    Vozač

    tako je, bar 1/6 automobila na parkingu se pale samo vikendom da malo napune akumulator, to te bas nervira posto si ti ceo dan u kolima. i ne bih se slozio da su to sve bezveze vozaci jer mnoge i znam, a upravo to rade da se ne bi nervirali i tukli sa profesionalacima sa batinom u kolima. ko nosi sipke u autu - uglavnom onaj koji je stalno u njemu i misli da ce mu trebati. takodje, ko onda pravi prekrsaje, guzve i parkira u traci svaki dan ako su svi ti amateri na parkingu? profesionalci? nema nista gore nego kada neko dozivljava licno automobil, a iz tvog komentara je ocigledno u kom pravcu razmisljas, ti si onaj lik ja sam flojd, ostali su svi glupavi, pre cu od takvih ocekivati da vade iz gepeka alat da biju. ides li peske nekad ili si uvek Vozač? bajs nista? ok flojde samo nemoj da nas gazis i uzimas nam vozila jer nismo profesionalci.
  • Andor

    12.05.2026 11:02
    @Džordž @Dobrivoje
    Kao prvo, na vecini kruznih tokova u gradu postoji i horizontalna i vertikalna signalizacija na kojoj lepo pise za sta je koja traka i tu su pravila potpuno jasna. I svako dalje pametovanje na temu je suvisno. A cistajuci vase komentare postaje mi jasno zasto se ljudi ne znaju ponasati u kruznom toku i ne samo da ne znate nego i sirite svoje neznanje po internetu.

    Jel se mozemo sloziti da pravila o kretanju u kruznom toku ni po ZOBS-u nisu savrsena ali su prilicno jasna. Ali najveci problem nije u tome, vec sto svako ima neku svoju logiku i kad se nadju dvojca, dzabe ti sto si u pravu. Pravila funkcionisu dobro samo ako ih se svi pridrzavaju. A znamo da u NS to nikada nije bio slucaj.
  • @Mile

    12.05.2026 10:58
    pravi si vozac
    Kada vozis npr. Bulevarem Oslobodjenja, da li ti je normalno da te neko iz srednje trake "sece" zato sto bi ti hteo iz desne trake da predjes u srednju ili levu? Moras da sacekas da se oslobi traka koju zelis da zauzmes. Onaj ko zadrzava pravac uvek ima prednost. Lepo su ti ljudi objasnili, kruzni tok je samo zakrivljena ulica sa vise traka (uglavnom slucaj u NS) tako da, sve i da hoces da kruzis, ili da izadjes na treci izlaz, po pravilu trebao bi da se iz unutrasnjeg prstena BEZBEDNO prestrojis u spoljasnji, pa iz spoljasnjeg opet izadjes iz kruznog toka. Ovo 99% ljudi ne radi, objektivno jer iz unutrasnjeg prstena cesto nastavljaju u levu traku ravne deonice. Ponavljam, nije neispravno, ali se MORA uraditi samo ako pri tome ti nikoga ne seces, dakle: ako ti iz unutrasnjeg prstena izlazis u levu traku, vozac iz spoljasnjeg u srednju/desnu - problema nema, problem nastaje sto vozac iz unutrasnjeg prstena pretpostavlja nuzni izlazak onog ko je u spoljasnjem krugu, a sto ne mora uvek biti slucaj. Neki voze u spoljasnjem krugu da bi recimo izasli u desnu traku na drugom izlasku iz kruznog toka. Bez obzira na sve u saobracaju nema pretpostavljanja, samo paznja, signalizacija, da svima bude jasno sta nameravas da uradis.
  • Milan

    12.05.2026 10:27
    Strucnjaci
    Koliko strucnjaka za kruzni tok. Ipak je to prevelika tehnologija za nas. One strelice pre ulaska u kruzni ocigledno nista nasim ljudima ne znace. Uvek ima prednost onaj u spoljnoj traci? Boze me sacuvaj. Ako je isto kao i na raskrsnici onda je logicno da kola iz desne trake koja skrecu levo imaju prednost u odnosu na kola iz leve trake koja idu pravo. Koja logika majko mila.
  • Joki

    12.05.2026 09:48
    Samo gledati kako se iscupati odavde... Negde daleko...
  • Dobrivoje

    12.05.2026 09:42
    @Mile 12.05.2026 • 07:46
    Nisi u pravu što se tiče žene u kružnom toku,ima pravo da vozi i spoljnom trakom,nije pristojno ali nije prekršila propis. Unrtrašnja traka nema prednost,u kružnom toku se voui isto kao i na običnom putu sa dve trake ,samo zamisli da ne ide pravo nego u krug.
  • Borko

    12.05.2026 09:40
    Za Jovu
    Jova kaže:
    U kruznom toku za trece iskljicenje se ulazi u unutrasnju traku, takodje ako je ona vec bila u kruznom ima prednost. Ukolilo ti nisi naglo kocio i menjao pravac ona se bezbedno iskljucila iz kruzbog toka. Dakle sve je po pravilima saobracaja.
    Ja kažem:
    Jeste po pravilima ali je idiotizam i to rade nesposobni vozači koji se boje unutrašnje trake koja inače tome služi, da se ne vrtiš u krug po spoljnjoj.
  • Vozač

    12.05.2026 09:28
    ...sve vise ljudi ima parkiran auto, a kada se treba uputiti do centra...

    U prevodu, zauzimaju prostor za parking i ne znaju da voze jer im je auto nekretnina koja pušta ulje na parking iz koga ode u zemlju i Dunav.A retko ipak voze, i onda im svi smetaju pa je verovatno neko takav i napao čoveka juče.
  • Džordž

    12.05.2026 09:14
    Za Mileta
    Žena koja vozi spoljnom trakom u kružnom toku ne čini prekršaj. Nauči pravila u kružnom toku. Pravilo desne strane, ti moraš nju da propustiš. U prevodu, u kružnom toku si bezbedan u spoljnoj traci.
  • Sovra

    12.05.2026 09:08
    Ako je sa šipkom bio student koji želi da uči,piši propalo
  • Amnezija

    12.05.2026 08:44
    Pa sto se cudite bre? Ova zemlja je glasala Slobu i Seselja u proslosti, njihove izdanke i zuti olos posle njih. Ova zemlja je iznedrila Arkana, Legiju, Karadzica, Mladica i ostale zlotvore.

    Zasto mislite da je sada odjednom sunovrat ove napredne civilizacije,
    kada ponesane neprijatelja spolja, zlo se okrece ka unutrasnjosti.
    Rat se vraca kuci. Tuca u saobracaju je blagi simptom vece bolesti drustva.

    Mi ovde imamo ubistvo ljudi nemarom i korupcijom, i?
    Sta radi ovaj divni narod?
    Ide na posao, robuje olosu, klima glavom, skupo zivi, mrzi sve drugacije i nece u EU. Samounistenje kroz los natalitet,losu politiku, lose zdravlje i bivanje.
    Izvadite glavu iz peska i pogledajte se u ogledalo.
    Vi ste to drustvo.
  • Jova

    12.05.2026 08:42
    Za Mileta
    U kruznom toku za trece iskljicenje se ulazi u unutrasnju traku, takodje ako je ona vec bila u kruznom ima prednost. Ukolilo ti nisi naglo kocio i menjao pravac ona se bezbedno iskljucila iz kruzbog toka. Dakle sve je po pravilima saobracaja.
  • Srx

    12.05.2026 08:42
    5 godina globe
    ko god da je uveo "nanogice" sj.... nam drustvo do balcaka! dokel se islo na robiju "ni po babi ni postricevima" imali smo zdravo i ispravno drustvo sa mnogo manje nejednakosti. Od kako smo kao nesto neke norme poceli da postujemo i da se EUprilagodjavamo tonemo sve dublje i dublje... Evo lepo programa:
    1. Vracanje smrtne kazne za najteze pretupnike!
    2. Gradjenje novih zatvorskih jedinica na teritoriji cele zemlje!
    3. Hapsenje i procesuiranje i SKLADU SA ZAKONOM!
    4. Konfiskacija nelegalno stecne imovine i ulaganje istih sredstava u DOMACU privredu radi jacanja ekonomije.
    5. Uvodjenje socijalnog drustva i svodjenje soc. razlika na minimum!
    6. Poostravanje kazni teskih i superteskih krivicnih i prekrsajnih dela!
    7. Zabraniti finansiranje partija i raznih "krvopija" iz budzeta R Srbije!
    8. Zabraniti finansiranje partija i ostalih krvopija iz inostranstva!
    ..........
    E kada budem video ovako nesto ili slicno znacu da postoji neko kome je stalo da ponovo zivimo jedan normalniji i bezbrizniji zivot u Srbiji
  • Osto'ja

    12.05.2026 08:25
    Opasno!
    Zaista je zlatno pravilo ne izlaziti iz svog auta u slučaju prepirke.
    Teško je odoleti,po nekada,ali je izlaženje radi nekog objašnjavanja izuzetno rizično!!!
  • Бивши насилник

    12.05.2026 08:24
    Бивши насилник
    Ја сам за два шамара(отворени длан) оштећеном морао исплатити 220 хиљада дин. плус трошкови и једва избегао казну затвора. Овај ће баш баш да плати пре или касније и неисплати се бити насилан кратких живаца и сл.
  • Deda divnih unuka

    12.05.2026 08:17
    STUDENTI POBEĐUJU
    Ako je metalna šipka, onda pretpostavljam čija je i odakle je, a i da je već upotrebljavana.
  • Lazar

    12.05.2026 08:13
    Pa sta
    E moj narode to nam je ogledalo i kultura drustva kako je krenulo pretpostavite sta je sledece.
  • aha

    12.05.2026 08:05
    sve vise ljudi ima parkiran auto, a kada se treba uputiti do centra, peske, bicikl, taksi. znam po sebi i parkingu oko zgrade. nece niko da se nervira, a budala sve vise. niko nikog ne gleda, svi voze svoje, jedan 30, drugi 300. a ti sto prave problem, pa to su ljudi potpuno otudjeni od okoline, isli kolima, peske ili biciklom. takvi su opasni i kada se voze taksijem. treba prvo imati kulture, zivci su sporedna stvar. kada bi krenuo da listam sta vidim svaki, ali bas svaki dan, to je za knjigu. od 7 do 77, glupost se prenosi sa kolena na koleno, jos su i ponosni na to, jer - crveno je za budale.
  • Med.Sestra

    12.05.2026 08:01
    O boze
    Sta se to desava u mom rodnom gradu?!
    Nekada je ovo bio miran grad
  • Tihuana

    12.05.2026 07:54
    Razlika izmedju Srbije i delova Meksika gde vladaju karteli više ne postoji. Sicarios divljaju, zaštićeni, privilegovani, uvažavani, abolirani, last stand Oskara & Co. Metalne šipke u gepeku, otmice, pretnje, oni balavci što žvrljaju po zidovima ne znajući ni šta pišu. A, krađa veka je u toku, iza koprene nasilja i spinovanja, vređanja, laganja... Ovo mora da prestane.
  • Mile

    12.05.2026 07:46
    Jutros mi je bukvalnio izlteo na glavni put, Bulevar patriujarha Pavla, iz desne sporedne ulice, bez migavaca, teretni kombi sa njih trojicom, umalo me nisu oborili jer sam bio na motoru. Ja prošao pored njih i lupam o vozačka vrata uz "halo, ljudi ubili ste me skoro", vozač mi j*** mater, deru se sva trojica, bez svest i empatije šta su uradili, bez izvini, bez trunke gesta pokajanja.

    Ali... Tako svaki dan. Svaki. Svaki dan.

    Jule u kružnom toku žena vozi Qashqai spoljnom trakom i u krug i isključluje se tek na trećem skretanju sekući svima iz unutrašnje trake izlaz na desno, pa i meni. Ja joj samo trubio, ona mi pokazala srednji prst i videlo se da je besna i da psuje,

    Prekjuče, Bul. patrijarha Pavla, od posle kružne pa do kraja ulice, na dva mesta dvojica su se prestrojavala iz jedne u drugu traku pokušavajući mučki da uhvate onu koja je brža, naravno, bez migavaca, plus jednom ne radi poziciono svetlo, i samo što me jedan nije oborio, ja takođe samo svirao, on meni maše i kroz prozor "šta je, šta mi sviraš, šta se ku*čiš, ped*rčino, nemo' da ti izađem da ti j***m mater".

    Jel dovoljno koliko je stanje u novosadskom saobraćaju incidentno?
  • Zgadijo

    12.05.2026 07:45
    Odvratna drzava, sa poganim i pokvarenim narodom. Ovde je svaki 10-ti covek dobar. Ko je pobegao iz ove septicke jame 90-ih, produzio je sebi zivot 20 godina.
  • J

    12.05.2026 07:45
    J
    Onaj ko je fizicki napao i pretukao sipkom sem sto ide u zatvor mora ostecenom platiti. Obzirom na nanesene povrede cenovnik i itd.ode stan pa se ti.ponasaj nasilnicki i bahato. Ako nema licnu imovinu i primanja imaju najblizi pa neka se dogovaraju medju sobom
  • Prirodno stanje

    12.05.2026 07:43
    U ludnici
    No1 psiho je na tronu ludila, patologije, zlocina... i kako podanici da komuniciraju nego metalnim sipkama
  • Nemus

    12.05.2026 07:38
    Propast srbistanska!
    Mi nemamo policiju, imamo sektašku paramiliciju koju vodi UDBA a odana je nepomeniku i voždu sekte!
  • Dragana

    12.05.2026 07:36
    Nazalost
    Ovo je slika naseg drustva nazalost...Sta ce metalna sipka nekome u autu?I zasta sluzi?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna