Radno vreme korisničkog centra Toplane van grejne sezone

Novosadska toplana obaveštava korisnike da, van grejne sezone, primedbe na kvalitet isporuke toplotne energije za pripremu tople potrošne vode mogu uputiti na brojeve telefona 423-712, 420-853, 48-81-104 i 48-81-106, od 6 do 22 časa.
"U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 48-81-105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave", navode u tom preduzeću.
 
Tokom letnjih meseci, između dve grejne sezone, za sve informacije korisnici usluga se mogu obratiti Кorisničkom centru pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i doći lično u prostorije Кorisničkog centra, u ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 15 časova.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Servisne informacije