Kako piše list Danas, to je odmah iza Beograda, gde se voze najmlađa vozila, prosečne starosti od 13,3 godina.
Oni koji još voze po euro 1, 2 i 3 standardima najčešće imaju "golf" i "pasat" vozila, pokazuju podaci iz novosadske policije.
Pri samom vrhu su i stariji modeli "opela" poput "astri" i "kadeta", te "audija".
Direktor Departmana sa saobraćaj Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu Dragan Jovanović za
Danas procenjuje da u ovom gradu ima oko 140.000 putničkih vozila.
"Svaka akcija koja bi trebalo da unapredi korišćenje novih vozila sa kvalitetnim pogonom, bio on električni ili sa novim motorima, u svakom slučaju poboljšava bezbednost i kvalitet našeg saobraćaja, ali i manje utiče na životnu sredinu. Sve je to dobro, samo se postavlja pitanje koliko će neka mera i akcija zaživeti i biti prepoznata među građanima. Odnosno ovde će kupovna moć našeg stanovništva pokazati da li će akcija uspeti", rekao je Jovanović.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 22
Torbica
MileMi
Map
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar