Australija i avio-saobraćaj: Avio-kompanija pitala direktore da rade sa prtljagom

Šef operacija avio-kompanije traga za 100 volontera koji će raditi sa prtljagom tri meseca.
rukovalac prtljagom
Getty Images
Avio-kompanije su bile prinuđene da otpuste hiljade radnika tokom pandemije

Australijska avio-kompanija Kvantas zamolila je nekoliko direktora da rade na utovaru i istovaru prtljaga tri meseca.

Ova kompanija pokušava da se izbori sa stalnim nedostatkom radne snage.

Direktor operacija ovog avio-prevoznika zamolio je kompaniju da obezbedi najmanje 100 volontera koji će raditi na aerodromima u Sidneju i Melburnu.

Od volontera će tražiti da utovaruju i istovaruju torbe, kao i da koriste vozila za premeštanje prtljaga po aerodromima.

Kao i veći deo globalne avio-industrije, Kvantas pokušava da obnovi usluge od kako su se granice ponovo otvorile.

„Povećan je broj zaraženih sezonskim gripom i korona virusom, a kako je teško doći do radnika u našoj industriji, izazovno je naći nekog da radi."

„Ne očekuje se da ćete se odlučiti za ovu ulogu pored redovnih obaveza", naveo je Kolin Hjuz, glavni operativni direktor Kvantasa, u mejlu direktorima.

Od menadžera i rukovodilaca je zatraženo da rade na poslovima rukovanja prtljagom tri ili pet dana u nedelji, u smenama od četiri ili šest sati dnevno.

U mejlu je operativni direktor naveo da oni koji se prijave za ovaj posao moraju da budu u stanju da pomeraju kofere težine do 32 kilograma.

„Bili smo jasni da naše operativne performanse ne ispunjavaju očekivanja putnika ili standarde koje očekujemo od sebe - i zato smo se trudili da se poboljšamo."

„Već smo organizovali ovakva ispomoć, pa je tokom putovanja za vreme Uskrsa oko 200 zaposlenih u centrali pomoglo na aerodromima našim rukovaocima prtljagom", rekao je portparol Kvantasa za BBC.

Kvantas je jedna od avio-kompanija koje su teško pogođene pandemijom jer su zemlje zatvorile svoje granice, i tako prizemili avione.

Industrija je otpustila hiljade zaposlenih tokom pandemije, od kojih su mnogi radili na zemlji.

U novembru 2020, Kvantas je angažovao više od 2.000 ljudi na poziciji osoblja na aerodromima, iako je kompanija najavila hiljade otkaza pokušavajući da smanji finansijske gubitke.

U julu 2022, avio-kompanija se izvinila putnicima posle žalbi na kašnjenja i gubljenja prtljaga.

Australija je imala stroga ograničenja tokom pandemije korona virusa, koje je polako ukidala tek u novembru 2021.

Kako su protivepidemijske mere širom sveta popuštene, Kvantas i druge velike avio-kompanije su se borile da obnove usluge u meri koje su viđene pre pandemije.

Britanske avio-kompanije i aerodromi takođe su se suočili sa nedostatkom osoblja, što je dovelo do kašnjenja i otkazivanja u sezoni odmora.

Nedostatak radnika na poslovima sa prtljagom takođe doprinosi gomilanju kofera na terminalima.

Aerodromi, među kojima i londonski Hitrou, tokom leta su ograničili broj putnika kako bi mogli da rade nesmetano, što je dovelo do toga da neke avio-kompanije obustave prodaju karata za određene rute.


Pogledajte video: Kako je iranska avio-kompanija doprinela širenju korona virusa


Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na bbcnasrpskom@bbc.co.uk

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije BBC - BBC

Zlatne vize: Šta predstavljaju i zašto su kontroverzne

Više od 60 zemalja nudi programe „zlatne vize” koji stranim ulagačima omogućavaju dobijanje prebivališta ili čak državljanstva po ubrzanom postupku. Za mnoge koji podnose zahtev to je prilika za početak novog života, ali problem ovakvih programa su korupcija i cene nekretnina.