Epl i dalje najvredniji brend

Tehnološki div Epl ostao je i u 2016. najvredniji svetski brend, četvrtu godinu uzastopno, sa rastom vrednosti od 5,0 procenata 178,12 milijardi dolara, prema najnovijoj rang listi konsultantske kompanije za brendiranje - Interbrend.

Na listi najvrednijih svetskih brendova prvi put su se ove godine našli francuski "Dior" na 89. mestu, i proizvođač električnih automobila "Tesla" koji je zauzeo 100. poziciju, prenosi portal Biznis Vajer (Business Wire).

Kompanija Gugl je druga na listi najvrednijih globalnih brendova, sa rastom vrednosti od 11 odsto na 133,25 milijardi dolara, dok je treća Koka-kola, koja je zabeležila pad vrednosti brenda za 7,0 procenata, na 73 milijarde dolara.

Sledi Majkrosoft na četvrtoj poziciji, sa vrednošću brenda od 72,79 milijardi dolara, što je za 8,0 odsto više nego prethodne godine, peta je japanska Tojota s rastom od 9,0 odsto na 53,58 milijardi, a na šestom mestu je IBM, čija se vrednost brenda istopila za neverovatnih 19 procenata na 52,5 milijardi dolara.

Sedmi na rang listi najvrednijih brendova u svetu je južnokorejski Samsung, sa vrednošću od 51,8 milijardi dolara (+ 14 odsto), ispred Amazona koji je ojačao za 33 procenta na 50,3 milijarde dolara.

Mercedes Benc je na poziciji broj devet, sa porastom vrednosti brenda za 18 odsto na 43,5 milijardi dolara, a grupu od prvih deset najvrednijih zaključuje kompanija Dženeral Elektrik s rastom od 2,0 procenta na 43,13 milijardi dolara.

Automobilski i tehnološki brendovi dominiraju na rang listi Interbrenda za 2016. godinu.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

"Smirnoff" votka napušta Rusiju

Britanski proizvođač alkoholnih pića "Diageo", proizvođač votke "Smirnoff", napušta Rusiju usled pritiska zapadnih sankcija prema Moskvi zbog Ukrajine, saopštili su predstavnici kompanije.

Blumberg: Rusiju sati dele od bankrota

Rusiju sada "dele sati" od tehničkog bankrota zbog sankcija koje joj je nametnuo Zapad, jer u nedelju ističe grejs period za plaćanje oko 100 miliona dolara spoljnog duga, objavio je Blumberg.

Gde je najlakše obogatiti se?

Harald Eja (56), norveški sociolog, analitičar i pri tom humorista i stendap komičar, godinama se bavi analizom bogatih ljudi i svetskom raspodelom bogatstva.

Najki napušta Rusiju

Američki proizvođač obuće i odeće Najki odlučio je da napusti Rusiju, saopštila je kompanija na svojoj veb stranici.

Inflacija u SAD: Rat kao izgovor

Inflacija je najveći unutrašnji problem u Sjedinjenim Državama, prema priznanju samog predsednika Džozefa Bajdena, ali i ocenama 70 odsto anketiranih Amerikanaca, prenose američki mediji.

Bajden planira sankcije za rusko zlato

Američki predsednik Džo Bajden i najviši zvaničnici zemalja članica G7 trebalo bi da se usaglase oko zabrane uvoza novih količina zlata iz Rusije u okviru jačanja sankcija zbog napada na Ukrajinu.