Škoda se dvoumi između Bugarske i Turske

Najveći češki proizvođač automobila, Škoda iz Mlade Boleslave, novu fabriku izgradiće ili u Turskoj ili u Bugarskoj, s tim da još nije jasno da li će novu fabriku, koja će osim škodinih modela proizvoditi i druge modele koncerna Folksvagen voditi sama Škoda ili koncern.
Škoda se dvoumi između Bugarske i Turske
Foto: Pixabay
"Definitivno su izabrane Turska, gde je solidna infrastruktura, ali nesigurno političko okruženje, a druga ozbiljna lokacija je stabilnija Bugarska koja je deo Evropske unije", kazao je o izboru dva finalna kandidata lider sindikata u Škodi Jaroslav Povšik. 
 
Za današnji broj sindikalnog lista fabrike Škodovacki odborarž, Povšik je izjavio da će sindikati zahtevati procenu da li će izgradnja nove fabrike u inostranstvu uticati na nezaposlenost u Češkoj i koliko će doprineti dobiti Škode.
 
"Naravno da nam je stalo da sve protiče pod patronatom i na osnovu principa Škode, ali deo nadzornog saveta ima drugačije mišljenje. Politički to nije jednostavno", kazao je direktor škode Bernhard Majer na to što još nije sigurno da će novom fabrikom u Turskoj ili Bugarskoj upravljati Škoda a ne Folksvagen.
 
Novu fabriku Škoda, koja od 1991. godine posluje nakon privatizacije u okviru koncerna Folksvagen, najavila je u novembru prošle godine, pošto njene tri fabrike u Češkoj i partnerske u inostranstvu nisu bile više u stanju da zadovolje potražnju, koja je prošle godine dostigla 1,25 milion isporučenih automobila na više od 100 tržišta sveta.
 
U igri su tada bile lokacije u Rumuniji, Bugarskoj, Turskoj, Srbiji i Severnoj Makedoniji, a pominjalo se da bi Škoda mogla da proširi jednu od svojih čeških fabrika, ali prema današnjim informacijama od sindikata Škode definitivno su u uži izbor ušle samo Turska i Bugarska.
 
Ulaganje Folksvagena i Škode u novu fabrike iznosi oko 1,4 milijarde evra a nova fabrika zaposliće oko 5.000 radnika.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • pera

    23.05.2019 14:33
    kakvi cudaci, njih interesuje politicka stabilnost i dobra infrastruktura.
    cak ih ni subvencije ih ne zanimaju. mora da nisu ozbiljni.
    za lidera regiona zainteresovane su samo strena srafciger i strane IT firme koji kad im je dosta subvencija mogu da odnesu opremu u 2 kamiona za jedno pre podne

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Arktička ruta: Kraći put od Kine do Evrope

Brod "Istanbulbridge" u vlasništvu nacionalne kineske kompanije za pomorski saobraćaj ostaće zabeležen kao prvi brod koji je iz kineskih voda do Evrope doplovio koristeći se plovnom rutom kroz Arktik.

Postignut sporazum Misije MMF-a sa vlastima Srbije

Misija MMF-a saopštila je da je sa vlastima Srbije postigla sporazum u okviru druge revizije tekućeg nefinansijskog aranžmana (Instrument za koordinaciju politika-PCI), koji treba da odobri Izvršni odbor MMF-a.

NBS: Štednja u Srbiji nastavlja da raste

Narodna banka Srbije saopštila je da dinarska i devizna štednja u Srbiji nastavljaju da rastu i dostižu rekordne nivoe i tokom ove godine, uprkos pojačanim globalnim neizvesnostima.