Amazon najvredniji brend na svetu

Američka kompanija Amazon je najvredniji brend u svetu sa procenjenom vrednošću od 315,5 milijardi dolara, čime je pretekla Epl i Gugl, prema rangiranju globalnih brendova na listi koju sastavlja istraživačka agencija "Kantar".
Amazon najvredniji brend na svetu
Foto: Pixabay
Time je vrednost brenda Amazon uvećana za čak 52 odsto u odnosu na prošlu godinu.
 
Epl se našao na drugom mestu, budući da je njegova vrednost procenjena na 309,5 milijardi dolara, a Gugl na trećem mestu, sa vrednošću od 309 milijardi dolara.
 
Gugl je prošle godine osvojio prvo mesto, a Gugl i Epl su naizmenično proveli 12 godina na vrhu liste.
 
Agencija "Kantar" je skok Amazona na listi pripisala njegovom raznovrsnom portfoliju usluga, navodeći da "fenomenalan rast vrednosti brenda Amazon od gotovo 108 milijardi dolara u protekloj godini pokazuje koliko su brendovi sada manje povezani sa pojedinim kategorijama i regionima".
 
Na četvrtom mestu rang liste je Majkrosoft (vrednost 251,2 milijarde dolara), kompanija Viza je na petom (177,9 milijardi dolara), a u prvih deset plasirali su se još i Fejsbuk (159 milijardi dolara), Alibaba (131,2 milijarde dolara), Tensent (130,9 milijardi dolara), Mekdonalds (130,4 milijarde dolara) i AT&T (108,4 milijarde dolara).
  • KOrisnik

    12.06.2019 02:06
    Primer
    Danas sam reklamirao autoradio Pioneer ,kupljen preko Amazona. Preko site sam prosao vrlo kratku proceduru, da bi se na kraju pojavilo pitanje kako da me kontakiraju 1. preko tel. 2. Email.
    Izaberem 1. (bilo je cca 20:29) posle 3 ( tri) sekunde zvoni mi mobilni i posle 1 minutnog automatskog govora javlja mi se operater. ponudi mi za auredjaj koji je kod mene 9 meseci da
    A: posalju novi B. da mi vrate novac . izaberem A.
    dva minuta kasnije dobijem info o slanju novog uredjaja u upustvo da bezplatno slanje starog sa sve nalepnicom .
    Sve ukupno 5 minuta mog vremena. Priceless

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija