Istraživanje pokazalo: Lego brend koji se najviše ceni

Kompanija Lego nalazi se na prvom mestu rang liste najcenjenijih kompanija na svetu, koju u okviru studije Global RepTrak objavljuje Reputation Institut.
Istraživanje pokazalo: Lego brend koji se najviše ceni
Foto: Pixabay
Na drugom mestu liste je Dizni. Obe kompanije se pojavljuju u prvih 10 na ovoj rang listi još od 2011, prenosi portal biznisinfo.ba.
 
Reputation Institut je u svojoj studiji Global RepTrak anketirao više od 80.000 ljudi u 15 zemalja.
 
Na ovoj rang listi na trećem mestu je Roleks, a onda slede Ferari, Majkrosoft, Levi Straus, Netfliks, Adidas, Boš i Intel.
 
Studija je fokusirana na to kako ljudi doživljavaju kompaniju, uključujući njene proizvode, upravljanje, liderstvo, finansijsku uspešnost, koliko je kompanija inovativna i kakav uticaj ima na društvo u celini.
 
Lego i Dizni postigli su posebno dobre rezultate u pogledu svojih proizvoda i usluga.
 
Interesantno je da ove godine medju prvih 10 nisu Gugl i Epl, koji su bili prvi i drugi na rang listi kada je anketa započela 2011. godine. 
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Nestle otpušta 16.000 radnika

Prehrambeni gigant Nestle planira smanjenje broja zaposlenih širom sveta u naredne dve godine, delom zbog automatizacije procesa.