Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto.
Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101 odsto u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godine, prodaje proizvoda za zaštitu zdravlja 96,4 odsto, proizvoda za domaćinstvo 96 odsto, robe za bebe 80,9 osto, smrznutih proizvoda 67,5 odsto, a proizvoda za ličnu zaštitu 59,6 odsto.
U kategoriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482 odsto i kvasac 224,4 odsto tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1 odsto.
Prodaja sredstava za dezinfekciju povećana je 702,9 odsto, a toalet papira 261 odsto, saopštila je agencija Nielsen.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 2
Goran
x
čisto da steknemo realniju sliku o ekonomskim posledicama, a ne samo ovu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar